Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν στην Θεσσαλονίκη - 2020
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Να αλλάξει ο χάρτης των ΚΤΕΛ άμεσα , αφού θέλουν τα καινούργια ανατολικά. Δυτικά ΚΤΕΛ και Ανατολικά ΟΑΣΘ.
Άντε πάλι με το μελόδραμα με τη δυτική Θεσσαλονίκη σε ρόλο Μάρθας Βούρτση...

Τα Citaro είναι στον Φοίνικα για τους προφανείς λόγους... Ομαδοποίηση των τύπων που έχει να διαχειριστεί το κάθε αμαξοστάσιο. Η "επισκευαστική έδρα" των Mercedes παραμένει ο Φοίνικας. Το πόσο "ριγμένη" είναι η δυτική Θεσσαλονίκη όταν τα 12μετρα λεωφορεία της είναι νεότερα από τα "καινούργια" Citaro του 2006 που έχουν έρθει (2007 Irisbus CityClass, 2010 Volvo B9L, 2010-2011 Irisbus Citelis) μάλλον καλύτερα να μη σχολιαστεί, δεν θα αρέσει στις drama queens του φόρουμ η απάντηση...
Παιδιά τελικά άκυρο...Δεν είναι ριγμένη η δυτική Θεσσαλονίκη επειδή έχει νεότερα ηλικιακά οχήματα 12μετρα...
Οκ...
Δεν καταλαβαίνουν μερικοί ότι εδώ που έχει φτάσει η κατάσταση δεν παίζει ρόλο η ηλικία αλλά έστω να περνάει ένα όχημα και να εξυπηρετείτε ο κόσμος!!
Δεν καταλαβαίνουν μερικοί ποσό ανάγκη για αρθρωτο όχημα υπάρχει στην δυτική πλευρά της πόλης
Δεν θα το καταλάβουν και ποτε
Μερικοί τελικά τον μόνο χαβά που ξέρουν!

Γραμμές που παίρνουν αρθρωτά κατά προτεραιότητα είναι οι κορμοί, από το αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης είναι οι 1Ν και 27. Από τον Φοίνικα οι 2Κ και 3Κ (με πολύ μεγαλύτερες ανάγκες σε οχήματα). Το αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης έχει 24 ενεργά αρθρωτά οχήματα και του Φοίνικα 28 - με αυτά βγαίνει όλη η δρομολόγηση. Και με τα 79 που θα έρθουν πάλι δεν βγαίνει η δρομολόγηση με τα αποσυρόμενα ΕΛΒΟ και Β10ΜΑ (εκ των οποίων τα 34 Citaro και Α23 πάνε Φοίνικα και τα 45 Solaris και Volvo Σταυρούπολη στους "ριγμένους"...)

Όσοι διαθέτουν μια στοιχειώδη αντιληπτική ικανότητα καταλαβαίνουν τι συμβαίνει πιστεύω, οι υπόλοιποι συνεχίστε την κλάψα σας...
(26-10-2020, 03:47 AM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Μερικοί τελικά τον μόνο χαβά που ξέρουν!

Γραμμές που παίρνουν αρθρωτά κατά προτεραιότητα είναι οι κορμοί, από το αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης είναι οι 1Ν και 27. Από τον Φοίνικα οι 2Κ και 3Κ (με πολύ μεγαλύτερες ανάγκες σε οχήματα). Το αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης έχει 24 ενεργά αρθρωτά οχήματα και του Φοίνικα 28 - με αυτά βγαίνει όλη η δρομολόγηση. Και με τα 79 που θα έρθουν πάλι δεν βγαίνει η δρομολόγηση με τα αποσυρόμενα ΕΛΒΟ και Β10ΜΑ (εκ των οποίων τα 34 Citaro και Α23 πάνε Φοίνικα και τα 45 Solaris και Volvo Σταυρούπολη στους "ριγμένους"...)

Όσοι διαθέτουν μια στοιχειώδη αντιληπτική ικανότητα καταλαβαίνουν τι συμβαίνει πιστεύω, οι υπόλοιποι συνεχίστε την κλάψα σας...

Το θέμα δεν είναι ποιος θα πάρει citaro και ποιος volvo, αλλά ποιες γραμμές θα βοηθηθούν από τα έξτρα λεωφορεία (μικρά ή μεγάλα). Μέχρι στιγμής βλέπουμε να προστίθενται λεωφορεία μόνο σε γραμμές του Φοίνικα, την ίδια ώρα που τα οχήματα της Σταυρούπολης μένουν ως έχουν. Τώρα το αν ο προγραμματισμός είναι να έρθουν τα citaro στον Φοίνικα και τα solaris και volvo στην Σταυρούπολη, αυτό δεν το ήξερα εγώ προσωπικά και ευχαριστώ που το μοιράστηκες.
(26-10-2020, 04:07 AM)damin26 Έγραψε: [ -> ]Το θέμα δεν είναι ποιος θα πάρει citaro και ποιος volvo, αλλά ποιες γραμμές θα βοηθηθούν από τα έξτρα λεωφορεία (μικρά ή μεγάλα). Μέχρι στιγμής βλέπουμε να προστίθενται λεωφορεία μόνο σε γραμμές του Φοίνικα, την ίδια ώρα που τα οχήματα της Σταυρούπολης μένουν ως έχουν. Τώρα το αν ο προγραμματισμός είναι να έρθουν τα citaro στον Φοίνικα και τα solaris και volvo στην Σταυρούπολη, αυτό δεν το ήξερα εγώ προσωπικά και ευχαριστώ που το μοιράστηκες.
Η Σταυρούπολη έχει εξοικονομήσει μόνο από τα ΚΤΕΛ πολύ περισσότερα οχήματα από τον Φοίνικα και το ποσοστό κάλυψης των δρομολογίων της είναι αισθητά μεγαλύτερο... Ο Φοίνικας επιπρόσθετα με πολλές περισσότερες γραμμές αρθρωτών πρέπει να καλύψει και την απώλεια της μεταφορικής ικανότητας λόγω της δρομολόγησης 12μετρων.
(26-10-2020, 03:47 AM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Μερικοί τελικά τον μόνο χαβά που ξέρουν!

Γραμμές που παίρνουν αρθρωτά κατά προτεραιότητα είναι οι κορμοί, από το αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης είναι οι 1Ν και 27. Από τον Φοίνικα οι 2Κ και 3Κ (με πολύ μεγαλύτερες ανάγκες σε οχήματα). Το αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης έχει 24 ενεργά αρθρωτά οχήματα και του Φοίνικα 28 - με αυτά βγαίνει όλη η δρομολόγηση. Και με τα 79 που θα έρθουν πάλι δεν βγαίνει η δρομολόγηση με τα αποσυρόμενα ΕΛΒΟ και Β10ΜΑ (εκ των οποίων τα 34 Citaro και Α23 πάνε Φοίνικα και τα 45 Solaris και Volvo Σταυρούπολη στους "ριγμένους"...)

Όσοι διαθέτουν μια στοιχειώδη αντιληπτική ικανότητα καταλαβαίνουν τι συμβαίνει πιστεύω, οι υπόλοιποι συνεχίστε την κλάψα σας...
Δεν διαφωνούμε κάπου ...εγώ αυτό που λέω είναι ότι θα μπορούσαν να δώσουν μερικά οχήματα σε μερικές γραμμές της σταυρουπολης...Δηλαδή ας ενισχύσουν το 27 απ’οτι το 11 η απ’οτι το 7
και δεν έθεσα θέμα μάρκας λεωφορείου!νομίζω το τελευταίο που πρέπει να μας απασχολεί είναι η μάρκα του οχήματος
Τα 24 ενεργά αρθρωτά προφανώς αναφέρεσαι στα 900αρια b9 και σε κάποια b7la που κυκλοφορούν στο 27
Ναι, μόνο που συντηρούνται από τον Παπαδακη τα νέα οχήματα και δεν κάνει την ”βαριά” συντήρηση ο Φοίνικας. Ούτε ο Φοίνικας είχε Μαν, για να τα έχει. Εδώ για ακόμη μια φορά βλέπουμε, τα χαϊδέματα της γαλάζιας αποτυχημένης διοίκησης προς την Ανατολική Θεσσαλονίκη.

Οποίος διαθέτει μυαλό -μάτια - αντιληπτική ικανότητα τα βλέπει αυτά που λέω και μάλιστα είναι παρά πολύς ο κόσμος.
2451 στο 2Κ

Μέχρι στιγμής από αρίθμηση έχω δει τα εξής:

2051+ Τα ΜΑΝ τα 12μ. 
2101+ Τα Mercedes τα 12μ. 
2201+ Τα Mercedes τα 18μ. 
2451+ Τα ΜΑΝ τα 18μ.
Έχουν περαστεί οι γραμμές στα 2181 και 2186