Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
(04-09-2013, 09:04 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Συμφωνω. Και μάλιστα θα πρότεινα να φτάνει έως Βάρκιζα, έτσι ώστε να κοπεί το Ε22. ΝΑΙ ΤΟ ΕΙΠΑ!!! Η Σαρωνίδα ΔΕΝ είναι εντός αστικής ζώνης Αθήνας, άρα δεν πρεπει να κυκλοφορεί εκει αστική συγκοινωνία. Υπάρχει το ΚΤΕΛ Αττικής.

Το Ε22 ναι μεν δεν είναι στην αστική ζώνη αλλά έχει κίνηση.

(04-09-2013, 09:04 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Πιστέυω πως πρέπει να περνά απο Γλυφάδα, καθώς πολλοί Βαριώτες πηγαινοερχονται Γλυφάδα για δουλειές/διασκέδαση.

Συμφωνώ. Όλα τα τοπικά πρέπει να περνάνε πρώτα Πλ. Γλυφάδας και μετά να ανεβαίνουν Ελληνικό όπως είναι σήμερα το Ε22.

(04-09-2013, 09:04 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Οι κάτοικοι του Κόρμπι τα λεωφορεία ούτε να τα φτύσουν δε θέλουν. Έχουν όλοι πολυτελή ΙΧ. Οπότε γιατί να περνά λεωφορείο απο 'κει? Σπατάλη θα 'ναι...

Πάντως απ' ότι έχω δει στα κομμάτια που καλύπτουν τα τοπικά Βάρης (Κόρμπι, Κίτσι, Χέρωμα) την μεγαλύτερη κίνηση την έχει το Κόρμπι. Ίσως και να μην είναι έτσι γενικά αλλά το 116 μετά την Εκκλησία Βάρης συνήθως με 1-2 άτομα το βλέπω ενώ τα 149/170 έχουν πάντα περισσότερους.
Απάντηση
(04-09-2013, 09:12 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πάντως απ' ότι έχω δει στα κομμάτια που καλύπτουν τα τοπικά Βάρης (Κόρμπι, Κίτσι, Χέρωμα) την μεγαλύτερη κίνηση την έχει το Κόρμπι. Ίσως και να μην είναι έτσι γενικά αλλά το 116 μετά την Εκκλησία Βάρης συνήθως με 1-2 άτομα το βλέπω ενώ τα 149/170 έχουν πάντα περισσότερους.

Εγω το ξέρω ανάποδα! 149/170 πάνε σαν τις αδικες κατάρες, ενώ έχω δει και 116 να γεμίζει από Χέρωμα!
Απάντηση
(04-09-2013, 09:19 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Εγω το ξέρω ανάποδα! 149/170 πάνε σαν τις αδικες κατάρες, ενώ έχω δει και 116 να γεμίζει από Χέρωμα!

Για την ακρίβεια συνήθως όλα τα τοπικά (114/115/116/120/149/170) πάνε σαν τις άδικες κατάρες. Tongue Εγώ όποτε βλέπω απόγευμα το 116 πάει προς Κίτσι με 1-2 άτομα. Ίσως τα πρωινά και το μεσημέρι να πηγαίνει καλύτερα από επιβατική κίνηση.
Απάντηση
(04-09-2013, 09:12 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το Ε22 ναι μεν δεν είναι στην αστική ζώνη αλλά έχει κίνηση.

Από Βάρκιζα και μετά ελάχιστη, ακόμη και τις καθημερινές του Ιουλίου.
Απάντηση
Λέγαμε για το 155 ότι ήταν πατάτα και δε θα έχει τίποτα από επιβατική κίνηση, αλλά τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Χθες και προχθες είπα να το τσεκάρω μεσημέρι (γύρω στη 13:00) για να δω τι κόσμο έχει. Ο αριθμός των επιβατών που έχει μπορεί να μη δικαιολογεί χρήση άλλου οχήματος πέρα από Solaris 8.6, αλλά είναι υπαρκτός. Και μη μας φαίνεται περίεργη η διατήρησή της. Το 155 έτσι όπως ήταν πριν, αν τύχαινε και περνούσε σε διάστημα που είχε ώρα να περάσει κάποιο από τα υπόλοιπα και πετύχαινε γεμάτες στάσεις, τότε κάτι είχε. Διαφορετικά άδειο πήγαινε.

Αυτό που πιστεύω πως χρειάζεται ΑΜΕΣΑ κόψιμο στο στ. Αλίμου είναι το 154. Φτάνοντας στον Αγ. Δημήτριο δεν έχει μέσα πάνω από 3-4 επιβάτες.

Για την περίπτωση του 154, πρέπει να συνδυαστεί και το Α4 και να γίνουν τα εξής:
- Κατάργηση των 154 και Α4.
- Ίδρυση της 153 (ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ), η οποία θα έχει αφετηρία σε αυτή του Α4 και θα ακολουθεί όλη τη διαδρομή του, με επέκταση έως το τέλος της Κύπρου και τροφοδότηση του σταθμού ΑΛΙΜΟΣ.
- Κόψιμο της 128 από Τερψιθέα και επέκταση στο σταθμό ΕΛΛΗΝΙΚΟ. Κάλυψη του Πανοράματος Βούλας. Ενίσχυση με 15/λεπτο στην αιχμή.
Απάντηση
(20-09-2013, 11:44 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Λέγαμε για το 155 ότι ήταν πατάτα και δε θα έχει τίποτα από επιβατική κίνηση, αλλά τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Χθες και προχθες είπα να το τσεκάρω μεσημέρι (γύρω στη 13:00) για να δω τι κόσμο έχει. Ο αριθμός των επιβατών που έχει μπορεί να μη δικαιολογεί χρήση άλλου οχήματος πέρα από Solaris 8.6, αλλά είναι υπαρκτός. Και μη μας φαίνεται περίεργη η διατήρησή της. Το 155 έτσι όπως ήταν πριν, αν τύχαινε και περνούσε σε διάστημα που είχε ώρα να περάσει κάποιο από τα υπόλοιπα και πετύχαινε γεμάτες στάσεις, τότε κάτι είχε. Διαφορετικά άδειο πήγαινε.

Αυτό που πιστεύω πως χρειάζεται ΑΜΕΣΑ κόψιμο στο στ. Αλίμου είναι το 154. Φτάνοντας στον Αγ. Δημήτριο δεν έχει μέσα πάνω από 3-4 επιβάτες.

Για την περίπτωση του 154, πρέπει να συνδυαστεί και το Α4 και να γίνουν τα εξής:
- Κατάργηση των 154 και Α4.
- Ίδρυση της 153 (ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ), η οποία θα έχει αφετηρία σε αυτή του Α4 και θα ακολουθεί όλη τη διαδρομή του, με επέκταση έως το τέλος της Κύπρου και τροφοδότηση του σταθμού ΑΛΙΜΟΣ.
- Κόψιμο της 128 από Τερψιθέα και επέκταση στο σταθμό ΕΛΛΗΝΙΚΟ. Κάλυψη του Πανοράματος Βούλας. Ενίσχυση με 15/λεπτο στην αιχμή.
Μάριε το 155 εχει τις ώρες του όπως και το παλιο 216. Εχει καποια σχετικη κίνηση τις πρωινες ώρες προς Ελληνικό και το μεσημέρι μέχρι το απόγευμα προς Αγία Μαρίνα. Το βράδυ πηγαινοέρχεται άδειο. Μόνο το κομμάτι της Ηλιούπολης δηλαδή έχει κίνηση. Βέβαια έχει χάσει πολύ απο την κίνηση του 216 γιατί δεν παει πια Αγ.Δημήτριο (Mall κλπ) εχει χαλάσει η συχνότητά του αλλά και πλεον δεν μπορει καποιος απο το ικα πχ να παει αγ.κωσταντίνο πρεπει να κατέβει να περιμένει το αλλο και άρα αποφεύγεται. Βέβαια τα δρομολόγια γίνονται όλα (αφου εξυπηρετει το αμ/σιο) ενω στο 216 εμενε πολλες φορες το απόγευμα 1 λεωφορείο. Επίσης νομίζω πως εχει αλλάξει και η διαδρομή του, στρίβει στην αλίμου και συνεχίζει απο στενάκια που δεν τα θυμάμαι καλα για να τα αναφέρω ενω παλιότερα εστριβε δεξια λιγο πριν τη γέφυρα στη βουλιαγμένης.
Τώρα για το Α4 συμφωνώ αν και μαζεύει κόσμο απο κέντρο.
Θα μπορούσε λοιπον να κοπεί το Α4, 1-2 οχήματα να πάνε στο 154, 1,2 στο 124, και γύρω στα 3 στο 109 που μπορει να αναλάβει και την Κάτω Ηλιούπολη
Απάντηση
(20-09-2013, 04:30 PM)georgio Έγραψε: Μάριε το 155 εχει τις ώρες του όπως και το παλιο 216. Εχει καποια σχετικη κίνηση τις πρωινες ώρες προς Ελληνικό και το μεσημέρι μέχρι το απόγευμα προς Αγία Μαρίνα. Το βράδυ πηγαινοέρχεται άδειο. Μόνο το κομμάτι της Ηλιούπολης δηλαδή έχει κίνηση. Βέβαια έχει χάσει πολύ απο την κίνηση του 216 γιατί δεν παει πια Αγ.Δημήτριο (Mall κλπ) εχει χαλάσει η συχνότητά του αλλά και πλεον δεν μπορει καποιος απο το ικα πχ να παει αγ.κωσταντίνο πρεπει να κατέβει να περιμένει το αλλο και άρα αποφεύγεται. Βέβαια τα δρομολόγια γίνονται όλα (αφου εξυπηρετει το αμ/σιο) ενω στο 216 εμενε πολλες φορες το απόγευμα 1 λεωφορείο. Επίσης νομίζω πως εχει αλλάξει και η διαδρομή του, στρίβει στην αλίμου και συνεχίζει απο στενάκια που δεν τα θυμάμαι καλα για να τα αναφέρω ενω παλιότερα εστριβε δεξια λιγο πριν τη γέφυρα στη βουλιαγμένης.
Τώρα για το Α4 συμφωνώ αν και μαζεύει κόσμο απο κέντρο.
Θα μπορούσε λοιπον να κοπεί το Α4, 1-2 οχήματα να πάνε στο 154, 1,2 στο 124, και γύρω στα 3 στο 109 που μπορει να αναλάβει και την Κάτω Ηλιούπολη

Πλέον στρίβει δεξιά στην Αλίμου, αριστερά Αεροπορίας, αριστερά ανώνυμο δρόμο, δεξιά ανώνυμο δρόμο και τσουπ Α/Σ! Παλια έβγαινε απ' την οδό Αγ.Παρασκευής, συνέχεια δεξιά Τιτάνων, αριστερά Αεροπορίας κλπ κλπ. Πάντως, το 155 απ' την στάση ''Ολυμπιακή'' μαζεύει κάθε μέρα κόσμο, λίγο μεν, αλλά μαζεύει.
Απάντηση
(20-09-2013, 04:30 PM)georgio Έγραψε: και γύρω στα 3 στο 109 που μπορει να αναλάβει και την Κάτω Ηλιούπολη

Είναι εφικτό το 109 να αναλάβει και το κομμάτι της Ηλιούπολης; Στην κατεύθυνση προς Πλ. Ανεξαρτησίας θα πρέπει ή να κάνει την επιτόπου αναστροφή στη Β' είσοδο της Ηλιούπολης (δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι εφικτό ακόμη και για 12μετρο όχημα), ή να πάει από Δωδεκανήσου, δεξιά Βουλιαγμένης, αριστερά Εθν. Μακαρίου (Γ' είσοδος Ηλ/πόλης), αριστερά Πλάτωνος, δεξιά Σοφ. Βενιζέλου, που σημαίνει ότι χάνει τη σύνδεση με το Μετρό στην ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ.

(20-09-2013, 04:36 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Πλέον στρίβει δεξιά στην Αλίμου, αριστερά Αεροπορίας, αριστερά ανώνυμο δρόμο, δεξιά ανώνυμο δρόμο και τσουπ Α/Σ! Παλια έβγαινε απ' την οδό Αγ.Παρασκευής, συνέχεια δεξιά Τιτάνων, αριστερά Αεροπορίας κλπ κλπ. Πάντως, το 155 απ' την στάση ''Ολυμπιακή'' μαζεύει κάθε μέρα κόσμο, λίγο μεν, αλλά μαζεύει.

Πρέπει να καλύπτει το κενό που έμεινε στην αρχή της Αλίμου, μετά την μετατροπή της 247 σε 142.
Απάντηση
(20-09-2013, 04:45 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Είναι εφικτό το 109 να αναλάβει και το κομμάτι της Ηλιούπολης; Στην κατεύθυνση προς Πλ. Ανεξαρτησίας θα πρέπει ή να κάνει την επιτόπου αναστροφή στη Β' είσοδο της Ηλιούπολης (δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι εφικτό ακόμη και για 12μετρο όχημα), ή να πάει από Δωδεκανήσου, δεξιά Βουλιαγμένης, αριστερά Εθν. Μακαρίου (Γ' είσοδος Ηλ/πόλης), αριστερά Πλάτωνος, δεξιά Σοφ. Βενιζέλου, που σημαίνει ότι χάνει τη σύνδεση με το Μετρό στην ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ.

Στις αφετηρίες του Στ. Δάφνης αναστρέφουν τα 112, 219 και 816 που επίσης είναι πολύ στενά οπότε θεωρώ ότι γίνεται η αναστροφή.
Απάντηση
(20-09-2013, 08:43 PM)mercedes elbo Έγραψε: Στις αφετηρίες του Στ. Δάφνης αναστρέφουν τα 112, 219 και 816 που επίσης είναι πολύ στενά οπότε θεωρώ ότι γίνεται η αναστροφή.

Δεν έχεις άδικο. Αλλά μόνο αν δοκιμαστεί θα ξέρουμε σίγουρα. Πάντως άλλου τύπου οχήματα, πέραν των ΙΧ, δεν έχω παρατηρήσει ποτέ να αναστρέφουν εκεί.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 26.934 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 41.872 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)