Δημοσιεύσεις: 3.209
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
04-08-2013, 02:48 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-08-2013, 02:51 PM από ecoj.)
Γενικά δεν είναι προτεραιότητα το αρθρωτό στο 237. Όλο τον Ιούλιο δεν είχε καθόλου και δεν αντιμετώπισε μεγάλο πρόβλημα. Το Α7 παίρνει και Ν2 πλέον. Το Β10 και το Α10 εμφανίστηκαν και αυτά με Ν2. Το Β12 δεν έχει σχεδόν καθόλου αρθρωτά πλέον. Β18 και Γ18 έχουν και αυτά 12μετρα. Α3, Β3, Α4 έχουν συχνά περισσότερα Ν1 από GN. Οπότε μου κάνει εντύπωση αν δω αρθρωτά στο 237 ή ακόμα χειρότερα στο Χ97.
Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι 040, 171, 550, 608, 703, 843, Α2, Ε22, Χ95, Χ96 έχουν μεγάλη προτεραιότητα σε αρθρωτά από λεωφορεία. Στα τρόλεϊ 14, 10. Όλες οι άλλες γραμμές κατά τον ΟΑΣΑ δεν πειράζει να έχουν και 12μετρα. Και έχουν. Α1, Α5, Β9 στα σίγουρα βγάζουν που και που 12μετρα. Δε λέω για Β5 καν...
ΥΓ: Και το 171 βγάζει σπάνια 12μετρα απλά όχι το καλοκαίρι.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
04-08-2013, 04:29 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-08-2013, 01:23 AM από marios.ilioupoli.)
(04-08-2013, 02:48 PM)ecoj Έγραψε: ΥΓ: Και το 171 βγάζει σπάνια 12μετρα απλά όχι το καλοκαίρι.
Το χειμώνα είχε σχεδόν καθημερινά N1 το
171 και φαντάζομαι πως τώρα που "έπιασε" Ελληνικό, θα είναι ακόμα μεγαλύτερη η χρήση τους.
Δημοσιεύσεις: 515
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
Ξαναγύρισαν τα 141-910 στο Ελληνικό και τις Κυριακές από Μπραχάμι & Βοτανικό αντοίστιχα.Επίσης όλη την εβδομάδα το Α5 είχε περισσότερες γκαζιέρες και 2 Ν1 & 1 το πολύ 2 νταλίκες.
Δημοσιεύσεις: 3.209
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
05-08-2013, 03:45 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-08-2013, 03:50 PM από ecoj.)
Στο μπάχαλο που επικρατούσε στην Αθήνα σήμερα πρόσεξα πως αυξήθηκαν οι GN στα Α3, Α4, Β3. Επίσης αυξήθηκαν τα αρθρωτά τρόλεϊ στη 3 και μειώθηκαν στην 6. Neoplan Midi το 227 όπως και το 035.
Στο Περιστέρι: Ν1 το 821 και Solaris Midi το 892. Μόνο 18μετρα Solaris εδώ και καιρό το 703. Ν2 και Citelis στο Α13.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Και σήμερα το 237 εχει μια νταλικα που κανει βολτες στην αδεια ηλιουπολη!
Δημοσιεύσεις: 3.209
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Βρέθηκαν από το πουθενά νταλίκες;
Β18/Γ18 έχουν 18μετρα Solaris ενώ και το Β5 πρέπει να είναι ολόκληρο με 18μετρα.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(06-08-2013, 02:57 PM)ecoj Έγραψε: Βρέθηκαν από το πουθενά νταλίκες;
Β18/Γ18 έχουν 18μετρα Solaris ενώ και το Β5 πρέπει να είναι ολόκληρο με 18μετρα.
Όντως από 'κει που τον Ιούλιο ήταν εξαφανισμένες ξαφνικά είναι σε σχεδόν όλες τις γραμμές τους. Κάτι τέτοιο είχε γίνει και πέρσι τις Κυριακές. Τον Ιούλιο έβγαιναν όλα τα Α3/Β3, Α4, 154 μόνο με Ν1 και ξαφνικά με την έναρξη του Θερινού ΙΙ είχαν μόνο GN.
Δημοσιεύσεις: 234
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-01-2010
(06-08-2013, 09:53 AM)georgio Έγραψε: Και σήμερα το 237 εχει μια νταλικα που κανει βολτες στην αδεια ηλιουπολη!
Η νταλίκα ήτανε γιατί έλειπε ένα όχημα προφανώς το βράδι,
όταν περίμενα από 20.55 έως 21.30 στην Δάφνη έπρεπε να είχαν περάσει 2 οχήματα αλλά τελικά έπειτα από ένα μισάωρο και κάτι ήλθε η νταλίκα, η οποία και γέμισε (δηλ. δεν έγινε το δρομολόγιο των 20.50)
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(06-08-2013, 10:48 PM)notis Έγραψε: Η νταλίκα ήτανε γιατί έλειπε ένα όχημα προφανώς το βράδι,
όταν περίμενα από 20.55 έως 21.30 στην Δάφνη έπρεπε να είχαν περάσει 2 οχήματα αλλά τελικά έπειτα από ένα μισάωρο και κάτι ήλθε η νταλίκα, η οποία και γέμισε (δηλ. δεν έγινε το δρομολόγιο των 20.50)
Το πρωι παντως ηταν ψιλοαδεια και είδα και τα 4 οχήματα. Μπορεί όντως αυτός να είναι ο λόγος το οποιο το κάνουν πολυ συχνά στο ελληνικό
Δημοσιεύσεις: 3.209
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
10-08-2013, 12:09 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-08-2013, 12:09 PM από ecoj.)
Δυστυχώς υπάρχει και ένα Neoplan Midi στο 730 σήμερα. Είχε αρκετούς μήνες να μπει.