Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Το κόλπο είναι στημένο χρόνια τώρα και φοβάμαι ότι ο δήθεν διαγωνισμός είναι στημένος έτσι ώστε να μην κατέβει κανένας για να ξαναπάρουν παράταση. Σιγά μην ήρθαν οι λοιποί χωρίς εγγυήσεις. Το πράγμα βρωμάει. Ένας έλεγχος να γίνει για την μη χρήση του adblue πόσα οχήματα από αυτά θα βάλουν χειρόφρενο. Γιατί δεν ενεργοποιήθηκε Η ΡΑΕΜ ενώ έτρεξαν για την ΡΑΣ?
Σύμφωνα με αυτό το άρθρο η μόνη προσφορά ήταν από τα ΚΤΕΛ. Αν και η πηγή δεν είναι ιδιαίτερα αξιόπιστη, πιστεύω πως παίρνουμε μια ιδέα για το πως πήγε ο διαγωνισμός.
Αναφέρει ότι στο σχήμα συμμετέχουν και 2 μεγάλα τουριστικά γραφεία των Αθηνών..Το ΚΤΕΛ Αττικής και το Ευβοίας δεν συμμετείχαν.. Για να δούμε τώρα πως θα προχωρήσει η διαδικασία..
Εδώ άλλα λέει. Συγκεκριμένα λέει ότι δεν προέκυψε καμία προσφορά.
Και στο athenstransport το ίδιο γράφει, ότι δεν υποβλήθηκε καμιά προσφορά.

https://www.athenstransport.com/2023/12/...risi-oasa/

Στο σάιτ που ανέφερε ο Άκης αναφέρεται ότι υπήρχε τεχνικό πρόβλημα και δεν υποβλήθηκε η προσφορά.

https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/202...3.html?m=1
Πέρα από το τεχνικό πρόβλημα, έμοιαζε λογικό να κηρυχθεί άγονος. Οι απαιτήσεις για σχεδόν καινούρια λεωφορεία ήταν "τρελές", ειδικά από την στιγμή που ο ΟΑΣΑ κυκλοφορεί ακόμα λεωφορεία 30 ετών.

Μόνο μία ξένη μεγάλη εταιρία θα μπορούσε να συμμετάσχει, αλλά όπως φαίνεται ούτε εκείνοι ενδιαφέρονται...
(22-12-2023, 12:34 AM)MitsosDaBest Έγραψε: [ -> ]Πέρα από το τεχνικό πρόβλημα, έμοιαζε λογικό να κηρυχθεί άγονος. Οι απαιτήσεις για σχεδόν καινούρια λεωφορεία ήταν "τρελές", ειδικά από την στιγμή που ο ΟΑΣΑ κυκλοφορεί ακόμα λεωφορεία 30 ετών.

Μόνο μία ξένη μεγάλη εταιρία θα μπορούσε να συμμετάσχει, αλλά όπως φαίνεται ούτε εκείνοι ενδιαφέρονται...

Όταν το Υ.ΜΕ έχει επικυρώσει διαγωνισμό για ~500 νέα λεωφορεία στον ΟΑΣΑ και ετοιμάζονται να βγάλουν και δεύτερο για να αλλαχθούν όλα τα λεωφορεία εκτός Solaris / Citelis στην επόμενη 3ετια, δεν μου φαίνεται παράξενο να ζητούν και από τον ιδιώτη λεωφορεία 5ετίας.
Υποτίθεται ότι μέχρι το 2026 ο Μ.Ο ηλικίας των λεωφορείων του ΟΑΣΑ δεν θα ξεπερνάει τα 6-7 έτη (από τα 20+ σήμερα).
(22-12-2023, 03:08 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Υποτίθεται ότι μέχρι το 2026 ο Μ.Ο ηλικίας των λεωφορείων του ΟΑΣΑ δεν θα ξεπερνάει τα 6-7 έτη (από τα 20+ σήμερα).
Η μέρα που θα αποσυρθούν τα Ν2 και οι GN θα είναι μια πολύ στενάχωρη μέρα
Αναλυτικά ποια ΚΤΕΛ και Τουριστικά Γραφεία συμμετέχουν στο νέο σχήμα..

https://eretikos.gr/kinonia/sta-cheria-t...as/643434/
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37