Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
24-10-2013, 12:23 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-10-2013, 01:15 AM από mercedes elbo.)
(23-10-2013, 03:29 PM)georgio Έγραψε: Και για ποιο λόγο γίνεται αυτό; Δεν επαρκούν ξαφνικά τα Ν1 στο Ελληνικό; ´Η μήπως δεν πρόκειται να τα περάσουν από κτεο;
(23-10-2013, 04:50 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Αν δεν υπάρχει (?) επάρκεια N1 στο Ελληνικό, γιατί δεν έστελναν τα N1 του Βοτανικού εκεί;
Από την αρχή της χρονιάς ΚΤΕΟ έχουν περάσει 88 απ' τα 111 Ν1 του Ελληνικού. Αυτό που δεν ξέρω αν κυκλοφορεί είναι το #102 το οποίο είχε περάσει ΚΤΕΟ αλλά είχε πέσει στην καφετέρια στην Αγία Μαύρα.
Κανονικά τα Ν1 στο Ελληνικό κατανέμονται ως εξής:
140: 14
204: 1
206: 3
235: 6
237: 6
250: 3
Τοπικά Γλυφάδας~ 10
Επίσης πάντα ένα μέρος των Β2, Α3/Β3, Α4, Χ97, 154 έχει και Ν1 και τα Α1, Α5, 101, 142, 155 παίρνουν που και που κανά Ν1 αρά ας πούμε συνολικά απ' όλα αυτά περίπου 20.
Συνολο~ 63. Άρα σίγουρα υπάρχει επάρκεια Ν1 στο Ελληνικό.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
24-10-2013, 12:29 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-10-2013, 12:33 AM από georgio.)
(24-10-2013, 12:23 AM)mercedes elbo Έγραψε: Από την αρχή της χρονιάς ΚΤΕΟ έχουν περάσει 88 απ' τα 111 Ν1 του Ελληνικού. Αυτό που δεν ξέρω αν κυκλοφορεί είναι το #102 το οποίο είχε περάσει ΚΤΕΟ αλλά είχε πέσει στην καφετέρια στην Αγία Μαύρα.
Κανονικά τα Ν1 στο Ελληνικό κατανέμονται ως εξής:
140: 14
204: 1
206: 1
235: 6
237: 6
250: 3
Τοπικά Γλυφάδας~ 10
Επίσης πάντα ένα μέρος των Β2, Α3/Β3, Α4, Χ97, 154 έχει και Ν1 και τα Α1, Α5, 101, 142, 155 παίρνουν που και που κανά Ν1 αρά ας πούμε συνολικά απ' όλα αυτά περίπου 20.
Συνολο~ 61. Άρα σίγουρα υπάρχει επάρκεια Ν1 στο Ελληνικό. Στο 140 είναι νομίζω 15 τα λεωφορεία. Στο 206 έχει σίγουρα 3. Επίσης τα Α3/Β3 έχουν 4-5 το Α4 3-4 το Β2 τουλάχιστον 5 το 154 3-4 και το 101 1-2. Στο Α1 εμφανίζονται συνηθως 1-2 την ημέρα. Στα Α5/Α7 μπαίνουν σπάνια.
Σε ομάδα στο facebook αναφέρεται ότι μπήκε πρόσφατα Ν1 στο 040 και συγκεκριμένα το #223
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Επίσης εθεάθη το #220 στο Α1, την Τρίτη 22/10.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(24-10-2013, 12:29 AM)georgio Έγραψε: Στο 140 είναι νομίζω 15 τα λεωφορεία.
Στο 140 παλιά ήταν 15. Απ' τα τέλη του 2011 έχει 14.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(24-10-2013, 12:23 AM)mercedes elbo Έγραψε: Από την αρχή της χρονιάς ΚΤΕΟ έχουν περάσει 88 απ' τα 111 Ν1 του Ελληνικού. Αυτό που δεν ξέρω αν κυκλοφορεί είναι το #102 το οποίο είχε περάσει ΚΤΕΟ αλλά είχε πέσει στην καφετέρια στην Αγία Μαύρα.
Κανονικά τα Ν1 στο Ελληνικό κατανέμονται ως εξής:
140: 14
204: 1
206: 1
235: 6
237: 6
250: 3
Τοπικά Γλυφάδας~ 10
Επίσης πάντα ένα μέρος των Β2, Α3/Β3, Α4, Χ97, 154 έχει και Ν1 και τα Α1, Α5, 101, 142, 155 παίρνουν που και που κανά Ν1 αρά ας πούμε συνολικά απ' όλα αυτά περίπου 20.
Συνολο~ 61. Άρα σίγουρα υπάρχει επάρκεια Ν1 στο Ελληνικό.
Το #102, από την ημέρα του ατυχήματος, δεν έχει ξανακυκλοφορήσει. Ή τουλάχιστον δεν το έχω εντοπίσει κάπου.
Πάμε στα υπόλοιπα. Η 206 παίρνει από Ελληνικό 3 οχήματα νομίζω. Σε καμία περίπτωση δεν έχει μόνο 1. Επίσης, Α3/Β3 και Α4, άλλοτε παίρνουν πολλά 12μετρα και άλλοτε όχι. Το 154 είναι εξ' ολοκλήρου με N1 (εξαιρετικά σπάνια θα μπει πλέον νταλίκα), στο 101 δρομολογούν καθημερινά N1 (1-3), όπως και 1 12μετρο δίνεται και στην Α5. Τα 142 και 155 δε νομίζω πως πρέπει να τα υπολογίζουμε, γιατί εξαιρετικά σπάνια παίρνουν 12μετρο.
Με όλα τα παραπάνω, βεβαίως, δε διαφοροποιείται σημαντικά ο αριθμός που έδωσες, ο οποίος είναι μικρότερος από τον αριθμό των 12μετρων που είναι σε λειτουργική κατάσταση, με βάση την εικόνα από τις δαπάνες για ΚΤΕΟ.
Δεν είναι απαραίτητα λάθος το ότι πήγε το 141 στο Μπραχάμι (μόνο όσο αφορά τα οχήματα). Αλλά γιατί δεν έδωσαν γραμμές στο Ελληνικό (πχ. 201, 206, 109) για να έχουν και οδηγούς.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(24-10-2013, 12:59 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το #102, από την ημέρα του ατυχήματος, δεν έχει ξανακυκλοφορήσει. Ή τουλάχιστον δεν το έχω εντοπίσει κάπου.
Πάμε στα υπόλοιπα. Η 206 παίρνει από Ελληνικό 3 οχήματα νομίζω. Σε καμία περίπτωση δεν έχει μόνο 1. Επίσης, Α3/Β3 και Α4, άλλοτε παίρνουν πολλά 12μετρα και άλλοτε όχι. Το 154 είναι εξ' ολοκλήρου με N1 (εξαιρετικά σπάνια θα μπει πλέον νταλίκα), στο 101 δρομολογούν καθημερινά N1 (1-3), όπως και 1 12μετρο δίνεται και στην Α5. Τα 142 και 155 δε νομίζω πως πρέπει να τα υπολογίζουμε, γιατί εξαιρετικά σπάνια παίρνουν 12μετρο.
Με όλα τα παραπάνω, βεβαίως, δε διαφοροποιείται σημαντικά ο αριθμός που έδωσες, ο οποίος είναι μικρότερος από τον αριθμό των 12μετρων που είναι σε λειτουργική κατάσταση, με βάση την εικόνα από τις δαπάνες για ΚΤΕΟ.
Δεν είναι απαραίτητα λάθος το ότι πήγε το 141 στο Μπραχάμι (μόνο όσο αφορά τα οχήματα). Αλλά γιατί δεν έδωσαν γραμμές στο Ελληνικό (πχ. 201, 206, 109) για να έχουν και οδηγούς.
Όντως για το 206 μου ξέφυγε. 3 ήθελα να γράψω και έγραψα 1. Το #102 ούτε εγώ το 'χω δει πουθενά και δεν νομίζω να ξανακυκλοφορήσει.
Δημοσιεύσεις: 3.204
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Επιστροφή στα Ν2 για το 821.
Αρκετά Ν1 σε Α3, Α4, Β2, Β3.
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
το 602 σημερα με neoplanακι
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 53
Θέματα: 1
Εγγραφή: 24-04-2011
(24-10-2013, 02:17 PM)Vasilis21 Έγραψε: το 602 σημερα με neoplanακι
Ακριβώς, το #413! Επίσης η σόμπα #141 εθεάθη στο 421.
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
τα 622 815 σημερα εχουν και Ν2 διπορτα φανταζομαι λογω Χ50
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
|