Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Αναρωτιόμουν αυτή η κατάντια που έχει το Κτελ Αττικής που έχει αφήσει πλέον όλες τις κυκλικές τουλάχιστον γραμμές με ένα όχημα υπάρχει και στα υπόλοιπα Κτελ (Κορίνθου, Εύβοιας, Θηβών);
(05-07-2023, 07:34 AM)GeorgIrisbus Έγραψε: [ -> ]Αναρωτιόμουν αυτή η κατάντια που έχει το Κτελ Αττικής που έχει αφήσει πλέον όλες τις κυκλικές τουλάχιστον γραμμές με ένα όχημα υπάρχει και στα υπόλοιπα Κτελ (Κορίνθου, Εύβοιας, Θηβών);
Μέρα-Νύχτα είναι. 

Το Κορινθίας όπως πάντα είναι μια χαρά. Κάποια στιγμή είχε καταντήσει να πληρώνετε περίπου ίδια ποσά με το αττικής. Που σημαίνει ότι εκτελούσαν περίπου το ίδιο μεταφορικό έργο ενώ το Αττικης έχει στην σύμβαση τα διπλάσια οχηματοχιλιόμετρα. 

Το θηβων είναι επίσης μια χαρά. Μπορείς να δεις το 724 που είναι και το πιο σημαντικό στην τηλεματική ότι δεν λείπει όχημα. Το πολύ πρωί ειδικά γίνετε και χαμος στο 724. (Επίσης στα οχήματα του ΚΤΕΛ Θηβων επιβίβαση γίνετε κανονικά και από την πρώτη πόρτα).

Για το Εύβοιας δεν έχω ολοκληρωμένα γνώμη. Είναι το μόνο (εκτός αττικης) που έχω μπει σε λεωφορείο στο 721 χωρίς κλιματισμό. Επίσης φαίνεται να έχουν μονιμοποιηθεί τα Citaro στο 543· που δεν είναι κακό πράγμα για το 543 αλλά αυτά από κάπου άλλου λείπουν

Λίγο φροντίδα θέλουν τα οχήματα του Θηβων και του Εύβοιας στο εσωτερικό προς τα πίσω καθίσματα. Γιατί κάποιοι εκφράζονται καλλιτεχνικά στις πλάτες των καθισμάτων (με τις γραμμές που έχουν λογικό)
(05-07-2023, 08:30 AM)panos1b Έγραψε: [ -> ]Μέρα-Νύχτα είναι. 

Το Κορινθίας όπως πάντα είναι μια χαρά. Κάποια στιγμή είχε καταντήσει να πληρώνετε περίπου ίδια ποσά με το αττικής. Που σημαίνει ότι εκτελούσαν περίπου το ίδιο μεταφορικό έργο ενώ το Αττικης έχει στην σύμβαση τα διπλάσια οχηματοχιλιόμετρα. 

Το θηβων είναι επίσης μια χαρά. Μπορείς να δεις το 724 που είναι και το πιο σημαντικό στην τηλεματική ότι δεν λείπει όχημα. Το πολύ πρωί ειδικά γίνετε και χαμος στο 724. (Επίσης στα οχήματα του ΚΤΕΛ Θηβων επιβίβαση γίνετε κανονικά και από την πρώτη πόρτα).

Για το Εύβοιας δεν έχω ολοκληρωμένα γνώμη. Είναι το μόνο (εκτός αττικης) που έχω μπει σε λεωφορείο στο 721 χωρίς κλιματισμό. Επίσης φαίνεται να έχουν μονιμοποιηθεί τα Citaro στο 543· που δεν είναι κακό πράγμα για το 543 αλλά αυτά από κάπου άλλου λείπουν

Λίγο φροντίδα θέλουν τα οχήματα του Θηβων και του Εύβοιας στο εσωτερικό προς τα πίσω καθίσματα. Γιατί κάποιοι εκφράζονται καλλιτεχνικά στις πλάτες των καθισμάτων (με τις γραμμές που έχουν λογικό)
To KTEΛ Αττικής είναι ο βασικός λόγος που έχει απαξιωθεί η γενική εικόνα των ΚΤΕΛ στη συγκοινωνία της Αθήνας. Ενώ οι περιοχές Θριασίου, Αχαρνών και Ζηρινείου έχουν αισθητά καλύτερη κάλυψη συγκριτικά με την εποχή της ΟΣΥ (ομοίως και το 051/2), εν τούτοις στα Μεσόγεια και στην παραλιακή ζώνη ΒΒΒ , η κατάσταση έχει ξεφύγει προ πολλού. 

Δεν είναι μόνο το ότι δεν εκτελούνται τα δρομολόγια, αλλά επιπλέον τα οχήματα είναι παντελώς εγκατειλημμένα. Τα ίδια οχήματα ήρθαν με leasing το 2020 στην ΟΣΥ και στα ΚΤΕΛ. Πάνω-κάτω δεκαετίας, από σοβαρούς συγκοινωνιακούς παρόχους της βόρειας Ευρώπης. Στην ΟΣΥ τα έχουν σαν καινούργια, στα ΚΤΕΛ Κορινθίας το ίδιο, ενώ τα ΚΤΕΛ Αττικής τα διέλυσαν. Οι νταλίκες Μονάχου ήταν κόσμημα όταν ήρθαν. Τρια χρόνια μετά, έχουν χαλάσει τα πάντα. Δεν συζητάω κάν το γεγονός ότι δεν έχει ενδιαφερθεί ΚΑΝΕΝΑΣ επί τρία χρόνια να ρυθμίσει τις προμετωπίδες και έχουν καταντήσει τσίρκο με τα χαρτάκια στο παρ-μπρίζ. 

Από τη στιγμή που παίρνουν την ίδια χρηματοδότηση με τα λοιπά ΚΤΕΛ, είναι εντελώς αδικαιολόγητη αυτή η κατάντια. Το κακό είναι ότι δεν μπορούν από τον ΟΑΣΑ να σπάσουν τη σύμβαση, απλούστατα διότι δεν έχουν επαρκή οχήματα για να εξυπηρετήσουν τις γραμμές αυτές. Έστω όμως και με το 171 έγινε μια προσπάθεια να μαζευτεί το χάος.
(05-07-2023, 07:34 AM)GeorgIrisbus Έγραψε: [ -> ]Αναρωτιόμουν αυτή η κατάντια που έχει το Κτελ Αττικής που έχει αφήσει πλέον όλες τις κυκλικές τουλάχιστον γραμμές με ένα όχημα υπάρχει και στα υπόλοιπα Κτελ (Κορίνθου, Εύβοιας, Θηβών);
Εικόνα σήμερα 05/07/2023 στο 301 : 
05:10 από Τέρμα προς Πλακεντία , 05:50, 07:00 301Β, 10:10 (τρείς ώρες κενό !!) 11:45, 13:15, 14:35 301Β, 16:05 301Β, 17:35, 19:10, 21:05, 22:15

Εικόνα στο 324 (που - υποτίθεται - συμπληρώνει το 301 στην Ανθούσα) : 
06:00 07:30 09:05 11:00 12:30 14:45 16:15 17:45 19:35 21:00

Άρα μεταξύ 05:00 και 12:00 έχουμε σήμερα τις εξής αναχωρήσεις από Ανθούσα προς Λ. Μαραθώνος (με κενά μιάμιση εώς μια ώρα και τρια τέταρτα) 
05:10 (301) 06:00 (324) 06:30 (301) 07:30 (324)  07:50 (301Β) 09:05 (324) 10:50 (301) 11:00 (324)  


ενώ θα έπρεπε να έχουμε με τον πρωϊνο κανονικό προγραμματισμό (με εκτιμώμενες διελεύσεις από Τέρμα Ανθούσα προς Λ.Μαραθώνος) κάθε 30-40' 
  
05:10 (301) 06:00 (324) 06:30 (301) 06:50 (324) 07:30 (324) 07:50 (301Β) 08:20 (324) 08:50 (301Β) 09:05 (324) 09:30 (301) 09:55 (324)  10:10 (301) 10:50 (301) 11:00 (324) 11:35 (301) 11:45 (324)

Δεν θέλει άλλο σχόλιο ...
Μια χαρά. Που να φτάσουμε και μέσα Αυγούστου. Tongue Ίσως θα έπρεπε να γυρίσουν Ανθούσα τα 301 και 324. 4 οχήματα είναι, πιστεύω θα μπορεί να τα βγάλει, παρότι έχει τα χάλια της και αυτή (με το Θερινό όχι τόσο).
(05-07-2023, 11:01 AM)Citaro Έγραψε: [ -> ]To KTEΛ Αττικής είναι ο βασικός λόγος που έχει απαξιωθεί η γενική εικόνα των ΚΤΕΛ στη συγκοινωνία της Αθήνας. Ενώ οι περιοχές Θριασίου, Αχαρνών και Ζηρινείου έχουν αισθητά καλύτερη κάλυψη συγκριτικά με την εποχή της ΟΣΥ (ομοίως και το 051/2), εν τούτοις στα Μεσόγεια και στην παραλιακή ζώνη ΒΒΒ , η κατάσταση έχει ξεφύγει προ πολλού. 

Δεν είναι μόνο το ότι δεν εκτελούνται τα δρομολόγια, αλλά επιπλέον τα οχήματα είναι παντελώς εγκατειλημμένα. Τα ίδια οχήματα ήρθαν με leasing το 2020 στην ΟΣΥ και στα ΚΤΕΛ. Πάνω-κάτω δεκαετίας, από σοβαρούς συγκοινωνιακούς παρόχους της βόρειας Ευρώπης. Στην ΟΣΥ τα έχουν σαν καινούργια, στα ΚΤΕΛ Κορινθίας το ίδιο, ενώ τα ΚΤΕΛ Αττικής τα διέλυσαν. Οι νταλίκες Μονάχου ήταν κόσμημα όταν ήρθαν. Τρια χρόνια μετά, έχουν χαλάσει τα πάντα. Δεν συζητάω κάν το γεγονός ότι δεν έχει ενδιαφερθεί ΚΑΝΕΝΑΣ επί τρία χρόνια να ρυθμίσει τις προμετωπίδες και έχουν καταντήσει τσίρκο με τα χαρτάκια στο παρ-μπρίζ. 

Από τη στιγμή που παίρνουν την ίδια χρηματοδότηση με τα λοιπά ΚΤΕΛ, είναι εντελώς αδικαιολόγητη αυτή η κατάντια. Το κακό είναι ότι δεν μπορούν από τον ΟΑΣΑ να σπάσουν τη σύμβαση, απλούστατα διότι δεν έχουν επαρκή οχήματα για να εξυπηρετήσουν τις γραμμές αυτές. Έστω όμως και με το 171 έγινε μια προσπάθεια να μαζευτεί το χάος.
Συγγνώμη αλλά η σύμβαση δεν προβλέπει κάποια ποινή για μη εκτέλεση των συμφωνηθέντων;
(05-07-2023, 11:16 AM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Εικόνα σήμερα 05/07/2023 στο 301 : 
05:10 από Τέρμα προς Πλακεντία , 05:50, 07:00 301Β, 10:10 (τρείς ώρες κενό !!) 11:45, 13:15, 14:35 301Β, 16:05 301Β, 17:35, 19:10, 21:05, 22:15

Εικόνα στο 324 (που - υποτίθεται - συμπληρώνει το 301 στην Ανθούσα) : 
06:00 07:30 09:05 11:00 12:30 14:45 16:15 17:45 19:35 21:00

Άρα μεταξύ 05:00 και 12:00 έχουμε σήμερα τις εξής αναχωρήσεις από Ανθούσα προς Λ. Μαραθώνος (με κενά μιάμιση εώς μια ώρα και τρια τέταρτα) 
05:10 (301) 06:00 (324) 06:30 (301) 07:30 (324)  07:50 (301Β) 09:05 (324) 10:50 (301) 11:00 (324)  


ενώ θα έπρεπε να έχουμε με τον πρωϊνο κανονικό προγραμματισμό (με εκτιμώμενες διελεύσεις από Τέρμα Ανθούσα προς Λ.Μαραθώνος) κάθε 30-40' 
  
05:10 (301) 06:00 (324) 06:30 (301) 06:50 (324) 07:30 (324) 07:50 (301Β) 08:20 (324) 08:50 (301Β) 09:05 (324) 09:30 (301) 09:55 (324)  10:10 (301) 10:50 (301) 11:00 (324) 11:35 (301) 11:45 (324)

Δεν θέλει άλλο σχόλιο ...
Τα δρομολόγια στο 330 επίσης είναι αισχρά το λιγότερο. Από τα 2-3 οχήματα της γραμμής την έχουν αφήσει με 1 όχημα με κενά μέχρι και μιάμιση με δυο ώρες. Η κατάσταση αυτή είναι περισσότερο αισθητή στις γραμμές με λίγα οχήματα και μεγάλους χρόνους διαδρομής όπως στα 301 , 324 , 330 που αναφέρθηκαν. Ελλείψεις υπάρχουν σε όλες τις γραμμές των Μεσογείων πχ 306 , 307 , 308 ενώ για άλλη μία φορά δημιουργεί πρόβλημα η δρομολόγηση 12 μετρων οχημάτων στα 304 , 305 που το καλοκαίρι πήζουν από τον κόσμο. Αν και η κατάσταση αυτή έχει ομαλοποιηθεί με την παράδοση του 171 πίσω στην ΟΣΥ , η οποία παρεπιμπτώντως το δρομολογεί άψογα με όλα τα οχήματα να είναι νταλίκες και με συχνότητες τα 10-15 λεπτά. Τέλος να σχολιάσω το καινούργιο πρόγραμμα του 122Θ που λειτουργεί και καθημερινές με δρομολόγια ανα 15 λεπτά. Σήμερα όμως όχι μόνο 15λεπτα δεν υπάρχουν αλλά έχουν αφήσει τη γραμμή με 1 12μετρο λεωφορείο με συχνότητες γύρω στη 1 με μιάμιση ώρα
(05-07-2023, 11:16 AM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Εικόνα σήμερα 05/07/2023 στο 301 : 
05:10 από Τέρμα προς Πλακεντία , 05:50, 07:00 301Β, 10:10 (τρείς ώρες κενό !!) 11:45, 13:15, 14:35 301Β, 16:05 301Β, 17:35, 19:10, 21:05, 22:15

Εικόνα στο 324 (που - υποτίθεται - συμπληρώνει το 301 στην Ανθούσα) : 
06:00 07:30 09:05 11:00 12:30 14:45 16:15 17:45 19:35 21:00

Άρα μεταξύ 05:00 και 12:00 έχουμε σήμερα τις εξής αναχωρήσεις από Ανθούσα προς Λ. Μαραθώνος (με κενά μιάμιση εώς μια ώρα και τρια τέταρτα) 
05:10 (301) 06:00 (324) 06:30 (301) 07:30 (324)  07:50 (301Β) 09:05 (324) 10:50 (301) 11:00 (324)  


ενώ θα έπρεπε να έχουμε με τον πρωϊνο κανονικό προγραμματισμό (με εκτιμώμενες διελεύσεις από Τέρμα Ανθούσα προς Λ.Μαραθώνος) κάθε 30-40' 
  
05:10 (301) 06:00 (324) 06:30 (301) 06:50 (324) 07:30 (324) 07:50 (301Β) 08:20 (324) 08:50 (301Β) 09:05 (324) 09:30 (301) 09:55 (324)  10:10 (301) 10:50 (301) 11:00 (324) 11:35 (301) 11:45 (324)

Δεν θέλει άλλο σχόλιο ...

Τα γνωρίζω όλα αυτά τα βλέπω καθημερινά και επειδή δεν έχω εικόνα από τις γραμμές που έχουν τα άλλα τα ΚΤΕΛ για αυτό και ρώτησα τι συμβαίνει στις άλλες γραμμές. Είναι ευχάριστο αυτό που μου είπατε για τις άλλες γραμμές τουλάχιστον και για τα ΚΤΕΛ εκείνα.

Δυστυχώς δεν είναι μόνο στα 304/305 που βάζουν 12μ είναι και το ότι λείπουν και οχήματα με αποτέλεσμα να υπάρχουν κενά σε κάθε γραμμή 50-60 λεπτών.

Γενικά όλες οι γραμμές των Μεσογείων δυστυχώς είναι παρατημενες με κομμένα δρομολόγια και διαλυμένα οχήματα.
Προς τα ΚΤΕΛ Αττικής μιας και σίγουρα πιστεύω κάποιος θα παρακολουθεί...

Πριν αρκετά χρόνια (οποίος θυμάται ας βοηθήσει για το πότε ακριβώς) τα 304 / 305 σταματούσαν τα δρομολόγια γύρω στις 17.30 - 18.00 και στην συνέχεια συνέχιζε το 316. Αυτό το είχα δει σε τύμπανο πριν μερικά χρόνια στην στάση Βασιλόπουλος. Μήπως πάμε δειλά δειλά κατά εκεί; Τι κατάντια και αυτή σήμερα στο 304; Δρομολόγια σήμερα το απόγευμα 18.55 - 20.10 - 22.25 από Νομισματοκοπειο. Δεν πα να αφήνουμε χωρίς λεωφορείο την Λεωφ. Σπάτων και την Βραυρωνα ολόκληρη; Το 305 να είναι καλά και δεν μας νοιάζει για τις άλλες περιοχές.

Μήπως να καταργήσουμε αφού δεν φτάνουν τα οχήματα τα 304/305 και να βάλετε το 316 (ή το 305 μιας και δεν αλλάζει κάτι μεταξύ τους εκτός του τμήματος της Βραυρωνας και αυτό μόνο στην μια κατεύθυνση) όλη μέρα;
Καταργηστε τουλάχιστον και το 326 και ξανά βάλτε το 321 από Πλακεντία.
(06-07-2023, 11:05 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: [ -> ]Προς τα ΚΤΕΛ Αττικής μιας και σίγουρα πιστεύω κάποιος θα παρακολουθεί...

Πριν αρκετά χρόνια (οποίος θυμάται ας βοηθήσει για το πότε ακριβώς) τα 304 / 305 σταματούσαν τα δρομολόγια γύρω στις 17.30 - 18.00 και στην συνέχεια συνέχιζε το 316. Αυτό το είχα δει σε τύμπανο πριν μερικά χρόνια στην στάση Βασιλόπουλος. Μήπως πάμε δειλά δειλά κατά εκεί; Τι κατάντια και αυτή σήμερα στο 304; Δρομολόγια σήμερα το απόγευμα 18.55 - 20.10 - 22.25 από Νομισματοκοπειο. Δεν πα να αφήνουμε χωρίς λεωφορείο την Λεωφ. Σπάτων και την Βραυρωνα ολόκληρη; Το 305 να είναι καλά και δεν μας νοιάζει για τις άλλες περιοχές.

Μήπως να καταργήσουμε αφού δεν φτάνουν τα οχήματα τα 304/305 και να βάλετε το 316 (ή το 305 μιας και δεν αλλάζει κάτι μεταξύ τους εκτός του τμήματος της Βραυρωνας και αυτό μόνο στην μια κατεύθυνση) όλη μέρα;
Καταργηστε τουλάχιστον και το 326 και ξανά βάλτε το 321 από Πλακεντία.
https://web.archive.org/web/200104201633...r/d316.htm

Aπό το αρχείο internet της ιστοσελίδας ΟΑΣΑ προκύπτει ότι στο χειμερινό 2001 (πρώτη χρονιά λειτουργίας του ΜΕΤΡΟ που τα λεωφορεία είχαν κατέβει από την ΕΡΤ στην Εθνική Άμυνα) τα δρομολόγια των 304/05/21 ήταν μέχρι τις 18:30 από Άμυνα, 19:40 από Τέρμα Αγ.Νικόλαο ή Βραυρώνα και μετά αναλάμβανε το 316 (18:45 από Άμυνα και με 20λεπτά ή 25λεπτα) με τελευταίο από Άμυνα 23:10. Για τελευταίο δρομολόγιο είχε Α5 από Ακαδημία που έφευγε με σήμανση "316" στις 23:20 και στις 23:40 έφευγε ένα Α5 με σήμανση "308" (μπορεί να έφευγαν και ανάποδα, δεν θυμάμαι). Πάντως τα τελευταία δρομολόγια ξεκινούσαν ως Α5 από την Ακαδημία.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37