Δημοσιεύσεις: 107
Θέματα: 3
Εγγραφή: 24-09-2009
05-09-2013, 09:17 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-09-2013, 09:23 PM από OBELIX.)
(05-09-2013, 06:42 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Σε ποια;
στο 302
(05-09-2013, 08:03 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Για την ΟΣΥ ναι.
είτε λειτουργεί πραγματικά είτε όχι, μέσα έχουν απομείνει 5-6 6χίλιαρα
Die Deutschen bullen
Δημοσιεύσεις: 3.206
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Άρα καλά λέω εγώ ότι όλα σχεδόν τα 6000αρα είναι στο Ρουφ.
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(05-09-2013, 07:45 PM)ecoj Έγραψε: Άρα λειτουργεί ακόμα το αμαξοστάσιο του Πειραιά;
Πλέον δεν λειτουργεί. Τα
16,
17 και
20 βγαίνουν από το Ρουφ. Στο τεως Α/Σ Πειραια όντως, οπως λεει και ο OBELIX, εχουν απομείνει λίγα 6000αρα.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Πρώτη μέρα σήμερα που το 101 έχει 2 N1 (#190, #191). Μαζί με αυτά και το Solaris #73 (ή #673).
Το 154 έχει τόσο N1 (#130), όσο και GN (#719). Επίσης στα Α3/Β3 κυκλοφορούν οι GN #591 και #400, ενώ και το Α4 έχει νταλίκα.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Το 209 ξαναπηγε στο ελληνικό
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Σήμερα το 237 έχει την GN #414.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Το 250 πέρασε ξανά Ελληνικό. Έχει σίγουρα τα N1 #142 και #145. Και το 235 από Ελληνικό, ενώ το Ε14 πήρε N2.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(09-09-2013, 08:56 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το 250 πέρασε ξανά Ελληνικό. Έχει σίγουρα τα N1 #142 και #145. Και το 235 από Ελληνικό, ενώ το Ε14 πήρε N2.
Ετοιμασθειτε ξανα για σαρδελοποίηση και για ανεκτέλεστες βάρδιες!
Δημοσιεύσεις: 3.206
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
09-09-2013, 12:47 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-09-2013, 12:48 PM από ecoj.)
Το 250 πέρασε Ελληνικό. Το μισό Ε14 είναι Βοτανικό. Το 608 έχει κυρίως GN. Το Α13 πρέπει να έχει πάει σχεδόν όλο στη Ράλλη με Ν2. Το 732 έχει πολλά Ν2 (ίσως και μόνο Ν2). Β18/Γ18 βλέπω έχουν Solaris. Το Β2 ξέμεινε με Ν1 όταν Α3/Β3 και Α4 έχουν σίγουρα αρκετές GN. To 821 έχει και Ν1. Το 730 είναι στα Άνω Λιόσια με Citelis. Το Β5 έχει και Solaris 18. 220/221 έχουν Irisbus Agora και όχι Renault από όσο είδα.
ΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ: Κυκλοφορούν και πάλι μετά από καιρό τρόλεϊ Neoplan 6000 στο κέντρο της Αθήνας. Εθεάθησαν κάποια στα 1, 2, 4 ανακατεμένα με Vanhool 7000.
Η 6 έχει κυρίως 12μετρα.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Σήμερα γίνεται της GN τουλαχιστον στο κεντρο της Αθήνας. Το 608 σχεδον όλο απο Ελληνικο (1 volvo εχω δει και 2 solaris) το Α5 όλες GN και 1 Ν1. Τα Α3/Β3 μόνο 2 Ν1 έχουν , στο Α4 δεν είδα Ν1. Ακόμα και το Α7 έχει τουλάχιστον 3 GN. Το Β2 πιστεύω θα μπορουσε να πάρει 1-2 GN απο το Α2 για να μην γίνεται τόσος χαμός. Το 732 εχει και citelis που ισως ειναι και παραπάνω απ τα Ν2. Το 204 ξανα στο Ελληνικο με Ν1. Ας μας πει κάποιος αν τα 171/Ε22 εξακολουθουν να βγαίνουν αποκλειστικά με GN