Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
(16-05-2013, 01:13 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Με την κατάργηση του 210 θα και χωρίς περαιτέρω αλλαγές θα έχει η Τερψιθέα μόνο το 205 για σύνδεση με το μετρό με μια τραγική συχνότητα 30'-40' στην αιχμή και αν δε τροποποιηθούν τα Β1-101 για Στ. Αλίμου θα μείνει η Γερουλάνου χωρις σύνδεση με μετρό.

Τι Β1 λέει ότι παραμένει ως έχει και για το 101 δεν αναφέρει κάτι.

Πραγματικά οι αλλαγές είναι ελάχιστες. Χρειάζεται ριζική αναδιάρθρωση το σύνολο του δικτύου από τον Άλιμο και την Ηλιούπολη και νοτιότερα, από την οποία θα προέκυπτε και εξοικονόμηση οχημάτων, αλλά -άγνωστο γιατί- περιορίστηκαν σε κάποιες λίγες μεταβολές.
Προσωπικά, το όλο σχέδιο, όπως προκύπτει από την αναδημοσιευμένη επιστολή, το θεωρώ αποτυχία.
Όντως βλακεία είναι όλο αυτό. Το 210 ίσως θα το κόψουνε με το σκεπτικό ότι η διαδρομή του είναι σε απόσταση περπατήματος από τους σταθμούς του μετρό, αλλά δεν είναι έτσι. Πρώτον διότι άλλη η απόσταση μεταξύ δύο στάσεων λεωφορείου και άλλη μεταξύ δύο σταθμών μετρό και δεύτερον διότι υπάρχουν και άνθρωποι που δεν μπορούν να το "κόψουν με τα πόδια ως τη Βουλιαγμένης." Για μένα θα 'πρεπε το 210 να γίνει τοπικό στο Στ.Αλίμου (με πύκνωση φυσικά), το 101 να καταργηθεί και να δημιουργηθεί ένα νέο τοπικό που θα καλύπτει τη διαδρομή του 101 και μέρος αυτής του 109 και να συνδέει κέντρο Αλίμου (παραλία) με Στ.Αλίμου. Έτσι θα 'χει και ανταπόκριση με τις γραμμές της παραλίας και με το μετρό και γλυτώνουμε και τα οχήματα του 101 που πηγαινοέρχονται Πειραιά. Βέβαια υπάρχει και η λύση της επέκτασης του 201 στη Θράκης, αλλά 1) πρέπει να πυκνωθεί και δε νομίζω να αξίζει τον κόπο και 2) είναι χαζό να παίρνεις τους επιβάτες από Σούρμενα και να τους αδειάζεις... στη Δάφνη, όταν υπάρχουν τόσοι σταθμοί μετρό πιο κοντά σου.
(17-05-2013, 04:44 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Όντως βλακεία είναι όλο αυτό. Το 210 ίσως θα το κόψουνε με το σκεπτικό ότι η διαδρομή του είναι σε απόσταση περπατήματος από τους σταθμούς του μετρό, αλλά δεν είναι έτσι. Πρώτον διότι άλλη η απόσταση μεταξύ δύο στάσεων λεωφορείου και άλλη μεταξύ δύο σταθμών μετρό και δεύτερον διότι υπάρχουν και άνθρωποι που δεν μπορούν να το "κόψουν με τα πόδια ως τη Βουλιαγμένης." Για μένα θα 'πρεπε το 210 να γίνει τοπικό στο Στ.Αλίμου (με πύκνωση φυσικά), το 101 να καταργηθεί και να δημιουργηθεί ένα νέο τοπικό που θα καλύπτει τη διαδρομή του 101 και μέρος αυτής του 109 και να συνδέει κέντρο Αλίμου (παραλία) με Στ.Αλίμου. Έτσι θα 'χει και ανταπόκριση με τις γραμμές της παραλίας και με το μετρό και γλυτώνουμε και τα οχήματα του 101 που πηγαινοέρχονται Πειραιά. Βέβαια υπάρχει και η λύση της επέκτασης του 201 στη Θράκης, αλλά 1) πρέπει να πυκνωθεί και δε νομίζω να αξίζει τον κόπο και 2) είναι χαζό να παίρνεις τους επιβάτες από Σούρμενα και να τους αδειάζεις... στη Δάφνη, όταν υπάρχουν τόσοι σταθμοί μετρό πιο κοντά σου.

To 210 καλά κάνουν και το κόβουν και λογικά θα έχουν σκοπό να συνδέσουν την Γερουλάνου με Στ. Αλίμου με Β1/101. Επίσης, για τον Άλιμο σχεδιάζεται τοπική κυκλική οπότε θα δούμε τι θα μείνει.
Μόλις χθες -περίπου 1 μήνα μετά την επιστολή μου- έλαβα "απάντηση" από τον ΟΑΣΑ για τις αλλαγές που επίκεινται στα ΝΠ, λόγω επέκτασης του Μετρό.
Και φυσικά βάζω τη λέξη "απάντηση" σε εισαγωγικά, διότι αυτό που αναφέρει το απαντητικό έγγραφο είναι ότι "η Υπηρεσία έχει σχεδιάσει μία γενική αναδιάρθωση των λεωφορειακών γραμμών στα Νότια Προάστια". Στην αναδιάρθρωση συμπεριλαμβάνει όμως πέρα από τις τροποποιήσεις (για κάποιες γνωρίζουμε ήδη) και συνενώσεις (μάλλον περί Αλίμου ο λόγος).
Ουσιαστικά δεν αναφέρει τίποτα άλλο σημαντικό, πέρα από το ότι οι αλλαγές θα γνωστοποιηθούν εγκαίρως (φαντάζομαι όπως και στην περίπτωση του Περιστερίου...) με δελτίο τύπου και σχετική ανακοίνωση, ενώ στο τέλος με ευχαριστούν για την επικοινωνία "η οποία βοηθά στον προσδιορισμό των αναγκών και την καταγραφή των προβλημάτων του επιβατικού κοινού".
Τώρα πως προσδιορίστηκαν οι ανάγκες και πως καταγράφηκαν τα προβλήματα, όταν το μόνο που μου απάντησαν είναι ότι αδυνατούν να απαντήσουν, ένας Θεός ξέρει!

Αν και από εδώ μέσα δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιος κατάλληλος για να δώσει απάντηση (οι αρμόδιοι σιγά μη μπαίνουν σε forum για ν' ακούν τις απόψεις), ωστόσο αδυνατώ ν' αντιληφθώ με ποια λογική να γνωστοποιούνται οι αλλαγές μόνο στις Δημοτικές Αρχές και να μην τίθενται εν γνώσει του επιβατικού κοινού, για να υπάρχει πραγματική διαβούλευση, με κατάθεση προτάσεων που θα συμβάλουν στην εύρυθμη λειτουργία του συγκοινωνιακού δικτύου.
Κατά τύχη, μέσω μίας αναζήτησης στο Google, έπεσα πάνω σε πρακτικά συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Ηλιούπολης το Σεπτέμβρη του '10, όπου είχε συζητηθεί τότε σαν εκτός ημερησίας διάταξης το θέμα της συνένωσης των γραμμών 208/Α4, όπου τότε ένα Δημοτικό Συμβούλιο 30-40 μελών (εκ των οποίων οι περισσότεροι δεν επανεξελέγησαν λίγο καιρό μετά) αποφάσισε παραμονές Δημοτικών Εκλογών να διαφωνήσει με τη συνένωση, χωρίς να καταθέσει κάποια ουσιαστική πρόταση και δίχως να ενημερώσει τους πολίτες και να τους καλέσει να καταθέσουν και αυτοί τις προτάσεις τους. Και εννοείται πως κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, η οποία βρίσκονταν τότε σε πλήρη εξέλιξη, δεν ακούστηκε κουβέντα από κανέναν για το τι θα γινόταν την 1η Δεκέμβρη με το 208 και το Α4...
Που θέλω να καταλήξω; Στο ότι δε μπορεί να συνεχιστεί αυτή η τακτική του να αποφασίζουν κάποιοι γραφειοκράτες, οι οποίοι μπορεί και να μην έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ λεωφορείο στη ζωή τους.
ειμαι περιεργος να δω τι χαμος θα γινει στους κορμους των νοτιων προαστιων μολις κοπει το Ε22 στο μετρο
Θα κλάψουν μανούλες.
Αν δεν μπει γραμμή απο ακαδημια μεχρι γλυφαδα εστω express τοτε θα μιλάμε για μεγάλο πρόβλημα. Και το Ε22 το χειμώνα λίγότερο απο 20-25' δεν χρειάζεται να έχει.
Το ιδανικοτερο θα ήταν ενα Ε22 με 4 οχηματα με 20-25 στην αιχμη και μια express γραμμη ακαδημία-γλυφάδα με 10 οχήματα και 10' στην αιχμη και φυσικά κόψιμο του Β2 (5 οχήματα απο το Β2 4 απο Ε22 και 1 απο κάποια άλλη γραμμη)
(22-05-2013, 08:32 PM)Vasilis21 Έγραψε: [ -> ]ειμαι περιεργος να δω τι χαμος θα γινει στους κορμους των νοτιων προαστιων μολις κοπει το Ε22 στο μετρο
Εντάξει δεν θα γίνει και χαμός. Μην ξεχνάμε ότι το Ε22 Καθημερινές είχε 2-3 δρομολόγια/ώρα και το Β2 πάει με 12μετρα και δεν γεμίζει. Οπότε όσοι χρησιμοποιούσαν το Ε22 στο τμήμα Ακαδημία-Γλυφάδα μπορούν να εξυπηρετηθούν αρκετά καλά αν το Β2 πάρει ξανά 18μετρα και αυξήσει λίγο τα δρομολογιά του και με το Τράμ και το Α2.
(20-06-2013, 07:51 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Ακριβώς. Δεν έχει νόημα έτσι μιας και χάνουν άπειρο χρόνο στα στενάκια και φυσικά πάει και η συχνότητα και όλα. Το Α4 συγκεκριμένα τα έχετε πει πριν από εμένα. Ο ΟΑΣΑ δεν ακούει. Κόψιμο μέχρι το μετρό.

Μία καλή λύση θα ήταν:
- Α4: Κόψιμο
- Κάτω Ηλιούπολη: Επαναφορά του 208 με διαδρομή ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ. Χρόνος διαδρομής: 15-20'. Οχήματα: 2. Συχνότητα αιχμής: 15'.
- Λ. Κύπρου: Εξυπηρέτηση από το 154, που μπορεί να διατηρήσει τον υπάρχον αριθμό οχημάτων και να τοπικοποιηθεί στο στ. Αλίμου.
- Τερψιθέα: Εξυπηρέτηση από το 124 που θα πάει στο στ. Ελληνικού και ενίσχυση με επιπλέον οχήματα από κόψιμο Α4 και 210.
Το 124 θα μπορούσε να φτάσει μέχρι την Αργυρούπολη ή την Ηλιούπολη και να εξυπηρετεί και την Κύπρου. Και το 128 θα μπορούσε να πλησιάσει κάποιο σταθμό του μετρό χωρίς να αυξηθεί η συχνότητα απαραίτητα απλά για να γίνει ακόμα πιο χρήσιμη σαν γραμμή. Στην Τερψιθέα πάει και το Β1 οπότε δεν χρειάζεται και το 128. Ή το 207 αντί του 128.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38