Δημοσιεύσεις: 47
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-09-2009
(22-09-2013, 04:35 PM)nikos1991 Έγραψε: Τα μόνα που ξέρω είναι τα δρομολόγιά του:
7:45 και 7:50 το πρωί από Γαλάτσι προς τα σχολεία (Γκράβα μάλλον)
13:40 και 14:15 από τα σχολεία προς το Γαλάτσι.
Προσπαθώ να βρω από πού παίρνει τα midi για τα δρομολόγια..
Πάει μέχρι την Αγ. Λαύρας, κάνει δεξιά σε μια πλατεία και γυρνάει το ίδιο ανάποδα. Για την Γκράβα είναι.
Ikarus Karosszéria - És Jármugyár, Matyásfőld - Székesfehérvár
Δημοσιεύσεις: 160
Θέματα: 0
Εγγραφή: 07-03-2011
(22-09-2013, 10:39 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το Χ27/247 στους Ολυμπιακούς τι τύπο έπαιρνε; Γιατί αν έπαιρνε τότε 18μετρο, είναι σίγουρα κι αυτή μία από τις γραμμές που δεν τροποποιήθηκε ούτε κατ' ελάχιστο, και πήρε από midi έως 12μετρο και πιθανόν 18μετρο.
ΥΓ: Για τους μη γνωρίζοντες, το Χ27 ξεκίνησε στους Ολυμπιακούς για την εξυπηρέτηση των εγκαταστάσεων του Ελληνικού, συνέχισε τη λειτουργία του και μετά το τέλος τους ως εξπρές για ένα διάστημα και μετά ως κανονική γραμμή, με αριθμό 247.
Με το Χ27 στους ολυμπιακούς είχα πάει με irisbus diesel.18μετρα δεν πρέπει να είχε.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
22-09-2013, 10:46 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-09-2013, 10:48 PM από mercedes elbo.)
Και το 242 έχει πάρει από 8μετρα μέχρι 18μετρα.
(17-11-2009, 12:13 AM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Alliance μια διορθωση το Α1 Πειραιας-Βουλα το εχει το Α/Σ Ελληνικου.
242 Στ,Κατεχακη-Πολυτεχνειουπολη με Ν1-GN και καποια midi Neoplan τα οποια δεν γνωριζω αν ειναι απο Ανθουσα ή Βοτανικο.
Α5 Ακαδημία-Αγ.Παρασκευή-Ανθούσα : ΑΜ ΕΛΛ. με GN
Β5 Στ.Λαρίσης-Λεωφ.Αλεξάνδρας-Αγ.Παρασκευή (Μέσω Τσακού) : ΑΜ Π.ΡΑΛ με Volvo & Solaris (T)Urbino 18
Για οτι αλλο πεσει στην αντιληψη μου θα ενημερωσω.
(22-09-2013, 02:35 PM)georgio Έγραψε: Το 155 έχει σήμερα το Ν1 #224 το οποιο τουλάχιστον στην Ηλιούπολη κάνει βόλτες αδειο.
Όντως. Και εμένα μου 'κανε εντύπωση αν και είχε διαφημίσεις πάνω οπότε ίσως αυτός ήταν ο λόγος που μπήκε Ν1 σήμερα στο 155. Επίσης, το 237 έχει μια GN σήμερα.
Δημοσιεύσεις: 3.201
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Μιας και έχουμε πει πολλά για το Β5 μου μοιάζει να καθιερώνονται γκαζιέρες. Σήμερα είχε ένα Irisbus 71ΧΧ στον σταθμό Λαρίσης.
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
(22-09-2013, 10:39 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: ΥΓ: Για τους μη γνωρίζοντες, το Χ27 ξεκίνησε στους Ολυμπιακούς για την εξυπηρέτηση των εγκαταστάσεων του Ελληνικού, συνέχισε τη λειτουργία του και μετά το τέλος τους ως εξπρές για ένα διάστημα και μετά ως κανονική γραμμή, με αριθμό 247.
Το Χ27 που διατηρήθηκε μετά του Ολυμπιακούς είναι το Παρολυμπιακό Χ27. Στους Ολυμπιακούς ήταν Χ26. (δεν θυμάμαι την διαφορά μεταξύ Χ26 και Χ27 στους Ολυμπιακούς).
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Το Ε14 με μεικτή χρήση Ν2 και Irisbus Agora.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(23-09-2013, 02:49 PM)abc Έγραψε: Το Χ27 που διατηρήθηκε μετά του Ολυμπιακούς είναι το Παρολυμπιακό Χ27. Στους Ολυμπιακούς ήταν Χ26. (δεν θυμάμαι την διαφορά μεταξύ Χ26 και Χ27 στους Ολυμπιακούς).
Στους Ολυμπιακούς, το
Χ26 κατέληγε στο Βόρειο Τερματικό Σταθμό Ελληνικού και το
Χ27 στο Νότιο. Αν και έχω κρατήσει το έντυπο του ΑΘΗΝΑ 2004, που γράφει μέσα και για τις Ολυμπιακές Γραμμές, δε μπορείς να ξεχωρίσεις που βρίσκονταν ο Βόρειος και που ο Νότιος σταθμός!
Δημοσιεύσεις: 3.201
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(23-09-2013, 03:27 PM)nikos1991 Έγραψε: Το Ε14 με μεικτή χρήση Ν2 και Irisbus Agora.
Έτσι είναι από την έναρξη του χειμερινού.
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
(23-09-2013, 05:08 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Στους Ολυμπιακούς, το Χ26 κατέληγε στο Βόρειο Τερματικό Σταθμό Ελληνικού και το Χ27 στο Νότιο. Αν και έχω κρατήσει το έντυπο του ΑΘΗΝΑ 2004, που γράφει μέσα και για τις Ολυμπιακές Γραμμές, δε μπορείς να ξεχωρίσεις που βρίσκονταν ο Βόρειος και που ο Νότιος σταθμός!
Ο Νότιος νομίζω ότι ήταν από την πλευρά της παραλιακής.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(23-09-2013, 06:03 PM)abc Έγραψε: Ο Νότιος νομίζω ότι ήταν από την πλευρά της παραλιακής.
Άρα το
Χ27, όπως ήταν στους Ολυμπιακούς, έτσι συνέχισε και στους Παραολυμπιακούς και το ίδιο και αργότερα, ως εξπρές γραμμή. Σωστά;