Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Εδώ και μία ώρα φαίνεται να μην έχει εκτελεστεί κανενα δρομολόγιο της 405 μεταξύ 13.00 και 14.00 και στις 2 κατευθύνσεις ενώ ένα όχημα βρίσκεται στο μετρό Χαλανδρίου απο τις 12.55! Τι γίνεται?
(11-09-2017, 02:06 PM)nikos2 Έγραψε: [ -> ]Εδώ και μία ώρα φαίνεται να μην έχει εκτελεστεί κανενα δρομολόγιο της 405 μεταξύ 13.00 και 14.00 και στις 2 κατευθύνσεις ενώ ένα όχημα βρίσκεται στο μετρό Χαλανδρίου απο τις 12.55! Τι γίνεται?

Δε φαίνεται στην πραγματικότητα ή έτσι έδειχνε η τηλεματική; Γιατί μπορεί οι "παιδικές ασθένειες" να πέρασαν, αλλά κάποια προβληματάκια παραμένουν ακόμα σε κάποια οχήματα που κολλάει το GPS και δεν εντοπίζεται στη σωστή θέση. Οπότε δεν είναι πάντα εμπιστοσύνης η εικόνα που δίνει είτε το site είτε η εφαρμογή.
Τραγική και αυτη την ώρα η κατάσταση στις γραμμές της Π. Ράλλη. Στο Β5 δεν εχουν στείλει ΚΑΝΕΝΑ όχημα και έχει μείνει με τις 5GN του ΕΛΛ, στο Α7 έχουν στείλει μόνο 2, το Β9 έχει πάλι πολλά 12μετρα ενω σε Α/Β10, Β/Γ18 κυκλοφορουν 3-4 αμάξια. Στα 703/843 είναι κάπως καλύτερα τα πράγματα. Πόσες ακόμα βάρδιες πρέπει να δώσει η Ράλλη για να επανδρώσει έστω στοιχειωδως τις γραμμές της;;;;;
(14-09-2017, 03:43 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Τραγική και αυτη την ώρα η κατάσταση στις γραμμές της Π. Ράλλη. Στο Β5 δεν εχουν στείλει ΚΑΝΕΝΑ όχημα και έχει μείνει με τις 5GN του ΕΛΛ, στο Α7 έχουν στείλει μόνο 2, το Β9 έχει πάλι πολλά 12μετρα ενω σε Α/Β10, Β/Γ18 κυκλοφορουν 3-4 αμάξια. Στα 703/843 είναι κάπως καλύτερα τα πράγματα. Πόσες ακόμα βάρδιες πρέπει να δώσει η Ράλλη για να επανδρώσει έστω στοιχειωδως τις γραμμές της;;;;;

Το πρωί είχε 2-3 Volvo στο Β5 η Ράλλη! Προφανώς σχόλασαν λόγω κλιματιστικών... Έλεος!
Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχει αλλάξει στην Π. Ράλλη μέσα στα Θερινά. Ακόμα και την τελευταία μέρα του Χειμερινού (23/6/17) από το Β9 έλλειπε μόνο ένα αμάξι, είχε δηλαδή 10/11. Και στο 421 σχεδόν πάντα η Π. Ράλλη επένδρωνε τα 6 από τα 8 αμάξια που έπρεπε να δώσει. Σήμερα όμως (παρόμοια κατάσταση επικρατεί καθημερινά από τότε που μπήκε το Χειμερινό 2017/18) το Β9 έχει επανδρωμένα μόλις 3 από τα 11 αμάξια που θα έπρεπε να έχει και το 421 έχει επανδρωμένα 2 οχήματα αντι για 8 από την μεριά της Ράλλη και 1 έχει στείλει η Ανθούσα αντί για 3 που θα έπρεπε. Δηλαδή και οι 2 γραμμές έχουν 3/11 αμάξια με αποτέλεσμα να μην χωράς μέσα ούτε κατά τύχη. Αυτό λοιπόν που έγραψα πιο πάνω και μου κάνει τρομερή εντύπωση είναι: Τι έχει αλλάξει μέσα σε δυόμιση μήνες? Και αντί για ένα το πολύ αμαξι σε κάθε γραμμή να λείπει, πλέον λείπουν όλα εκτός απο ενα
Μόλις μειναμε στο δρομο από γκαζιερα 1ης γενιας. Το λεωφορειο εκτελουσε το δρομολογιο 405 μελισσια-στ.χαλανδρι. Απο την ωρα που επιβιβαστηκα μυριζε εντονα κατι σα καμμενο αλλα λεω μπορει να ειναι απο το κλιματισμο τελικα αρχισαν να βγαινουν πυκνοι καπνοι κατω απο τη πισω δεξια ροδα του οχηματος και ο οδηγος ακινητοποιησε το οχημα και μας κατεβασε ολους. Το οχημα παραμενει ακινητοποιημενο επι της λεωφορου αναπαυσεως στα Βριλήσσια.
Κάτι που δεν αναφέρθηκε εδώ είναι ότι από χθες (01/10), στην εφαρμογή της τηλεματικής ανέβηκαν τα νέα δρομολόγια του 024 που είναι ακριβώς ανά ώρα! Η αλήθεια είναι ότι τα δρομολόγια είναι πολύ αραιά, αλλά δεν πειράζει γιατί στην ουσία εδώ και παρα πολύ καιρό δεν εκτελοντουσαν τα κανονικά δρομολογια και πέρναγε όποτε τύχει. Τουλάχιστον τώρα θα ξέρουμε τι ώρες περνάει και ας περνάει 1 φορά την ώρα.. Επίσης, μένει να επιδιορθώσουν και το πρόγραμμα της Κυριακής γιατί έχει κάτι περίεργα δρομολόγια που σίγουρα δεν ισχύουν (π.χ...0800-0805-0905-.....-1205-1240-1250-1330-1335-.....-1930-1940-2040....)
Περιστατικά με ξυλοδαρμό οδηγών το τελευταίο διάστημα στις ΟΣΥ σύμφωνα με ρεπορτάζ του STAR: http://www.star.gr/ellada/387511/thymata...o-epibates

Βέβαια, πέρα από την αναφορά στα απολύτως καταδικαστέα περιστατικά, υπάρχει στο ρεπορτάζ και ένα απόσπασμα από την παρέμβαση του Υπουργού σήμερα στη Βουλή, όπου είχαμε την ακρόαση του νέου Δ/ντος Συμβούλου της ΟΣΥ στην αρμόδια επιτροπή. Ο κ. Σπίρτζης δήλωσε ξεκάθαρα αυτό που φαίνεται καιρό τώρα. "Δε φτιάχνονται λεωφορεία σε συγκεκριμένα αμαξοστάσια, ενώ υπάρχουν ανταλλακτικά διαθέσιμα" δήλωσε ο Υπουργός.

Από την άλλη υπάρχει και η άποψη του προέδρου των τεχνικών για στημένες επιτροπές που εξετάζουν το ζήτημα που θέλουν να κατασκευάσουν ενόχους τους εργαζόμενους, συνοδεία φωτογραφιών από ράφια άδεια από ανταλλακτικά. Δε μας απαντάει όμως:
1. Γιατί από τον Μάιο μέχρι και σχεδόν τα τέλη Σεπτέμβρη στη Ράλλη έβγαζαν ωραιότατα τα ξημερώματα τα λεωφορεία και μόλις το ρολόι έδειχνε 10:30 το πρωί τα περισσότερα από αυτά είχαν φύγει άρον άρον για το αμαξοστάσιο και οι οδηγοί περνούσαν την ημέρα τους στο αμαξοστάσιο;
2. Πως γίνεται ο Βοτανικός που έχει τα ίδια N2 με τη Ράλλη ή τα ίδια Neoplan με τον Πειραιά/Ρέντη να μπορούσε όχι μόνο να τα βγάζει κανονικά, αλλά και και να δανείζει στα δύο αυτά αμαξοστάσια;
3. Τι στο καλό διαφορετικό γίνεται στα υπόλοιπα αμαξοστάσια και καταφέρνουν να έχουν ανταλλακτικά και να βγάζουν αρκετά μεγάλο αριθμό οχημάτων, επανδρώνοντας σε ικανοποιητικότατο βαθμό τις βάρδιες που τους ανατίθενται.
Τον υπουργό βέβαια δεν τον χρειαζόμαστε για να κάνει δηλώσεις, αυτά είναι για όταν είναι στην αντιπολίτευση. Τον χρειαζόμαστε για να δίνει λύσεις, οπότε ποσώς μας ενδιαφέρει αν "διαπιστώνει το προβλημα" τη στιγμή που δεν κάνει αυτά που απαιτούνται για να το λύσει. Αν δεν μπορεί, ας πάει σπίτι του.
Θέλω να πω ένα μπράβο στο ΑΜ ΡΑΛ γιατί τελευταία έχει αλλάξει πολύ η κατάσταση του. Στο Β9 επανδρωνει συνήθως 9 στα 11 αμάξια και σήμερα έχει βάλει 10! Σχεδόν σε όλες τις γραμμές του δεν λείπουν πια πάνω από ένα άντε βαριά 2 αμάξια! (εκεί που στις αρχες σεπτεμβριου μπορεί να άφηνε σε ώρες αιχμής ενα αμάξι στην κάθε γραμμή). Στο 421 βάζει 6 και πολλές φορές και 7 οχήματα αντί για 8. Το ΑΜ ΑΝΘ βέβαια βάζει από τότε που μπήκε το χειμερινό 1 αντί για 3 αμάξια, με αποτέλεσμα στο σύνολο της η γραμμή να έχει σχεδόν πάντα 8 αντί για 11 αμάξια. Όπως και να έχει η αλλαγή προς το καλύτερο του ΑΜ ΡΑΛ είναι εμφανής τελευταία και του αξίζει ένα μπράβο
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12