Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
(17-06-2017, 01:20 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Μα γιατί υπάρχουν οχήματα στα αλλααμαξοστασια; Αντε στο Μπραχαμι να περισευουν καποια Ν1 και στο Ελληνικο καμια 20αρια νταλικες.
Ολο αυτο που συμβαινει τωρα ειναι αυτα που φωναζουμε απο το 12 και μετα οτι με ολο και λιγοτερους οδηγους καθε χρονο ολο και λιγοτερα ανταλλακτικα ολο και λιγότερα οχήματα κάποια στιγμη θα κλείσει το μαγαζι. Ήδη προς τα εκει παει...
Τωρα αυτο που λετε να πανε οδηγοι στα αλλα αμαξοστασια και δεν ειναι απλο και αμαξια δεν υπαρχουν αλλα στην ουσια εχει ψιλογινει με μεταφορα γραμμων σε κοντινα αμαξοστασια. πχ το Α7 ειναι 5-4 Ελλ-Ραλλη, το 141 που ηταν χρονια ΕΛΛ πλεον εδω και 3 χρονια Μπραχαμι οπως και το 201. Στο 608 ολο και λιγοστευουν οι βαρδιες της Ραλλη κάθε χρονο. Το Β12 απο τη Ραλλη ειναι πλεον μονιμα Λιοσια. Ότι μπορούσε να γίνει έχει γίνει. Αν δεν παρουν οδηγους ανταλλακτικα και οχήματα το συγκοινωνιακο εργο μερα με τη μερα θα συρρικνωνεται!
Προφανώς και δεν υπάρχουν πολλά λειτουργικά οχήματα που κάθονται.
Σκέψου όμως αν ήταν δική σου η επιχείρηση, αν έστω και 5 δρομολόγια στο Α13 με ένα όχημα του Μπραχαμίου θα σου επεφερε κέρδος, αντί να πληρώνεις τον οδηγό να κάθεται. Θα του πληρωνες μόνο την υπερωρια για το Κέντρο-Μπραχαμι και το ταξί να γυρίσει σπίτι του στην μια φορά που θα γινόταν.
Επειδή όμως στην ΟΣΥ δεν θα γίνει τίποτα από αυτά, γιατί ο οδηγός από την Π.Ράλλη να δεχτεί να πάει στο Μπραχάμι να βγάλει αμάξι? Για να βολευεται η κυβέρνηση σε βάρος των οδηγών επί χρόνια, να τον βρίζει και ο κόσμος στις στάσεις και να γυρίσει σπίτι του 2 ώρες αργότερα?!
Ακόμη και στον Πειραιά που πήγαιναν υπήρχε θέμα και από τις δύο πλευρές..

Σοβαρές εταιρείες - σοβαρές λύσεις!
(16-06-2017, 06:31 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Ξεπέρασε κάθε προηγούμενο σήμερα η ανεπάρκεια οχημάτων στην ΟΣΥ σήμερα..
-> Στο ΑΜ ΒΟΤ, σήμερα μικρά σε Τ.ΘΡΙ, 813, 811 (όλο), 837, 036.
-> Στο ΑΜ ΠΕΙ τουλάχιστον 40 οδηγοί μέσα για να βρουν αμάξι..
-> Στο ΑΜ ΡΑΛ από τις 0900 έως τις 1530, 25 άτομα περίμεναν για αμάξι.. Έτσι, το 051 με 2 Ν2 (ημέρα Παρασκευή κιόλας) και στο 421 μόνο 5 λεωφορεία (και ένα του ΑΜ ΑΝΘ).

Γενικά παντού έχει πέσει περονόσπορος...

Χτες μόνο το Β1 είχε μείνει με 3 αμάξια (τσεκαρισμένο από κοντά και όχι μέσω τηλεματικής) ενώ καθημερινά λείπουν βάρδιες από Α3 και 140...
Αυτή η ρημάδα η τηλεματική υποτίθεται ότι προσφέρει "ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο". Αυτό θα φανταζόταν κανείς ότι θα συνέβαινε και στα προγραμματισμένα δρομολόγια της ημέρας, τα οποία κάποιος θα ενημέρωνε μόλις έβγαιναν οι βάρδιες, λαμβάνοντας υπόψη ποια οχήματα ή οδηγοί λείπουν κ.λπ. Η λέξη "φανταζόταν" εδώ είναι το κλειδί, μια και αυτά δυστυχώς μένουν στη σφαίρα της φαντασίας.
Υπάρχει μάλιστα μια γραμμή, η 307, η οποία ούτε κίνηση συνήθως βρίσκει, ούτε τίποτα περίεργα της τυχαίνουν στο δρόμο, και θα περίμενε κανείς να έρχεται στην αφετηρία της τις ώρες που λένε τα κιτάπια. Ωστόσο, η συγκεκριμένη γραμμή κάνει ό,τι μπορεί για να αποδείξει τον επαναστατικό της χαρακτήρα, μια και, ως το μεσημέρι τουλάχιστον, δεν τηρεί ούτε ένα δρομολόγιο από αυτά που λέει το πρόγραμμά της. Ούτε ένα, έστω για τα προσχήματα βρε παιδί μου. Ακόμα κι αν το λεωφορείο είναι ήδη εκεί και περιμένει, θα φύγει 5, 10, 15 λεπτά νωρίτερα ή αργότερα. ΠΟΤΕ στην ώρα που γράφουν οι πίνακες. Αν δεν είναι, τότε μας περιμένουν εκπλήξεις. Κοιτάμε τις θέσεις λεωφορείων στο telematics και συνήθως βλέπουμε ή ότι μόλις έφυγε και το επόμενο θα έρθει σε 35 - 40 - 50 - ό,τι νάναι λεπτά, ή ό,τι κάπου βόσκει και κάποτε θα'ρθει ή δεν ξέρω κι εγώ τι. Βέβαια εκεί πια η εφαρμογή μας είναι άχρηστη γιατί το θέμα δεν είναι να δούμε πόσο θα περιμένουμε στην Πλακεντίας σαν τους... επιβάτες (ε, συνώνυμο έχει γίνει πια) αλλά να ξέρουμε πριν φύγουμε από το απίτι μας τι ώρα πρέπει να φτάσουμε για να προλάβουμε κάποιο δρομολόγιο που να μας βολεύει. Μπορεί λοιπόν κάποιος να ενημερώνει για τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δρομολόγια (έστω αυτά που προγραμματίζονται όταν βγαίνουν οι βάρδιες, δεν λέω να μυρίσουν τα νύχια τους για τυχόν καθυστερήσεις που θα γίνουν από απρόβλεπτες καταστάσεις) γιατί αυτό σημαίνει ενημέρωση σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ χρόνο και όχι σε ένα φανταστικό σύμπαν που το 307 έχει δρομολόγια κάθε... 30 λεπτά το πρωί και το μεσημέρι (γελάνε και οι πέτρες);
Σήμερα πρώτη ημέρα του θερινού και το Β9 από τις 11 το πρωί έμεινε με 4 αμάξια..
Καλά στις περισσότερες γραμμές της Ράλλη η κατάσταση είναι ΔΡΑΜΑ! Κενά παντού και αναμονές μισάωρα για πλάκα! Το 703 είναι με 5 οχήματα όλη μέρα (επιβεβαιωμένα όχι από τηλεματική μόνο) και θέλω να καταλάβω πόσα οχήματα λείπουν γιατί αδυνατώ να πιστέψω ότι η κανονική δρομολόγηση είναι αυτή.

Στα θετικά πάντως το Β15 έχει λεωφορείο σήμερα το απόγευμα Big Grin
(26-06-2017, 08:36 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Καλά στις περισσότερες γραμμές της Ράλλη η κατάσταση είναι ΔΡΑΜΑ! Κενά παντού και αναμονές μισάωρα για πλάκα! Το 703 είναι με 5 οχήματα όλη μέρα (επιβεβαιωμένα όχι από τηλεματική μόνο) και θέλω να καταλάβω πόσα οχήματα λείπουν γιατί αδυνατώ να πιστέψω ότι η κανονική δρομολόγηση είναι αυτή.

Στα θετικά πάντως το Β15 έχει λεωφορείο σήμερα το απόγευμα Big Grin

Αν σε όλο το θερινό η Ράλλη έχει έξω 4 οχήματά στην κάθε γραμμή ζητώ που καήκαμε. Θα περιμένουμε 1 ώρα στις στάσεις μέσα στις ζεστές.
Η Ράλλη σαφώς και έχει το μεγαλύτερο πρόβλημα αλλά και στις γραμμές τις Ανθούσας περίπου τα μισά οχήματα είχαν πίσω.
Λίγο άσχετο βέβαια, αλλά το Β15 γιατί δεν το καταργούν να τελειώνουμε, αφού έτσι και αλλιώς άχρηστο είναι.
Ράλλη και Ανθούσα φαίνεται να έχουν το σοβαρότερο πρόβλημα!

Το Β15 πριν αρκετά πλέον χρόνια έχω την αίσθηση ότι ήταν η γραμμή που έπαιρνε νταλίκα αφού δεν μπορούσε το Α15 ώστε να σηκωθούν τα πλήθη.
Πάντως ακόμα και σήμερα το πρωί θα το δει κανείς τίγκα το δίπορτο λόγω σχολών.
(26-06-2017, 09:35 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Ράλλη και Ανθούσα φαίνεται να έχουν το σοβαρότερο πρόβλημα!

Το Β15 πριν αρκετά πλέον χρόνια έχω την αίσθηση ότι ήταν η γραμμή που έπαιρνε νταλίκα αφού δεν μπορούσε το Α15 ώστε να σηκωθούν τα πλήθη.
Πάντως ακόμα και σήμερα το πρωί θα το δει κανείς τίγκα το δίπορτο λόγω σχολών.
Ναι έχω διαβάσει πολλές φορές σε αυτό το forum ότι το Β15 παλιά είχε νταλίκα.
Πλέον όμως δεν χρησιμεύει και αν έχει περάσει πριν το Α15 πάει τελείως άδειο.
Και ακριβώς επειδή υπάρχουν οι σχολές δεν είπα να καταργηθεί το Β15 για να εξοικονομήσουμε 1 με 2 οχήματά - όσα έχει τέλος πάντων - αλλά να ενισχυθεί με αυτά τα οχήματα το Α15 και αυτό μόνο και μόνο για να μην έχουμε ασυντονίστες διελεύσεις από την Αθηνών.
Θα μπορούσε απλά να έχει κοινά οχήματα με το Α15 και τις ώρες των σχολών κάποια Α15 να κάνουν Β15 ώστε να είναι πιο ενισχυμένο το κομμάτι των σχολών και να μην χρειάζεται όλα τα δρομολόγια να φτάνουν Δάσος.
Όντως είχε αποκλειστικά νταλίκες το Β15! Μάλιστα τα Σάββατα που είχε λαϊκή στη Μαραθώνος, (τώρα έχει μεταφερθεί στην Αγ.Τριάδος) δε μπορούσαν τα λεωφορεία να κάνουν το "Π" στο Παλατάκι και έστριβαν από Φαβιέρου αριστερά στην Κεκροπος, αναστρέφοντας στο πλάτωμα λίγο πιο ψηλά από το Τέρμα. Φυσικά τα 18μετρα δε χωρούσαν να κάνουν την αναστροφή κι έτσι, ειδικά τα Σάββατα έστελναν 12μετρα κι αυτό ήταν ΜΕΓΑ γεγονός, γιατί ήταν τόσο σπάνιο! Γι' αυτό και μέχρι σχετικά πρόσφατα, το Β15 έβγαινε από Ράλλη και το Α15 από Λιόσια, αν και είχε πάψει εδώ και πολλά χρόνια να στέλνει νταλίκες. Ακριβώς το ίδιο γινόταν και με το Β11, που έκανε τότε τέρμα στη Μετεώρων. Ακόμα και σήμερα αν δεν κάνω λάθος, τα Σαββατοκύριακα το Β11 βγαίνει από Ράλλη! Το Α11 δε μπορούσε να πάρει 18μετρα, λόγω προφανώς της αναστροφής στο Θέατρο Πέτρας και όχι εξαιτίας του "Π" στη Μανιακίου, γιατί πριν πάει το Τέρμα στο Θέατρο Πέτρας και το Α11 ήταν ακόμα 715 (κυρίως επί ΣΕΠ), έπαιρνε κι αυτό αποκλειστικά δεινόσαυρους! (το Τέρμα ήταν τότε στην κάθοδο της 25ης Μαρτίου και τα λεωφορεία από Κ.Παλαμά έστριβαν αριστερά στην 25ης Μαρτίου όπου και τερμάτιζαν) Το Τέρμα της Μετεώρων ήταν η χαρά... της νταλίκας, μιας και το Α13 ήταν φουλ στους δεινόσαυρους! Όσο για το να καταργηθεί το Β15 και να πάνε τα οχήματα στο Α15 με λίγα δρομολόγια την ημέρα ως Β15 τις ώρες των Σχολών συμφωνώ, αλλά γιατί αυτά τα λίγα δρομολόγια να τρέχουν στο Παλατάκι; Καλύτερα δε θα ήταν να αναστρέφουν στα ΤΕΙ ως Ε15, αλλά πιθανώς με κανονικές σταθμεύσεις παντού; (Αλήθεια αυτό υπάρχει ακόμα;; Δεν το έχω δει ποτέ στη ζωή μου!) Αρκεί βέβαια να μεταφερθεί η στάση και των υπολοίπων λίγο πιο μπροστά μαζί με αυτήν του Β15/Ε15, γιατί αν κάνει στάση μόνο του όπως σήμερα, δεν έχει λόγο ύπαρξης στην επιστροφή προς Αθήνα!
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12