Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο, καθώς ειδικά στην Π.Ράλλη δεν υπάρχουν οχήματα ούτε για δείγμα!
Εκτός από όσα προαναφέρθηκαν για την διάθεση οχημάτων σε γραμμές που τα βλέπουμε, υπάρχουν οδηγοί που έχουν βάρδια 0900-1700 και δεν βγαίνουν καν. Υπάρχουν βάρδιες νωρίς απόγευμα που σχολάνε από τις 1800 για να βγάλουν αμάξια οι διακοπές..
Και μέσα σε όλα αυτά, έγινε η συμφωνία και αύριο τουλάχιστον 5 οδηγοί θα πάνε στο ΑΜ ΒΟΤ να βγάλουν λεωφορείο! Και στο Α13, αλλά και στο 622-815 θα έχει αύριο αμάξια του ΑΜ ΒΟΤ, αφού και ο Πειραιάς έχει διαλύσει.

Νομίζω πως η αλλαγή που έχει γίνει στον Βοτανικό τα τελευταία χρόνια (για τους παλαιότερους) είναι εμφανής..
Κάποια στιγμή στα μέσα Ιουνίου είχα ανεβάσει εδώ ένα post όπου έγραφα:

Αυτή η ρημάδα η τηλεματική υποτίθεται ότι προσφέρει "ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο". Αυτό θα φανταζόταν κανείς ότι θα συνέβαινε και στα προγραμματισμένα δρομολόγια της ημέρας, τα οποία κάποιος θα ενημέρωνε μόλις έβγαιναν οι βάρδιες, λαμβάνοντας υπόψη ποια οχήματα ή οδηγοί λείπουν κ.λπ. Η λέξη "φανταζόταν" εδώ είναι το κλειδί, μια και αυτά δυστυχώς μένουν στη σφαίρα της φαντασίας.
Υπάρχει μάλιστα μια γραμμή, η 307, η οποία ούτε κίνηση συνήθως βρίσκει, ούτε τίποτα περίεργα της τυχαίνουν στο δρόμο, και θα περίμενε κανείς να έρχεται στην αφετηρία της τις ώρες που λένε τα κιτάπια. Ωστόσο, η συγκεκριμένη γραμμή κάνει ό,τι μπορεί για να αποδείξει τον επαναστατικό της χαρακτήρα, μια και, ως το μεσημέρι τουλάχιστον, δεν τηρεί ούτε ένα δρομολόγιο από αυτά που λέει το πρόγραμμά της. Ούτε ένα, έστω για τα προσχήματα βρε παιδί μου. Ακόμα κι αν το λεωφορείο είναι ήδη εκεί και περιμένει, θα φύγει 5, 10, 15 λεπτά νωρίτερα ή αργότερα. ΠΟΤΕ στην ώρα που γράφουν οι πίνακες. Αν δεν είναι, τότε μας περιμένουν εκπλήξεις. Κοιτάμε τις θέσεις λεωφορείων στο telematics και συνήθως βλέπουμε ή ότι μόλις έφυγε και το επόμενο θα έρθει σε 35 - 40 - 50 - ό,τι νάναι λεπτά, ή ό,τι κάπου βόσκει και κάποτε θα'ρθει ή δεν ξέρω κι εγώ τι. Βέβαια εκεί πια η εφαρμογή μας είναι άχρηστη γιατί το θέμα δεν είναι να δούμε πόσο θα περιμένουμε στην Πλακεντίας σαν τους... επιβάτες (ε, συνώνυμο έχει γίνει πια) αλλά να ξέρουμε πριν φύγουμε από το απίτι μας τι ώρα πρέπει να φτάσουμε για να προλάβουμε κάποιο δρομολόγιο που να μας βολεύει. Μπορεί λοιπόν κάποιος να ενημερώνει για τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δρομολόγια (έστω αυτά που προγραμματίζονται όταν βγαίνουν οι βάρδιες, δεν λέω να μυρίσουν τα νύχια τους για τυχόν καθυστερήσεις που θα γίνουν από απρόβλεπτες καταστάσεις) γιατί αυτό σημαίνει ενημέρωση σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ χρόνο και όχι σε ένα φανταστικό σύμπαν που το 307 έχει δρομολόγια κάθε... 30 λεπτά το πρωί και το μεσημέρι (γελάνε και οι πέτρες);

Είπα λοιπόν να το στείλω αυτό, με ψιλοαλλαγές, και στον ΟΑΣΑ, online μέσω μιας φόρμας που έχει στο site του, έτσι για να λέω πως ενημέρωσα βρε παιδί μου, να μην πει κανείς πως κουτσομπολεύουμε μόνο αλλά δεν τολμάμε να κάνουμε και μια επώνυμη καταγγελία.
Χτες, λοιπόν, 10 Αυγούστου, ήρθε η απάντηση, με αριθμό πρωτοκόλλου από 10 Ιουλίου, σε φάκελο με το ταχυδρομείο και με τη μεγάλη σφραγίδα της Ο.ΣΥ. και όλες τις επισημότητες. Ιδού λοιπόν, σας την παραδίδω!

ΟΣΥ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΜΙΣΤΡΟΥ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

ΘΕΜΑ: Εκτέλεση δρομολογίων
ΣΧΕΤ: Επιστολή σας από 28-06-17 με αρ. παραπόνου τάδε.

Αγαπητέ κύριε τάδε,

Σε απάντηση της ανωτέρω σχετικής επιστολής σας, η οποία αφορά προβλήματα κατά την εκτέλεση των προγραμματισμένων δρομολογίων της λεωφορειακής γραμμής 307, σας γνωρίζουμε ότι δεν μας παραχωρείτε συγκεκριμένα στοιχεία ως προς την ημερομηνία και την ώρα που έλαβε χώρα συγκεκριμένο περιστατικό, ώστε να είμαστε σε θέση να αποδώσουμε ευθύνες εκεί που πραγματικά αρμόζουν.
Παρακαλούμε λοιπόν να μας ενημερώσετε εκ νέου, προκειμένου να προβούμε στην αντίστοιχη Πειθαρχική διαδικασία, ως αυτή ορίζεται από τον ισχύοντα Γενικό Κανονισμό Προσωπικού της εταιρείας μας, κατά παντός υπευθύνου, που ασκεί πλημμελώς τα Υπηρεσιακά του καθήκοντα.
Επίσης σας γνωρίζουμε ότι ενημερώθηκε εγγράφως η αρμόδια Διεύθυνση του Αμαξοστασίου Ανθούσας, η οποία έχει την ευθύνη επάνδρωσης της συγκεκριμένης γραμμής, ώστε να φροντίζει για την απρόσκοπτη λειτουργία της, όσον αφορά τη διαθεσιμότητα οδηγών και λεωφορείων.
Να γνωρίζετε πάντως πως απώτερος στόχος της Εταιρείας μας είναι η ελαχιστοποίηση και - κατά το δυνατόν ο μηδενισμός - των όποιων προβλημάτων παρουσιάζονται κατά την εκτέλεση του προγραμματισμένου Συγκοινωνιακού έργου που μας αναλογεί και προς αυτή την κατεύθυνση θα επιθυμούσαμε και τη δική σας συμβολή, η οποία θα εκφράζεται μέσω των οποιονδήποτε παρατηρήσεων - υποδείξεών σας, οι οποίες θα μας βοηθούσαν - επιπλέον - στη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών μας.
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία που είχατε μαζί μας, είμαστε πάντα στη διάθεσή σας, προκειμένου να παρέχουμε τη μέγιστη δυνατή συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση στους επιβάτες μας.

Γεώργιος Βούρτσης
Τμ/χης Ελέγχου Κομίστρου & Επικοινωνίας με το Επιβατικό Κοινό

Κων/νος Φωτάκης
Δ/ντής Παραγωγής Συγκοινωνιακού Έργου

Αυτά, σε σας τα συμπεράσματα...
(11-08-2017, 03:08 AM)amoran Έγραψε: [ -> ]Αυτά, σε σας τα συμπεράσματα...

Το ότι μπορεί επειδή παρακολουθούμε καθημερινά τα τεκταινόμενα στις συγκοινωνίες να μας κάνει να αντιλαμβανόμαστε ότι τα δρομολόγια που δίνει ο ΟΑΣΑ δεν είναι σε θέση η ΟΣΥ να τα τηρήσει λόγω ανεπάνδρωτων βαρδιών, βλαβών σε οχήματα κλπ και μπορεί το καρτελάκι του οδηγού να αλλάξει μέσα στην ημέρα, δε σημαίνει ότι μία εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της -πλέον μόνο στην επικοινωνία με το επιβατικό κοινό- θα απαντήσει "ναι, δε μπορώ να κάνω τη δουλειά μου και αλλάζω τα δρομολόγια".

Και για να το δούμε και διαφορετικά, καλώς ή κακώς, η ίδια απάντηση θα δίνονταν όχι απλά από οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία ή ΔΕΚΟ, αλλά και από ιδιωτική εταιρεία. Η απάντηση είναι σαφής: "δώστε μας στοιχεία". Το τι θα απαντήσει μετά, λίγο πολύ είναι αναμενόμενο, αλλά τουλάχιστον θα απαντήσει επί περιστατικών.
Από τη στιγμή που η καταγγελία ήταν πως όλα τα πρωινά δρομολόγια φεύγουν σε άσχετες ώρες, δεν μπορεί η απάντηση να είναι "αναφέρετέ μας συγκεκριμένο περιστατικό". Όταν λέμε "όλα" εννοούμε "όλα". Και όποιος υπεύθυνος ήθελε να το ελέγξει μπορούσε, χωρίς να σηκωθεί από την πολυθρόνα του, να ανοίξει το OASA Telematics και να δει αν τα οχήματα της γραμμής έχουν ανοικτή την τηλεματική τους και πού βρίσκονται τις ώρες π.χ. που θα έπρεπε να φεύγουν από την αφετηρία ή το τέρμα.
Στο θερινό β' πρόγραμμα πάντως όσες φορές πήρα το 307 έφυγε στην ώρα του, για να λέμε και τα καλά.
(11-08-2017, 04:07 PM)amoran Έγραψε: [ -> ]Από τη στιγμή που η καταγγελία ήταν πως όλα τα πρωινά δρομολόγια φεύγουν σε άσχετες ώρες, δεν μπορεί η απάντηση να είναι "αναφέρετέ μας συγκεκριμένο περιστατικό". Όταν λέμε "όλα" εννοούμε "όλα". Και όποιος υπεύθυνος ήθελε να το ελέγξει μπορούσε, χωρίς να σηκωθεί από την πολυθρόνα του, να ανοίξει το OASA Telematics και να δει αν τα οχήματα της γραμμής έχουν ανοικτή την τηλεματική τους και πού βρίσκονται τις ώρες π.χ. που θα έπρεπε να φεύγουν από την αφετηρία ή το τέρμα.

Δε λέει κάτι το "όλα τα πρωινά δρομολόγια" και ειδικά τη στιγμή που πέρα από καταγγελίες που ευσταθούν υπάρχουν και οι κακόβουλες από αυτούς που νομίζουν ότι ξέρουν να χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ, αλλά στην ουσία ξέρουν απλά να γκρινιάζουν.

Απάντηση εμμέσως δόθηκε: " ενημερώθηκε εγγράφως η αρμόδια Διεύθυνση του Αμαξοστασίου Ανθούσας, η οποία έχει την ευθύνη επάνδρωσης της συγκεκριμένης γραμμής, ώστε να φροντίζει για την απρόσκοπτη λειτουργία της, όσον αφορά τη διαθεσιμότητα οδηγών και λεωφορείων". Μας καλύπτει; Όχι. Από τη στιγμή που ξέρουμε τα προβλήματα της ΟΣΥ, όμως, δεν περιμένουμε κάτι παραπάνω. Αν θέλουμε πιο ακριβή απάντηση, προσδιορίζουμε χρονικά επακριβώς ποιο δρομολόγιο δεν εκτελέστηκε. Και τότε θα δουν ό,τι χρειάζεται για να λάβουμε την απάντησή μας.
(11-08-2017, 04:07 PM)amoran Έγραψε: [ -> ]Από τη στιγμή που η καταγγελία ήταν πως όλα τα πρωινά δρομολόγια φεύγουν σε άσχετες ώρες, δεν μπορεί η απάντηση να είναι "αναφέρετέ μας συγκεκριμένο περιστατικό". Όταν λέμε "όλα" εννοούμε "όλα". Και όποιος υπεύθυνος ήθελε να το ελέγξει μπορούσε, χωρίς να σηκωθεί από την πολυθρόνα του, να ανοίξει το OASA Telematics και να δει αν τα οχήματα της γραμμής έχουν ανοικτή την τηλεματική τους και πού βρίσκονται τις ώρες π.χ. που θα έπρεπε να φεύγουν από την αφετηρία ή το τέρμα.
Στο θερινό β' πρόγραμμα πάντως όσες φορές πήρα το 307 έφυγε στην ώρα του, για να λέμε και τα καλά.
Θεωρώ πως από αυτό το forum, όσοι γράφουμε και όσοι έστω διαβάζουν, ξεπερνούν το επίπεδο του "επιβάτη" και μπαίνουν λίγο πιο μέσα στο πως έχουν τα πράγματα στις Συγκοινωνίες.
Είχα διαβάσει το post σου και επέλεξα να μην απαντήσω, απλά τώρα μου έδωσες μία αφορμή..

Βρίσκω το mail σου στον ΟΑΣΑ τελείως άκυρο. Γνωρίζεις (ή ωφειλες να έχεις καταλάβει από εδώ) πως η ΟΣΥ είναι υπό διάλυση. Εκτός από το θέμα των ημερών, τα Α/C, εδώ και τουλάχιστον 15 χρόνια λείπει προσωπικό κίνησης από την εταιρεία, με το θέμα να έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις τα τελευταία χρόνια. Τι απάντηση περίμενες να λάβεις από εμάς αρχικά, όταν το έγραψες, και από τον ΟΑΣΑ όταν το έστειλες?! "-Ναι, θα πούμε στην Ανθούσα να κόψει 2 βαρδιες στο 314, ώστε το 307 να είναι κομπλέ και μετά τις 2000 να πηγαίνει παντελώς άδειο?"
Αναφέρεις (εδώ στο forum) πως δεν γίνεται ούτε ένα από τα αναγραφομενα δρομολόγια πραγματικά! Μα προφανως, αφού λείπει μια βαρδια, σπάνε τα δρομολόγια ώστε να μην έχει μια ώρα κενό, αλλά 40 λεπτά, με αποτέλεσμα κανένα να μην είναι ίδιο. Το θέμα σου λοιπόν στον ΟΑΣΑ (θα έπρεπε να) είναι πως η περιβόητη Τηλεματική δεν παρέχει ΑΜΕΣΗ ενημέρωση για την οποιαδήποτε τροποποίηση περνάει ο σταθμάρχης στο καρτελάκι του οδηγού, ώστε να γνωρίζει ο επιβάτης από πριν την ώρα αναχώρησης και όχι μόνο όταν ξεκινήσει, και όχι αν εφαρμόζονται τα προγραμματισμενα δρομολόγια.
Άρα με αυτό που έστειλες, έλαβες μια τυποποιημενη απάντηση και δεν θα αλλάξει τίποτα. Δεν γίνεται να περιμένεις φυσικά να μην κόβουν βάρδια, ανεξάρτητα με το απάντησαν..

Την προτελευταία φορά που έστειλα στον ΟΑΣΑ για παρόμοιο περιστατικό με συγκεκριμένο ανεκτελεστο δρομολόγιο του 507 (Τ.ΖΗΡ), σε πληροφορώ πως στάλθηκε στην Ανθούσα και στο Σταθμαρχείο Ζηρινείου και επειδή φυσικά βαρδια δεν μπορούσαν να μην κόβουν, τα δρομολόγια του 507 (που είναι από μισή ώρα και πάνω), με εντολή της ΟΣΥ με επισυναπτόμενη την αναφορά μου, γινόνταν (και γίνονται ακόμα) με απόσπαση από το 509 υποχρεωτικά!

Και επειδή το έχω ξαναδεί. Δεν κλείνει κανένας οδηγός την Τηλεματική! Και να θέλει άλλωστε, το όχημα έχει GPS και στα γραφεία της Τηλεματικής τα βλέπουν που είναι, είτε το έχουν πατήσει το κουμπάκι και φωτίζει η οθόνη, είτε όχι. Δεν κρύβονται για να τρώνε δρομολόγια και να φεύγουν άλλες ώρες από τις κανονικές, έχουν θέματα οι οθόνες...
Μα... αυτό ήταν το ερώτημά μου! Γράφω: " Μπορεί λοιπόν κάποιος να ενημερώνει για τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δρομολόγια (έστω αυτά που προγραμματίζονται όταν βγαίνουν οι βάρδιες, δεν λέω να μυρίσουν τα νύχια τους για τυχόν καθυστερήσεις που θα γίνουν από απρόβλεπτες καταστάσεις) γιατί αυτό σημαίνει ενημέρωση σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ χρόνο και όχι σε ένα φανταστικό σύμπαν που το 307 έχει δρομολόγια κάθε... 30 λεπτά το πρωί και το μεσημέρι (γελάνε και οι πέτρες); "
(13-08-2017, 03:39 AM)amoran Έγραψε: [ -> ]Μα... αυτό ήταν το ερώτημά μου! Γράφω: " Μπορεί λοιπόν κάποιος να ενημερώνει για τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δρομολόγια (έστω αυτά που προγραμματίζονται όταν βγαίνουν οι βάρδιες, δεν λέω να μυρίσουν τα νύχια τους για τυχόν καθυστερήσεις που θα γίνουν από απρόβλεπτες καταστάσεις) γιατί αυτό σημαίνει ενημέρωση σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ χρόνο και όχι σε ένα φανταστικό σύμπαν που το 307 έχει δρομολόγια κάθε... 30 λεπτά το πρωί και το μεσημέρι (γελάνε και οι πέτρες); "
Ναι, αλλά εστιασες στην μη τήρηση των προγραμματισμενων δρομολογίων και αυτό μας έμεινε. Άλλωστε και η απάντηση του ΟΑΣΑ είναι σε αυτό, έτσι όπως το έθεσες. Αυτό σου είπα και εγώ, έπρεπε η ερώτησή σου να ήταν ξεκάθαρη, αυτή που σου είπα παραπάνω που αφορά την Τηλεματική, χωρίς να μπλεκεις άλλα θέματα..
Τώρα απλά έστειλες ένα ακόμη mail ενός επιβάτη που του απάντησαν τυποποιημενα για την μη ακρίβεια στην τήρηση του προγράμματος δρομολόγησης.

ΥΓ: Όταν βγαίνουν οι βάρδιες, την προηγούμενη μέρα, απλά ο σταθμάρχης ξέρει ποια/ποιες βαρδια/ες λείπει/ουν. Δεν υπάρχουν στάνταρ δρομολόγια που βγαίνουν από το Γραφείο Κίνησης που βγάζει τις βαρδιες. Τα δρομολόγια τα κανονίζει ο εκάστοτε σταθμάρχης με την ανάληψη της υπηρεσίας του (0530-2050), όπως εκείνος κρίνει καλύτερα και ανάλογα με τις ανάγκες και τις ιδιαιτεροτητες της κάθε γραμμής. Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πως λειτουργεί γενικά το θέμα με τις βαρδιες, στείλε μου pm αν θέλεις κάτι..
Σήμερα θεωρώ ότι έφτασε ο κόμπος στο χτένι και είναι η ώρα να αφήσουμε τα forum και να αρχίσουμε τα εξώδικα και τις αγωγές αποζημίωσης :

Χαριλάου Τρικούπη προς Αλεξάνδρας μεταξύ 14:15 - 14:35 καμία απολύτως διέλευση. Το 021 με ένα όχημα (διαπιστωμένο) , για το Α7 δεν γνωρίζω (η τηλεματική έδειχνε ένα όχημα στην άνοδο και ένα όχημα στην καθοδο)

608 μεταξύ 15:00 - 17:30 με 7 οχήματα. Τόσο στις 15:30 όσο και στις 17:30 (που ανέμενα στην Ακαδημία για ο,τιδήποτε περάσει) η διέλευση ήταν στο μισάωρο (πραγματικό, όχι από το telematics). Δεν σας περιγράφω τι γινόταν στο όχημα.

235 στις 17:30 με δύο οχήματα και κενό 30'. Και επειδή συνέπεσε στο κενό του 608, δεν υπήρξε ΚΑΜΙΑ διέλευση από Ακαδημίας μεταξύ 17:15 και 17:40 προς Ζωγράφου.

220/221 Τρία οχήματα όλα κι όλα έξω. Κενό μεταξύ 17:15 - 17:35 στη διέλέυση.

Δεν γνωρίζω, ούτε πλέον μ' ενδιαφέρει γιατί το Α/Σ Πέτρου Ράλλη δεν μπορεί να εξυπηρετήσει καθόλου τις γραμμές του. Αν υποψιαστώ όμως ότι κρατάνε "μέσα" λειτουργικά λεωφορεία επειδή ...δεν λειτουργεί ο κλιματισμός (λες και στις GN κάνει κάτι πέρα από το να βγάζει ζεστό αέρα), τότε πρόκειται για τερτίπι συνδικαλισικό αισχίστης μορφής. Όπως και να 'χει, αυτό που αντιμετώπισα σήμερα, δεν το έχω ξαναζήσει παρά μόνο Δεκαπενταύγουστο και ανήμερα του Πάσχα.

Σε κάθε περίπτωση, για τη σημερινή κατάσταση από μένα θα φύγει εξώδικο προς την ΟΣΥ και οπωσδήποτε θα ακολουθήσει αγωγή αποζημίωσης. Για να δούμε ποιοί κατάντησαν έτσι τις συγκοινωνίες...
(29-08-2017, 09:45 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Σήμερα θεωρώ ότι έφτασε ο κόμπος στο χτένι και είναι η ώρα να αφήσουμε τα forum και να αρχίσουμε τα εξώδικα και τις αγωγές αποζημίωσης :

Χαριλάου Τρικούπη προς Αλεξάνδρας μεταξύ 14:15 - 14:35 καμία απολύτως διέλευση. Το 021 με ένα όχημα (διαπιστωμένο) , για το Α7 δεν γνωρίζω (η τηλεματική έδειχνε ένα όχημα στην άνοδο και ένα όχημα στην καθοδο)

608 μεταξύ 15:00 - 17:30 με 7 οχήματα. Τόσο στις 15:30 όσο και στις 17:30 (που ανέμενα στην Ακαδημία για ο,τιδήποτε περάσει) η διέλευση ήταν στο μισάωρο (πραγματικό, όχι από το telematics). Δεν σας περιγράφω τι γινόταν στο όχημα.

235 στις 17:30 με δύο οχήματα και κενό 30'. Και επειδή συνέπεσε στο κενό του 608, δεν υπήρξε ΚΑΜΙΑ διέλευση από Ακαδημίας μεταξύ 17:15 και 17:40 προς Ζωγράφου.

220/221 Τρία οχήματα όλα κι όλα έξω. Κενό μεταξύ 17:15 - 17:35 στη διέλέυση.

Δεν γνωρίζω, ούτε πλέον μ' ενδιαφέρει γιατί το Α/Σ Πέτρου Ράλλη δεν μπορεί να εξυπηρετήσει καθόλου τις γραμμές του. Αν υποψιαστώ όμως ότι κρατάνε "μέσα" λειτουργικά λεωφορεία επειδή ...δεν λειτουργεί ο κλιματισμός (λες και στις GN κάνει κάτι πέρα από το να βγάζει ζεστό αέρα), τότε πρόκειται για τερτίπι συνδικαλισικό αισχίστης μορφής. Όπως και να 'χει, αυτό που αντιμετώπισα σήμερα, δεν το έχω ξαναζήσει παρά μόνο Δεκαπενταύγουστο και ανήμερα του Πάσχα.

Σε κάθε περίπτωση, για τη σημερινή κατάσταση από μένα θα φύγει εξώδικο προς την ΟΣΥ και οπωσδήποτε θα ακολουθήσει αγωγή αποζημίωσης. Για να δούμε ποιοί κατάντησαν έτσι τις συγκοινωνίες...

Το 608 από το Θερινό 1 που πήρε βάρδιες η Ράλλη κάνεις τάμα για να το δεις να περνάει. Το πρωί ξεκινάει καλά, με επάνδρωση 9/10 ή και 10/10 μερικές μέρες* και από τα μεσημέρια και μετά βλέπουμε μια επάνδρωση με 6-7 οχήματα, εννοείται ασυντόνιστα, με κενά που αγγίζουν το μισάωρο. Τα ΣΚ που θα έπρεπε να είναι καλύτερη η δρομολόγηση, αφού κυκλοφορούν λιγότερα οχήματα, άρα υπάρχει και μεγαλύτερη διαθεσιμότητα, γίνεται ακόμα χειρότερη η κατάσταση. Την Κυριακή 27/08/2017 είχαν μείνει 3/5 οχήματα στη γραμμή, με τα 2 από αυτά να είναι Ν2. Διελεύσεις ανά 35-40' (με αποκορύφωμα τα βραδυνά δρομολόγια από Γαλάτσι 22:00 - 22:47 - 23:00) και τα Ν2 να αφήνουν κόσμο έξω καθώς δεν χωρούσαν.
Το 235 ανήκει στις γραμμές που το ΣΚ έχει καλύτερη δρομολόγηση από τις καθημερινές, αφού έχει όλη την εβδομάδα 2 οχήματα (κάνει κάτι φωτεινές εξαιρέσεις με 3/3, όπως τη Δευτέρα, αλλά αυτό δεν σώζει την κατάσταση).
Το 220-1 δεν έχω καλή άποψη από την τηλεματική, καθώς τα οχήματα μπερδέυονται και χάνονται αρκετές φορές, αλλά όσες φορές περιμένω στην Ακαδημία δεν έχω διαπιστώσει εξωφρενικά κενά, όπως στα 2 παραπάνω. Ακόμα και όταν λείπουν οχήματα (σήμερα έχει 4/5) έχουν συνήθως ενα στοιχειώδη συντονισμό από τέρμα και δημιουργούν κενά κάτω από 20'


*(αυτή τη στιγμή που μιλάμε βρίσκονται στη γραμμή οι βόλβο #124, #134, #140, #181 και οι GN #463, #470, #514, #575 και #577), το καταγράφω για να δείτε τι θα λείπει το μεσημέρι.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12