Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Προχωράει άμεσα η παραχώρηση αλλά και η επιστροφή γραμμών από την ΟΣΥ στα ΚΤΕΛ, από 1/7 η πρώτη αλλαγή!
(19-06-2023, 05:58 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Προχωράει άμεσα η παραχώρηση αλλά και η επιστροφή γραμμών από την ΟΣΥ στα ΚΤΕΛ, από 1/7 η πρώτη αλλαγή!
Θα επιστρέψουν γραμμές στην ΟΣΥ;
(19-06-2023, 07:06 PM)Man Lion\s city Έγραψε: [ -> ]Θα επιστρέψουν γραμμές στην ΟΣΥ;
Συντακτικά, τουλάχιστον, υπονοείται το αντίθετο. Αν κατάλαβα καλά.
124/128/205 θα πάνε από 1/7 ή αργότερα;
Μόλις διάβασα σε δημοσίευση στο fb ότι από 1/7 τα ΚΤΕΛ Αττικής δίνουν ξανά στην ΟΣΥ το 122 και 171 έως 1/10 τουλάχιστον... Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει και αν θα είναι μόνο αυτές οι γραμμές αλλά μου φαίνεται πως το Αστικό ΚΤΕΛ Αττικής βούλιαξε...
(24-06-2023, 10:35 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: [ -> ]Μόλις διάβασα σε δημοσίευση στο fb ότι από 1/7 τα ΚΤΕΛ Αττικής δίνουν ξανά στην ΟΣΥ το 122 και 171 έως 1/10 τουλάχιστον... Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει και αν θα είναι μόνο αυτές οι γραμμές αλλά μου φαίνεται πως το Αστικό ΚΤΕΛ Αττικής βούλιαξε...
Το 122/Θ θα συνεχίσει να εκτελείται από το ΚΤΕΛ Αττικής.. 

Δεν είναι ότι βουλιαξε. Είναι πως δεν έχει διαθέσιμα αρθρωτα και σε συνδυασμό με την έλλειψη οδηγών, ο Οργανισμός αποφάσισε να δώσει λύση στο πρόβλημα (εδώ γελάμε γιατί ούτε η ΟΣΥ μπορεί να αναλάβει παραπάνω έργο, τουλάχιστον όμως θα δρομολογεί αρθρωτά).

Γενικά, θα υπάρχουν εξελίξεις.. Το έργο της Αττικής θα ενισχυθεί προσεχώς από συνεργαζομενα ΚΤΕΛ.
(24-06-2023, 10:35 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: [ -> ]Μόλις διάβασα σε δημοσίευση στο fb ότι από 1/7 τα ΚΤΕΛ Αττικής δίνουν ξανά στην ΟΣΥ το 122 και 171 έως 1/10 τουλάχιστον... Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει και αν θα είναι μόνο αυτές οι γραμμές αλλά μου φαίνεται πως το Αστικό ΚΤΕΛ Αττικής βούλιαξε...
Μάλιστα η ανάρτηση λέει ''με δρομολόγηση αποκλειστικά αρθρωτών λεωφορείων''. Αν τελικά γίνει κάτι τέτοιο δεν θα μείνει νταλίκα ούτε για δείγμα σε Α1, 049, Α7 και Β9 τουλάχιστον.
(24-06-2023, 11:06 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Μάλιστα η ανάρτηση λέει ''με δρομολόγηση αποκλειστικά αρθρωτών λεωφορείων''. Αν τελικά γίνει κάτι τέτοιο δεν θα μείνει νταλίκα ούτε για δείγμα σε Α1, 049, Α7 και Β9 τουλάχιστον.

Μα και η ΕΘΕΛ έχει πρόβλημα με τα αρθρωτά μεγάλο, θα λυθεί το ένα πρόβλημα και θα δημιουργηθεί άλλου μου φαίνεται
(24-06-2023, 11:05 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Το 122/Θ θα συνεχίσει να εκτελείται από το ΚΤΕΛ Αττικής.. 

Δεν είναι ότι βουλιαξε. Είναι πως δεν έχει διαθέσιμα αρθρωτα και σε συνδυασμό με την έλλειψη οδηγών, ο Οργανισμός αποφάσισε να δώσει λύση στο πρόβλημα (εδώ γελάμε γιατί ούτε η ΟΣΥ μπορεί να αναλάβει παραπάνω έργο, τουλάχιστον όμως θα δρομολογεί αρθρωτά).

Γενικά, θα υπάρχουν εξελίξεις.. Το έργο της Αττικής θα ενισχυθεί προσεχώς από συνεργαζομενα ΚΤΕΛ.
Το πρόβλημα ειναι στο γεγονός ότι όταν έκαναν τη σύμβαση πριν 3 χρόνια περίπου, δεν αναφερόταν ΡΗΤΑ ότι απαιτείται δρομολόγηση αποκλειστικά 18μετρων λεωφορείων. Το πρόβλημα υπήρχε πάντα με αυτές τις δυο γραμμές και όταν ήταν στην ΟΣΥ. Θυμάστε τα Ν1 της Ανθούσας στο 122 μέσα Μαιου; 
Τώρα τρέχουμε και δεν φτάνουμε και κλασσικά θα δούμε καλοκαιριάτικα πάλι γραμμές τις ΟΣΥ (608,Β5,Β9,Α7,Α1) με 12μετρα εν μέσω υψηλών θερμοκρασιών και Θερινού 1….
(24-06-2023, 11:05 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Το 122/Θ θα συνεχίσει να εκτελείται από το ΚΤΕΛ Αττικής.. 

Δεν είναι ότι βουλιαξε. Είναι πως δεν έχει διαθέσιμα αρθρωτα και σε συνδυασμό με την έλλειψη οδηγών, ο Οργανισμός αποφάσισε να δώσει λύση στο πρόβλημα (εδώ γελάμε γιατί ούτε η ΟΣΥ μπορεί να αναλάβει παραπάνω έργο, τουλάχιστον όμως θα δρομολογεί αρθρωτά).

Γενικά, θα υπάρχουν εξελίξεις.. Το έργο της Αττικής θα ενισχυθεί προσεχώς από συνεργαζομενα ΚΤΕΛ.

Αν γίνει το τελευταίο που γράφεις... Ειδικά αυτό που μου είχες πει κάποτε θα στήσουμε πανηγύρι... Μακάρι λοιπόν αναμένουμε...
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37