06-07-2012, 07:00 PM
Υποβλήθηκαν οι φάκελοι με τις οικονομικοτεχνικές προσφορές για την δεύτερη φάση του διαγωνισμού
Σε τροχιά μπαίνει η δεύτερη φάση του διαγωνισμού για την επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά. Το νέο τμήμα του δικτύου, που θα έχει 5 νέους Σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα) και 4,78 χλμ. υπόγειας γραμμής προβλέπεται να κοστίσει 518.000.000 ευρώ, πλέον ΦΠΑ και όπως είναι γνωστό έχει ενταχθεί για χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ.
Σήμερα, Παρασκευή, υποβλήθηκαν στην Αττικό Μετρό οι φάκελοι με τις τεχνικές και οικονομικές προσφορές για την δεύτερη φάση του διαγωνισμού, από τα προεπιλεχθέντα κατά την Α' Φάση του έργου κατασκευαστικά σχήματα / εταιρείες:
1. ΑΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ - IMPREGILO - SELI - ANSALDO STS
2. ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.
3. ΤΕΡΝΑ Α.Ε. - ALPINE BAU GMBH - FCC CONSTRUCCION S.A.
4. J&P - ΑΒΑΞ ΑΕ - GHELLA SPA - ALSTOM TRANSPORT SA
Οι προσφορές των τεσσάρων διαγωνιζομένων θα αξιολογηθούν από την Αττικό Μετρό ΑΕ και αναμένεται μέχρι το τέλος του έτους η εταιρεία να έχει προχωρήσει στην εγκατάσταση του νέου αναδόχου, προκειμένου να ξεκινήσει η εργολαβία.
Σύμφωνα με την Αττικό Μετρό η επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά αναμένεται να εξυπηρετεί καθημερινά περισσότερους από 63.000 επιβάτες, μειώνοντας αισθητά το χρόνο που απαιτείται για να φθάσουν σήμερα στο κέντρο της πόλης.
Σε τροχιά μπαίνει η δεύτερη φάση του διαγωνισμού για την επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά. Το νέο τμήμα του δικτύου, που θα έχει 5 νέους Σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα) και 4,78 χλμ. υπόγειας γραμμής προβλέπεται να κοστίσει 518.000.000 ευρώ, πλέον ΦΠΑ και όπως είναι γνωστό έχει ενταχθεί για χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ.
Σήμερα, Παρασκευή, υποβλήθηκαν στην Αττικό Μετρό οι φάκελοι με τις τεχνικές και οικονομικές προσφορές για την δεύτερη φάση του διαγωνισμού, από τα προεπιλεχθέντα κατά την Α' Φάση του έργου κατασκευαστικά σχήματα / εταιρείες:
1. ΑΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ - IMPREGILO - SELI - ANSALDO STS
2. ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.
3. ΤΕΡΝΑ Α.Ε. - ALPINE BAU GMBH - FCC CONSTRUCCION S.A.
4. J&P - ΑΒΑΞ ΑΕ - GHELLA SPA - ALSTOM TRANSPORT SA
Οι προσφορές των τεσσάρων διαγωνιζομένων θα αξιολογηθούν από την Αττικό Μετρό ΑΕ και αναμένεται μέχρι το τέλος του έτους η εταιρεία να έχει προχωρήσει στην εγκατάσταση του νέου αναδόχου, προκειμένου να ξεκινήσει η εργολαβία.
Σύμφωνα με την Αττικό Μετρό η επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά αναμένεται να εξυπηρετεί καθημερινά περισσότερους από 63.000 επιβάτες, μειώνοντας αισθητά το χρόνο που απαιτείται για να φθάσουν σήμερα στο κέντρο της πόλης.