(09-06-2013, 07:32 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Γύρω στα 6-7 N1 έχει και σήμερα το Χ70. Εγώ είδα τα #130, #145, #146 και #167 και υπολογίζω ότι πρέπει να ήταν τουλάχιστον άλλα 2.
Μπράβο πάντως στην ΟΣΥ, γιατί διαχειρίστηκε εξαιρετικά το όλο ζήτημα. Υπάρχει συνεργείο στη Δάφνη και άτομο που ελέγχει τη ροή των δρομολογίων, προφανώς για να ζητηθεί και ενίσχυση με περισσότερα οχήματα, εφόσον απαιτείται κάτι τέτοιο. Και στις στάσεις υπάρχει ετικέτα για τη γραμμή.
Πόσο διαφορετικά θα μπορούσαν να είναι τα πράγματα στο χώρο των ΜΜΜ στην Αθήνα (και γενικά παντού στις ΔΕΚΟ) εαν άφηναν το σύστημα να δουλέψει α) με επαρκές προσωπικό β) με επαρκές υλικό γ) με επαρκή σχεδιασμό.
Όποτε στο παρελθόν έχει ζητηθεί από την ΕΘΕΛ/ΟΣΥ να συνδράμει σε μεγάλα ή "δύσκολα" γεγονότα (Ολυμπιακοί Αγώνες, αποκοπές ΗΣΑΠ, Μετρό Αγ. Παρασκευής), τα δρομολόγια εξυπηρέτησης λειτουργούσαν άψογα - σταθμάρχης ειδικά για τη γραμμή, αναχώρηση μόλις πληρωθεί το όχημα, συχνότητα 4-5'. Ετσι προφανώς λειτούργησε και η Χ70 το περασμένο ΣΚ.
Για το ότι έλειπαν οχήματα από άλλες γραμμές δεν ευθύνεται η ΟΣΥ, αλλά ο σχεδιασμός ανθρωπίνου δυναμικού, που έστειλε σε εφεδρεία, πρόωρη σύνταξη κλπ. ικανότατο προσωπικό. Όπως επίσης και το γεγονός ότι αφαίρεσαν από τους οδηγούς τη δυνατότητα να δουλεύουν τα ρεπό τους και να βγάζουν έξω παραπάνω οχήματα. Οι λιγότεροι οδηγοί είναι "βολεψάκηδες". Η μεγάλη πλειοψηφία και ειδικά αυτοί που είναι οικογενειάρχες είχαν ανάγκη τα ρεπό, τα ζητούσαν και τα λαχταρούσαν, για να μαζέψουν κανα Ευρώ παραπάνω για το σπίτι τους.
Το φαινόμενο ήταν έντονο ειδικά το καλοκαίρι, όπου ελλείψει δυνατότητας να πάρουν άδεια μαζί με την οικογένειά τους, έστελναν τα παιδιά για μπάνια στο χωριό και οι ίδιοι δούλευαν όλες τις μέρες (αφου και σπίτι να καθόντουσαν, δεν είχαν τίποτα να κάνουν.) Έτσι, ο Αύγουστος σπανίως είχε ανεπάνδρωτες βάρδιες.
Με αυτά που έκαναν οι ιθύνοντες υπουργοί, το μόνο που κατάφεραν ήταν να διαλύσουν το σύστημα ΜΜΜ της Αθήνας, να καταδικάσουν τους οδηγούς σε ανέχεια και υποχρεωτική αργία, τους επιβάτες σε τεράστιες αναμονές, τα δε οχήματα (ειδικά τα τρόλλεϋ) σε αχρησία, αφού δρομολογούν το 1/3 της δυναμικότητας.
Αν στελέχωναν όπως πρέπει την υπηρεσία κίνησης, ή τουλάχιστον να άφηναν όσους απέμειναν να δουλέψουν όσο θέλουν, θα βλέπαμε γραμμές τύπου Χ70 καθημερινά σε όλη την Αθήνα.