Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Η ΚΤΕΛ Κορινθίας σε ανακοίνωσή της για πρόσληψη οδηγών αναφέρει ότι το έργο του ΟΑΣΑ που θα εκτελέσει είναι η περιοχή Ελευσίνας, Αχαρνών και Κηφισιάς
https://www.ktelkorinthias.gr/gr/compone...sis-odigon
Υποθέτω θα αφορά τοπικές γραμμές και όχι αυτά που κατεβάζουν σε σταθμούς μετρό ή κέντρο (πχ 866, 845) τουλάχιστον για αρχή.
(23-09-2020, 12:24 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Υποθέτω θα αφορά τοπικές γραμμές και όχι αυτά που κατεβάζουν σε σταθμούς μετρό ή κέντρο (πχ 866, 845) τουλάχιστον για αρχή.
 
Είχε αναφερθεί αλλού ότι το Κτελ Κορίνθου θα έχει 57 λεωφορεία χωρίς όμως να έχει διευκριστεί αν μιλάμε για 57 λεωφορεία δρομολογημένα ή ότι θα απαιτηθούν τόσα μαζί με τις εφεδρείες. Κλίνω προς το 2ο σενάριο που αν κρίνουμε από τη Θεσσαλονίκη θα υπάρχει 20% εφεδρεία η οποία σημαίνει 47 λεωφορεία στη δρομολόγηση. Από γραμμές υποψιάζομαι Τ.ΘΡΙ, Τ.ΑΧΑ, 878/9, 721/7, 740, ίσως και κάποια τοπικά Λιοσίων. 866/876 και ειδικά το 845  θεωρώ απίθανο να φύγουν από την Ο.ΣΥ, ειδικά το τελευταίο δεν "συμφέρει"...
Μπορεί πάντως να ξεκινήσει από αυτά τα τοπικά και αν θεωρηθεί πετυχημένο να επεκταθεί και σε άλλα αργότερα.
Στην κατάργηση της τοπικής γραμμής "123 Σαρωνίδα - Ανάβυσσος - Π.Φώκαια (κυκλική)" προσανατολίζεται η διοίκηση του ΟΑΣΑ, μετά την άρνηση του ΚΤΕΛ Αττικής να αναλάβει την γραμμή που είναι αντίθετη στα συμφέροντά του, διατηρώντας το τοπικό κόμιστρο της γραμμής του Σουνίου, σύμφωνα με επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Υπόλοιπου Αττικής Πάνου Σκουρολιάκου.

Από την αρχή είχε μπει στο μάτι, μάλλον σύντομα θα αποτελεί παρελθόν...
Δεν έπρεπε να είχε δημιουργηθεί ποτέ η συγκεκριμένη γραμμή
(23-09-2020, 09:22 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Στην κατάργηση της τοπικής γραμμής "123 Σαρωνίδα - Ανάβυσσος - Π.Φώκαια (κυκλική)" προσανατολίζεται η διοίκηση του ΟΑΣΑ, μετά την άρνηση του ΚΤΕΛ Αττικής να αναλάβει την γραμμή που είναι αντίθετη στα συμφέροντά του, διατηρώντας το τοπικό κόμιστρο της γραμμής του Σουνίου, σύμφωνα με επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Υπόλοιπου Αττικής Πάνου Σκουρολιάκου.

Από την αρχή είχε μπει στο μάτι, μάλλον σύντομα θα αποτελεί παρελθόν...

Ορίστε;; Δεν μας αρέσει η γραμμή γι αυτό να κοπεί;; Δυστυχώς θα υπάρξουν αρκετά θέματα καθώς στην Αθήνα υπάρχουν αρκετοί άξονες που έχουν διελεύσεις λεωφορείων και της Ο.ΣΥ και του ΚΤΕΛ Αττικής βλ. Λαυρίου, Μαραθώνος, Ν. Μάκρη, Βάρκιζα, Σαρωνίδα, Ελευσίνα, Μάνδρα κ.α. Στις παραπάνω περιπτώσεις είναι προφανές ότι υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων και το ΚΤΕΛ αν τελικώς αναλάβει τις γραμμές έχει κέρδος να μην λειτουργούν σωστά.

Για το 123 συγκεκριμένα πάντως πέρα από το παραλιακό κομμάτι το τμήμα μέσα στην Ανάβυσσο δεν είχε εξυπηρέτηση ανέκαθεν από ΚΤΕΛ και πριν τη δημιουργία του 123 ήταν συγκοινωνιακά αποκομμένο αφού η παραλιακή απέχει τουλάχιστον 2-3 χλμ. Ακόμα όμως και στο παραλιακό κομμάτι τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ προς Σούνιο είναι αρκετά λιγότερα σε σχέση με το αραιό 123 και με ακατάλληλα οχήματα για σημαντική μερίδα των επιβατών που θέλουν να μεταβούν απόσταση του 10λεπτου (ηλικιωμένοι, μαμά με καρότσι, άνθρωποι με καρότσια λαϊκής). Φαίνεται και από τις πληρότητες του 123 ακόμα και ανά μία ώρα ότι υπάρχει αρκετός κόσμος που το περιμένει και το χρησιμοποιεί.
(23-09-2020, 10:37 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Ορίστε;; Δεν μας αρέσει η γραμμή γι αυτό να κοπεί;; Δυστυχώς θα υπάρξουν αρκετά θέματα καθώς στην Αθήνα υπάρχουν αρκετοί άξονες που έχουν διελεύσεις λεωφορείων και της Ο.ΣΥ και του ΚΤΕΛ Αττικής βλ. Λαυρίου, Μαραθώνος, Ν. Μάκρη, Βάρκιζα, Σαρωνίδα, Ελευσίνα, Μάνδρα κ.α. Στις παραπάνω περιπτώσεις είναι προφανές ότι υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων και το ΚΤΕΛ αν τελικώς αναλάβει τις γραμμές έχει κέρδος να μην λειτουργούν σωστά.

Για το 123 συγκεκριμένα πάντως πέρα από το παραλιακό κομμάτι το τμήμα μέσα στην Ανάβυσσο δεν είχε εξυπηρέτηση ανέκαθεν από ΚΤΕΛ και πριν τη δημιουργία του 123 ήταν συγκοινωνιακά αποκομμένο αφού η παραλιακή απέχει τουλάχιστον 2-3 χλμ. Ακόμα όμως και στο παραλιακό κομμάτι τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ προς Σούνιο είναι αρκετά λιγότερα σε σχέση με το αραιό 123 και με ακατάλληλα οχήματα για σημαντική μερίδα των επιβατών που θέλουν να μεταβούν απόσταση του 10λεπτου (ηλικιωμένοι, μαμά με καρότσι, άνθρωποι με καρότσια λαϊκής). Φαίνεται και από τις πληρότητες του 123 ακόμα και ανά μία ώρα ότι υπάρχει αρκετός κόσμος που το περιμένει και το χρησιμοποιεί.
Το 123 ήταν απόκτημα χρόνιων πιέσεων της τοπικής κοινωνίας Σαρωνικού, που μπλόκαρε στα συμφέροντα του ΚΤΕΛ Αττικής.
Το έχω ταξιδέψει αρκετές φορές και οι πληρότητες ήταν ικανοποιητικές, ειδικά το καλοκαίρι που έβλεπες ακόμη και όρθιους.

Εκτός από την σύνδεση παραλίας - Αναβύσσου, τα αραιά δρομολόγια και τα πλήρως ακατάλληλα λεωφορεία, ο σημαντικοτερος παράγοντας είναι η τιμή που θα χρεώνεται.. Και αντί να το εκμεταλλευτούν για να το τραβήξουν στο Κορωπί, σκέφτονται να το καταργήσουν προς όφελος του ακτινικού Αθήνα - Σούνιο (Παραλιακώς)!

ΥΓ : Δεν έχει επιβεβαιωθεί από τον ΟΑΣΑ η κατάργηση της γραμμής, η όλη συζήτηση έχει βάση την ανάληψη της γραμμής από το ΚΤΕΛ αντί της ΟΣΥ. Οπότε, τα ποστ ταιριάζουν στην συζήτηση περί της ανάληψης του έργου από τα ΚΤΕΛ όπως το είχα γράψει (αν δεν το πάρουν τα ΚΤΕΛ, η γραμμή θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά)
Και το ΚΤΕΛ Θήβας ανακοίνωση για πρόσληψη οδηγών, στην ευρύτερη περιοχή ΑχαρναίΘρακομακεδόνες.

https://ktelthivas.gr/καριέρα/

Αντίστοιχα και το ΚΤΕΛ Εύβοιας, χωρίς να αναφέρει όμως συγκεκριμένες περιοχές:

https://www.ktelevias.gr/gr/announcement...sis-odigon

Αλλά και ο κύριος ανάδοχος, το ΚΤΕΛ Αττικής:

http://ktelattikis.gr/news.html?id=2218
Αναφέρθηκε σε χθεσινό άρθρο η παραχώρηση μέρους του συγκοινωνιακού έργου της ΟΣΥ σε ακόμα 2 ΚΤΕΛ αυτά της Πάτρας και της Λάρισας... Chair Και με βάση τις πληροφορίες που γράφτηκαν στο thread του Αστικού ΚΤΕΛ Πατρών για 10 νταλίκες για Αθήνα τουλάχιστον για την Πάτρα φαίνεται να ισχύει..

https://www.efsyn.gr/ellada/koinonia/260...te-ta-ktel
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36