Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Κι ενώ περιμέναμε το Θερινό Πρόγραμμα για να ηρεμήσουν τα πράγματα, έγιναν χειρότερα!
Ενδεικτικά, στον Βοτανικό δεν υπάρχουν 12μέτρα ούτε για δείγμα, η Ανθούσα χτες στο 421 από τις 4 βάρδιες έβγαλε την 1, στην Π.Ράλλη περίμεναν 32 οδηγοί, κάπου τόσοι και στον Πειραιά, στα Άνω Λιόσια δεν βγαίνουν ούτε τα μισά Citelis κτλ..

(27-06-2017, 06:59 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Όντως είχε αποκλειστικά νταλίκες το Β15! Μάλιστα τα Σάββατα που είχε λαϊκή στη Μαραθώνος, (τώρα έχει μεταφερθεί στην Αγ.Τριάδος) δε μπορούσαν τα λεωφορεία να κάνουν το "Π" στο Παλατάκι και έστριβαν από Φαβιέρου αριστερά στην Κεκροπος, αναστρέφοντας στο πλάτωμα λίγο πιο ψηλά από το Τέρμα. Φυσικά τα 18μετρα δε χωρούσαν να κάνουν την αναστροφή κι έτσι, ειδικά τα Σάββατα έστελναν 12μετρα κι αυτό ήταν ΜΕΓΑ γεγονός, γιατί ήταν τόσο σπάνιο! Γι' αυτό και μέχρι σχετικά πρόσφατα, το Β15 έβγαινε από Ράλλη και το Α15 από Λιόσια, αν και είχε πάψει εδώ και πολλά χρόνια να στέλνει νταλίκες. Όσο για το να καταργηθεί το Β15 και να πάνε τα οχήματα στο Α15 με λίγα δρομολόγια την ημέρα ως Β15 τις ώρες των Σχολών συμφωνώ, αλλά γιατί αυτά τα λίγα δρομολόγια να τρέχουν στο Παλατάκι; Καλύτερα δε θα ήταν να αναστρέφουν στα ΤΕΙ ως Ε15, αλλά πιθανώς με κανονικές σταθμεύσεις παντού; (Αλήθεια αυτό υπάρχει ακόμα;; Δεν το έχω δει ποτέ στη ζωή μου!) Αρκεί βέβαια να μεταφερθεί η στάση και των υπολοίπων λίγο πιο μπροστά μαζί με αυτήν του Β15/Ε15, γιατί αν κάνει στάση μόνο του όπως σήμερα, δεν έχει λόγο ύπαρξης στην επιστροφή προς Αθήνα!
Έχουν προλάβει να μπουν και Solaris στο Παλατάκι (με Αφετηρία το Μεταξουργείο φυσικά..)
Ας μην ανοίξουμε πάλι αυτή τη συζήτηση. Προφανώς και δεν έχει κανένα νόημα το Β15, παρά μόνο το Ε15. Και ως Express, δεν έχει να πάρει από καμία άλλη στάση κόσμο, πέραν του Σαρακάκη!

Το Ε15 ήταν από βαρδιες που έβγαζαν μικρά από την Π.Ράλλη, μέχρι που πήραν όλες τις βαρδιες που κάνουν Ε τα Άνω Λιόσια και άλλες 2 μόνο Β.
Εδώ και χρόνια, τα Άνω Λιόσια δεν επανδρωνουν καμία από τις 2 βαρδιες που κάνουν τα Ε, ούτε τις υπόλοιπες απογευματινες (μεταξύ αυτών και το τελευταίο δρομολόγιο του Β), άρα στην πράξη έχει καταργηθεί..
Εγώ το έχω με Παλιά Γκαζιέρα το 2010 στην Λάρισα. Τότε βέβαια ήταν καλύτερα και κάναμε αλχημειες..
Όντως πλέον το Ε15 έχει καταργηθεί στην πράξη!

Ε15 έβγαινε περίπου μέχρι την περίοδο που το Β12 πέρασε ολόκληρο στα Λιόσια! Όταν λοιπόν οι βάρδιες του Β12 που ήταν Ράλλη πέρασαν Λιόσια το Α15 πήγε στη Ράλλη! Τότε ακόμα υπηρχε Ε15 γιατί το θυμάμαι! Όμως το Α15 έμεινε στη Ράλλη μόνο ένα μήνα! Για λόγο που δεν ξέρω επέστρεψε τον επόμενο μήνα στα Λιόσια και το Α13 που ήταν μισό μισό στα δύο αμαξοστάσια πήγε ως αντάλλαγμα ολόκληρο Ράλλη! Από εκείνη τη φορά δεν ξανάδα Citelis στο Β15 όσο και αν έψαξα οπότε οπότε σε εκείνο το σημείο προφανώς καταργήθηκε και το Ε15 ενώ το Β15 έμεινε ακάλυπτο τα απογεύματα!
Σήμερα το 307 που έφυγε στις 09.55 από Δουκίσσης Πλακεντίας (μάλλον με κλήρωση θα βγαίνουν τελικά οι ώρες αναχώρησης, σαν το Τζόκερ) δεν ανέβηκε στα Γλυκά Νερά μια και ο οδηγός ξέχασε να στρίψει και συνέχισε στη Λαυρίου, χωρίς φυσικά να κάνει αναστροφή για να διορθώσει το λάθος του όταν το αντιλήφθηκε (αυτό δα έλειπε). Όσοι περιμένατε στις 5 στάσεις πάνω στο βουνό ατυχήσατε, λυπούμεθα. Κάποτε ίσως περάσει κάποιο άλλο λεωφορείο και για σας...
(28-06-2017, 10:44 AM)amoran Έγραψε: [ -> ]Σήμερα το 307 που έφυγε στις 09.55 από Δουκίσσης Πλακεντίας (μάλλον με κλήρωση θα βγαίνουν τελικά οι ώρες αναχώρησης, σαν το Τζόκερ) δεν ανέβηκε στα Γλυκά Νερά μια και ο οδηγός ξέχασε να στρίψει και συνέχισε στη Λαυρίου, χωρίς φυσικά να κάνει αναστροφή για να διορθώσει το λάθος του όταν το αντιλήφθηκε (αυτό δα έλειπε). Όσοι περιμένατε στις 5 στάσεις πάνω στο βουνό ατυχήσατε, λυπούμεθα. Κάποτε ίσως περάσει κάποιο άλλο λεωφορείο και για σας...
Μα θα πρέπει να είναι κανείς ψυχικά διαταραγμένος για να κάτσει να περιμένει μια γραμμή που περνάει κυριολεκτικά ΟΠΟΤΕ ΛΑΧΕΙ! Απλούστατα το κόβουν ποδαρατο μέχρι τη Λαυρίου, κατηφόρα είναι έτσι κι αλλιώς, και παίρνουν το 308!
Μην σου κάνει εντύπωση η κατάσταση που επικρατεί στο 307! Βγαίνει από Ανθούσα που έχουμε γράψει πόσες φορές ότι είναι σε τραγική κατάσταση οπότε μην περιμένεις πολλά. Εδώ λέμε ότι βάζουν 1/4 οχήματα στο 421 μερικές φορές που είναι και βασική γραμμή!
Μπορεί να βλέπουμε σε βασικές γραμμές να κυκλοφορούν τα μισά οχήματα απ' όσα προβλέπονται στη δρομολόγηση και να μαθαίνουμε για δεκάδες οδηγούς κάθε μέρα που καταλήγουν να περνάνε τη βάρδιά τους στο αμαξοστάσιο γιατί δεν έχουν να βγάλουν λεωφορείο, αλλά το -μόνιμα εκτός τόπου και χρόνου- Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ προβληματίζεται μόνο για τα μπάνια... των εργαζομένων και των οικογενειών τους!

Μετά το "όχι" που εισέπραξε από την ΟΣΥ ως προς το αίτημα για διάθεση λεωφορείων για τα θαλάσσια μπάνια (δείτε την εδώ), σήμερα το Συνδικάτο έβγαλε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι η εταιρεία αρνείται να συμβάλει στην άσχημη οικονομική τους κατάσταση (αλήθεια αυτοί που καταλήγουν να παίρνουν ταξί για το δρομολόγιο που ποτέ δεν έγινε, τους περισσεύουν τα λεφτά???) και διαβεβαιώνει ότι θα ασκήσει πίεση για να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα!!! (η ανακοίνωση εδώ).

Μάλλον το πρόβλημα και για το φετινό καλοκαίρι για τους συνδικαλιστές είναι το πως θα κοκορεύονται για τα λεωφορειάκια που θα σουλατσάρουν άδεια για να κουβαλάνε 5-10 άτομα, στερώντας τα από το συγκοινωνιακό έργο.
Κυριακή βράδυ αναμονή στην αφετηρία του Συντάγματος για το 040 από τις 10μμ μέχρι τις 11.20μμ....
"Στη δέσμη μέτρων του σχεδίου δράσης για την οδική ασφάλεια που έχει εκπονηθεί για τα έτη 2017, 2018, 2019 περιλαμβάνονται:

Η συνεχής, άριστη εκπαίδευση των οδηγών, οι οποίοι ανά 3ετία ανανεώνουν το δίπλωμά τους (ΠΕΙ), επαναλαμβάνοντας την εκπαίδευσή τους με ειδικά σεμινάρια που διοργανώνει η Ο.ΣΥ., ενώ παράλληλα με την εκτέλεση των καθηκόντων τους τροφοδοτούν τον Ο.Α.Σ.Α. με προτάσεις για βελτίωση της οδικής ασφάλειας σε διάφορα σημεία των διαδρομών των λεωφορείων.
Ο συνεχής, καθημερινός έλεγχο της κατάστασης των οχημάτων των Μ.Μ.Μ., την τακτική τους συντήρηση και την πλήρη τήρηση των ευρωπαϊκών κανόνων ασφαλείας.
Ο εξοπλισμός παθητικής ασφάλειας και ενεργητικής ασφάλειας στα Μ.Μ.Μ., καθώς και κάθε συστήματος υποστήριξης των αποφάσεων του οδηγού μέσω του συστήματος τηλεματικής.
Η συμμετοχή του Οργανισμού, ως γνωμοδοτικό όργανο, σε κάθε αλλαγή που σχεδιάζεται στα οδικά δίκτυα της πόλης και σε κάθε κυκλοφοριακή μελέτη που εκπονείται και αφορά στο δίκτυό του.
Η επιλογή των θέσεων των στάσεων, προκειμένου να επιλεγούν τα σημεία τα οποία να κρίνονται ασφαλή, τόσο από την πλευρά του οδηγού, όσο και από την πλευρά του επιβάτη.
Η χάραξη της λεωφορειακής γραμμής, με κριτήριο πάντα την οδική ασφάλεια, αποφεύγοντας διαδρομές με έντονες κλίσεις, επικίνδυνες στροφές και θέσεις εφαρμογής τερμάτων-αφετηριών, με εμφανή προβλήματα παρακώλυσης της λοιπής κυκλοφορίας.
Η λειτουργία ειδικών νυχτερινών γραμμών, οι οποίες διέρχονται από βασικούς οδικούς άξονες, ώστε να δίνεται η δυνατότητα μετακίνησης σε επιβάτες τις νυχτερινές ώρες, που ενδεχομένως δεν βρίσκονται σε ιδανική κατάσταση για να κάνουν χρήση του οχήματός τους."

Από δελτίο Τύπου του ΟΑΣΑ που κοκορεύεται για τις μεγάλες επιτυχίες του στον τομέα της οδικής ασφάλειας. Και επιτέλους μαθαίνουμε την αλήθεια: Οι νυχτερινές γραμμές χρησιμεύουν, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, για να μετακινούνται μεθυσμένοι και ναρκομανείς που δεν μπορούν να οδηγήσουν λόγω της κατάστασής τους κι έτσι... τους καλοδέχεται στα φιλόξενα λεωφορεία! Αν οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία τα δέχεστε αυτά, μη φωνάζετε μετά για τους γύφτους και τους μαχαιροβγάλτες σε Μενίδια, Ζεφύρια, Ασπρόπυργους κ.λπ. Κοινωνική πολιτική είναι βρε, για να μπορούν να μετακινούνται και να μη χρειάζεται να κλέβουν αυτοκίνητα και μηχανάκια...
Ο ΓΓ του Υπουργείου Μεταφορών σε επιστολή-μνημείο ελλιπούς γνώσης και αναξιόπιστης πληροφόρησης για την κατάσταση του συγκοινωνιακού δικτύου της Αθήνας, αφού μετακόμισε τις γραμμές 822-823 στο Ίλιον εντόπισε και σε αυτές και στην περιοχή της Γλυφάδας αποφάσεις που εμποδίζουν την προκαθορισμένη διαδρομή:
[Εικόνα: %25CE%25B2%25CE%25BF%25CF%2585%25CF%2581...F%2582.jpg]

Το ποιες είναι οι αποφάσεις αυτές και τι ακριβώς προβλήματα αντιμετωπίζουν οι γραμμές αυτές είναι σε γνώση απ' ότι φαίνεται μόνο του κυρίου ΓΓ.
Μετά από πολλή προσπάθεια βρήκα ποια γραμμή εννοεί στη Γλυφάδα. Το 154 με απόφαση συνδικάτου δεν πραγματοποιεί τέρμα στο Πανόραμα της Βούλας.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12