Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Aπ' το κακό στο χειρότερο πάνε οι λεωφορειακές γραμμές. Βγήκαν τα δρομολόγια του Ιανουαρίου.
- Αραιώθηκε το 022 τις καθημερινές από 10λεπτο σε 15λεπτο.
- Τέλος για τις Κυριακές τα 217/229.
Aντίθετα το 057 επανήλθε στο 15λεπτο από 20λεπτο.
Δημοσιεύσεις: 7
Θέματα: 1
Εγγραφή: 16-12-2010
Πάνε καλά οι τύποι; Κόβουν και το 217 και το 229 τις Κυριακές;. Δηλαδή από Μπραχάμι ή Αγία Βαρβάρα (Φαλήρου) τις Κυριακές απαγορεύεται να πας ΠΕΙΡΑΙΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;!!!!
Δημοσιεύσεις: 551
Θέματα: 90
Εγγραφή: 12-11-2009
Επίσης κόβουν το 022 κρατώντας τα midi? Παν καλά?
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
01-02-2012, 01:37 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-02-2012, 01:42 AM από mercedes elbo.)
Βρήκα ένα πολύ ενδιαφέρον link
http://geodata.gov.gr/geodata/index.php?...90&Itemid=
Υπάρχουν μέσα οι ακριβείς χρόνοι διαδρομής ανά δρομολόγιο και άνα στάση.
Εdit: Δεν ξέρω τι 'κάναν αλλά σβήσαν τους χρόνους διαδρομής. Τώρα το πρόσεξα. Το Νοέμβριο που τα 'χα κατεβάσει ήταν κανονικά.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Χαζεύοντας στο site του ΟΑΣΑ διαπίστωσα ότι αραιώσαν στις καθημερινές τα 224 και 421. Αντίθετα το 302 πύκνωσε και έχει πλέον 4 οχήματα από 3 που 'χε.
Επίσης, σε μερικές γραμμές έχουν σφίξει οι πρωινοί χρόνοι διαδρομής (409/413, 227 κ.α.)
Δημοσιεύσεις: 233
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-01-2010
12-03-2012, 01:53 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-03-2012, 02:47 PM από notis.)
Τα δρομολόγια του 237 μετά τις 17.05 αραιώνουν απο 10λεπτο σε 15λεπτο και αργότερα σε 25λεπτο.
Την ώρα που επιστρέφει πολύ κόσμος απο τη δουλειά του, από 17.30-18.30 θα έπρεπε να είναι ακόμη στο 10λεπτο, η στάση στη Δάφνη κατά την έξοδο απο το Μετρό ασφυκτιά απο κόσμο.
Και συνήθως πιά έρχεται μικρό λεωφορείο Ν1.
Μιά μικρή διόρθωση απαιτείται και πολλοί άνθρωποι θα μπορόύσαν να εξυπηρετηθούν καλύτερα.
Οι συχνότητες των δρομολογίων έχουν περικοπεί δραστικά ειδικά τα Σαββατοκύριακα στα μέσα μεταφοράς ταλαίπωρων Ελλήνων πολιτών.
Έτσι σε κεντρικές αρτηρίες οι αναμονές είναι μέχρι και μισάωρο, μες στο καταχείμωνο!
Αλλά, όταν αποφασίζουν να περάσουν, περνάνε όλα μαζί.
Σάββατο 10/03/12 Κηφισίας στον Ερυθρό προς Κέντρο.
Απο Κηφισιά ήλθαν ταυτόχρονα στις 15.10 το Χ14, το Α7 και το 550!
Πριν και μετά το χάος.
Κυριακή 11/03/12, Καλλιθέα, Θησέως προς Αθήνα, ώρα 23.20 ταυτόχρονη
άφιξη 1,5,040! Πριν και μετά 35λεπτα!
Πάντα τα βλέπαμε αυτά, αλλά τώρα με τα μνημονιακά μέτρα, κάπως θα έπρεπε να συμμαζευτούν.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Το πρόβλημα που αναφέρει ο φίλος notis είναι χαρακτηριστικό της αδυναμίας προσαρμογής των επίγειων μέσων μεταφοράς σε στοιχειωδώς ευρωπαϊκό τρόπο λειτουργίας.
Έγιναν περικοπές στα δρομολόγια, αλλά τα (λίγα) οχήματα που άφησαν, ούτε καν μπήκαν στον κόπο να τα συντονίσουν.
Η αιτία είναι τόσο απλή, όσο και παράλογη :
- Δρομολογούνται σε μεγάλους άξονες γραμμές με διαφορετική συχνότητα η κάθε μία.
- Καθώς έχουν διαφορετικό μήκος διαδρομής, έχουν και διαφορετικούς χρόνους πραγματοποίησης του δρομολογίου τους.
- Τα οχήματα προσθαφαιρούνται όχι με κριτήρια επιβατικής κίνησης, αλλά καθαρά με οριζόντιας λογικής προσαρμογές (εκεί που είχε πέντε, άσε τέσσερα).
- Αποτέλεσμα είναι αυτό που βίωσε ο φίλος μας και βλέπουμε καθημερινά.
Το παράδειγμα της Κηφισίας είναι το πλέον τρανταχτό. Καθώς και οι τρείς γραμμές έχουν κοινό τέρμα, θα μπορούσαν με μία απλούστατη τροποποίηση να συντονιστούν τα δρομολόγια, ως εξής :
Την Κυριακή, το Α7 έχει 5 οχήματα με χρόνο διαδρομής 50' + 50' = 100', δηλ. συχνότητα 100/5 = 20'
Το 550 έχει πέντε οχήματα με χρόνο διαδρομής 70' + 70' = 140', δηλ. συχνότητα 140/5 = 28' (την οποία την κάνουν 30 / 30 / 30/ 25 / 25)
Το Χ14 έχει τρία οχήματα με χρόνο διαδρομής 50' + 50' = 100' , δηλ. συχνότητα 100/3 = 33,3' (την οποία την κάνουν 35 / 35 / 30).
Αναγκαστικά, καθώς οι συχνότητες είναι διαφορετικές, θα τύχει να συμπέσουν διελεύσεις.
Οι λύσεις είναι οι εξής τρείς :
1) Ενοποίηση των δρομολογίων Χ14/Α7 ανά 25', με εναλλάξ αναχώρηση ανά 12,5 από Κηφισιά και αναχώρηση από Αθήνα κατά τέτοιο τρόπο, ώστε στην Πλ. Αμπελοκήπων να διέρχονται εναλλάξ ανά 12,5'. Αυτή η λύση θέλει 8 οχήματα. Κατά συνέπεια το 550 που έχει πέντε οχήματα εξαιρείται και παραμένει με τα δικά του δρομολόγια. Αν μη τι άλλο όμως θα έχεις το πολύ αναμονή 12,5' και όχι 20'.
2) Ενοποίηση των δρομολογίων του 550/Χ14 ανά 30' με εναλλάξ αναχώρηση από Κηφισιά στα 15' και από τις αφετηρίες (Φάληρο/Σύνταγμα) κατά τρόπο ώστε να διέρχονται εναλλάξ στα 15' από την πρώτη κοινή στάση (Ιλίσια). Αυτή η λύση θέλει 9 οχήματα.
Συνεπώς μένουν άλλα τέσσερα για το Α7, το οποίο θα γίνει 25λεπτο.
3) Η ιδανική : Δρομολόγηση όλων των γραμμών ανά 25' , ώστε να επιτυγχάνεται εναλλάξ 8λεπτο. Αυτή η λύση θέλει τέσσερα οχήματα στο Α7, τέσσερα στο Χ14 και 6 στο 550, δηλ. ένα λεωφορείο παραπάνω.
Και αν η τρίτη λύση σκοντάφτει στη μη διαθεσιμότητα οδηγών, οι άλλες δύο γιατί δεν ...επινοούνται ;;
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
12-03-2012, 07:13 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-03-2012, 07:15 PM από nikos1991.)
@ citaro Συμφωνώ μαζί σου στην 1η λύση, καθώς είναι εύκολος ο συχρονισμός Α7 και Χ14, αλλά διαφωνούμε στις άλλες 2 και σου εξηγώ γιατί:
Συμφωνα με τη 2η λύση συγχρονίζονται 2 γραμμές με εντελώς διαφορετικές αφετηρίες (Φάληρο και Σύνταγμα). Έστω ότι τις Κυριακές που δεν υπάρχει κίνηση στη Συγγρού, την Καλλιρόης και την Βασ. Κωνσταντίνου, μπορείς να τα συγχρονίσεις κάπως, τις υπόλοιπες μέρες είναι ανεφάρμοστο, επειδή δεν μπορείς να προβλέψεις το χρόνο άφιξης του 550 στην 21η στάση της διαδρομής του με διακύμανση 1-2'.
Η 3η θα ήταν πολύ καλή λύση για έναν οργανισμό, άλλης πόλης ή άλλης χώρας. Εδώ σίγουρα θα λείπει ένα όχημα από τα 14 τινάζοντας όλο τον προγραμματισμό στον αέρα.
Η πρώτη λύση εφαρμόζεται πιο εύκολα από τις άλλες, το Α7 θέλει 2-3' περισσότερα από το Χ14 για το τμήμα που διαφοροποιούνται, οπότε έχουμε αναχωρήσεις από Σύνταγμα / Κάννιγγος:
11:00 Χ14
11:10 Α7
11:25 Χ14
11:35 Α7
11:50 Χ14
κ.ο.κ
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Όντως η καλύτερη λύση του Citaro είναι η 1 από πλευράς υλοποιήσης. Πάντως, δεν μόνο η Κηφισίας που έχει τέτοιο πρόβλημα.
Π.χ. Η Βουλιαγμένης έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα αλλά όμως η γενικότερς συχνότητες στα Α3/Β3 και Α4 είναι και στα δυο ανά 25'/35' δηλαδή θα μπορούσε να 'χε γίνει υπεράνετα όπως και να γίνει αλλαγή της αφετηρίας των Α3/Β3 στην Ακαδημία ώστε να πάει με το Α4. Επίσης αυτό θα μπορούσε να γίνει και Καθημερινές και Σάββατα καθώς οι συχνότητες αυτών των γραμμών ταυτίζονται.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Δεν ξέρω αν είναι off-topic, αλλά μήπως γνωρίζει κάποιος πως μπορώ να υποβάλλω τα παράπονά μου στον ΟΑΣΑ;
Πριν από μερικούς μήνες είχα χρησιμοποιήσει τη φόρμα παραπόνων που υπάρχει στην ιστοσελίδα (
www.oasa.gr) αλλά τώρα δοκίμασα να στείλω ξανά μήνυμα μέσω της φόρμας και δε μπορώ!