Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(25-05-2013, 09:53 PM)nikos1991 Έγραψε: Έχεις δίκιο, είδα δύο 8000ρα 11 σήμερα στην Πατησίων.
Η Α2 όπως προείπα μόνο σε κατάσταση ανάγκης βγαίνει με Ν1 [undefined=undefined]και τότε αλλάζει όλο το πλέγμα δρομολογίων[/undefined], ωστε να μειωθεί η χρονοαπόσταση ανάμεσα σε GN - N1 - GN και να μη δημιουργηθεί μπάχαλο.
Αμφιβάλλω αν γίνεται κάτι τέτοιο. Αν ήταν έτσι, θα έπρεπε στο Β5 κάθε φορά που περνάει γκαζιέρα, να κάθονται και δυό σταθμάρχες δίπλα για να αλλάζουν τον πίνακα, με το μπάχαλο που γίνεται λόγω κόσμου.
Έπειτα, και το Α2 το έχουν ξεσκίσει στις ανεκτέλεστες βάρδιες. Κάνε μια φορά τον κόπο και ρίξε μια ματιά στο χαρτάκι του οδηγού, αν μπεις από μπροστά. Αν το δεις γεμάτο διορθώσεις, μουτζούρες και ώρες αναχώρησης που δεν έχουν σχέση με τα επίσημα δρομολόγια, τότε λείπει βάρδια και ...καλό 20λεπτο στις 16:00 το μεσημέρι.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Νομίζω έχει ξανατεθεί, αλλά ποιο είναι το νόημα να είναι τέσσερα (4) 18μετρα Solaris αραγμένα στην Όθωνος; Με λιγότερα οχήματα πιστεύω μπορεί να κινείται άνετα το Χ95. Όχι όπως σήμερα που κάνουν 40' διάλειμμα και αλλού να υποφέρουν!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(26-05-2013, 11:55 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Νομίζω έχει ξανατεθεί, αλλά ποιο είναι το νόημα να είναι τέσσερα (4) 18μετρα Solaris αραγμένα στην Όθωνος; Με λιγότερα οχήματα πιστεύω μπορεί να κινείται άνετα το Χ95. Όχι όπως σήμερα που κάνουν 40' διάλειμμα και αλλού να υποφέρουν!
Σπατάλη είναι αυτό και το ίδιο συμβαίνει και με τα Χ96 και Χ97 που κάθονται με τις ώρες στις Αφετηρίες και στα Τέρματα.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(27-05-2013, 12:10 AM)mercedes elbo Έγραψε: Σπατάλη είναι αυτό και το ίδιο συμβαίνει και με τα Χ96 και Χ97 που κάθονται με τις ώρες στις Αφετηρίες και στα Τέρματα.
Χρειάζεται άμεσα επανεξέταση το όλο δίκτυο των Αεροδρομιακών εξπρές, γιατί γίνονται σπατάλες, την ώρα που το υπόλοιπο δίκτυο "στενάζει" και υποφέρει...
Δημοσιεύσεις: 3.201
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Πριν λίγο είδα το Ν2 #745 στο 730. Τράβηξε λεωφορείο από τη Ράλλη το 730 και είναι περίεργο.
Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(28-05-2013, 04:26 PM)ecoj Έγραψε: Πριν λίγο είδα το Ν2 #745 στο 730. Τράβηξε λεωφορείο από τη Ράλλη το 730 και είναι περίεργο.
Είναι δίπορτο πρώην αεροδρομίου και είναι στο Βοτανικό, όπως και άλλα δύο 73... που τα είδα σήμερα στο 813.
Δημοσιεύσεις: 3.201
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Α, ναι; Δεν το ήξερα. Φαντάζομαι ότι θα μπαίνουν στο Χ93 λογικά.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(28-05-2013, 04:26 PM)ecoj Έγραψε: Πριν λίγο είδα το Ν2 #745 στο 730. Τράβηξε λεωφορείο από τη Ράλλη το 730 και είναι περίεργο.
Αν δεν κάνω λάθος από δίπορτα η Ράλλη έχει (730-735) και ο Βοτανικός (736-749).
Δημοσιεύσεις: 3.201
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
29-05-2013, 01:14 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-05-2013, 01:15 AM από ecoj.)
(29-05-2013, 12:58 AM)mercedes elbo Έγραψε: Αν δεν κάνω λάθος από δίπορτα η Ράλλη έχει (730-735) και ο Βοτανικός (736-749).
Δεν το ήξερα άλλα δίπορτο Ν2 σε τοπική γραμμή σαν το 730 δεν είχα δει άλλη φορά.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(29-05-2013, 01:14 AM)ecoj Έγραψε: Δεν το ήξερα άλλα δίπορτο Ν2 σε τοπική γραμμή σαν το 730 δεν είχα δει άλλη φορά.
Μέχρι τώρα μπαίναν σε διακεντρικές.. 622 - 813 - 815.. Αξιοποίηση του στόλου το λένε αυτό
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608