Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(13-09-2013, 12:16 PM)garvanitis Έγραψε: Μάριε, οι χρονοαποστάσεις των 90-100 δευτερολέπτων είναι δυστυχώς ευσεβείς πόθοι. Δύσκολα με την υπάρχουσα υποδομή κατεβαίνει κάτω από τα 4' με ακραίο όριο τα 3 λεπτά. Οι χρονοαποστάσεις στα άκρα οριοθετούνται από τη διαθεσιμότητα των συρμών και το φόρτο του δικτύου. Με ποιον τρόπο θα ήταν δυνατόν να πάρει το Ελληνικό συχνότητα πενταλέπτου; Και με πόση ακρίβεια; Για να συμβεί κάτι τέτοιο τότε πρέπει να μπούνε παραπάνω συρμοί στην - κορεσμένη - γραμμή και ΟΛΟΙ να τερματίζουν στο Ελληνικό. Πέραν του ότι αυτό είναι αδύνατο τεχνικά, μεγαλώνεις την χρονοαπόσταση του υπολοίπου τμήματος κατά 25% για να εξυπηρετήσεις αναλογία επιβατικού κοινού 10% ή και λιγότερο (όσο πυκνοκατοικημένες και να είναι οι περιοχές που διέρχεται), κάτι το οποίο στερείται πάσας λογικής. Αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι την παραδοξότητα της σύγκρισης του 8λεπτου στην αιχμή με το 7λεπτο εκτός αυτής. Δηλαδή είναι προτιμητέο να εφαρμόζεται η εναλλάξ δρομολόγηση σε τερματικό σταθμό Αγ. Δημήτριο και Ελληνικό καθ' όλη την ημέρα προκειμένου εκτός αιχμής να έχουμε 7' και 14'; Σε ώρα μη αιχμής στην οποία ο συρμός δεν έχει ούτε πιεστικό χρονοδιάγραμμα, ούτε και μεγάλο επιβατικό φορτίο στο υπόλοιπο τμήμα μπορεί να εκτελέσει δρομολόγιο στο σύνολο του μήκους της γραμμής - να μην το κάνει δηλαδή για να μην είναι μικρότερη η χρονοαπόσταση από την αιχμή; Αν σώνει και καλά υπάρχει ανάγκη (και χρονικό όφελος) να πάνε τα feeder λεωφορεία των σχετικά κοντινών περιοχών στον Αγ. Δημήτριο. Αλλά μήπως αυτό θα σημαίνει επιπλέον χρόνο διαδρομής;
Η άφιξη της γραμμής 2 στο Ελληνικό αναβάθμισε κατά πολύ την ποιότητα της επιβατικής μεταφοράς στα νότια προάστια. Μήπως είναι καιρός να μάθουμε να απολαμβάνουμε τα οφέλη που μας προσφέρονται από το να επιδιδόμαστε διαρκώς στο εθνικό σπορ της γκρίνιας - συχνά στηρίζοντας το σε ελλειπείς γνώσεις;
Πριν τις επεκτάσεις η γραμμή 2 είχε στην αιχμή συχνότητα 3:15'. Επίσης, συρμοί υπάρχουν ειδικά μετά την παραλαβή των νέων Rotem. Στην σύμβαση της ΣΤΑ.ΣΥ. με τον Ο.Α.Σ.Α. έλεγε ότι γραμμή 2 έχει 15 συρμούς στην αιχμή και 17 η 3. Και τώρα η 2 πάλι 15 συρμούς πρέπει να 'χει στην αιχμή. Οπότε έχουμε Ανθούπολη-Άγιος Δημήτριος ανά 8' με συνολικό χρόνο διαδρομής σύμφωνα με τη ΣΤΑ.ΣΥ. 44' άρα μαζί με 12' για αναστροφή 56' σημαίνει ότι έχει 7 συρμούς. Στο Ανθούπολη-Ελληνικό έχουμε πάλι συχνότητα 8' και συνολικό χρόνο διαδρομής σύμφωνα με τη ΣΤΑ.ΣΥ. 58' άρα μαζί με 6' για αναστροφή 64' σημαίνει ότι έχει 8 συρμούς. Μπόρει οι χρόνοι να μην είναι ακριβώς τόσο αλλά έτσι μπορούμε να δούμε την γενική εικόνα για την κατανομή των συρμών. Εφόσον θέλουμε περίπου 64' για το Ανθούπολη-Ελληνικό και έχουμε 15 συρμούς μας βγαίνει συχνότητα 4:30' δηλαδή η απώλεια στη συχνότητα στο μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής ειναι μόλις 30''. Η απώλεια συρμών στο κοινό τμήμα της γραμμής θα είναι περίπου 1,5 συρμοί ανά ώρα με την διαφορά ότι όλοι συρμοί θα έχουν παρόμοια επιβατική κίνηση και όχι να πηγαίνει ο συρμός του Ελληνικού υπερπλήρης με ενδεχόμενο να μην μπορέσει να πάρει όλους τους επιβάτες ενός σταθμού. Επίσης, με την σημερινά δεδομένα ένας επιβατής των Α3/Β3, 154 κλπ. που συναντάει μετρό σε σταθμούς και πριν από τον Άγιο Δημήτριο για ποιο λόγο να κατέβει σε κάποιον απ' τους νέους σταθμούς αντί για τον Άγιο Δημήτριο με συνέπεια να μειώνεται και άλλο η επιβατική κίνηση των νέων 4 σταθμών.
Δημοσιεύσεις: 58
Θέματα: 0
Εγγραφή: 06-02-2013
13-09-2013, 01:55 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-09-2013, 01:55 PM από Pelham Express.)
(13-09-2013, 01:22 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πριν τις επεκτάσεις η γραμμή 2 είχε στην αιχμή συχνότητα 3:15'. Επίσης, συρμοί υπάρχουν ειδικά μετά την παραλαβή των νέων Rotem. Στην σύμβαση της ΣΤΑ.ΣΥ. με τον Ο.Α.Σ.Α. έλεγε ότι γραμμή 2 έχει 15 συρμούς στην αιχμή και 17 η 3. Και τώρα η 2 πάλι 15 συρμούς πρέπει να 'χει στην αιχμή. Οπότε έχουμε Ανθούπολη-Άγιος Δημήτριος ανά 8' με συνολικό χρόνο διαδρομής σύμφωνα με τη ΣΤΑ.ΣΥ. 44' άρα μαζί με 12' για αναστροφή 56' σημαίνει ότι έχει 7 συρμούς. Στο Ανθούπολη-Ελληνικό έχουμε πάλι συχνότητα 8' και συνολικό χρόνο διαδρομής σύμφωνα με τη ΣΤΑ.ΣΥ. 58' άρα μαζί με 6' για αναστροφή 64' σημαίνει ότι έχει 8 συρμούς. Μπόρει οι χρόνοι να μην είναι ακριβώς τόσο αλλά έτσι μπορούμε να δούμε την γενική εικόνα για την κατανομή των συρμών. Εφόσον θέλουμε περίπου 64' για το Ανθούπολη-Ελληνικό και έχουμε 15 συρμούς μας βγαίνει συχνότητα 4:30' δηλαδή η απώλεια στη συχνότητα στο μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής ειναι μόλις 30''. Η απώλεια συρμών στο κοινό τμήμα της γραμμής θα είναι περίπου 1,5 συρμοί ανά ώρα με την διαφορά ότι όλοι συρμοί θα έχουν παρόμοια επιβατική κίνηση και όχι να πηγαίνει ο συρμός του Ελληνικού υπερπλήρης με ενδεχόμενο να μην μπορέσει να πάρει όλους τους επιβάτες ενός σταθμού. Επίσης, με την σημερινά δεδομένα ένας επιβατής των Α3/Β3, 154 κλπ. που συναντάει μετρό σε σταθμούς και πριν από τον Άγιο Δημήτριο για ποιο λόγο να κατέβει σε κάποιον απ' τους νέους σταθμούς αντί για τον Άγιο Δημήτριο με συνέπεια να μειώνεται και άλλο η επιβατική κίνηση των νέων 4 σταθμών.
Με αυτά τα τελευταία συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ γιατί οδηγούν σε απαξίωση του μέσου!!
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Η πληροφόρηση που έχω για τους νέους ηλεκτροδηγούς αναφέρει 9 νέους ανθρώπους. Αυτός ο αριθμός μας βγάζει 4 νέα οχήματα (2 βάρδιες μόνο ώρες αιχμής), άρα ο στόλος της γραμμής 2 θα αυξηθεί στα 19 οχήματα. Με 19 οχήματα και δίνοντας χρόνο 58' + 8' για τις αναστροφές, έχουμε συνολικά 66' / 19 = 3:30' (ή πιο σφικτό στα 58 + 6= 64 / 18 = 3:40" για να περισσέψει ένα όχημα για τη γραμμή 3) σε όλη τη γραμμή 2. Αν όλα πάνε καλά και μέχρι το Δεκέμβριο έχει τελειώσει η εκπαίδευση των ανθρώπων θα αποκατασταθεί το πρόβλημα της συχνότητας.
Next Question: Η Αγία Μαρίνα δεν θα χρειαστεί άλλο ένα συρμό για να παραμείνει η συχνότητα στα 4:30;
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
Mercedes Elbo, σχεδόν σωστά τα μετράς κι αυτό διότι δεν υπολογίζεις τους χρόνους των διαλειμμάτων των ηλεκτροδηγών όμως. Θεωρητικά πρέπει να έχει έναν με δύο συρμούς επιπλέον. Με δεδομένο ότι όπως μας πληροφορεί ο nikos1991 θα έχουμε (σύντομα
εννέα επιπλέον οδηγούς άρα και τρεις (με υπολογισμό των ρεπό) συρμούς επιπλέον φαίνεται ότι θα μιλάμε για 4' στην αιχμή σε όλο το μήκος της γραμμής.
Για τους επιβάτες των Α-Β3, 154 κλπ σταθμίζουν και κρίνουν οι ίδιοι τι τους συμφέρει, επιπλέον μετακίνηση με το λεωφορείο (το οποίο και είναι εκτεθιμένο στις κυκλοφοριακές συνθήκες των ανάλογων ωρών) ή πιθανή max επιπλέον καθυστέρηση της τάξης των τεσσάρων λεπτών σε σχέση με την αποβίβαση στον Αγ. Δημήτριο. Με δεδομένο ότι η λογική υπαγορεύει το ότι ο κάθε επιβάτης θα πάει στον πλησιέστερο δυνατό σταθμό του σημείου που βρίσκεται δεν βλέπω κανέναν σοβαρό λόγο μείωσης της επιβατικής κίνησης οποιουδήποτε από αυτούς. Παράλληλα όταν εξετάζουμε τον επιβατικό φόρτο της κάθε γραμμής βάση δίνουμε στο σύνολο των διακινούμενων επιβατών στο μήκος της και όχι ανά σταθμό που έχει περισσότερο στατιστική σημασία...
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(13-09-2013, 07:21 PM)garvanitis Έγραψε: Με δεδομένο ότι όπως μας πληροφορεί ο nikos1991 θα έχουμε (σύντομα εννέα επιπλέον οδηγούς άρα και τρεις (με υπολογισμό των ρεπό) συρμούς επιπλέον φαίνεται ότι θα μιλάμε για 4' στην αιχμή σε όλο το μήκος της γραμμής.
Έχω υπολογίσει ως 9 οδηγούς για 4 συρμούς, επειδή χρειάζεται να καλύψουν μόνο Δευτέρα ως Παρασκευή και για δύο βάρδιες (6:00- 22:00) αφού μόνο εκεί χρειάζεται αύξηση των δρομολογίων. Εννοείται πως οι άνθρωποι θα δουλεύουν εναλλάξ, αλλά για χάρη ευκολίας υπολογίζονται με αυτόν τον τρόπο.
(13-09-2013, 07:21 PM)garvanitis Έγραψε: Για τους επιβάτες των Α-Β3, 154 κλπ σταθμίζουν και κρίνουν οι ίδιοι τι τους συμφέρει, επιπλέον μετακίνηση με το λεωφορείο (το οποίο και είναι εκτεθιμένο στις κυκλοφοριακές συνθήκες των ανάλογων ωρών) ή πιθανή max επιπλέον καθυστέρηση της τάξης των τεσσάρων λεπτών σε σχέση με την αποβίβαση στον Αγ. Δημήτριο. Με δεδομένο ότι η λογική υπαγορεύει το ότι ο κάθε επιβάτης θα πάει στον πλησιέστερο δυνατό σταθμό του σημείου που βρίσκεται δεν βλέπω κανέναν σοβαρό λόγο μείωσης της επιβατικής κίνησης οποιουδήποτε από αυτούς.
Το Α-Β3 και Α4 στις ώρες αιχμής αξίζει να κατέβεις Ελληνικό - Ηλιούπολη για το Α4 χωρίς συζήτηση. Αργά το βράδυ και ΣΚ σε ώρες μη αιχμής, συμφέρει να πας κατ' ευθείαν Αθήνα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
13-09-2013, 10:38 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-09-2013, 10:40 PM από garvanitis.)
(13-09-2013, 10:33 PM)nikos1991 Έγραψε: Έχω υπολογίσει ως 9 οδηγούς για 4 συρμούς, επειδή χρειάζεται να καλύψουν μόνο Δευτέρα ως Παρασκευή και για δύο βάρδιες (6:00- 22:00) αφού μόνο εκεί χρειάζεται αύξηση των δρομολογίων. Εννοείται πως οι άνθρωποι θα δουλεύουν εναλλάξ, αλλά για χάρη ευκολίας υπολογίζονται με αυτόν τον τρόπο.
Σωστό αυτό...
Αν ενισχυθεί μόνο στην αιχμή όμως...
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(09-09-2013, 05:42 PM)mercedes elbo Έγραψε: Παλιά νομίζω είχαν τοπικά μέχρι Εθνική Άμυνα.
Είχαν όντως, αλλά τότε αν θυμάστε ο επόμενος σταθμός μετά την Άμυνα ήταν το... Χαλάνδρι!! Άρχισαν να πηγαίνουν όλα Πλακεντίας όταν άνοιξε το Νομισματοκοπείο κι όλες οι γραμμές των Μεσογείων πήγαν εκεί!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Από την έναρξη του Χειμερινού στη γραμμή 2, πλέον τις καθημερινές οι συρμοί που εκτελούν το ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ - ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ έχουν αρίθμηση 201 έως 219, ενώ αυτοί που τερματίζουν στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ έχουν από 220 και εξής.
Το Σαββατοκύριακο η αρίθμηση ξεκινάει κανονικά από το 201, μιας και δεν υπάρχουν τοπικά δρομολόγια.
ΥΓ: Αντίστοιχου είδους διάκριση στην αρίθμηση εφαρμόζεται στη γραμμή 3. Οι συρμοί Αεροδρομίου έχουν αρίθμηση 331 έως 334.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Σχεδόν όλοι οι συρμοί της γραμμής 2 σήμερα είναι 1ης γεννιάς.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Σύντομα και χάρτες μετεπιβιβάσεων για τους σταθμούς ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΛΙΜΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ και ΕΛΛΗΝΙΚΟ.
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...3-3%CE%926
(11-10-2013, 12:14 PM)ecoj Έγραψε: Σχεδόν όλοι οι συρμοί της γραμμής 2 σήμερα είναι 1ης γεννιάς.
Εγώ είδα και συρμό 2ης. Αλλά όντως στην πλειόνοτήτα τους είναι 1ης γενιάς.