606,634 στο 5
607,641 στο 6
443,446,449,467,545 στο 7
645 στο 10
613,864 στο 12
611,617,620,630,787 στο 14
415,556,694 στο 19
231,283,457 στο 21
622,644,785,885,893 στο 31
490,491,552,601,631 στο 32
272,281,626,627,628,868 στο 34
621,668,933 στο 72
Το αξιοπερίεργο της ιστορίας είναι ότι τα Scania και οι Αλέξανδροι, αν και τα μεγαλύτερα σε ηλικία οχήματα του στόλου, είναι στην πλειοψηφία τους μάχιμα και πάνε παντού...
372 στο 84 (Στην τηλεματική είναι κολλημένο στο Δερβένι)
(02-01-2020, 07:12 PM)Thodoras Έγραψε: [ -> ]372 στο 84 (Στην τηλεματική είναι κολλημένο στο Δερβένι)
Δεν ήταν κολλημένο... Βλάβη είχε
(02-01-2020, 09:35 PM)K.S. Έγραψε: [ -> ]Δεν ήταν κολλημένο... Βλάβη είχε
Λάθος μου ευχαριστώ για την διευκρίνιση
σημερα το μεσημερι..
111 στο 57
271 στο 21
693 στο 37
442 στο 39
(02-01-2020, 11:18 PM)VANGSKG Έγραψε: [ -> ]σημερα το μεσημερι..
111 στο 57
271 στο 21
693 στο 37
442 στο 39
τα δυο πρώτα στην γραμμή τους.
516 στο 56
Το γενικό τους πρόβλημα δεν είναι ο μύλος, αυτό είναι ένα υποπρόβλημα του γενικού. Πολλά από αυτά που έμειναν μέσα δεν έχουν θέμα στο μύλο αλλά άλλου. Γι’ αυτό και κάποια συνέχισαν να κυκλοφορούν μετά το ατύχημα του 821. Ένα από αυτά είναι και το 750 το τελευταίο που είχε απομείνει το οποίο σήμερα διαγνώστηκε και αυτό με αυτό το πρόβλημα και μας αποχαιρετάει. Βέβαια όλα αυτά τα έχω ακούσει μόνο από λόγια, ο κατάλληλος να μας διαφωτίσει είναι ο garvanitis που τα ξέρει καλύτερα.
Εγώ δεν μπόρεσα να το βρω το 751.
Από την άλλη K.S.
Το προβλήμα που έχουν είναι μήπως σπάσει το λεωφορείο στα 2;
Ή μήπως έχουν ηλεκτρολογικά προβλήματα (προβλήματα στην μπαταρία);