Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(08-12-2012, 09:48 PM)krikri13 Έγραψε: Πραγματικά, μεν ότι είναι ένα πολύ εξυπηρετικό λεωφορείο, αλλά συνέχεια μα συνέχεια του αλλάζουν αφετηρία. Μία στον Δυτικό Αερολιμένα, μία στο Α/Σ Ελληνικού και μία στην οδό Τριών Ιεραρχών...
Τώρα που κάνει τέρμα στον Άλιμο;;;;
Άλλα γράφει το site του ΟΑΣΑ άλλα το κουτάκι με τα δρομολόγια!
Ο ΟΑΣΑ το χει κάνει το Καλαμάκι...."άνω κάτω!!!!"
To 141 κανει Τέρμα στο Αμαξοστάσιο Ελληνικού μαζί με το 155.
Δημοσιεύσεις: 196
Θέματα: 64
Εγγραφή: 29-11-2012
(08-12-2012, 11:58 PM)mercedes elbo Έγραψε: To 141 κανει Τέρμα στο Αμαξοστάσιο Ελληνικού μαζί με το 155.
Είναι σίγουρο αυτό? Διότι στα κουτάκια Αφετηρίας / Τέρματος τα δρομολόγια και οι στάσεις είναι σωστά!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(09-12-2012, 12:34 AM)krikri13 Έγραψε: Είναι σίγουρο αυτό? Διότι στα κουτάκια Αφετηρίας / Τέρματος τα δρομολόγια και οι στάσεις είναι σωστά!
Λογικά ναί γιατί όποτε το βλέπω βγαίνει απ' την οδο Αεροπορίας που καταλήγει στο Α/Σ Ελληνικού.
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
Οι 316, 115 και 865 ουσιαστικά αποτελούν συγχώνευση γραμμών σε ώρες που υπάρχει λιγότερη κίνηση και δεν δικαιολογείται δρομολόγιο για κάποιες γραμμές.
Δημοσιεύσεις: 107
Θέματα: 7
Εγγραφή: 19-04-2011
(08-12-2012, 06:17 PM)krikri13 Έγραψε: Η συγκοινωνία της Αρτεμιδας είναι εντελώς γειά σου!
Θα μπορούσε να υπάρχει το 304 και το 305 μέχρι τις 23.00 και 24.00 και το 316 να καταργηθει...
Όπως επίσης με το 115 και το 116, να υπάρχει μόνο ένα λεωφορείο!!
Το 865 από πάντα περνούσε απο το Α/Σ Βοτανικού. Είναι νυχτερινό και εχει 2 δρομολογια 23:00 και 24:00 μονο προς Μανδρα.
Το 315 το κατέργησαν εδώ κι ένα μηνα και το 324 το τροποποιήσαν!
To 865 πριν 10 χρόνια π.χ. δεν περνούσε από το Α/Σ Βοτανικού. Μην λέτε πάντα γιατι λέτε ανακρίβειες!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Παραμονή Χριστουγέννων και στην ΟΣΥ βάρεσαν διάλυση. Στη Δάφνη τα δρομολόγια των 14:30 και 15:00 του 201 δεν έγιναν ποτέ γιατί απλούστατα λεωφορείο δεν εμφανίστηκε.
Στις 15:15 περίπου και μετά από σχεδόν 1 ώρα αναμονής ήρθε το λεωφορείο, που είχε και πρόβλημα το οποίο ευτυχώς εντοπίσαμε εγκαίρως. Το 1 από τα 2 ακυρωτικά μηχανήματα εκτός του ότι έκανε έναν περίεργο θόρυβο, είχε αρχίσει να θερμαίνεται και να βγάζει και καπνό. Πάλι καλά που το προσέξαμε και ενημερώσαμε τον οδηγό και έκλεισε τα μηχανήματα, γιατί ίσως ένα λεωφορείο να γίνονταν στάχτη και ανθρώπινες ζωές να κινδύνευαν.
Από τα αξιοσημείωτα είναι επίσης το ότι στη Δάφνη σήμερα δεν υπήρχε σταθμάρχης! Αφού περνούσε η ώρα και λεωφορείο δεν εμφανίζονταν, πήγα και ρώτησα την υπάλληλο στα εκδοτήρια μήπως γνωρίζει κάθε πότε περνάει το 201 και μου απάντησε πρώτον ότι δε γνωρίζει καθώς δεν είναι αρμόδια και δεύτερον ότι δεν υπάρχει και σταθμάρχης για σήμερα (εννοείται χθες).
Αντίθετα, όμως, τα 206 και 237 δεν είχαν κανένα θέμα με τα δρομολόγιά τους και βαρεθήκαμε να τα βλέπουμε να περνάνε όση ώρα περιμέναμε το 201.
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
(25-12-2012, 04:12 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Παραμονή Χριστουγέννων και στην ΟΣΥ βάρεσαν διάλυση. Στη Δάφνη τα δρομολόγια των 14:30 και 15:00 του 201 δεν έγιναν ποτέ γιατί απλούστατα λεωφορείο δεν εμφανίστηκε.
Στις 15:15 περίπου και μετά από σχεδόν 1 ώρα αναμονής ήρθε το λεωφορείο, που είχε και πρόβλημα το οποίο ευτυχώς εντοπίσαμε εγκαίρως. Το 1 από τα 2 ακυρωτικά μηχανήματα εκτός του ότι έκανε έναν περίεργο θόρυβο, είχε αρχίσει να θερμαίνεται και να βγάζει και καπνό. Πάλι καλά που το προσέξαμε και ενημερώσαμε τον οδηγό και έκλεισε τα μηχανήματα, γιατί ίσως ένα λεωφορείο να γίνονταν στάχτη και ανθρώπινες ζωές να κινδύνευαν.
Από τα αξιοσημείωτα είναι επίσης το ότι στη Δάφνη σήμερα δεν υπήρχε σταθμάρχης! Αφού περνούσε η ώρα και λεωφορείο δεν εμφανίζονταν, πήγα και ρώτησα την υπάλληλο στα εκδοτήρια μήπως γνωρίζει κάθε πότε περνάει το 201 και μου απάντησε πρώτον ότι δε γνωρίζει καθώς δεν είναι αρμόδια και δεύτερον ότι δεν υπάρχει και σταθμάρχης για σήμερα (εννοείται χθες).
Αντίθετα, όμως, τα 206 και 237 δεν είχαν κανένα θέμα με τα δρομολόγιά τους και βαρεθήκαμε να τα βλέπουμε να περνάνε όση ώρα περιμέναμε το 201.
Το 201, όπως και τα 314, 324 κα "δημοκρατικές δυνάμεις", είχαν εξαιρετικά αραιά δρομολόγια και σε παλιότερες εποχές, πρό Μνημονίου (γιατί δε φταίει πάντα αυτό). Απλά τότε στο γενικότερο κλίμα της εποχής, "όλα μπαίνανε κάτω από το χαλί". Γι'αυτό και γελάω όταν μου λένε πολλοί φίλοι περί αραίωσης των δρομολογίων.
Τους εξηγώ ότι και προ Μνημονίου σε πολλές περιοχές έτσι ήτανε, αλλά πέραν αυτού υπήρχε και πολλή κίνηση στο δρόμο, διότι από τα "δανεικά" κυκλοφορούσε πολύ ΙΧ. Πλέον αυτό το τελευταίο μειώνεται, οι χρόνοι διαδρομών με λεωφορείο συντόμεψαν θεαματικά (π.χ. Κηφισιά-Γηροκομείο σε 30 λεπτά, έναντι μιας ώρας τουλάχιστον παλιότερα). Σίγουρα παραμένουν οι βλάβες και η έλλειψη οδηγών, αλλά αυτό οφείλεται στη γενικότερη ελληνική κακοδαιμονία, ανάμεικτη με συνδικαλισμό και κακή διαχείριση εσόδων-εξόδων από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
26-12-2012, 06:07 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 26-12-2012, 06:08 PM από mercedes elbo.)
(25-12-2012, 06:39 PM)ELBO O405GN Έγραψε: Το 201, όπως και τα 314, 324 κα "δημοκρατικές δυνάμεις", είχαν εξαιρετικά αραιά δρομολόγια και σε παλιότερες εποχές, πρό Μνημονίου (γιατί δε φταίει πάντα αυτό). Απλά τότε στο γενικότερο κλίμα της εποχής, "όλα μπαίνανε κάτω από το χαλί". Γι'αυτό και γελάω όταν μου λένε πολλοί φίλοι περί αραίωσης των δρομολογίων.
Τους εξηγώ ότι και προ Μνημονίου σε πολλές περιοχές έτσι ήτανε, αλλά πέραν αυτού υπήρχε και πολλή κίνηση στο δρόμο, διότι από τα "δανεικά" κυκλοφορούσε πολύ ΙΧ. Πλέον αυτό το τελευταίο μειώνεται, οι χρόνοι διαδρομών με λεωφορείο συντόμεψαν θεαματικά (π.χ. Κηφισιά-Γηροκομείο σε 30 λεπτά, έναντι μιας ώρας τουλάχιστον παλιότερα). Σίγουρα παραμένουν οι βλάβες και η έλλειψη οδηγών, αλλά αυτό οφείλεται στη γενικότερη ελληνική κακοδαιμονία, ανάμεικτη με συνδικαλισμό και κακή διαχείριση εσόδων-εξόδων από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ.
+10000 Ακριβώς όπως τα λες είναι και ίσως και σε κάποιες περιπτώσεις καλύτερα καθώς πλέον έχουν κοπεί τα δεδουλεύμενα ρεπό στα οποία βασιζόταν πολλές βάρδιες και ποτε δεν επανδρωνόταν όλες ή έχουν κοπεί οι περισότερες ακτινικές γραμμές προς Αθήνα με αποτέλεσμα να μην χάνονται οχήματα στην κίνηση και να γίνονται τα δρομολόγια όπως να 'ναι όπως παλιά.
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
Αν "κυνηγηθεί" και η παράνομη στάθμευση συστηματικά, τότε τα λεωφορεία και τα τρόλλεϋ, θα απογειωθούν...
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 196
Θέματα: 64
Εγγραφή: 29-11-2012
05-01-2013, 11:50 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-01-2013, 11:53 AM από krikri13.)
(25-12-2012, 04:12 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Παραμονή Χριστουγέννων και στην ΟΣΥ βάρεσαν διάλυση. Στη Δάφνη τα δρομολόγια των 14:30 και 15:00 του 201 δεν έγιναν ποτέ γιατί απλούστατα λεωφορείο δεν εμφανίστηκε.
Στις 15:15 περίπου και μετά από σχεδόν 1 ώρα αναμονής ήρθε το λεωφορείο, που είχε και πρόβλημα το οποίο ευτυχώς εντοπίσαμε εγκαίρως. Το 1 από τα 2 ακυρωτικά μηχανήματα εκτός του ότι έκανε έναν περίεργο θόρυβο, είχε αρχίσει να θερμαίνεται και να βγάζει και καπνό. Πάλι καλά που το προσέξαμε και ενημερώσαμε τον οδηγό και έκλεισε τα μηχανήματα, γιατί ίσως ένα λεωφορείο να γίνονταν στάχτη και ανθρώπινες ζωές να κινδύνευαν.
Από τα αξιοσημείωτα είναι επίσης το ότι στη Δάφνη σήμερα δεν υπήρχε σταθμάρχης! Αφού περνούσε η ώρα και λεωφορείο δεν εμφανίζονταν, πήγα και ρώτησα την υπάλληλο στα εκδοτήρια μήπως γνωρίζει κάθε πότε περνάει το 201 και μου απάντησε πρώτον ότι δε γνωρίζει καθώς δεν είναι αρμόδια και δεύτερον ότι δεν υπάρχει και σταθμάρχης για σήμερα (εννοείται χθες).
Αντίθετα, όμως, τα 206 και 237 δεν είχαν κανένα θέμα με τα δρομολόγιά τους και βαρεθήκαμε να τα βλέπουμε να περνάνε όση ώρα περιμέναμε το 201.
Θάνατος στο 201, λευτεριά στο 206 και 237. Αλήθεια, γιατί το 201 τερματίζει στην οδό Μ.Ασίας; Δεν μπορούν να το επεκτείνουν μέχρι τα Σούρμενα, στο Τέρμα του 101 στην οδό Θράκης;
Κανονικά, θα έπρεπε να γνωρίζουν γιατί πολύ απλά, όταν είσαι σε σταθμαρχείο ή εκδοτήριο θα πρέπει να εξυπηρετείς τον κόσμο και όχι να του πουλάς μόνο εισιτήρια και κάρτες!!!
|