Δημοσιεύσεις: 118
Θέματα: 0
Εγγραφή: 14-11-2009
...την ίδια στιγμή τα midi λεωφορεία του 230 και άλλων γραμμών στενάζουν... Χωρίς βέβαια να υποστηρίζω το άλλο άκρο, δηλαδή το να μπαίνουν λεωφορεία μόνο σε γραμμές-φιλέτα και στις υπόλοιπες διαδρομές μαχαίρι. Είναι όμως πλέον απόλυτη η ανάγκη να κατανεμηθούν ορθολογικά πια ο στόλος και τα δρομολόγια !
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(29-01-2014, 01:47 AM)christos126 Έγραψε: ...την ίδια στιγμή τα midi λεωφορεία του 230 και άλλων γραμμών στενάζουν... Χωρίς βέβαια να υποστηρίζω το άλλο άκρο, δηλαδή το να μπαίνουν λεωφορεία μόνο σε γραμμές-φιλέτα και στις υπόλοιπες διαδρομές μαχαίρι. Είναι όμως πλέον απόλυτη η ανάγκη να κατανεμηθούν ορθολογικά πια ο στόλος και τα δρομολόγια !
To 230 και ανά 5' να είχε, με γεμάτα midi θα πήγαινε στις ώρες αιχμής για τις σχολές του ΕΚΠΑ. Η γραμμή χρειάζεται 12μετρα. Αδυνατεί να τα πάρει, όμως, λόγω διαδρομής.
Δημοσιεύσεις: 118
Θέματα: 0
Εγγραφή: 14-11-2009
29-01-2014, 02:25 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-01-2014, 04:07 PM από christos126.)
Σίγουρα με τη διαδρομή που έχει το 230 δεν χωρά μεγαλύτερο όχημα. Ας είχαν βέβαια έστω λίγο πιο συχνά όλες αυτές οι γραμμές που τιγκάρουν, και κάτι θα γινόταν...! Παράλληλα να επισημάνουμε την παράταση της κυκλικής διαδρομής του 212 στη Δάφνη, που αναρτήθηκε στη Διαύγεια, και η οποία θα ισχύσει μέχρι το πέρας των Περιφερειακών Εκλογών... συγγνώμη, το τέλος Μαΐου :-P !!
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(29-01-2014, 02:25 PM)christos126 Έγραψε: Σίγουρα με τη διαδρομή που έχει το 230 δεν χωρά μεγαλύτερο όχημα. Ας είχαν βέβαια έστω λίγο πιο συχνά όλες αυτές οι γραμμές που τιγκάρουν, και κάτι θα γινόταν...! Παράλληλα να επισημάνουμε την παράταση της κυκλικής διαδρομής του 212 στη Δάφνη, που αναρτήθηκε στη Διαύγεια, και η οποία θα ισχύσει μέχρι το πέρας των Περιφεριακών Εκλογών... συγγνώμη, το τέλος Μαΐου :-P !! Βέβαια πρέπει να θεωρηθεί επιτυχία του δημάρχου η τροποποίηση της διαδρομής του 213 στη δάφνη που κουβαλάει απο 0-2 επιβάτες. Απορώ γιατί δεν του δείχνουν τα αποτελέσματα του "ρουφιάνου" αλλά θα χει πέσει καμια μίζα και θα ναι ολοι ευχαριστημένοι.
Τώρα για το 230 ειμαι σχεδόν σίγουρος ότι στα στενά του Ζωγραφου χωράει ανετα 12μετρο. Σ αυτά της Ακρόπολης δεν ξέρω τι γίνεται
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(29-01-2014, 04:01 PM)georgio Έγραψε: Τώρα για το 230 ειμαι σχεδόν σίγουρος ότι στα στενά του Ζωγραφου χωράει ανετα 12μετρο. Σ αυτά της Ακρόπολης δεν ξέρω τι γίνεται
Στην Ακρόπολη χωράνε 200% γιατί η διαδρομή του 230 είναι ταυτόσημη με αυτήν που ακολουθούν τα τουριστικά πούλμαν από/προς Ζάππειο.
Στου Ζωγράφου, δύο είναι τα σημεία που έχουν πρόβλημα.
Το πρώτο είναι η στροφή Κοκκινοπούλου δεξιά προς Παναγούλη (στενή, χωρίς περιθώρια "ανοίγματος" και με απότομη κλίση της Παναγούλη - θα "βρίσκει" ο πισινός του 12μετρου).
Το δεύτεο πρόβλημα είναι πάλι η Παναγούλη στη διασταύρωση με την Παπάγου. Εκεί χωράει μεν να στρίψει το 12μετρο (υπό προϋποθέσεις, οριοδείκτες πλαστικοί κλπ.) αλλά και πάλι σκοντάφτουμε στην απότομη κλίση της Παναγούλη (εκεί έχουν σπάσει ούκ ολίγα Νεοπλάν Μιντι, των οποίων οι οδηγοί βαριόντουσαν να χρησιμοποιήσουν την ανύψωση).
Πάντως, υπάρχουν τουριστικά λεωφορεία (σχολικά κλπ) που κάνουν την διαδρομή αυτή μέσα στου Ζωγράφου, με προσοχή, αλλά τα καταφέρνουν.
Δημοσιεύσεις: 203
Θέματα: 7
Εγγραφή: 25-10-2013
29-01-2014, 09:03 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-01-2014, 09:06 PM από ns_.)
(29-01-2014, 04:01 PM)georgio Έγραψε: Βέβαια πρέπει να θεωρηθεί επιτυχία του δημάρχου η τροποποίηση της διαδρομής του 213 στη δάφνη που κουβαλάει απο 0-2 επιβάτες. Απορώ γιατί δεν του δείχνουν τα αποτελέσματα του "ρουφιάνου" αλλά θα χει πέσει καμια μίζα και θα ναι ολοι ευχαριστημένοι.
Τώρα για το 230 ειμαι σχεδόν σίγουρος ότι στα στενά του Ζωγραφου χωράει ανετα 12μετρο. Σ αυτά της Ακρόπολης δεν ξέρω τι γίνεται
Και πώς να μην έχει 0-2 επιβάτες (3 είναι το max που έχω δει) όταν περνάει κάθε... 40 λεπτά!
Καλύτερα αυτοί οι κύκλοι του λεωφορείου μέσα στη Δάφνη να χρησιμοποιούνταν για πύκνωση των δρομολογίων στο κομμάτι Υμηττός-Βύρωνας-Καρέας.
Αν ήθελε ο δήμαρχος Δάφνης, ή ο κάθε δήμαρχος να δώσει μια σωστή λύση, και όχι προεκλογικά ημίμετρα, θα έπρεπε να πιέσει ώστε να το τοπικοποιηθεί το κομμάτι Υμηττός-Χαραυγή του 856 (δηλ. το παλιό 202), να εξοικονομηθεί όλη η διαδρομή από την Καφαντάρη μέχρι το ... Ρεξ (!)
ΚΑΦΑΝΤΑΡΗ
ΡΟΖΙΤΑ
Α'ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ
ΒΑΡΙΩΤΗ
ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ
ΣΥΓΓΡΟΥ
ΠΛ. ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
ΚΡΙΕΖΙΩΤΟΥ
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
διαδρομή η οποία εξυπηρετείται από πλήθος άλλων μέσων (ιδίως, Μετρό από Αγ. Ιωάννη για Ακρόπολη, Σύνταγμα, Παν/μο, Ομόνοια - αλλά και τους κορμούς Α3, Β3 και Α4, συν το 227)
και *αυτή* η διαδρομή να καλύπτει τη Δάφνη και *όχι* το 202.
Mάλιστα *κομμάτι* της διαδρομής αυτής θα περισσέψει κιόλας, καθώς η διαδρομή μέσα στη Δάφνη είναι πολύ μικρότερη από την παραπάνω, συν ότι δεν κολλάει σε πορείες, διαδηλώσεις κ.τ.τ, και θα έχει και κατά τεκμήριο ακριβέστερες διελεύσεις,
Και 15λεπτη θα είναι η συχνότητα όπως του 856, και εξοικονόμηση οδηγών/οχημάτων θα γίνει και στο 856 και στο 202, και με *βελτίωση* της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού.
Την προτεινόμενη διαδρομή για το "Τοπικό Δάφνης", ή άλλως;
202 ΧΑΡΑΥΓΗ-ΥΜΗΤΤΟΣ-ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ-ΑΝΩ ΔΑΦΝΗ
την έχω ξαναπεί:
Από Χαραυγή:
Αμέσως μετά την Καφαντάρη, στροφή αριστερά στην Αίνου, αριστερά στη Βουλιαγμένης όπου και στάση στον Αγ. Ιωάννη (σύνδεση με Μετρό) και μετά η κλασσική διαδρομή των 228/057/202, ήτοι δεξιά Εθνάρχου Μακαρίου και όλο ευθεία μέχρι το παλαιό τέρμα Δάφνης/Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου (με στροφή αριστερά Ηούς, δεξιά Αρτέμιδος, αριστερά Αλκινόου και τέρμα όπου το παλιό του 228), καθώς η σύνδεση με Στ. Δάφνης παρέλκει, αφού γίνεται σύνδεση με Μετρό στον Αγ. Ιωάννη.
Προς Χαραυγή:
Εθνάρχου Μακαρίου-Γραβιάς-Χίου, αριστερά Αρτέμωνος, 2 στάσεις εκεί (παλαιές ΟΡΦΕΥΣ και ΧΡΥΣΙΠΠΟΥ - τώρα όμως με όνομα ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ - σύνδεση με Μετρό) και δεξιά Καφαντάρη, απ΄ όπου τωρινή πορεία του 856 σε Υμηττό-Χαραυγή.
Έτσι, και όλες οι περιοχές του ενιαίου Δήμου Δάφνης-Υμηττού (Άνω Δάφνη-Αγ.Ιωάννης-Υμηττός-Χαραυγή θα συνδεθούν μεταξύ τους) και εξοικοινόμηση οχημάτων/οδηγών θα γίνει, και το 202 δεν θα κάνει βόλτες στη Δάφνη, και καλές (15λεπτες, άρα θα έχει και επιβάτες), αλλά και ακριβέστερες (μικρή διαδρομή) συχνότητες θα έχει.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(29-01-2014, 09:03 PM)ns_ Έγραψε: Και πώς να μην έχει 0-2 επιβάτες (3 είναι το max που έχω δει) όταν περνάει κάθε... 40 λεπτά!
Καλύτερα αυτοί οι κύκλοι του λεωφορείου μέσα στη Δάφνη να χρησιμοποιούνταν για πύκνωση των δρομολογίων στο κομμάτι Υμηττός-Βύρωνας-Καρέας.
Αν ήθελε ο δήμαρχος Δάφνης, ή ο κάθε δήμαρχος να δώσει μια σωστή λύση, και όχι προεκλογικά ημίμετρα, θα έπρεπε να πιέσει ώστε να το τοπικοποιηθεί το κομμάτι Υμηττός-Χαραυγή του 856 (δηλ. το παλιό 202), να εξοικονομηθεί όλη η διαδρομή από την Καφαντάρη μέχρι το ... Ρεξ (!)
ΚΑΦΑΝΤΑΡΗ
ΡΟΖΙΤΑ
Α'ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ
ΒΑΡΙΩΤΗ
ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ
ΣΥΓΓΡΟΥ
ΠΛ. ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
ΚΡΙΕΖΙΩΤΟΥ
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
διαδρομή η οποία εξυπηρετείται από πλήθος άλλων μέσων (ιδίως, Μετρό από Αγ. Ιωάννη για Ακρόπολη, Σύνταγμα, Παν/μο, Ομόνοια - αλλά και τους κορμούς Α3, Β3 και Α4, συν το 227)
και *αυτή* η διαδρομή να καλύπτει τη Δάφνη και *όχι* το 202.
Mάλιστα *κομμάτι* της διαδρομής αυτής θα περισσέψει κιόλας, καθώς η διαδρομή μέσα στη Δάφνη είναι πολύ μικρότερη από την παραπάνω, συν ότι δεν κολλάει σε πορείες, διαδηλώσεις κ.τ.τ, και θα έχει και κατά τεκμήριο ακριβέστερες διελεύσεις,
Και 15λεπτη θα είναι η συχνότητα όπως του 856, και εξοικονόμηση οδηγών/οχημάτων θα γίνει και στο 856 και στο 202, και με *βελτίωση* της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού.
Την προτεινόμενη διαδρομή για το "Τοπικό Δάφνης", ή άλλως;
202 ΧΑΡΑΥΓΗ-ΥΜΗΤΤΟΣ-ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ-ΑΝΩ ΔΑΦΝΗ
την έχω ξαναπεί:
Από Χαραυγή:
Αμέσως μετά την Καφαντάρη, στροφή αριστερά στην Αίνου, αριστερά στη Βουλιαγμένης όπου και στάση στον Αγ. Ιωάννη (σύνδεση με Μετρό) και μετά η κλασσική διαδρομή των 228/057/202, ήτοι δεξιά Εθνάρχου Μακαρίου και όλο ευθεία μέχρι το παλαιό τέρμα Δάφνης/Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου (με στροφή αριστερά Ηούς, δεξιά Αρτέμιδος, αριστερά Αλκινόου και τέρμα όπου το παλιό του 228), καθώς η σύνδεση με Στ. Δάφνης παρέλκει, αφού γίνεται σύνδεση με Μετρό στον Αγ. Ιωάννη.
Προς Χαραυγή:
Εθνάρχου Μακαρίου-Γραβιάς-Χίου, αριστερά Αρτέμωνος, 2 στάσεις εκεί (παλαιές ΟΡΦΕΥΣ και ΧΡΥΣΙΠΠΟΥ - τώρα όμως με όνομα ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ - σύνδεση με Μετρό) και δεξιά Καφαντάρη, απ΄ όπου τωρινή πορεία του 856 σε Υμηττό-Χαραυγή.
Έτσι, και όλες οι περιοχές του ενιαίου Δήμου Δάφνης-Υμηττού (Άνω Δάφνη-Αγ.Ιωάννης-Υμηττός-Χαραυγή θα συνδεθούν μεταξύ τους) και εξοικοινόμηση οχημάτων/οδηγών θα γίνει, και το 202 δεν θα κάνει βόλτες στη Δάφνη, και καλές (15λεπτες, άρα θα έχει και επιβάτες), αλλά και ακριβέστερες (μικρή διαδρομή) συχνότητες θα έχει.
Δεν φταίει η συχνότητα για τις σχεδόν μηδενικές πληρότητες των 212/202/057 στο κομμάτι της Εθνάρχου Μακαρίου αλλά το γεγονός της έλευσης του μετρό στην Δάφνη. Σύμφερει χρονικά να περπατήσει κανείς λίγο μέχρι τον Στ. Δάφνη. Από την άλλη πλευρά υπάρχει σε σχετικά κοντινή απόσταση το 137 που σε βγάζει κατευθείαν στο Φιξ. Οπότε οι ελάχιστοι που δεν μπορούν ή δεν θέλουν να περπατήσουν λίγο χρησιμοποιούν τα 212/218/232 για Δάφνη.
Επίσης, είναι βέβαιο ότι και το 856 ως τοπικό να έκανε αυτό το κομμάτι στην Δάφνη με 15' συχνότητα πάλι άδειο θα ήταν. Μην ξεχνάμε ότι και το 202 με 15λεπτη συχνότητα ξεκίνησε με σύνδεση με το Στ. Άγιου Ιωάννη και κυκλοφορούσε άδειο. http://web.archive.org/web/2011010616320...hp?id=p202
Δημοσιεύσεις: 84
Θέματα: 0
Εγγραφή: 19-07-2013
1: Οδηγός σήμερα του 140 στα Κανάρια (προς Πολύγωνο πήγαινε όταν το είδα), έκανε είσοδο από την πρώτη πόρτα και έλεγχο αν υπάρχει εισιτήριο-κάρτα..
Από ό,τι θυμάμαι, τυπικά τουλάχιστον, δεν έχει είσοδο από την πρώτη πόρτα, έτσι;!
2¨Η μετατροπή του 206 σε γραμμή με αφετηρία-τέρμα που λέγαμε, έχουμε ιδέα για το πότε θα γίνει; Από αρχές του μήνα ξέρω 'γω;
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(29-01-2014, 05:21 PM)Citaro Έγραψε: Στην Ακρόπολη χωράνε 200% γιατί η διαδρομή του 230 είναι ταυτόσημη με αυτήν που ακολουθούν τα τουριστικά πούλμαν από/προς Ζάππειο.
Στου Ζωγράφου, δύο είναι τα σημεία που έχουν πρόβλημα.
Το πρώτο είναι η στροφή Κοκκινοπούλου δεξιά προς Παναγούλη (στενή, χωρίς περιθώρια "ανοίγματος" και με απότομη κλίση της Παναγούλη - θα "βρίσκει" ο πισινός του 12μετρου).
Το δεύτεο πρόβλημα είναι πάλι η Παναγούλη στη διασταύρωση με την Παπάγου. Εκεί χωράει μεν να στρίψει το 12μετρο (υπό προϋποθέσεις, οριοδείκτες πλαστικοί κλπ.) αλλά και πάλι σκοντάφτουμε στην απότομη κλίση της Παναγούλη (εκεί έχουν σπάσει ούκ ολίγα Νεοπλάν Μιντι, των οποίων οι οδηγοί βαριόντουσαν να χρησιμοποιήσουν την ανύψωση).
Πάντως, υπάρχουν τουριστικά λεωφορεία (σχολικά κλπ) που κάνουν την διαδρομή αυτή μέσα στου Ζωγράφου, με προσοχή, αλλά τα καταφέρνουν.
Συμφωνώ με τον προλαλίσαντα σε όλα. Ιστορικά μιλώντας, το 140 ξεκίνησε με διαδρομή στου Ζωγράφου από Κοκκινοπούλου - Παναγούλη - Παπάγου - Ούλωφ Πάλμε. Σχεδόν αμέσως με την έλευση των Ν1 στη γραμμή τροποποιήθηκε η διαδρομή της, λόγω των προβλημάτων που αντιμετώπιζαν τα Ν1 στην οδό Παναγούλη. Γι' αυτό το λόγο κυρίως, πλέον έχουμε και τα παρκαρισμένα του Mikel που εμποδίζουν, νομίζω πως δεν μπορεί να μπει 12μετρο στο 230. Όλο το υπόλοιπο κομμάτι "Ακρόπολη - Γουδί-(η)" έβγαινε με DAF, άρα φυσικά και δεν εχει κανένα πρόβλημα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(30-01-2014, 01:45 AM)i_lie_us Έγραψε: 1: Οδηγός σήμερα του 140 στα Κανάρια (προς Πολύγωνο πήγαινε όταν το είδα), έκανε είσοδο από την πρώτη πόρτα και έλεγχο αν υπάρχει εισιτήριο-κάρτα..
Από ό,τι θυμάμαι, τυπικά τουλάχιστον, δεν έχει είσοδο από την πρώτη πόρτα, έτσι;!
2¨Η μετατροπή του 206 σε γραμμή με αφετηρία-τέρμα που λέγαμε, έχουμε ιδέα για το πότε θα γίνει; Από αρχές του μήνα ξέρω 'γω;
1. Τυπικά μιλώντας δεν έχει δικαίωμα, υπερβολικός ζήλος (από μένα μπράβο του)
2. Μάλλον από 1/2 απλά βαρέθηκαν ή το θεώρησαν επουσιώδες να το ανεβάσουν στο site.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
|