Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014
Σκέφτηκα αρκετά που να καταχωρήσω το παρακάτω, πάντως στα Απρόοπτα Συμβάντα δεν ταίριαζε, άλλωστε κάποιοι είχαν προειδοποιήσει εδώ μέσα.
13.40 σήμερα βγαίνω απο το Μετρό στη Δάφνη για να πάρω το 237.
Στην Αφετηρία ήταν το 206 (#245) κι απο πίσω ήλθε και το επόμενο 206 (#298).
Κάποια στιγμή έφυγε το πρώτο 206 και δίπλα ήλθε κι έδεσε ένα Εκτός Υπηρεσίας το #102, μάλλον του 141.
Εν τω μεταξύ ήταν κι ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο πίσω από το όχημα που έκανε διάλειμμα, λέω ν δώ πως θα περάσει το 237, όταν έλθει.
Αμ δε, ήλθε πάλι 206 (#702) και έκανε παρέα στο άλλο του 206.
Σε λίγο ξεπρόβαλε το 237 το μισό μέσα στον δρόμο και μπήκαμε, απο πίσω #218(#345)!
Αναγκάστηκε το πρώτο 206 να φύγει, όπως και το όχημα που έκανε διάλειμμα αριστερά, τραβήχτηκε το 206 μπροστά και κόλλησε πίσω του το 237, όντας σαρδελοποιημένο.
Το 218 προσπάθησε να προσπεράσει από τα αριστερά, κόλλησε ανάμεσα στο 237 και το παρκαρισμένο αυτοκίνητο, μετά από μανούβρες τα κατάφερε στο πεντάλεπτο μέσα.
Εν τω μεταξύ εμεις μες στο 237 είχαμε σκάσει και ο δρόμος απο πίσω είχε κλείσει επειδή είχε εμφανιστεί το 232 (#703), το οποίο δεν επιχείρησε καν να προσπεράσει όπως το 218, αλλά άρχισε να κορνάρει.
Έτσι το 237 έκανε λίγο όπισθεν, ξεμπλοκαρίστηκε και φύγαμε τελικά, για να ακολουθήσει και το 232.
Το 237 έφαγε 7-8 λεπτά στην στάση και η κίνηση ξεμπλοκαρίστηκε μετά από ένα 10λεπτο, ώσπου να επαναληφθεί το ίδιο άπειρες φορές την ίδια μέρα...
Δράττομαι της ευκαιρίας να αναφέρω και εγώ ένα παρόμοιο περιστατικό.

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011, σταθμός λεωφορείων Δ. Πλακεντίας λίγο πριν τις 9.30 το πρωί.

Στον κενό χώρο δίπλα στις αφετηρίες των 314 και 319 σταθμεύουν αυτοκίνητα και κυρίως λεωφορεία εν ώρα διαλείμματος. Αρκεί μια σειρά παρκαρισμένα αυτοκίνητα εσωτερικά, δίπλα τους παρκαρισμένα λεωφορεία και τα 314 και 319 στη ρεμίζα τους για να απομείνει ένας μικρός χώρος που χωρά σχετικά άνετα για να περάσει λεωφορείο. Έρχεται λοιπόν ένα 302, αδειάζει αλλά επειδή το προηγούμενο δεν είχε φύγει σταματάει με αλάρμ σε αυτόν τον χώρο και ο οδηγός του σπεύσει στο κυλικείο. Το αποτέλεσμα ήταν να μπλοκάρει τελείως η ροή του σταθμού.

Λίγο μετά στο 319 στην μπροστινή μεριά της ρεμίζας που πάει να ξεκινήσει δεν κλείνει το ένα φύλλο της μπροστινής πόρτας. Ο οδηγός και ένας συνάδελφος του που επέβαινε στο όχημα προσπαθούσαν να την φτιάξουν, όταν ανοίγει η πόρτα του σταθμαρχείου, που βρίσκεται μπροστά στη ρεμίζα των 314 και 319, και ένας οδηγός (μάλλον) απευθύνεται στον έναν λέγοντας <<Έχεις τρία παιδιά και δεν μπορείς να φτιάξεις μια πόρτα;>> <<Έχεις πρόβλημα ρε;>> και αρχίσουν να καυγαδίζουν.

Τότε το ΠΑΣΤΩΜΕΝΟ 405 ξεκινά από την βόρεια μεριά της ρεμίζας και κολλάει ανάμεσα στο παρκαρισμένο 314 (που βρισκόταν πίσω από το 319) και στο με αλάρμ 302. Λίγο αργότερα το 302 που ήταν να φύγει πάει πίσω από το 405, ενώ φτάνει και ένα 407 που κολλάει πίσω τους γιατί η ρεμίζα του είναι στη νότια μεριά (μαζί με το 411). Αν το 319 έφευγε τότε το 314 θα πήγαινε μπροστά και θα άφηνε χώρο για μια μικρή μανούβρα για να χωρέσουν οι άλλοι. Όμως δεν έφευγε και ο οδηγός του 302 με τα αλάρμ δεν ήταν πουθενά. Κανένας δεν παραπονέθηκε, ενώ τότε από την δυτική μεριά ξεκινά ένα είτε 306 είτε 307 που κολλάει πίσω από το 407, μαζί με ένα 411 που ήταν σταθμευμένο δίπλα στο με αλάρμ 302 και ήθελε να πάει στη ρεμίζα του. Σύνολο κολλημένων οχημάτων: 1 302+ 1 405+ 1 407+ 1 411+ 1 306/307=5 μαζί με άλλα 2 που είχαν δημιουργήσει το κόλλημα.

Αφού έχουν περάσει 5 λεπτά ήδη, ο καυγάς σταματάει μόλις φτιαχτεί η πόρτα τοθ 319, το οποίο και φεύγει. Το 314 κάνει μπροστά και πάνω που το 405 πάει να κάνει μανούβρα εμφανίζεται όλο χαρά ο οδηγός του 302 με αλάρμ με τη φραπεδιά στο χέρι και χαιρετά όλο νάζι το συνάδελφο του στο 405. Έβαλε μπροστά και ξεμπλόκαραν όλοι. Όλα τα αμάξια ήταν γκαζιέρες πρώτης παραλαβής εκτός από τα 407 και 411 που ήταν τσιμεντόλιθοι.
(05-03-2014, 03:47 PM)notis Έγραψε: Σκέφτηκα αρκετά που να καταχωρήσω το παρακάτω, πάντως στα Απρόοπτα Συμβάντα δεν ταίριαζε, άλλωστε κάποιοι είχαν προειδοποιήσει εδώ μέσα.
13.40 σήμερα βγαίνω απο το Μετρό στη Δάφνη για να πάρω το 237.
Στην Αφετηρία ήταν το 206 (#245) κι απο πίσω ήλθε και το επόμενο 206 (#298).
Κάποια στιγμή έφυγε το πρώτο 206 και δίπλα ήλθε κι έδεσε ένα Εκτός Υπηρεσίας το #102, μάλλον του 141.
Εν τω μεταξύ ήταν κι ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο πίσω από το όχημα που έκανε διάλειμμα, λέω ν δώ πως θα περάσει το 237, όταν έλθει.
Αμ δε, ήλθε πάλι 206 (#702) και έκανε παρέα στο άλλο του 206.
Σε λίγο ξεπρόβαλε το 237 το μισό μέσα στον δρόμο και μπήκαμε, απο πίσω #218(#345)!
Αναγκάστηκε το πρώτο 206 να φύγει, όπως και το όχημα που έκανε διάλειμμα αριστερά, τραβήχτηκε το 206 μπροστά και κόλλησε πίσω του το 237, όντας σαρδελοποιημένο.
Το 218 προσπάθησε να προσπεράσει από τα αριστερά, κόλλησε ανάμεσα στο 237 και το παρκαρισμένο αυτοκίνητο, μετά από μανούβρες τα κατάφερε στο πεντάλεπτο μέσα.
Εν τω μεταξύ εμεις μες στο 237 είχαμε σκάσει και ο δρόμος απο πίσω είχε κλείσει επειδή είχε εμφανιστεί το 232 (#703), το οποίο δεν επιχείρησε καν να προσπεράσει όπως το 218, αλλά άρχισε να κορνάρει.
Έτσι το 237 έκανε λίγο όπισθεν, ξεμπλοκαρίστηκε και φύγαμε τελικά, για να ακολουθήσει και το 232.
Το 237 έφαγε 7-8 λεπτά στην στάση και η κίνηση ξεμπλοκαρίστηκε μετά από ένα 10λεπτο, ώσπου να επαναληφθεί το ίδιο άπειρες φορές την ίδια μέρα...

Οκ. Το πρόβλημα είναι υπαρκτό. Αλλά για πιο γαμ... (συγγνώμη για την έκφραση!) λόγο δε μπήκαν στο μεσαίο διάδρομο για να κάνουν από/επιβίβαση; Για ποιο λόγο θα έπρεπε να γίνει όλο αυτό;

Και βέβαια δεν είναι το μοναδικό παράλογο στην επίγεια αστική συγκοινωνία. Προ ημερών έτυχε να κατεβαίνω από Άνω Ιλίσια στον Ευαγγελισμό με το 220. Πλησιάζοντας προς τα φανάρια της διασταύρωσης με τη Βασ. Κωνσταντίνου (Χίλτον) στο βάθος φαίνεται ότι η Βασ. Σοφίας δεν είναι στα φυσιολογικά της (αν και πλέον έτσι πρέπει να χαρακτηρίζονται οι ώρες που είναι κλειστή). Ένα Χ95 που συνέχισε στη Βασ. Κωνσταντίνου για να κάνει δεξιά στη Ριζάρη φούντωσε τη φλόγα. Και περνώντας τη διασταύρωση αυτή και φτάνοντας στην επόμενη, που είναι τα φανάρια εισόδου στη Βασ. Σοφίας (στο σημείο που ενώνεται με το ρεύμα αυτών που έρχονται από Αμπελόκηπους), ήρθε και η επιβεβαίωση... Η δεξιά λωρίδα της Βασ. Σοφίας, από τον Ευαγγελισμό έως τουλάχιστον τη Ρηγίλλης ήταν κατειλημμένη σε όλο της το μήκος από λεωφορεία και τρόλεϊ της ΟΣΥ! Οχήματα που θα έμεναν ακινητοποιημένα στο σημείο για αρκετή ώρα, μέχρι να διοχετευθούν μέσω εναλλακτικών διαδρομών. Και το φιδάκι αυτό όλο και μεγάλωνε, αφού πέρα από τη γκαζιέρα του 220 που αποβίβασε μεταξύ άλλων κι εμένα, από πίσω ακολουθούσε Iris του 815 και θα προστίθεντο και άλλα οχήματα και άλλα και άλλα...

Βεβαίως το περιστατικό που περιέγραψα, δε συνέβη πρώτη φορά. Σίγουρα όσοι χρησιμοποιούν κάποια από τις γραμμές που διέρχονται από τη Βασ. Σοφίας στο τμήμα της από τη Βουλή έως το Χίλτον, δε νομίζω να μην έχουν δει την ίδια εικόνα κάποια στιγμή μέσα στο χρόνο. Και βεβαίως φτάνεις στο σημείο να απορείς. Όταν οι οδηγοί αρνούνται να εφαρμόσουν το μέτρο της υποχρεωτικής εισόδου από την πρώτη πόρτα, προχωρώντας σε παράβαση καθήκοντος, για ποιο λόγο να μην πάρουν την πρωτοβουλία όταν βλέπουν τέτοια σκηνικά και να γυρίσουν πίσω ή να ακολουθήσουν εναλλακτική οδό, αποφεύγοντας να μπλοκαριστούν;
(05-03-2014, 03:47 PM)notis Έγραψε: Σκέφτηκα αρκετά που να καταχωρήσω το παρακάτω, πάντως στα Απρόοπτα Συμβάντα δεν ταίριαζε, άλλωστε κάποιοι είχαν προειδοποιήσει εδώ μέσα.
13.40 σήμερα βγαίνω απο το Μετρό στη Δάφνη για να πάρω το 237.
Στην Αφετηρία ήταν το 206 (#245) κι απο πίσω ήλθε και το επόμενο 206 (#298).
Κάποια στιγμή έφυγε το πρώτο 206 και δίπλα ήλθε κι έδεσε ένα Εκτός Υπηρεσίας το #102, μάλλον του 141.
Εν τω μεταξύ ήταν κι ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο πίσω από το όχημα που έκανε διάλειμμα, λέω ν δώ πως θα περάσει το 237, όταν έλθει.
Αμ δε, ήλθε πάλι 206 (#702) και έκανε παρέα στο άλλο του 206.
Σε λίγο ξεπρόβαλε το 237 το μισό μέσα στον δρόμο και μπήκαμε, απο πίσω #218(#345)!
Αναγκάστηκε το πρώτο 206 να φύγει, όπως και το όχημα που έκανε διάλειμμα αριστερά, τραβήχτηκε το 206 μπροστά και κόλλησε πίσω του το 237, όντας σαρδελοποιημένο.
Το 218 προσπάθησε να προσπεράσει από τα αριστερά, κόλλησε ανάμεσα στο 237 και το παρκαρισμένο αυτοκίνητο, μετά από μανούβρες τα κατάφερε στο πεντάλεπτο μέσα.
Εν τω μεταξύ εμεις μες στο 237 είχαμε σκάσει και ο δρόμος απο πίσω είχε κλείσει επειδή είχε εμφανιστεί το 232 (#703), το οποίο δεν επιχείρησε καν να προσπεράσει όπως το 218, αλλά άρχισε να κορνάρει.
Έτσι το 237 έκανε λίγο όπισθεν, ξεμπλοκαρίστηκε και φύγαμε τελικά, για να ακολουθήσει και το 232.
Το 237 έφαγε 7-8 λεπτά στην στάση και η κίνηση ξεμπλοκαρίστηκε μετά από ένα 10λεπτο, ώσπου να επαναληφθεί το ίδιο άπειρες φορές την ίδια μέρα...

Το πρόβλημα το δημιούργησαν τα παρκαρισμένα #102 και Ι.Χ. Το πρώτο έπρεπε να παρέμενε στον διαδρομό του ή έστω να πάρκαρε στον μεσαίο διάδρομο πίσω από το 219 το δε κανονικά απαγορεύεται και η διέλευση Ι.Χ. μέσα από τον διαμορφωμένο χώρο πόσο μάλλον το παρκάρισμα.

(05-03-2014, 10:30 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Οκ. Το πρόβλημα είναι υπαρκτό. Αλλά για πιο γαμ... (συγγνώμη για την έκφραση!) λόγο δε μπήκαν στο μεσαίο διάδρομο για να κάνουν από/επιβίβαση; Για ποιο λόγο θα έπρεπε να γίνει όλο αυτό;

Και βέβαια δεν είναι το μοναδικό παράλογο στην επίγεια αστική συγκοινωνία. Προ ημερών έτυχε να κατεβαίνω από Άνω Ιλίσια στον Ευαγγελισμό με το 220. Πλησιάζοντας προς τα φανάρια της διασταύρωσης με τη Βασ. Κωνσταντίνου (Χίλτον) στο βάθος φαίνεται ότι η Βασ. Σοφίας δεν είναι στα φυσιολογικά της (αν και πλέον έτσι πρέπει να χαρακτηρίζονται οι ώρες που είναι κλειστή). Ένα Χ95 που συνέχισε στη Βασ. Κωνσταντίνου για να κάνει δεξιά στη Ριζάρη φούντωσε τη φλόγα. Και περνώντας τη διασταύρωση αυτή και φτάνοντας στην επόμενη, που είναι τα φανάρια εισόδου στη Βασ. Σοφίας (στο σημείο που ενώνεται με το ρεύμα αυτών που έρχονται από Αμπελόκηπους), ήρθε και η επιβεβαίωση... Η δεξιά λωρίδα της Βασ. Σοφίας, από τον Ευαγγελισμό έως τουλάχιστον τη Ρηγίλλης ήταν κατειλημμένη σε όλο της το μήκος από λεωφορεία και τρόλεϊ της ΟΣΥ! Οχήματα που θα έμεναν ακινητοποιημένα στο σημείο για αρκετή ώρα, μέχρι να διοχετευθούν μέσω εναλλακτικών διαδρομών. Και το φιδάκι αυτό όλο και μεγάλωνε, αφού πέρα από τη γκαζιέρα του 220 που αποβίβασε μεταξύ άλλων κι εμένα, από πίσω ακολουθούσε Iris του 815 και θα προστίθεντο και άλλα οχήματα και άλλα και άλλα...

Βεβαίως το περιστατικό που περιέγραψα, δε συνέβη πρώτη φορά. Σίγουρα όσοι χρησιμοποιούν κάποια από τις γραμμές που διέρχονται από τη Βασ. Σοφίας στο τμήμα της από τη Βουλή έως το Χίλτον, δε νομίζω να μην έχουν δει την ίδια εικόνα κάποια στιγμή μέσα στο χρόνο. Και βεβαίως φτάνεις στο σημείο να απορείς. Όταν οι οδηγοί αρνούνται να εφαρμόσουν το μέτρο της υποχρεωτικής εισόδου από την πρώτη πόρτα, προχωρώντας σε παράβαση καθήκοντος, για ποιο λόγο να μην πάρουν την πρωτοβουλία όταν βλέπουν τέτοια σκηνικά και να γυρίσουν πίσω ή να ακολουθήσουν εναλλακτική οδό, αποφεύγοντας να μπλοκαριστούν;

Η λύση είναι να υπάρχει κανονικό σενάριο δρομολόγησης για περικοπή των παραπάνω γραμμών στον Ευαγγελισμό ώστε να μην μπλέκουν τα οχήματα στις πορείες. Οι οδηγοί κανονικά παίρνουν εντολές από τον σταθμάρχη για να ακολουθήσουν εναλλακτική διαδρομή. Βέβαια, τους συμφέρει τους οδηγούς να μπλοκάρουν κάπου γιατί θα εκτελέσουν λιγότερα δρομολόγια στην βάρδιά τους.
(06-03-2014, 02:01 AM)mercedes elbo Έγραψε: Η λύση είναι να υπάρχει κανονικό σενάριο δρομολόγησης για περικοπή των παραπάνω γραμμών στον Ευαγγελισμό ώστε να μην μπλέκουν τα οχήματα στις πορείες. Οι οδηγοί κανονικά παίρνουν εντολές από τον σταθμάρχη για να ακολουθήσουν εναλλακτική διαδρομή. Βέβαια, τους συμφέρει τους οδηγούς να μπλοκάρουν κάπου γιατί θα εκτελέσουν λιγότερα δρομολόγια στην βάρδιά τους.

Η λύση αυτή σαφώς και είναι απολύτως επιβεβλημένη. Η Βασ. Σοφίας στατιστικά κλείνει για κάποιες ώρες μία φορά ανα δύο μέρες τουλάχιστον. Οι γραμμές που διέρχονται είναι πάμπολλες. Οι οδηγόι ΔΕΝ φταίνε και ΔΕΝ κάνουν του κεφαλιού τους. Όσο δεν έχουν άλλη οδηγία από το σταθμαρχείο, ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να ακολουθήσουν το κανονικό δρομολόγιο μέχρι να βρούν υπόδειξη από τροχονόμο. Εσείς τί λέτε, είναι προτιμότερο για τον οδηγό π.χ. του 220 να κάτσει με τις ώρες εγκλωβισμένος στην Βασ. Σοφίας (χωρίς καφέ, νερό , τουαλέτα) ή να γυρίσει από Ριζάρη στα Ιλίσια και να έχει και ένα τεταρτάκι καβάτζα (αυτό που γλίτωσε από την περικοπή του δρομολογίουWink
Το μπάχαλο το δημιουργεί η ανυπαρξία ικανής εποπτείας των γραμμών και συντονισμού μεταξύ τροχαίας και ΟΣΥ. Πόσες φορές έχετε δει τροχονόμους να κλείνουν απ' τη μια στιγμή στην άλλη την Πανεπιστημίου, τη Σταδίου, την Αμαλίας ή τη Βασ. Σοφίας; Συνέχεια. Γιατί δεν υπάρχει μια ενημέρωση μισή ώρα πρίν από την Τροχαία προς την ΟΣΥ, να λάβει τα μέτρα της; Αλλά, θα μου πείτε, ποιόν να ενημερώσουν; Μήπως υπάρχει οργανόγραμμα;
Το μόνο που βλέπεις είναι κάτι σταθμάρχες αλαφιασμένους να τρέχουν με το κινητό στο χέρι να ειδοποιήσουν όποιο όχημα βρούν.
Εδώ ακόμη και σε μεγάλα γεγονότα (γενικές απεργίες, επίσκεψη Μερκελ κλπ.) δεν υπήρχε πλάνο.
Έτυχα να βρίσκομαι κάποια από αυτές τις φορές σε τρόλλευ αρθρωτό της γραμμής 3, το οποίο ανέβαινε κανονικά την Ακαδημίας, ενώ είχε κλείσει όλο το κέντρο (ούτε μετρό είχαμε, οι σταθμοί ήταν κλειστοί) και δεν είχε τρόπο να βγεί Βασ. Σοφίας. Τελικά, μπήκαμε Κανάρη και, αφού έπεισε ο οδηγός τον τροχονόμο ότι δεν μπορεί να γυρίσει γύρω από την Πλ. Κολωνακίου, κατέβηκε με δική του ευθύνη από Κουμπάρη, "έκοψε" την πορεία διαμαρτυρίας και μπήκε αριστερά Βασ. Σοφίας. Ακόμη τον ευγνωμονούμε όλοι για το ότι μας "μάζεψε" και μας πήγε στο Μέγαρο να πάρουμε μετρό.
Γιατί όμως δεν τον επόπτευε κανείς; Πώς μπήκε στο κέντρο το όχημα χωρίς να έχει προειδοποιηθεί ο οδηγός του ότι θα "μπλέξει;"

Υπάρχουν πάρα πολλά να γίνουν ακόμη , ειδικά σε θέματα στοιχειώδους οργάνωσης διαχείρισης ανωμαλιών κυκλοφορίας.
Με δυο αμάξια σήμερα απο τις 12 το 250 #108, #162
Τις προάλλες θυμάμαι που είχε κλείσει πάλι κοντά στο Σύνταγμα για άγνωστο λόγο στην Βασ. Σοφίας είχε δημιουργηθεί ένα τεράστιο τρένο από δεκάδες λεωφορεία διάφορων τύπων από διάφορες γραμμές και τρόλεϊ 8000αρα και 9000αρα που είχαν εγκλωβιστεί εκεί. Φυσικά δρομολόγια, συντονισμός είχαν τιναχτεί όλα στο αέρα. Για να αποφεύγεται αυτό το μπάχαλο κάθε φορά που κλείνει το κέντρο (αρκετά συχνά) θα ήταν καλεί ιδέα να κάνουν κυκλικό στον Ευαγγελισμό.
μετρηση επιβιασης-αποβιβασης επιβατων σημερα στο Β15 απο 2 ατομα
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Η νταλίκα #566 που ήταν δρομολογημένη στο Β3 είχε σταματήσει περίπου 10' στη Γυμναστική Ακαδημία επειδή ο οδηγός που είχε αλλαγή δεν ήταν στην ώρα του.
Η λύση στο πρόβλημα για την διαχείριση των κυκλοφοριακών θεμάτων ονομάζεται ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ.Υπομονή στον διαγωνισμό νομίζω έχει βγεί ανάδοχος.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 592 79.996 1 ώρα πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 103.442 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 75.152 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 218.031 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 59.019 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 140.080 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 144.060 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.411 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.340 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.627 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)