Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(04-03-2016, 01:22 AM)mercedes elbo Έγραψε: 12:45 από Τέρμα έχει το Καρτ.3 το οποίο έχει αλλαγή 13:10 στην Δάφνη. Δήλαδή ο ίδιος οδηγός που οδηγούσε την #409 έφυγε ή ήρθε ελιγμοδηγός με το #141 και πήρε την #409;
Όμως, μου κάνει εντύπωση όμως να άλλαξαν όχημα εκείνη την ώρα επειδή ο απογευματινός δεν είχε Ε' κατηγορίας δίπλωμα. Δεν θα το είχαν δει από το πρωί ώστε να βγει η #409 σε κάποιο άλλο καρτελάκι ώστε να μην κάνουν τζάμπα νεκρά χιλιόμετρα;
Για μεταφορά σε κέντρα υποδοχής νομίζω γίνεται απόσπαση οπότε ο οδηγός πάει μαζί με το όχημα χωρίς να γίνεται αντικατάσταση.
Όχι ο οδηγος ήταν άλλος! Ήμουνα σε μια καφετερεια στο νησακι και το παρατήρησα..στη Δαφνη δεν είδα ακριβως τι έγινε. Άρχικά νόμιζα μήπως την άφησε στη Δάφνη και έβγαινε μετά στη κατσαρη του Κ2(
14:45 απο Δαφνη. Αλλά βγήκε το #184.
Βέβαια σήμερα πάλι ελειπε όχημα και είχε αρκετα κουλά το προγραμμα πχ η #409 παρατήρησα δρομολογια απο ΤΕ
9.30-10:50-11:50-12:45...και άλλες κουλες αλλαγές μεταξυ των οχηματων..αλλα και χρονοαπόσταση στα 10' και μετά στα 20'
Δημοσιεύσεις: 44
Θέματα: 0
Εγγραφή: 07-02-2013
Μολις εθεαθη νταλικοσολαρις στο Χ14 προς κηφισια στο μεγαρο μουσικης.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(04-03-2016, 02:33 AM)nikos2 Έγραψε: Μολις εθεαθη νταλικοσολαρις στο Χ14 προς κηφισια στο μεγαρο μουσικης.
Απο 1/1/16 ειναι στο ΑΜ Ραλλη με Solaris!!!
Δημοσιεύσεις: 44
Θέματα: 0
Εγγραφή: 07-02-2013
Βγάζει δηλαδη ολα τα δρομολογια ολες τις μερες μονο με Solaris?? ?
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(04-03-2016, 03:42 AM)nikos2 Έγραψε: Βγάζει δηλαδη ολα τα δρομολογια ολες τις μερες μονο με Solaris?? ?
Νομιζω πως ναι! Όσες φορες το χω πετυχει βραδυ ετσι είναι και μάλιστα χρειαζόταν νταλικα αντε και το 790 κάποτε...!!
Δημοσιεύσεις: 44
Θέματα: 0
Εγγραφή: 07-02-2013
Οντως μαζευει πολυ κοσμο ειδικα απο τοτε που αραιωσε σε 45λεπτο... Και σκ επισης εχει πολυ κοσμο...
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(04-03-2016, 03:47 AM)georgio Έγραψε: Νομιζω πως ναι! Όσες φορες το χω πετυχει βραδυ ετσι είναι και μάλιστα χρειαζόταν νταλικα αντε και το 790 κάποτε...!!
To 790 δε χρειάζεται νταλίκα, δε μαζεύει και τόσο κόσμο πια... (περισσότερο στο κομμάτι Ομόνοια-Περιστέρι, αλλά και πάλι) Το 500 είναι αυτό που "πήζει" κανονικότατα, αλλά δε μπορεί να μπει 18μετρο γιατί στο μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής διέρχεται από στενάκια για να προσεγγίσει τους σταθμούς του ΗΣΑΠ. Ίσως αν έκοβαν το κομμάτι στην άνοδο από Πλ.Βικτωρίας-Στ.Αττικής και ανέβαινε από Κοδριγκτώνος-Αχαρνών όπως στην κάθοδο να χώραγε... Επίσης στην κάθοδο στα Πετράλωνα αν πήγαινε από Τριών Ιεραρχών και όχι από τη διαδρομή του 035, καθώς και τα στενάκια που περνάει για να βγει από την Ηρακλείου στην Πλαπούτα, αν κι εκεί πιθανώς να χωράει. Ίσως θα μπορούσαν να δοκιμάσουν κάποια στιγμή 18μετρο να δουν αν όντως μπορεί να περάσει. Αλλά εκεί που θα έπρεπε ήδη να έχουν βάλει νταλίκα είναι το τρόλεϊ 11, που πραγματικά γίνεται πανικός στο κομμάτι της Πατησίων και δεν υπάρχει και ιδιαίτερο πρόβλημα στη διέλευση! (αν και έχει κάτι στενούς δρόμους εκεί στο Βύρωνα από/προς Ν.Ελβετία, αλλά επειδή είναι κεντρικοί δε νομίζω να μη μπορεί να περάσει νταλίκα)
Δημοσιεύσεις: 55
Θέματα: 0
Εγγραφή: 16-11-2009
Δυστυχώς οι δρόμοι του Βύρωνα και του Παγκρατίου δε σηκώνουν νταλίκα. Ενδεικτικά, το ζικ ζακ στην πλατεία Παγκρατίου (αρχή Φρύνης), η στροφή από Νικηφορίδη προς Ιφικράτους, όπου πάρα πολλές φορές ζορίζεται το 12μετρο να χωρέσει, καθώς και στην Κύπρου, εκεί που τελειώνει η οδός Πύρρου, όπου έχει μια στροφή, είναι 3 σημεία που μου έρχονται αρχικά στο μυαλό.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(04-03-2016, 01:31 PM)pvuccino Έγραψε: To 790 δε χρειάζεται νταλίκα, δε μαζεύει και τόσο κόσμο πια... (περισσότερο στο κομμάτι Ομόνοια-Περιστέρι, αλλά και πάλι) Το 500 είναι αυτό που "πήζει" κανονικότατα, αλλά δε μπορεί να μπει 18μετρο γιατί στο μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής διέρχεται από στενάκια για να προσεγγίσει τους σταθμούς του ΗΣΑΠ. Ίσως αν έκοβαν το κομμάτι στην άνοδο από Πλ.Βικτωρίας-Στ.Αττικής και ανέβαινε από Κοδριγκτώνος-Αχαρνών όπως στην κάθοδο να χώραγε... Επίσης στην κάθοδο στα Πετράλωνα αν πήγαινε από Τριών Ιεραρχών και όχι από τη διαδρομή του 035, καθώς και τα στενάκια που περνάει για να βγει από την Ηρακλείου στην Πλαπούτα, αν κι εκεί πιθανώς να χωράει. Ίσως θα μπορούσαν να δοκιμάσουν κάποια στιγμή 18μετρο να δουν αν όντως μπορεί να περάσει. Αλλά εκεί που θα έπρεπε ήδη να έχουν βάλει νταλίκα είναι το τρόλεϊ 11, που πραγματικά γίνεται πανικός στο κομμάτι της Πατησίων και δεν υπάρχει και ιδιαίτερο πρόβλημα στη διέλευση! (αν και έχει κάτι στενούς δρόμους εκεί στο Βύρωνα από/προς Ν.Ελβετία, αλλά επειδή είναι κεντρικοί δε νομίζω να μη μπορεί να περάσει νταλίκα)
Επειδή τυγχάνει να είμαι τακτικός επιβάτης του
790, ειδικά Παρασκευή και Σάββατο βράδυ, και στο τμήμα Πλ. Συντάγματος - Δάφνη (και πολλές φορές και μέχρι και τον Αγ. Δημήτριο), τα 12μετρα απλά παλεύουν να κλείσουν πίσω και μεσαία πόρτα.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Με 3 GN σήμερα το 237 (#470, #497, και #502) αλλά και ένα Ν1 στο 164, το #224.