Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν στην Θεσσαλονίκη - 2020
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
227, 390, 490 στο Ν1
455 στο Χ1
121,515,518 στο Χ1
216, 219, 239, 274 στο 12
Για ποιον λόγο έχουν εξαφανιστει όλα τα 18 μετρα και κυκλοφορούν ελάχιστα; Γιατί τα δρομολόγια είναι χειροτερα απο ποτέ;
(21-07-2020, 03:35 PM)Pavlos.S Έγραψε: [ -> ]Για ποιον  λόγο έχουν εξαφανιστει όλα τα 18 μετρα και κυκλοφορούν ελάχιστα; Γιατί τα δρομολόγια είναι χειροτερα απο ποτέ;
Το έχουμε απαντήσει επανειλημμένα το πρώτο, τέρμα τα 18μετρα ΕΛΒΟ, φρόντισε η προηγούμενη διοίκηση να τελειώσουν την καριέρα τους πρόωρα...

Στο δεύτερο τώρα (πέραν της εφαρμογής του θερινού προγράμματος) τα δρομολόγια στους σοβαρούς operators εκτελούνται με απόλυτη ακρίβεια και συνέπεια. Ο ΟΑΣΘ και το ότι εκτελεί όσα εκτελεί ευχαριστώ να λέτε, ήδη έπρεπε να έχει κλείσει...
(21-07-2020, 03:35 PM)Pavlos.S Έγραψε: [ -> ]Για ποιον  λόγο έχουν εξαφανιστει όλα τα 18 μετρα και κυκλοφορούν ελάχιστα; Γιατί τα δρομολόγια είναι χειροτερα απο ποτέ;

Τα B7L και B9L έχουν πρόβλημα και είναι για επισκευή (αν μπορούν να επισκευαστούν, δεν βλέπω θετικούς τους γνωστές του θέματος), κάποια φαίνεται να έχουν γυρίσει καθώς κυκλοφορούν στο 27 (εκτός αν δεν πήγαν ποτέ επειδή δεν είχαν βλάβη). Τα 901-920 όσα υπάρχουν κυκλοφορούν κυρίως στο Χ1 και σπανίως και στο 12. Από τα citaro πολλά είναι στο αμαξοστάσιο με βλάβη (γύρω στα 15). 

Τα δρομολόγια είναι χειρότερα από ποτέ, ευτυχώς είναι έστω ελάχιστα καθώς η κατάσταση είχε πλησιάσει το καθόλου, εφόσον 220-250 λεωφορεία (και με το ζόρι αφού χαλάνε πολύ συχνά στη μέση του δρομολογίου) πρέπει να βγάλουνε έργο 400+ λεωφορείων.
Γνώριζα μόνο για βλάβη στα β7 , τι πρόβλημα έχουν τα β9? Τα σιταρακια πώς έχουν τόσα βλάβη;;
(21-07-2020, 04:13 PM)Pavlos.S Έγραψε: [ -> ]Γνώριζα μόνο για βλάβη στα β7 , τι πρόβλημα έχουν τα β9? Τα σιταρακια πώς έχουν τόσα βλάβη;;
Το ίδιο "πρόβλημα" έχουν και τα Β9, ίδια συνδεσμολογία έχουν στην άρθρωση.

Όσο για τα Citaro - και όχι μόνο - οφείλεται σε μια "κακιά" (για το Δημόσιο) συνήθεια που έχει η Evobus και κάποιοι άλλοι προμηθευτές, θέλουν να πληρώνονται τη δουλειά τους και τα ανταλλακτικά που δίνουν...
14 115
602,670 στο Ν1
939 στο 14