Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι επιμένουν να διακινούν ένα ψευδές σημείο του ρεπορτάζ:
Σύναψη:Ωστόσο, η λειτουργία των νέων σταθμών θα είναι “συγκοινωνιακά” ημιτελής, καθώς λείπουν τα πάρκινγκ! Αν και στην περίπτωση του Ελληνικού και της Ηλιούπολης υπήρχε πρόβλεψη για πάρκινγκ, αυτή ακυρώθηκε, καθότι οι συγκεκριμένες εκτάσεις εισφέρονται στην, προς πώληση, περιοχή του Ελληνικού.
Καλά. Ο συντάκτης της Ελευθεροτυπίας την έγραψε τη μαλ... του για την Ηλιούπολη. Κανένας δε μπήκε στον κόπο να μάθει τι ακριβώς προβλεπόταν;
Ο χώρος στάθμευσης στην Ηλιούπολη προβλέπονταν να γίνει κάτω από το χώρο του Δημοτικού Σταδίου (είναι λίγα μέτρα πιο μακριά από το νέο σταθμό). Και μάλιστα θα συνδυαζόταν και με διπλή ανάπλαση, μιας και θα ξαναφτιάχνονταν και το Στάδιο, που ειδικά τότε που συζητούνταν αυτό ήταν απαραίτητο, δεδομένου ότι η τοπική ομάδα έπαιζε και στη Β' Εθνική.
Εν τέλει, το σχέδιο αυτό εγκαταλείφθηκε και οι νέοι σταθμοί ανοίγουν χωρίς να υπάρχει κάποιος σχεδιασμός για το τι θα γίνει με τις περιοχές που θα επιβαρυνθούν από πλήθος ΙΧ των επιβατών που θα θέλουν να χρησιμοποιούν τους νέους σταθμούς.
Και καλά, όταν επεκτείνονταν το Μετρό έως τη Δάφνη, προέτρεπαν για στάθμευση στους παραδρόμους της Λ. Βουλιαγμένης, από το Ελληνικό έως τα Πολυκλαδικά της Ηλιούπολης (
http://web.archive.org/web/2001022117013...ws017.html ). Τώρα;
Και το τι γίνεται πέριξ του σταθμού του Αγ. Δημητρίου όσοι έχουν αυτοκίνητο το γνωρίζουν πολύ καλά. Αλλά βλέπετε κι εκεί το mall μας έρχονταν πιο κερδοφόρο από το χώρο στάθμευσης που προβλέπονταν...