Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
(24-09-2020, 11:07 AM)vard_57 Έγραψε: [ -> ]Αλλά και ο κύριος ανάδοχος, το ΚΤΕΛ Αττικής:

http://ktelattikis.gr/news.html?id=2218
Το ΚΤΕΛ Αττικής το οποία στα Ειδικά Προσόντα πρόσληψης αναφέρει: «Να κατέχουν εν ισχύ άδεια οδήγησης λεωφορείου κατηγορίας Δ και Δ+Ε» άρα, δηλαδή το ΚΤΕΛ Αττικής θα δρομολογήσει και αρθρωτά λεωφορεία στις γραμμές που θα αναλάβει
Λογικό για κάτι 171 ή 122 που λογικά θα πάρουν.
Εφόσον θα πάρουν 122, 171 και πιθανότατα 304/5/16 είναι απολύτως απαραίτητο να έχουν δίπλωμα Ε κατηγορίας. Το ζήτημα είναι αν έχουν προβλέψει την προμήθεια αρκετών παραπάνω αρθρωτών σε σχέση με αυτά που απαιτούνται στο Χειμερινό πρόγραμμα καθώς οι διαφορές είναι αρκετά μεγάλες. Το 122 φερειπείν στο Χειμερινό χρειάζεται 6 αμάξια ενώ στο Θερινό 16, το 171 από 6 πάει στα 9 ενώ οι Λούτσες που το χειμώνα κουτσά στραβά βολεύονται και με 12μετρα το καλοκαίρι είναι συν 2 αμάξια πάνω και οι νταλίκες συχνά είναι ήδη σαρδέλα από το Τέρμα του Αγ. Νικολάου.
(24-08-2020, 11:20 PM)MitsosDaBest Έγραψε: [ -> ]Θεωρείτε απίθανο να μπουν στο 122 λεωφορεία 12 μέτρων από ΚΤΕΛ και η συχνότητα από 15-20 λεπτά να γίνει 10-15;
Απίθανο γιατί δεν συμφέρει οικονομικά. Το 18μ έχει 1 οδηγό αντί για 1.5, 10-15% υψηλότερη κατανάλωση αντί για +50% και σχεδόν την ίδια συντήρηση. Όποιος βάλει 12μ με 1,5 φορά τα παλιά δρομολόγια, θέλει να πάει για φούντο.
Σε σημερινό άρθρο τοπικής σελίδας της Πάτρας αναφέρεται το ανέβασμα 12 αρθρωτών στην Αθήνα μαζί με οδηγούς και φυσικά αναφέρεται πόσο βόλεψε το ΚΤΕΛ αυτή η εξέλιξη.. Μένει να δούμε που θα σταθμέουν αυτά και τα υπόλοιπα λεωφορεία των ΚΤΕΛ γιατί αν μπουν στα Α/Σ της Ο.ΣΥ θα μιλάμε για την μεγαλύτερη κοροϊδία τουλάχιστον των τελευταίων ετών..

https://www.patrasevents.gr/article/5093...tel-patras
https://www.facebook.com/kostaskaramanli...194051167/

«Την Πέμπτη θα δείτε τα πρώτα 10 με 12 οχήματα, την άλλη εβδομάδα θα βγούνε άλλα 40 με 50»

Τα πρώτα φαίνεται πως θα είναι της Πάτρας. Δεν αναφέρεται όμως (σκόπιμα ; ) ότι θα είναι λεωφορεία αστικών ΚΤΕΛ, που αφού έρθουν αυτά θα περιμένουμε τα λεωφορεία των 4 ΚΤΕΛ και μετά από αυτά τα λεωφορεία του leasing
Ναι, αυτά τα λεωφορεία που έρχονται τώρα υποτίθεται πως είναι δανεικά.
Citaro του "σωτήρα" Παπαδάκη έχει το ΚΤΕΛ Κορινθίας.
Την Πέμπτη 1/10, που είναι αδύνατο να προλάβουν βέβαια, θα αναλάβουν τις γραμμές 504 και 740, χωρίς μηχανήματα ηλεκτρονικού εισιτηρίου και τηλεματική.
Τέλος τα οχήματα παρκάρουν σε χώρο ιδιωτών και όχι σε Α/Σ της ΟΣΥ.
(29-09-2020, 02:39 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Citaro του "σωτήρα" Παπαδάκη έχει το ΚΤΕΛ Κορινθίας.
Την Πέμπτη 1/10, που είναι αδύνατο να προλάβουν βέβαια, θα αναλάβουν τις γραμμές 504 και 740, χωρίς μηχανήματα ηλεκτρονικού εισιτηρίου και τηλεματική.
Τέλος τα οχήματα παρκάρουν σε χώρο ιδιωτών και όχι σε Α/Σ της ΟΣΥ.

Έχουν πολλή πλάκα. Θα φέρουν άρον-άρον οδηγούς από άλλους νομούς να κάνουν δρομολόγια. Αυτοί δεν θα ξέρουν καν πως να οδηγήσουν το λεωφορείο μέχρι την αφετηρία, πως θα μάθουν και όλη τη διαδρομή σε τέτοιο χρονικό διάστημα;  Tongue

Πάλι καλά που δεν τους έδωσαν το 323 ή το 310.  ROFL
(30-09-2020, 06:13 AM)MitsosDaBest Έγραψε: [ -> ]Έχουν πολλή πλάκα. Θα φέρουν άρον-άρον οδηγούς από άλλους νομούς να κάνουν δρομολόγια. Αυτοί δεν θα ξέρουν καν πως να οδηγήσουν το λεωφορείο μέχρι την αφετηρία, πως θα μάθουν και όλη τη διαδρομή σε τέτοιο χρονικό διάστημα;  Tongue

Πάλι καλά που δεν τους έδωσαν το 323 ή το 310.  ROFL
Οι οδηγοί του Κορινθίας θα είναι νέες προσλήψεις από την Αθήνα βασικά.

Σίγουρα όμως, υπάρχει μια τρομερή προχειρότητα σε όλα τα επίπεδα, με μόνο στόχο την υστεροφημία του υπουργού που τον νοιάζει μόνο να είναι τυπικός στην ημερομηνία λύτρωσης που δήλωσε, μη υπολογίζοντας το χάσμα προϋπολογισμό του ΟΑΣΑ που θα δημιουργηθεί...
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36