Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Το 822 και 823 έχουν τροποποιηθεί οι διαδρομές τους εδώ και κάμποσο καιρό μέχρι να αράξουν τέρμα λόγω παρκαρισμένων. Παλιά μετά τον Άγιο Αντώνιο είχαν διαφορετική διαδρομή μέχρι τέρμα η οποία άλλαξε λόγω παρκαρισμένων.
(14-07-2017, 01:28 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Το 822 και 823 έχουν τροποποιηθεί οι διαδρομές τους εδώ και κάμποσο καιρό μέχρι να αράξουν τέρμα λόγω παρκαρισμένων. Παλιά μετά τον Άγιο Αντώνιο είχαν διαφορετική διαδρομή μέχρι τέρμα η οποία άλλαξε λόγω παρκαρισμένων.
Ναι, αλλά αυτό δεν ήταν απόφαση του συνδικάτου (ή τουλάχιστον όχι μόνο), γιατί δημοσιεύθηκε κανονικά στη Διαύγεια και περάστηκε στο site του ΟΑΣΑ.
(14-07-2017, 08:26 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Ναι, αλλά αυτό δεν ήταν απόφαση του συνδικάτου (ή τουλάχιστον όχι μόνο), γιατί δημοσιεύθηκε κανονικά στη Διαύγεια και περάστηκε στο site του ΟΑΣΑ.

Ισχύει!
Λεφτά υπάρχουν στον ΟΑΣΑ για μετρήσεις ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας σε λεωφορεία-τρόλεϊ: https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%962%CE%...nline=true

Φαίνεται πως σε κάποιους, που βέβαια δεν τους ενοχλεί η ακτινοβολία του κινητού τηλεφώνου που το έχουν προέκταση του χεριού τους, δεν έφτασε ο mediaκός ευτελισμός με δηλώσεις περί "πονοκεφάλων που δεν περνάνε ούτε με depon" από τα "σατανιασμένα" -όπως θα έλεγε και ο πάτερ Κλεομένης- μηχανήματα της τηλεματικής και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Ε, άμα είναι πίστωση μόνο πέντε ευρώ, άντε, χαλάλι...
Και σήμερα το 307 (των 10.15 από Πλακεντίας αυτή τη φορά) δεν ανέβηκε στο βουνό για τις 5 στάσεις των Γλυκών Νερών πάνω από τη Λαυρίου. Τώρα όμως ο οδηγός, μετά από διαμαρτυρίες επιβατών, ανέστρεψε και έκανε τελικά τις 3 από τις 5 στάσεις.
Η κατάσταση που επικρατεί τις τελευταίες μέρες στο αμαξοστάσιο της Π. Ραλλη είναι τραγική.
Με το πρόγραμμα του θερινού II οι γραμμές απαιτούν ελάχιστα οχήματα ώστε να εκτελούνται τα προγραμματισμένα δρομολόγια που υπάρχουν.
Η Ράλλη λοιπόν έχει να βγάλει αυτά τα ελάχιστα οχήματα μόνο στις παρακάτω γραμμές:
ΚΑΘ: Β5, Α7, Β9, Α/Β10, Α13 (μόνο κάποιες βάρδιες γιατί το έχει αναλάβει μαζί με τα Λιόσια) , 608 (μόνο κάποιες βάρδιες γιατί το έχει αναλάβει μαζί με το Ελληνικό), Β15, 703, 843.
ΣΑΒ: Β5 (μόνο κάποιες βάρδιες γιατί τις περισσότερες τις έχει η Ανθούσα), Α7, Β9, Α/Β10, Α13 (μόνο κάποιες βάρδιες γιατί τις υπόλοιπες τις έχουν τα Λιόσια), 608, Β15, 703, 843.
ΚΥΡ: Β5, Α7, Β9, Α/Β10, 608, Β15, 703, 843.
Πάρα λοιπόν τα λίγα οχήματά που χρειάζεται να βγάλει το αμαξοστάσιο για να καλύψει πλήρως όλες τις γραμμές (το πολύ 50/55 οχήματα) η κατάσταση που επικρατεί είναι η εξής:
Β9: Συνήθως καθημερινές και Σάββατα κυκλοφορούν το πολύ 3 οχήματά. Κυριακές είναι πάντα πλήρως επανδρωμένο. Έχει υπάρξει και καθημερινή που είχε μόνο ένα όχημα. Η κατάσταση λοιπόν που επικρατεί έχει αναγκάσει τον κόσμο να μην το υπολογίζει πια σαν γραμμή και ενώ μπορεί να έχει και 50 λεπτά να περάσει έχει άδειες θέσεις το Ν2. Μια φορά μάλιστα είχε πάει και όχημα από Βοτανικό εννοείτε με οδηγό που ήξερα από Π. Ράλλη
Β5: Λίγο καλύτερη κατάσταση από το Β9 και αυτό γιατί έχει μερικές βάρδιες η Ανθούσα (ΚΑΘ ΘΕΡ1 κ ΣΑΒ ΘΕΡ2). Δηλαδή τόσο χάλια που λέμε ότι η γραμμή σώθηκε λόγω των επανδρώσεων της Ανθούσας
Α7: Μια από τα ίδια. Λίγο καλύτερη κατάσταση ακόμα και από το Β5, καθώς κυκλοφορούν λίγο πιο πολλά οχήματα.
Α13: Έχει τύχει η Π. Ράλλη να μην έχει βάλει ούτε ένα αμάξι και να υπάρχουν μόνο αμάξια των Άνω Λιοσίων !!
703: Εκεί λείπουν ελάχιστες βάρδιες αλλα και πάλι έχει τύχει να περιμένω και Σάββατο 55 λεπτά στο Αιγάλεω. Σε αυτήν την γραμμή πρέπει να είσαι τυχερός και να σου ανοίξει ο οδηγός μπροστά για χωρεσεις.
843: Οπότε το κοιτάω από την εφαρμογή βλέπω 3 ή 4 οχηματα.
Β15: Σχεδόν πάντα δεν βάζει ούτε ένα όχημα. Πολύ σπάνια και μόνο το πρωί μπορεί να βάλει κανένα.
Α/Β10: πλέον, σχεδόν πάντα αν κοιτάξεις την εφαρμογή υπάρχει ένα αμάξι σε κάθε γραμμή και σε κάθε κατεύθυνση. Σύνολο 4 δηλαδή και αν.
Και αναρωτιέμαι τι θα γίνει:
-Μόλις πάρει από 11/09 τα 421 και 051;
-Μόλις από 11/0o οι βάρδιες που θα πρέπει να καλύψει αυξηθούν υπερβολικά;
-Μόλις από 01/10 πάρει και το 054;
Μήπως θα έπρεπε:
-Να μεταφερθούν κάποιες γραμμές της σε άλλα αμαξοστασια? Π.χ. το 421 που έχει 8 οχήματα με το χειμερινό η Ράλλη (και άλλα 3 η Ανθούσα). Δεν γνωρίζω αν τα Λιόσια εχουν και αυτά πρόβλημα, πάντως ποτέ δεν λείπει όχημα από 421 (τώρα με θερινά προγράμματα), 755, Α8, 721, 504, Γ12..
-Να μεταφερθούν οχήματα από άλλα αμαξοστασια, εφόσον το πρόβλημα είναι τα οχήματα και όχι οι οδηγοί? Π.χ. να μεταφέρουν έστω 10 Ν2 από Βοτανικό ή 15 GN από Ελληνικό...
-Να γίνουν τροποποιήσεις των γραμμών ώστε να χρειάζονται λιγότερα οχήματα. Π.χ. Τοπικοποιήση του Β9 στον Σταθμό Μεταμόρφωσης.
Τέλος, συγνωμη αν σας κούρασα με την πολυλογία μου. Περιμένω τα σχόλια σας..
Είναι ενισχυμένα τα αεροδρόμια (Χ95 και Χ96) και δρομολογούνται κυρίως αυτά! Όλα τα άλλα της Ράλλη δράμα.

Είναι κι άλλα όμως που βγάζει! Β18/Γ18, Α1, 622/815

Από χειμερινό θα αραιώσουν τα αεροδρόμια και θα φύγει το Α1 και το μεγαλύτερο μέρος του 608 αλλά και πάλι η κατάσταση θα είναι δράμα αφού θα πάρουν 051, 054 και το περισσότερο 421!

Ο Βοτανικός έχει θέμα με τα 12μ οπότε ούτε για αστείο δεν πρέπει να δώσει λεωφορεία στη Ράλλη! Ήδη βλέπαμε μιντι σε 811, 821 και 837 που οι περισσότεροι δεν έχουν ιδέα τη λαούς μαζεύουν (τώρα με Θ2 ξαναπήραν στάνταρ 12μ 821 και 837). Στο Θ1 που είχαν το 829 το είχαν μιντοποίησει κι αυτό! Χώρια 1-2 μιντι τη μέρα στο 813 και πιο σπάνια σε τοπικά Ελευσίνας ή 036! Τώρα μοιάζει να είναι εντάξει ο Βοτανικός λόγω Θ2. Οπότε ΟΧΙ 12μ από Βοτανικό στη Ράλλη!
(31-07-2017, 02:19 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Είναι ενισχυμένα τα αεροδρόμια (Χ95 και Χ96) και δρομολογούνται κυρίως αυτά! Όλα τα άλλα της Ράλλη δράμα.

Είναι κι άλλα όμως που βγάζει! Β18/Γ18, Α1, 622/815

Από χειμερινό θα αραιώσουν τα αεροδρόμια και θα φύγει το Α1 και το μεγαλύτερο μέρος του 608 αλλά και πάλι η κατάσταση θα είναι δράμα αφού θα πάρουν 051, 054 και το περισσότερο 421!

Ο Βοτανικός έχει θέμα με τα 12μ οπότε ούτε για αστείο δεν πρέπει να δώσει λεωφορεία στη Ράλλη! Ήδη βλέπαμε μιντι σε 811, 821 και 837 που οι περισσότεροι δεν έχουν ιδέα τη λαούς μαζεύουν (τώρα με Θ2 ξαναπήραν στάνταρ 12μ 821 και 837). Στο Θ1 που είχαν το 829 το είχαν μιντοποίησει κι αυτό! Χώρια 1-2 μιντι τη μέρα στο 813 και πιο σπάνια σε τοπικά Ελευσίνας ή 036! Τώρα μοιάζει να είναι εντάξει ο Βοτανικός λόγω Θ2. Οπότε ΟΧΙ 12μ από Βοτανικό στη Ράλλη!

Ναι όντως ισχύει ότι η Ράλλη έχει τα Α1, 622/815, Β/Γ18. Ισως ξέχασα να τα αναφέρω γιατί το τα 622/815 τώρα είναι Κυριακές στον Βοτανικό, και τα Β/Γ18 έχουν αρκετές βάρδιες στον Πειραιά. Τέλος πάντων όντως έπρεπε να τα βάλω και αυτά.
Γνωρίζω ότι ο Βοτανικός έχει έλλειψη σε 12μετρα. Έγραψα όμως να δώσει έναν μικρό αριθμό στη Ράλλη γιατί πριν λίγες μέρες είχε πάει το #642 του Βοτανικού στο Β9 και μου έδωσε την εντύπωση ότι είχε έστω κάποια ελάχιστα αμάξια ελεύθερα.
Δεν ξέρω αν μπορεί κάποιο άλλο αμαξοστάσιο να αναλάβει κάποιες γραμμές τις Ράλλη π.χ. να πάρουν τα Λιόσια τα 8 οχήματα που έχει τις καθημερινές χειμερινού η Ράλλη στο 421 ή να πάρουν τα Λιόσια το Α13. Επίσης θα μπορούσαν να γίνουν τροποποιήσεις σε κάποιες γραμμές ώστε να εξοικομομηθούν οχήματα. Ας πούμε να κοπεί το Β9 στον Στ. Μεταμόφωσης.
Πάντως, πρέπει να γίνει κάτι γιατί δεν γίνεται να υπάρχουν κορμοί γραμμές με 1/2 οχήματα. Σιγά σιγά οι γραμμές θα χάσουν την αξιοπιστία τους, θα περνάν ανα 1 ώρα και θα είναι μονίμως άδεια.
Όταν δεν μπορείς να σΟ.ΣΥς ένα μαγαζί πας και το κλείνεις. Πλέον είναι η μόνη λύση γι΄αυτή την εταιρία. Δεν γίνεται τα τρόλεϊ να κυκλοφορούν σχεδόν κανονικά και τα μισά Α/Σ των λεωφορείων να μην έχουν οχήματα με Θ2.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12