Αξιολόγηση Θέματος:
  • 10 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2
#81
(23-04-2013, 11:40 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Μπορεί το Χ97 να μετακομίσει στον Αγ. Δημήτριο. Χώρος θα υπάρχει και ευκαιρία να αποσυμφορηθεί λίγο η Δάφνη.

Όντως. Εκτός αν επιφυλάσσει και γι' αυτό καμία έκπληξη ο ΟΑΣΑ. Tongue
Απάντηση
#82
Όπως παράδειγμα κατάργηση και μικρή τροποποίηση του Χ96.Big Grin
Απάντηση
#83
(23-04-2013, 12:38 PM)ecoj Έγραψε: Όπως παράδειγμα κατάργηση και μικρή τροποποίηση του Χ96.Big Grin

Υπάρχει και η ενδιάμεση λύση της μεταφοράς στο Ελληνικό. Αν και το βρίσκω ανέφικτο. Καλύτερη λύση στον Αγιο Δημήτριο.
Απάντηση
#84
(23-04-2013, 09:46 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Σε 2-2,5 μήνες από τώρα δε θα χρειάζεται πλέον χώρος στάθμευσης στον Άγιο Δημήτριο.
Η μέση επιβατική κίνηση για το 2012 στο συγκεκριμένο σταθμό ήταν 28.556 επιβάτες/ημέρα. Από τη στιγμή που το Μετρό θα φτάνει έως το Ελληνικό, νομίζω πως η επιβατική κίνηση στο σταθμό του Αγ. Δημητρίου δε θα ξεπερνά τους 10.000 επιβάτες/ημέρα.
Συνεπώς, η κατασκευή χώρου στάθμευσης στην περιοχή πέριξ του σημερινού τερματικού της γραμμής 2 στα νότια είναι καθαρή σπατάλη.
Εδώ ο σταθμός μετεπιβίβασης δίπλα από το Lidl θα καταλήξει περιττός από το καλοκαίρι, με την απομάκρυνση όλων των λεωφορειακών γραμμών. Μόνο η 216 βλέπω να μένει και να καταλήγει τελικά με αφετηρία/τέρμα από κυκλική διαδρομή που έχει σήμερα.

Ο σταθμός αυτός όμως, πέραν του ότι λειτουργικά είναι άρτιος (στέγαστρο, καθίσματα αναμονής, εγγυημένα ελεύθερος από ΙΧ, τροφοδοτικά κλπ.) έκανε πολύ καλή δουλειά από το 2004 μέχρι σήμερα.
Γιατί να καταστεί περιττός; Το 109 που θα πάει; Θα κόβει κύκλους γύρω από το Στ. Ηλιούπολης; Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει κάθε γραμμή να έχει στάνταρ ώρες αναχώρησης από αφετηρία και τέρμα, για να μη γίνεται μπάχαλο. Όπου υπάρχουν υποδομές, ας τις εκμεταλλευτούν. Στο κάτω- κάτω, μέχρι να κάνει ένα λεωφορείο το γύρο του Στ. Ηλιούπολης, θα έχει φτάσει Αγ. Δημήτριο.
Απάντηση
#85
Συνεχίζω εδώ για να μην βγαίνουμε εκτός θέματος. https://leoforeia.gr/forum2/showthread.p...28&page=17
Απάντηση
#86
(23-04-2013, 04:39 PM)Citaro Έγραψε: Ο σταθμός αυτός όμως, πέραν του ότι λειτουργικά είναι άρτιος (στέγαστρο, καθίσματα αναμονής, εγγυημένα ελεύθερος από ΙΧ, τροφοδοτικά κλπ.) έκανε πολύ καλή δουλειά από το 2004 μέχρι σήμερα.
Γιατί να καταστεί περιττός; Το 109 που θα πάει; Θα κόβει κύκλους γύρω από το Στ. Ηλιούπολης; Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει κάθε γραμμή να έχει στάνταρ ώρες αναχώρησης από αφετηρία και τέρμα, για να μη γίνεται μπάχαλο. Όπου υπάρχουν υποδομές, ας τις εκμεταλλευτούν. Στο κάτω- κάτω, μέχρι να κάνει ένα λεωφορείο το γύρο του Στ. Ηλιούπολης, θα έχει φτάσει Αγ. Δημήτριο.

Πάμε στο σχετικό topic για τις αλλαγές ενόψει Μετρό να τα συζητήσουμε καλύτερα...
Απάντηση
#87
(22-04-2013, 10:27 PM)ecoj Έγραψε: Εδώ δεν έχει χώρο στάθμευσης στην Ανθούπολη που και πριν το μετρό χαμός γινόταν θα έχει στην Ηλιούπολη; Μόνη της η Ανθούπολη (όχι όλο το Περιστέρι) έχει σχεδόν τον ίδιο πληθυσμό με την Ηλιούπολη και πάλι πουθενά parking. Κανονικά έπρεπε σχεδόν σε κάθε σταθμό μετρό να έχει χώρο στάθμευσης άλλα...

ΥΓ: Δεν είχα προσέξει ότι η πηγή ήταν η Ελευθεροτυπία. Αν το έβλεπα μπορεί να μην το έβαζα.

Mέγα λάθος αγαπητέ από συγκοινωνιακής και περιβαλλοντικής άποψης, αυτό που ανέφερες. Διότι τότε καθίσταται ανενεργό το συγκοινωνιακό δίκτυο επιφανείας (λεωφορεία κλπ), χώρια το φρακάρισμα και την καταπάτηση ελεύθερων χώρων. Επιπλέον προάγεται η λύση της αυθαιρεσίας!

Πάρκινγκ θα έπρεπε να υπάρχουν στους ακροτελεύτιους και απομακρυσμένους σταθμούς τρένων όπως πχ Κορωπί, Παλλήνη, Πλακεντία, Μαγούλα, Χαϊδάρι, Ασπρόπυργος, Κηφισιά κλπ. Επιπλέον, μην ξεχνάμε την τσιγκουνιά του Έλληνα όπως και την καφρίλα του! Αγοράζουμε ακριβό αμάξι, θέλουμε δωρεάν στάθμευση, καταπατάμε πεζοδρόμια κλπ χώρους. Μπουχτίσαμε, τέλος!!!
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#88
(09-05-2013, 02:23 AM)ELBO O405GN Έγραψε: Mέγα λάθος αγαπητέ από συγκοινωνιακής και περιβαλλοντικής άποψης, αυτό που ανέφερες. Διότι τότε καθίσταται ανενεργό το συγκοινωνιακό δίκτυο επιφανείας (λεωφορεία κλπ), χώρια το φρακάρισμα και την καταπάτηση ελεύθερων χώρων. Επιπλέον προάγεται η λύση της αυθαιρεσίας!

Πάρκινγκ θα έπρεπε να υπάρχουν στους ακροτελεύτιους και απομακρυσμένους σταθμούς τρένων όπως πχ Κορωπί, Παλλήνη, Πλακεντία, Μαγούλα, Χαϊδάρι, Ασπρόπυργος, Κηφισιά κλπ. Επιπλέον, μην ξεχνάμε την τσιγκουνιά του Έλληνα όπως και την καφρίλα του! Αγοράζουμε ακριβό αμάξι, θέλουμε δωρεάν στάθμευση, καταπατάμε πεζοδρόμια κλπ χώρους. Μπουχτίσαμε, τέλος!!!

Κοίτα δεν έχεις άδικο άλλα αν έχεις αμάξι δύσκολα παίρνεις το λεωφορείο και αυτό είναι αποδεδειγμένο. Έχεις δίκιο ότι δεν χρειάζεται παντού άλλα όπου υπάρχει πολύ πυκνή δόμηση και γενικά είναι πάρα πολύς ο κόσμος ναι χρειάζεται. Ανθούπολη και Ηλιούπολη έπρεπε να είχαν και οι δύο. Μάλιστα υπήρχαν και σχέδια και στις δύο περιπτώσεις άλλα δεν υλοποιήθηκαν.
Απάντηση
#89
(09-05-2013, 02:23 AM)ELBO O405GN Έγραψε: Πάρκινγκ θα έπρεπε να υπάρχουν στους ακροτελεύτιους και απομακρυσμένους σταθμούς τρένων όπως πχ Κορωπί, Παλλήνη, Πλακεντία, Μαγούλα, Χαϊδάρι, Ασπρόπυργος, Κηφισιά κλπ. Επιπλέον, μην ξεχνάμε την τσιγκουνιά του Έλληνα όπως και την καφρίλα του! Αγοράζουμε ακριβό αμάξι, θέλουμε δωρεάν στάθμευση, καταπατάμε πεζοδρόμια κλπ χώρους. Μπουχτίσαμε, τέλος!!!

+1
Απάντηση
#90
Ο σταθμός ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ θα παραμείνει κλειστός λόγω τεχνικών εργασιών για την ένταξη των νέων σταθμών της επέκτασης προς Ελληνικό στο δίκτυο του Μετρό τις εξής ημέρες:
- Το Σάββατο 15/6 και την Κυριακή 16/6.
- Το Σάββατο 22/6, την Κυριακή 23/6 και τη Δευτέρα 24/6.
- Το Σάββατο 29/6 και την Κυριακή 30/6.

Κατά τις ημέρες αυτές η εξυπηρέτηση των επιβατών στο τμήμα ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΔΑΦΝΗ θα γίνεται με τη λεωφορειακή γραμμή Χ70 (ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ).
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3 Cmaniac 182 204.508 28-08-2024, 10:35 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (υπό κατασκευή) nikos1991 20 28.892 23-07-2024, 07:35 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 ecoj 76 87.173 13-05-2022, 02:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: panos1b

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)