Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
(30-09-2020, 09:03 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Το απόγευμα κολλαγαν τα αυτοκόλλητα και περίμεναν οι οδηγοί να τα κολλήσουν για να πάνε πάνω. Η τηλεματική (που δεν έχουν αγοράσει εξοπλισμό άλλωστε) είναι πιο χρονοβόρα διαδικασία...
Οπότε θα μείνουν κάποιες μέρες η γραμμές χωρίς τηλεματική εκτός κι αν δεν τους περάσουν καθόλου.
(30-09-2020, 09:15 PM)vard_57 Έγραψε: [ -> ]Αναρτήθηκε σε ομάδα στο Facebook βίντεο με Citaro 1ης γενιάς - ΚΡΤ, MAN Lion's City (A20; ) και Integro 1ης γενιάς (!) - ΖΑΖ με αυτοκόλλητα χρωματισμού τύπου ΟΣΥ και αυτοκόλλητες προμετωπίδες 740
https://www.facebook.com/groups/billka/?ref=share

Προσωπικά μου αρέσουν πολύ. Προμετωπιδες δεν έχουν για να τις ρυθμίσουν εξαρχής αντί για αυτοκόλλητα ή τέτοια ώρα τέτοια λόγια;
Τις φωτογραφίες τις ανέβασε ο Ο405Ν ο γνωστός μας, που πήγαμε μαζί πανω και αφότου νύχτωσε έφτασαν τα 2 Scania και το Lion's City των Γρεβενών (πινακίδες ΡΝΑ)..
Λογικά το δεύτερο. Και στην Θεσσαλονίκη ένα λεωφορείο του ΚΤΕΛ Κιλκίς στη γραμμή 43 αρχικά με αυτοκόλλητα κυκλοφορούσε αλλά πλέον έχει κανονική προμετωπίδα
(30-09-2020, 05:34 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]https://www.sofokleousin.gr/synergasia-o...el-attikis

Και επίσημα η μεταβίβαση των 504 και 740 από αύριο στα ΚΤΕΛ. Αναφέρεται ότι θα ενισχυθούν από αύριο 220/1, 235, 732 και Α8. Υποψιάζομαι θα αφήσει ο Βοτανικός βάρδιες του 732 στα Λιόσια.

Από Δευτέρα 05/10 περνάνε στα ΚΤΕΛ και τα 123, 171, 310, 323, 326, 330.

Ναι, πιο λογικό ακούγεται το 732 να το έχουν μόνο τα Λιόσια. Φαντάζομαι οι 5-6 βάρδιες που γλίτωσαν από τα 504 και 740, θα πάνε εκεί. 

Εγώ αρχικά σκέφτηκα μήπως έμπαιναν Citelis στο 220.  ROFL
(30-09-2020, 09:15 PM)vard_57 Έγραψε: [ -> ]Αναρτήθηκε σε ομάδα στο Facebook βίντεο με Citaro 1ης γενιάς - ΚΡΤ, MAN Lion's City (A20; ) και Integro 1ης γενιάς (!) - ΖΑΖ με αυτοκόλλητα χρωματισμού τύπου ΟΣΥ και αυτοκόλλητες προμετωπίδες 740
https://www.facebook.com/groups/billka/?ref=share

Από που να αρχίσουμε και που να τελειώσουμε..

Τι δουλειά έχει το ημιαστικό σε αστική γραμμή και μάλιστα να δρομολογείται μόνιμα σε γραμμή με αρκετή επιβατική κίνηση;; Γυρίζουμε 15 χρόνια πίσω, στο 2005 με την απόσυρση των δεινόσαυρων, και ξαναβλέπουμε στην Αθήνα λεωφορεία με σκαλιά αποκλείοντας από την αστική συγκοινωνία γονείς με καρότσια μωρού, καρότσια λαϊκής, αναπηρικά αμαξίδια, ανθρώπους με κινητικά προβλήματα. Ασχολίαστες βέβαια και οι 2 πόρτες και στα 3 αμάξια που βλέπω ανοίγουν προς τα έξω όπως στα υπεραστικά. Να δούμε πώς θα δουλέψουν στα στενά του Μενιδίου και της Κηφισιάς.. Επίσης, γυρνάμε πάλι πίσω στο 2016 τότε που με μεγάλη καθυστέρηση είδαμε τηλεματική στα λεωφορεία/τρόλεϊ και σταμάτησε ο κόσμος να παίζει στοίχημα σε πόσο θα έρθει το λεωφορείο ενώ μεγάλη γυφτιά τα αυτοκόλλητα στις προμετωπίδες που το βράδυ δεν θα βλέπεις τίποτα. Πόση ώρα άραγε θα χρειαζόταν να περαστούν 2 γραμμές όλες και όλες στο controller αν λειτουργεί η προμετωπίδα; Τέλος, απαράδεκτο εν καιρώ πανδημίας που επιβάλλεται ο καλός αερισμός των κλειστών χώρων να έρχονται για αστική συγκοινωνία λεωφορεία που σε κάθε δρομολόγιο επιβιβάζονται εκατοντάδες διαφορετικοί άνθρωποι χωρίς ούτε ένα παράθυρο ή με λίγα μικρού μεγέθους..
Θα δείτε τα ωραία των ΚΤΕΛ... Χωρις ανοιγόμενα παράθυρα χωρις κουρτίνες με κλιματισμό που να μην τραβάει..Αυτο το προαστιακό για να έρθει απο Ζακυνθο με τι κριτήριο επιλέχθηκε; Πιο κοντά δεν είχαν άλλα ΚΤΕΛ για να πάρουν αστικά; Επρεπε να πάνε Γρεβενά; Είδατε κανένα ιδιοκτητο; Δεν είναι χαζοί να τα στείλουνε...Όταν δε θα έρθουν και οι 10 νταλίκες των Πατρών που εδώ τις πηγαινουνε με 40 θα περάσετε ομορφα..Θελω να δω την σιταρονταλικα να πηγαινει με 60-70 για να διυμε τι ζημιες θα βγάλουν..Θα τις κλαίνε....
Το 740 ξεκίνησε με τρομερή δυσκολία, αφού οι οδηγοί είναι αδύνατο σε μερικές ώρες να μάθουν όλη την γραμμή.

Στο 504 υπάρχει τώρα επέμβαση του Συνδικάτου, που απαγόρευσε την κυκλοφορία των δανεικών ΚΤΕΛ.. Για να δούμε τι θα γίνει μέσα στην ημέρα!
(01-10-2020, 08:21 AM)MrVanHoo Έγραψε: [ -> ]Στο 504 υπάρχει τώρα επέμβαση του Συνδικάτου, που απαγόρευσε την κυκλοφορία των δανεικών ΚΤΕΛ.. Για να δούμε τι θα γίνει μέσα στην ημέρα!
Ειπα κ εγω, που ειναι τοσον καιρο!
Σε βιντεάκι που ανέβασε ο υπουργός φαίνονται κάποια οχήματα ακόμα, στη γραμμή 504
https://www.facebook.com/890040954380363/posts/3629540990430332/?sfnsn=mo&d=n&vh=e
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36