Δημοσιεύσεις: 233
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-01-2010
(12-03-2012, 01:53 PM)notis Έγραψε: Τα δρομολόγια του 237 μετά τις 17.05 αραιώνουν απο 10λεπτο σε 15λεπτο και αργότερα σε 25λεπτο.
Την ώρα που επιστρέφει πολύ κόσμος απο τη δουλειά του, από 17.30-18.30 θα έπρεπε να είναι ακόμη στο 10λεπτο, η στάση στη Δάφνη κατά την έξοδο απο το Μετρό ασφυκτιά απο κόσμο.
Και συνήθως πιά έρχεται μικρό λεωφορείο Ν1.
Μιά μικρή διόρθωση απαιτείται και πολλοί άνθρωποι θα μπορόύσαν να εξυπηρετηθούν καλύτερα.
Προσαρμόστηκαν τα δρομολόγια του 237 σε 10λεπτο για μία ακόμη ώρα!
Ευχαριστούμε ΟΑΣΑ!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
10-04-2012, 07:59 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-04-2012, 07:59 PM από mercedes elbo.)
(10-04-2012, 07:35 PM)notis Έγραψε: Προσαρμόστηκαν τα δρομολόγια του 237 σε 10λεπτο για μία ακόμη ώρα!
Ευχαριστούμε ΟΑΣΑ!
Που την είδες την αλλαγή? Στο site ακριβώς τα ίδια δρομολόγια με πριν βλέπω.
Α και κάτι άσχετο μήπως ξέρει κανείς να μου εξηγήσει τι είναι η κατσαρή και πότε εφρμόζεται γιατί ψάχνω εδώ και καιρό και δεν έχω βγάλει άκρη.
Δημοσιεύσεις: 45
Θέματα: 2
Εγγραφή: 06-02-2010
10-04-2012, 10:18 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-04-2012, 09:07 AM από Giannis.)
(10-04-2012, 07:59 PM)mercedes elbo Έγραψε: Που την είδες την αλλαγή? Στο site ακριβώς τα ίδια δρομολόγια με πριν βλέπω.
Α και κάτι άσχετο μήπως ξέρει κανείς να μου εξηγήσει τι είναι η κατσαρή και πότε εφρμόζεται γιατί ψάχνω εδώ και καιρό και δεν έχω βγάλει άκρη.
Η κατσαρή είναι διακεκομένη βάρδια που κάνει ο οδηγός και γίνεται μόνο τις πρωινές βάρδιες και μόνο καθημερινά και όλους τους μήνες εκτός Ιούλιος και Αύγουστος.
Giannis: λίγο προσοχή στα quote παιδιά
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(10-04-2012, 10:18 PM)liakos73 Έγραψε: Η κατσαρή είναι διακεκομένη βάρδια που κάνει ο οδηγός και γίνεται μόνο τις πρωινές βάρδιες και μόνο καθημερινά και όλους τους μήνες εκτός Ιούλιος και Αύγουστος.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση αλλά έχω μερικές απορίες.
Δηλαδή κάνει ο οδηγός δυο 4ωρα?
Και το όχημα όσο χρονικό διάστημα λείπει ο οδηγός τι κάνει?
Τέλος πόσες φορές σ'ενα μήνα έχει ένας οδηγός κατασαρή?
Δημοσιεύσεις: 512
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
Η κατσαρή χωρίζετε σε δυό μέρη.Ο οδηγός κάνει δύο τετράωρα ένα πρωίνο και ένα μεσημεριανό.
Τώρα όσο αφόρα το όχημα ή το πρώτο μέρο είναι διακοπή ή το αναλαμβάνει άλλος οδηγός που έχει πρωινοαπογευματινή βάρδια.
Στο δεύτερο μέρος αν είναι διακοπή βγαινει από μέσα αλλίως συνήθως αλλάζει την πρωτη ή τη δέυτερη πρωίνη βάρδια (05:00/05:20/05:40).
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις αλλά έμεινε αναπάντητο το 3ο ερώτημά μου για το πόσες φορές σ'ενα μήνα έχει ένας οδηγός κατασαρή?
Δημοσιεύσεις: 512
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
(11-04-2012, 02:02 PM)mercedes elbo Έγραψε: Ευχαριστώ για τις απαντήσεις αλλά έμεινε αναπάντητο το 3ο ερώτημά μου για το πόσες φορές σ'ενα μήνα έχει ένας οδηγός κατασαρή?
3 με 4 περίπου
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Ευχαριστώ πολύ για όλες τις απαντήσεις.
Δημοσιεύσεις: 1.216
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Σχετικά με τις "κατσαρές" - άλλως "ασυνεχείς" βάρδιες να πούμε ένα - δυό πράγματα ακόμη:
1) Ο λόγος που εφαρμόζονται είναι για να αξιοποιούνται ορθότερα τα οχήματα και να υπάρχει στοχευμένη πύκνωση δρομολογίων το πρωϊ και το μεσημέρι. Κάτι τέτοιο δεν χρειάζεται το ΣΚ και το καλοκαίρι, οπότε και δεν τις εφαρμόζουν.
2) Με τις "κατσαρές", ένα όχημα κάθεται έξω 20 ώρες αντί για 16 (2 οκτάωρες βάρδιες) και έτσι με 5 οδηγούς κρατάς 2 οχήματα έξω από 04:30 μέχρι 00:30 (ο ένας οδηγός κάνει μισή βάρδια σε κάθε όχημα) - πράγμα πολύ σημαντικό για να βγαίνουν τα βραδυνά δρομολόγια. Χωρίς τις κατσαρές χρειάζονται περισσότεροι οδηγοί, ενώ ταυτόχρονα σπαταλώνται βάρδιες και οχήματα.
3) Το πόση αξία έχει η "κατσαρή" φαίνεται τελευταία στη δρομολόγηση Κυριακής. Καθώς δεν εφαρμόζεται η κατσαρή, βγαίνουν μόνο 8ωρες βάρδιες συνεχόμενες και έτσι τα οχήματα κάθονται έξω το πολύ 16 ώρες. Και επειδή στις περισσότερες γραμμές έκοψαν τις "διακοπές", δηλ. τα οχήματα που έβγαιναν 04:30-12:30 και μετά 17:00 - 01:00, έμειναν με δρομολόγια από 07:00 - 22:00.
Τέλος, βάσει του τελευταίου κανονισμού εργασίας, ετησίως ο οδηγός κάνει μέχρι 36 κατσαρές και η μέγιστη διάρκεια διαθεσιμότητας του οδηγού να είναι 12 ώρες. Δηλ. αν ξεκινάει το πρώτο σκέλος στις 04:30, πρέπει το πολύ στις 16:30 να τελειώσει το δεύτερο σκέλος.
Ξέρω ότι οι οδηγοί τις σιχαίνονται (δικαίως), γιατί σε αναγκάζει να ξυπνήσεις στις 3, να πάς στο Α/Σ στις 04:15, να πάρεις το όχημα αξημέρωτα, να το παραδώσεις στις 8 σε άσχετο σημείο, να βρείς τρόπο να πας σπίτι σου (αν είσαι σχετικά κοντά) ή αλλιώς να βρείς κάποια γωνιά κάπου (Α/Σ, καφενείο κλπ.) και να περιμένεις να πάει 12:30 για να παραλάβεις άλλο όχημα απ' του εξαποδώ τη μάνα και είτε να το ξαναπαραδώσεις στις 16:30, ή να το πάς μέσα στο Α/Σ.
Σπίτι σου θα πάς μετά από 14 ώρες κατανυσταγμένος.
Έλα όμως που χωρίς αυτές δεν βγαίνει το σύστημα και το βλέπουμε τα ΣΚ.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Συγχαρητήρια στον άνθρωπο που συντηρεί το Ν1 (#186). Αναρτήσεις και επιγονάτιση σε πολύ καλή κατάσταση και δεν μοιάζει για όχημα 20ετίας. Αλήθεια είχα καιρό να δω και οδηγό που να χρησιμοποιεί επιγονάτιση στις στάσεις για να διευκολύνει τους γέροντες.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608