Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
Έλα ντε! Κανονικά για μένα έπρεπε από χρόνια να το πάνε Σούρμενα και να καταργηθεί το Β4! Ή να γίνει όλο Β4 με τέρμα στην Αθήνα. (κάτι σαν το 208 που απορροφήθηκε απο το Α4) Τότε να δεις κόσμο που θα είχε! Τώρα βέβαια που το 210 κάνει τέρμα Τερψιθέα, νομίζω θα παραείναι μακαρόνι αν συνδεθεί με το 201.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(05-01-2013, 03:34 PM)pvuccino Έγραψε: Έλα ντε! Κανονικά για μένα έπρεπε από χρόνια να το πάνε Σούρμενα και να καταργηθεί το Β4! Ή να γίνει όλο Β4 με τέρμα στην Αθήνα. (κάτι σαν το 208 που απορροφήθηκε απο το Α4) Τότε να δεις κόσμο που θα είχε! Τώρα βέβαια που το 210 κάνει τέρμα Τερψιθέα, νομίζω θα παραείναι μακαρόνι αν συνδεθεί με το 201.
Και με το Β4 να συνενονώταν θα παρα ήταν μακαρόνι γιατί το 201 έχει και διαδρομή στην Ηλιούπολη. Ούτως ή αλλως μόλις ανοίξει το μετρό του Ελληνικού η Τερψιθέα και το Ελληνικό λογικά εκεί θα πηγαίνουν. Επίσης, το Α4 μόλις ανοίξει η επέκταση του μετρό δεν θα 'χει νόημα να πηγαίνει Αθήνα καθώς οι μισές τοπικές γραμμές θα 'ναι στους επόμενους σταθμούς.
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
Δεν έχει καταργηθεί το Β4?
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(07-01-2013, 02:54 PM)abc Έγραψε: Δεν έχει καταργηθεί το Β4?
Από το Δεκέμβρη του '10 -αν θυμάμαι καλά- που έγινε τροφοδοτική στο Μετρό του Αγ. Δημητρίου και πήρε αριθμό 248.
Δημοσιεύσεις: 196
Θέματα: 64
Εγγραφή: 29-11-2012
(07-01-2013, 03:00 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Από το Δεκέμβρη του '10 -αν θυμάμαι καλά- που έγινε τροφοδοτική στο Μετρό του Αγ. Δημητρίου και πήρε αριθμό 248.
Το οποίο καταργήθηκε κι αυτό λόγω του 210