Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
(15-04-2017, 10:37 PM)panos1 Έγραψε: [ -> ]Καλησπέρα!

Επειδή είναι πιθανό να το χρειαστώ σε λίγο καιρό για εργασιακούς λόγους, γνωρίζει κανείς αν τηρούνται τα δρομολόγια του 550 το πρωί (8-9 από Π. Φάληρο);

Οποιαδήποτε πληροφορία/εμπειρία (τόσο στο Χειμερινό όσο και στα Θερινά Ι & ΙΙ) θα με βοηθούσε ιδιαίτερα!

Ευχαριστώ και Καλή Ανάσταση!
Αρχικά, Χρόνια πολλά και Καλές Γιορτές! Τώρα..

Σε όλες τις γραμμές, λόγω της δραματικής έλλειψης προσωπικού, λείπουν καθημερινά βαρδιες..
Στο ΑΜ ΕΛΛ, προσπαθούν να μεταβαλλουν τις βαρδιες που κόβουν, σε αντίθεση με άλλα Αμαξοστάσια που κόβουν πιο σταθερά συγκεκριμένες βαρδιες.

Οι ώρες που σε ενδιαφέρουν είναι οι "επικίνδυνες" καθώς είναι οι βαρδιες που εύκολα κόβονται (0730-1530/1530-2330, άρα το τελευταίο δρομολόγιο φορτώνει γύρω στις 2100 και, ενώ το πρώτο γύρω στις 0800..)
Αλλά σε μια γραμμή με 10λεπτα, η μεταβολή που υφίσταται είναι του 5λεπτου, που μπορεί να καθυστερήσει στον δρόμο ακόμη και αν φύγει κανονικά στην προγραμματισμενη ώρα του, οπότε μικρη σημασία έχει.. Να ρώταγες για το Β1, οκ! Tongue

Ελπίζω να σε κάλυψα και να μην σε αγχώνουν τα προγραμματισμενα δρομολόγια που δεν εκτελούνται όπως αναγράφονται πάντα..
Να ρωτήσω κάτι; Ισχύει κανένα από τα δρομολόγια που λέει η εφαρμογή για το 021; Το λέω γιατί μιά και δεν έχει αρχίσει ακόμα το σχολείο και έχω αρκετό χρόνο, καθομαι 2 μερες τωρα και παρατηρώ ότι ειδικά από Γκύζη όλα τα οχήματα της γραμμής φεύγουν σε τελείως άσχετες ωρες. Βέβαια, στην διαύγεια έχει ανέβει η απόφαση που θα καθιστά την γραμμή κυκλική, αλλά μέχρι να εφαρμοστεί και να βγουν νεα δρομολόγια πως θα ξέρουμε τις πραγματικές ώρες του 021;;;
(21-04-2017, 01:38 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: [ -> ]Να ρωτήσω κάτι; Ισχύει κανένα από τα δρομολόγια που λέει η εφαρμογή για το 021; Το λέω γιατί μιά και δεν έχει αρχίσει ακόμα το σχολείο και έχω αρκετό χρόνο, καθομαι 2 μερες τωρα και παρατηρώ ότι ειδικά από Γκύζη όλα τα οχήματα της γραμμής φεύγουν σε τελείως άσχετες ωρες. Βέβαια, στην διαύγεια έχει ανέβει η απόφαση που θα καθιστά την γραμμή κυκλική, αλλά μέχρι να εφαρμοστεί και να βγουν νεα δρομολόγια πως θα ξέρουμε τις πραγματικές ώρες του 021;;;

Τα δρομολόγια της κάθε γραμμής μπορεί να διαφοροποιούνται λόγω υποδρομολόγησης, ενώ την περίοδο του Πάσχα υπάρχει και σχετικά μειωμένη επιβατική κίνηση, οπότε δικαιολογούνται ακόμα περισσότερο (θα έπρεπε να ισχύει Θερινό όπως στο Τραμ).

Πραγματικές ώρες για καμία γραμμή δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, μιας και οι οποίες μεταβολές στη δρομολόγηση είναι εμφανείς μόνο στις οθόνες των οδηγών.
(21-04-2017, 02:50 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Τα δρομολόγια της κάθε γραμμής μπορεί να διαφοροποιούνται λόγω υποδρομολόγησης, ενώ την περίοδο του Πάσχα υπάρχει και σχετικά μειωμένη επιβατική κίνηση, οπότε δικαιολογούνται ακόμα περισσότερο (θα έπρεπε να ισχύει Θερινό όπως στο Τραμ).

Πραγματικές ώρες για καμία γραμμή δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, μιας και οι οποίες μεταβολές στη δρομολόγηση είναι εμφανείς μόνο στις οθόνες των οδηγών.
Θα ειναι αραγε ποτε και στην εφαρμογη διαθεσιμα τα πραγματικα δρομολογια;;
(17-04-2017, 05:59 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Αρχικά, Χρόνια πολλά και Καλές Γιορτές! Τώρα..

Σε όλες τις γραμμές, λόγω της δραματικής έλλειψης προσωπικού, λείπουν καθημερινά βαρδιες..
Στο ΑΜ ΕΛΛ, προσπαθούν να μεταβαλλουν τις βαρδιες που κόβουν, σε αντίθεση με άλλα Αμαξοστάσια που κόβουν πιο σταθερά συγκεκριμένες βαρδιες.

Οι ώρες που σε ενδιαφέρουν είναι οι "επικίνδυνες" καθώς είναι οι βαρδιες που εύκολα κόβονται (0730-1530/1530-2330, άρα το τελευταίο δρομολόγιο φορτώνει γύρω στις 2100 και, ενώ το πρώτο γύρω στις 0800..)
Αλλά σε μια γραμμή με 10λεπτα, η μεταβολή που υφίσταται είναι του 5λεπτου, που μπορεί να καθυστερήσει στον δρόμο ακόμη και αν φύγει κανονικά στην προγραμματισμενη ώρα του, οπότε μικρη σημασία έχει.. Να ρώταγες για το Β1, οκ! Tongue

Ελπίζω να σε κάλυψα και να μην σε αγχώνουν τα προγραμματισμενα δρομολόγια που δεν εκτελούνται όπως αναγράφονται πάντα..

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

Ο λόγος που με άγχωσε αυτό το θέμα είναι επειδή θα το παίρνω σαν ανταπόκριση από άλλο λεωφορείο ή τραμ και επειδή φοβάμαι και τυχόν επιπλέον καθυστέρηση στον δρόμο, ειδικά στην Κηφισίας... Υποθέτω ότι μετά τις πρώτες μέρες θα ξέρω τις πραγματικές ώρες (αν είναι οι ίδιες κάθε μέρα) και θα πορευτώ ανάλογα.

Ευχαριστώ και πάλι!
Έχουν ξεφύγει τελείως. Σημερα πήγα στον σταθμό Κηφισιάς για να πάρω το Β9 να πάω σπίτι μου. Έφτασα στον σταθμό στις 18:48, σύμφωνα με την εφαρμογή το προηγούμενο πέρασε πριν 1 λεπτό δηλαδή στις 18:47, και το επόμενο θα έφευγε 19:00 απο την αφετηρία και θα ερχόταν κατά τις 19:10 στον σταθμό, δηλαδή θα περίμενα 22 λεπτά. Και όμως το επόμενο Β9 πέρασε μετά από 1 ώρα και 10 λεπτά δηλαδή στις 19:55 περίπου. Μάλιστα ήταν και Ν2, οπότε καταλαβαίνετε τι ακολούθησε:
Ήρθε λοιπόν το Ν2 #720 στις 19:55 - αφού περίμενα 1 ώρα ήδη - ήταν γεμάτο και δεν ειχε ούτε μια θέση, οπότε πήγα μέχρι την Φιλαδέλφεια όρθιος και κολλημένος πάνω στην πόρτα... Κάναμε το δρομολόγιο γύρω στα 20 λεπτά γιατί δεν σταματήσαμε σε καμία στάση αφού δεν χωρούσε ούτε 1 καρφίτσα μέσα. Μόλις κατέβηκα Φιλαδέλφεια μετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία, από πίσω ακολουθούσε το Ν2 #699 και αυτό γεμάτο γιατί είχε σταματήσει σε όλες τις στάσεις μετά τον σταθμό Κηφισίας που δεν σταματήσαμε εμείς. αξίζει να αναφέρω ότι το Ν2 #699 πέρασε από την στάση του σταθμού της Κηφισίας στις 19:57, δηλαδή μόλις 2 λεπτά με το Ν2 #720, που είχε περάσει 1 ώρα και 10 λεπτά μετά το agora.
Είναι δυνατόν να συμβαίνουν τέτοια πράγματα σε γραμμές κορμούς όπως το Β9; Έχουν ιδέα τι κόσμο μαζεύει. Βλέπω μια τεράστια απαξίωση προς την γραμμή αυτή. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι έκανε 1 ώρα και παραπάνω να περάσει. Αφού ήδη την έχουν καταξεφτιλίσει την γραμμή από συχνότητα, χάθηκε να βάλουν καμία νταλίκα; Είναι δυνατόν σήμερα να έχει μόνο 3 νταλίκες;
Αναρωτιέμαι τι θα γίνει στην επιστροφή. Το agora είχε δρομολόγιο στις 19:55 απο Αφετηρία, και το επόμενο όχημα που ακολουθούσε ήταν το Ν2 #720 το οποίο έφτασε Χαλκοκονδυλη στις 20:48 και σχολαμε, όπως ήταν αναμενόμενο αφού πάντα τέτοια ώρα σχολαει αυτή η βάρδια. Η επόμενη άφιξη του Β9 ήταν 1 λεπτό μετά το Ν2 #720 - που όπως είπα σχολασε - δηλαδή στις 20:49. Γέμισε κατευθείαν μέχρι που δεν χωρούσαν άλλοι και έφυγε στις 21:00. Σε όλες τις υπόλοιπες στάσεις παλι δεν θα χωρούσε κανένας. Το επόμενο δρομολόγιο θα είναι στις 21:30 απο Αφετηρία, με το όχημα Ν2 #723.
Δεν ξέρω αν αξίζει να περιγράψω και άλλο την κατάσταση, αλλά κλείνοντας θα ήθελα να μου πείτε αν αυτή είναι σωστή κατάσταση που πρέπει να βρίσκονται οι σημαντικές γραμμές που έχει ένας μεγάλος οργανισμός.

Υ.Γ. Θα προλάβαινα το agora και δεν θα περίμενα 1 ώρα γιατί είχα φτάσει στο Μαρούσι στις 18:27 οπότε ακομα και σε 10 λεπτά να πέρναγε ο ηλεκτρικός θα προλάβαινα, αλλά ο ηλεκτρικός ήρθε μετά από 15 λεπτά...Δηλαδή πιο άτυχος παθαίνεις.
(27-04-2017, 08:55 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: [ -> ]Έχουν ξεφύγει τελείως. Σημερα πήγα στον σταθμό Κηφισιάς για να πάρω το Β9 να πάω σπίτι μου. Έφτασα στον σταθμό στις 18:48, σύμφωνα με την εφαρμογή το προηγούμενο πέρασε πριν 1 λεπτό δηλαδή στις 18:47, και το επόμενο θα έφευγε 19:00 απο την αφετηρία και θα ερχόταν κατά τις 19:10 στον σταθμό, δηλαδή θα περίμενα 22 λεπτά. Και όμως το επόμενο Β9 πέρασε μετά από 1 ώρα και 10 λεπτά δηλαδή στις 19:55 περίπου. Μάλιστα ήταν και Ν2, οπότε καταλαβαίνετε τι ακολούθησε:
Ήρθε λοιπόν το Ν2 #720 στις 19:55 - αφού περίμενα 1 ώρα ήδη - ήταν γεμάτο και δεν ειχε ούτε μια θέση, οπότε πήγα μέχρι την Φιλαδέλφεια όρθιος και κολλημένος πάνω στην πόρτα... Κάναμε το δρομολόγιο γύρω στα 20 λεπτά γιατί δεν σταματήσαμε σε καμία στάση αφού δεν χωρούσε ούτε 1 καρφίτσα μέσα. Μόλις κατέβηκα Φιλαδέλφεια μετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία, από πίσω ακολουθούσε το Ν2 #699 και αυτό γεμάτο γιατί είχε σταματήσει σε όλες τις στάσεις μετά τον σταθμό Κηφισίας που δεν σταματήσαμε εμείς. αξίζει να αναφέρω ότι το Ν2 #699 πέρασε από την στάση του σταθμού της Κηφισίας στις 19:57, δηλαδή μόλις 2 λεπτά με το Ν2 #720, που είχε περάσει 1 ώρα και 10 λεπτά μετά το agora.
Είναι δυνατόν να συμβαίνουν τέτοια πράγματα σε γραμμές κορμούς όπως το Β9; Έχουν ιδέα τι κόσμο μαζεύει. Βλέπω μια τεράστια απαξίωση προς την γραμμή αυτή. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι έκανε 1 ώρα και παραπάνω να περάσει. Αφού ήδη την έχουν καταξεφτιλίσει την γραμμή από συχνότητα, χάθηκε να βάλουν καμία νταλίκα; Είναι δυνατόν σήμερα να έχει μόνο 3 νταλίκες;
Αναρωτιέμαι τι θα γίνει στην επιστροφή. Το agora είχε δρομολόγιο στις 19:55 απο Αφετηρία, και το επόμενο όχημα που ακολουθούσε ήταν το Ν2 #720 το οποίο έφτασε Χαλκοκονδυλη στις 20:48 και σχολαμε, όπως ήταν αναμενόμενο αφού πάντα τέτοια ώρα σχολαει αυτή η βάρδια. Η επόμενη άφιξη του Β9 ήταν 1 λεπτό μετά το Ν2 #720 - που όπως είπα σχολασε - δηλαδή στις 20:49. Γέμισε κατευθείαν μέχρι που δεν χωρούσαν άλλοι και έφυγε στις 21:00. Σε όλες τις υπόλοιπες στάσεις παλι δεν θα χωρούσε κανένας. Το επόμενο δρομολόγιο θα είναι στις 21:30 απο Αφετηρία, με το όχημα Ν2 #723.
Δεν ξέρω αν αξίζει να περιγράψω και άλλο την κατάσταση, αλλά κλείνοντας θα ήθελα να μου πείτε αν αυτή είναι σωστή κατάσταση που πρέπει να βρίσκονται οι σημαντικές γραμμές που έχει ένας μεγάλος οργανισμός.

Υ.Γ. Θα προλάβαινα το agora και δεν θα περίμενα 1 ώρα γιατί είχα φτάσει στο Μαρούσι στις 18:27 οπότε ακομα και σε 10 λεπτά να πέρναγε ο ηλεκτρικός θα προλάβαινα, αλλά ο ηλεκτρικός ήρθε μετά από 15 λεπτά...Δηλαδή πιο άτυχος παθαίνεις.
Μην το ψαχνεις η Ραλλη ειδικα εχει πολλα θεματα... Όυτε οδηγους..ουτε 12μετρα ουτε νταλικες... Σε λιγο μονο το αεροδρομιο θα βγαζει πληρως επανδρωμενο! Ελληνικο και Ραλλη εχουν τεραστια θεματα... Και καθε χρονο η κατασταση χειροτερευει...δεν ειμαστε μακρυα απο το τελειωτικο ΜΠΑΜ των Συγκοινωνιων!
(27-04-2017, 08:55 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: [ -> ]Έχουν ξεφύγει τελείως. Σημερα πήγα στον σταθμό Κηφισιάς για να πάρω το Β9 να πάω σπίτι μου. Έφτασα στον σταθμό στις 18:48, σύμφωνα με την εφαρμογή το προηγούμενο πέρασε πριν 1 λεπτό δηλαδή στις 18:47, και το επόμενο θα έφευγε 19:00 απο την αφετηρία και θα ερχόταν κατά τις 19:10 στον σταθμό, δηλαδή θα περίμενα 22 λεπτά. Και όμως το επόμενο Β9 πέρασε μετά από 1 ώρα και 10 λεπτά δηλαδή στις 19:55 περίπου. Μάλιστα ήταν και Ν2, οπότε καταλαβαίνετε τι ακολούθησε:
Ήρθε λοιπόν το Ν2 #720 στις 19:55 - αφού περίμενα 1 ώρα ήδη - ήταν γεμάτο και δεν ειχε ούτε μια θέση, οπότε πήγα μέχρι την Φιλαδέλφεια όρθιος και κολλημένος πάνω στην πόρτα... Κάναμε το δρομολόγιο γύρω στα 20 λεπτά γιατί δεν σταματήσαμε σε καμία στάση αφού δεν χωρούσε ούτε 1 καρφίτσα μέσα. Μόλις κατέβηκα Φιλαδέλφεια μετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία, από πίσω ακολουθούσε το Ν2 #699 και αυτό γεμάτο γιατί είχε σταματήσει σε όλες τις στάσεις μετά τον σταθμό Κηφισίας που δεν σταματήσαμε εμείς. αξίζει να αναφέρω ότι το Ν2 #699 πέρασε από την στάση του σταθμού της Κηφισίας στις 19:57, δηλαδή μόλις 2 λεπτά με το Ν2 #720, που είχε περάσει 1 ώρα και 10 λεπτά μετά το agora.
Είναι δυνατόν να συμβαίνουν τέτοια πράγματα σε γραμμές κορμούς όπως το Β9; Έχουν ιδέα τι κόσμο μαζεύει. Βλέπω μια τεράστια απαξίωση προς την γραμμή αυτή. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι έκανε 1 ώρα και παραπάνω να περάσει. Αφού ήδη την έχουν καταξεφτιλίσει την γραμμή από συχνότητα, χάθηκε να βάλουν καμία νταλίκα; Είναι δυνατόν σήμερα να έχει μόνο 3 νταλίκες;
Αναρωτιέμαι τι θα γίνει στην επιστροφή. Το agora είχε δρομολόγιο στις 19:55 απο Αφετηρία, και το επόμενο όχημα που ακολουθούσε ήταν το Ν2 #720 το οποίο έφτασε Χαλκοκονδυλη στις 20:48 και σχολαμε, όπως ήταν αναμενόμενο αφού πάντα τέτοια ώρα σχολαει αυτή η βάρδια. Η επόμενη άφιξη του Β9 ήταν 1 λεπτό μετά το Ν2 #720 - που όπως είπα σχολασε - δηλαδή στις 20:49. Γέμισε κατευθείαν μέχρι που δεν χωρούσαν άλλοι και έφυγε στις 21:00. Σε όλες τις υπόλοιπες στάσεις παλι δεν θα χωρούσε κανένας. Το επόμενο δρομολόγιο θα είναι στις 21:30 απο Αφετηρία, με το όχημα Ν2 #723.
Δεν ξέρω αν αξίζει να περιγράψω και άλλο την κατάσταση, αλλά κλείνοντας θα ήθελα να μου πείτε αν αυτή είναι σωστή κατάσταση που πρέπει να βρίσκονται οι σημαντικές γραμμές που έχει ένας μεγάλος οργανισμός.

Υ.Γ. Θα προλάβαινα το agora και δεν θα περίμενα 1 ώρα γιατί είχα φτάσει στο Μαρούσι στις 18:27 οπότε ακομα και σε 10 λεπτά να πέρναγε ο ηλεκτρικός θα προλάβαινα, αλλά ο ηλεκτρικός ήρθε μετά από 15 λεπτά...Δηλαδή πιο άτυχος παθαίνεις.
Μήπως κολλήσανε στα ζιγκ-ζαγκ της Φραγκοπούλου από παρκαρισμένα? Δεν θα είναι η πρώτη φορά.. Γιατί 1 ώρα και 10 λεπτά χωρίς κάποιο έκτακτο πρόβλημα, δεν γίνεται να υπάρχει κενό. Ειδικά αφού ήρθε μαζί με το 699, κάπου κολλήσανε.

Και εδώ, θα επανέλθω στην ανάγκη διάσπασης του Β9, που έχει γίνει τραγικό και φυσικά δεν μπορεί έτσι να σηκωθεί με μικρά..
(28-04-2017, 01:14 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Μήπως κολλήσανε στα ζιγκ-ζαγκ της Φραγκοπούλου από παρκαρισμένα? Δεν θα είναι η πρώτη φορά.. Γιατί 1 ώρα και 10 λεπτά χωρίς κάποιο έκτακτο πρόβλημα, δεν γίνεται να υπάρχει κενό. Ειδικά αφού ήρθε μαζί με το 699, κάπου κολλήσανε.

Και εδώ, θα επανέλθω στην ανάγκη διάσπασης του Β9, που έχει γίνει τραγικό και φυσικά δεν μπορεί έτσι να σηκωθεί με μικρά..

Όχι δεν κόλλησαν πουθενά, δεν ήταν αυτός ο λόγος που καθυστερησαν..Τα παρακολουθούσα από την εφαρμογή της τηλεματικής στο κινητό μου.
Εγώ έχασα για λίγο το δρομολόγιο των 18:40, το επόμενο δρομολόγιο στις 19:00 δεν εμφανιστηκε πότε ούτε στην τηλεματικη ούτε στο σταθμό Κηφισιάς το ίδιο και των 19:20. Το επόμενο δρομολόγιο των 19:35 που το έκανε το Ν2 #720 αργησε 6/7 λεπτά να φύγει και έκανε και άλλα 13 λεπτά να ανέβει πάνω στον σταθμό με τόσο κόσμο που είχαν οι στάσεις. Αυτό το δρομολόγιο πήρα εγώ.
Τώρα το Ν2 #699 είχε αναλάβει το δρομολόγιο τον 19:50 και αφού ξεκίνησε μόνο με 7 λεπτά διάφορα με το προηγούμενο δεν είχε κόσμο και έκανε 9 λεπτά ως τον σταθμό, αυτός είναι ο λόγος που ήρθαν σχεδόν μαζί στον σταθμό και ως την Ν. Φιλαδέλφεια είχαν ενωθεί τελείως.
Τώρα γιατί τουλαχιστον 2 οχήματα (19:00/20) έλειπαν δεν ξέρω. Επειδή όμως ξερω τα καρτελακια του Β9, το όχημα που κάνει δρομολόγιο στις 19:00 απο Τέρμα, κάνει και πολλές άλλες αναχωρήσεις από Αφετηρία και τερμα. Οι προηγουμενες λοιπόν αναχωρήσεις που είχε το συγκεκιριμενο καρτελάκι (π.χ.15:40 και 16:55 απο Τέρμα και Αφετηρία αντίστοιχα) έγιναν κανονικά με το Ν2 #679. Άρα το πρωί το όχημα ήταν κανονικά δρομολογημενο. Και έτσι λοιπόν αφού ήξερα ότι στις 19:00 θα έφευγε από Τέρμα το #679 νόμιζα ότι θα ερχόταν και ας μην το είχε η τηλεματικη, άλλωστε μπορεί να του είχε κολλήσει. Έτσι λοιπόν δεν ήρθε καθόλου, δεν ήρθε και το επόμενο και συμπληρώθηκε η μια ώρα αναμονής...
(28-04-2017, 03:45 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: [ -> ]Όχι δεν κόλλησαν πουθενά, δεν ήταν αυτός ο λόγος που καθυστερησαν..Τα παρακολουθούσα από την εφαρμογή της τηλεματικής στο κινητό μου.
Εγώ έχασα για λίγο το δρομολόγιο των 18:40, το επόμενο δρομολόγιο στις 19:00 δεν εμφανιστηκε πότε ούτε στην τηλεματικη ούτε στο σταθμό Κηφισιάς το ίδιο και των 19:20. Το επόμενο δρομολόγιο των 19:35 που το έκανε το Ν2 #720 αργησε 6/7 λεπτά να φύγει και έκανε και άλλα 13 λεπτά να ανέβει πάνω στον σταθμό με τόσο κόσμο που είχαν οι στάσεις. Αυτό το δρομολόγιο πήρα εγώ.
Τώρα το Ν2 #699 είχε αναλάβει το δρομολόγιο τον 19:50 και αφού ξεκίνησε μόνο με 7 λεπτά διάφορα με το προηγούμενο δεν είχε κόσμο και έκανε 9 λεπτά ως τον σταθμό, αυτός είναι ο λόγος που ήρθαν σχεδόν μαζί στον σταθμό και ως την Ν. Φιλαδέλφεια είχαν ενωθεί τελείως.
Τώρα γιατί τουλαχιστον 2 οχήματα (19:00/20) έλειπαν δεν ξέρω. Επειδή όμως ξερω τα καρτελακια του Β9, το όχημα που κάνει δρομολόγιο στις 19:00 απο Τέρμα, κάνει και πολλές άλλες αναχωρήσεις από Αφετηρία και τερμα. Οι προηγουμενες λοιπόν αναχωρήσεις που είχε το συγκεκιριμενο καρτελάκι (π.χ.15:40 και 16:55 απο Τέρμα και Αφετηρία αντίστοιχα) έγιναν κανονικά με το Ν2 #679. Άρα το πρωί το όχημα ήταν κανονικά δρομολογημενο. Και έτσι λοιπόν αφού ήξερα ότι στις 19:00 θα έφευγε από Τέρμα το #679 νόμιζα ότι θα ερχόταν και ας μην το είχε η τηλεματικη, άλλωστε μπορεί να του είχε κολλήσει. Έτσι λοιπόν δεν ήρθε καθόλου, δεν ήρθε και το επόμενο και συμπληρώθηκε η μια ώρα αναμονής...
Το 679 την Τετάρτη ήταν στο 051 με τελευταίο δρομολόγιο 2325 από Μενάνδρου (από αντικατάσταση) και την Τρίτη στο 054 (23αρι ΣΧ.ΑΦ.). Ένα αμάξι καρναβάλι..
Αν κατάλαβα καλά μιλάμε για την Τετάρτη, οπότε πιθανώς να πήγε μέσα με βλάβη εκείνη την ώρα και να το έδωσαν μετά..
Τώρα, αν και των 1920 ήταν σε βλάβη, πρέπει να είσαι πολύ άτυχος..
Κάνε μια αναφορά στον ΟΑΣΑ όμως, για να μην μένουμε στα λόγια και να λάβεις την απάντησή σου..
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12