Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
(17-07-2013, 02:43 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Λογικά θα πάρει αρθρωτά τα Β2.

Εγώ πιστευω πως θα εχει συνδυασμο Ν1 και GN εκτος αν δουν οτι στο χειμερινο δεν θελει GN η Ε22
(17-07-2013, 02:51 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Εγώ πιστευω πως θα εχει συνδυασμο Ν1 και GN εκτος αν δουν οτι στο χειμερινο δεν θελει GN η Ε22

Στο χειμερινό η Ε22 σε καμία περίπτωση δε θα έχει ανάγκη GN. Εδώ τις καθημερινές τα καλοκαίρια κυκλοφορούν σχεδόν άδειες οι νταλίκες από Βουλιαγμένη έως Σαρωνιδα.
Επίσης, όταν επιβιώνουν Α3/Β3/Α4 με 12μέτρα, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να σπαταλωνται 18μετρα στην Ε22.
(17-07-2013, 03:23 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Στο χειμερινό η Ε22 σε καμία περίπτωση δε θα έχει ανάγκη GN. Εδώ τις καθημερινές τα καλοκαίρια κυκλοφορούν σχεδόν άδειες οι νταλίκες από Βουλιαγμένη έως Σαρωνιδα.
Επίσης, όταν επιβιώνουν Α3/Β3/Α4 με 12μέτρα, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να σπαταλωνται 18μετρα στην Ε22.
Στην αρχη πιστευω οτι θα εχουν καποιες νταλικες για να δουν πως θα παει το πραγμα. Και απο Βουλιαγμένη μέχρι Ελληνικο θα έχει αρκετη επιβατική κίνηση η γραμμη αλλά σιγουρα δεν χρειάζονται 5 νταλίκες, ίσως 3 ή 2. Τώρα τα Α3-Α4 δεν θα έλεγα πως επιβιώνουν γιατί απο αγιο δημητριο γινεται η σαρδελοποιηση απλά είναι απο τις μονες ´´πρωην´´ νταλικογραμμες που εστω ανεκτα σηκώνουν 12μετρο
Πιστεύω πως τα ''νέα'' 171 και Ε22, το χειμώνα τουλάχιστον, δε θα χρειάζονται 18μετρα οχήματα. Άρα τον χειμώνα επιβάλλεται GN στο Β2.
(17-07-2013, 02:51 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Εγώ πιστευω πως θα εχει συνδυασμο Ν1 και GN εκτος αν δουν οτι στο χειμερινο δεν θελει GN η Ε22

Σαφώς και πρέπει να πάρει μόνο αρθρωτά η γραμμή, όπως επίσης δεν μπορώ να αντιληφθώ την ανοησία της μικτής χρήσης 12μετρων και 18μετρων σε μία γραμμή. Ή έχει πολυκοσμία και θέλει νταλίκες ή δεν έχει και παίρνει 12μετρα.
Το μόνο που καταφέρνουν όταν βάζουν μικτά οχήματα είναι να διαλύουν το δρομολόγιο. Έτσι κάνουν χρόνια στο 049. Περιμένεις στη στάση, έρχεται Irisbus και γίνεσαι πίτα. Και επειδή δεν χωράει κόσμο, καθυστερεί σε κάθε στάση. Το επόμενο όχημα, που είναι 18μετρο, πηγαίνει καμαρωτό και γρήγορο, με συνέπεια να "κολλάει" πίσω από το προηγούμενο.
Αποτέλεσμα : Αντί να έχεις δρομολόγιο κάθε 15', έχεις κάθε 25/5, και όσοι ήταν άτυχοι στριμώχθηκαν στο 12μετρο και ξεροστάλιασαν στη στάση, οι λίγοι τυχεροί περίμεναν 5 λεπτά, τους ήρθε η νταλίκα και πήγαν ... κύριοι.

Το Β2 θα χρειαστεί 18μετρο γιατί θα αποτελεί τη μοναδική γραμμή σύνδεσης παραλιακής - Συγγρού. Επίσης, θα βελτιωθεί και η εξυπηρέτηση διότι, αντί να συμπέφτουν κάθε 25' το Β2 με το Ε22 και να πηγαίνουν παρέα, τώρα θα έχει κάθε 10 - 15'. Θα χάνεται χρόνος, βέβαια, επειδή θα κοπεί η Express εξυπηρέτηση, αλλά εν συνόλω καλύτερα θα είναι.

Μεγάλο ατόπημα το γεγονός ότι θα κάνει τέρμα στο ...πουθενά. Έπρεπε να πάει Γλυφάδα.
(17-07-2013, 04:55 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Μεγάλο ατόπημα το γεγονός ότι θα κάνει τέρμα στο ...πουθενά. Έπρεπε να πάει Γλυφάδα.

Ευνοείται όμως η χρήση και του Τραμ έτσι. Αν και το Β2 πήγαινε Γλυφάδα, τότε ποιος είναι ο λόγος που χρυσοπληρώσαμε σαν χώρα για να φτιαχτεί Τραμ;
(17-07-2013, 04:55 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Σαφώς και πρέπει να πάρει μόνο αρθρωτά η γραμμή, όπως επίσης δεν μπορώ να αντιληφθώ την ανοησία της μικτής χρήσης 12μετρων και 18μετρων σε μία γραμμή. Ή έχει πολυκοσμία και θέλει νταλίκες ή δεν έχει και παίρνει 12μετρα.
Το μόνο που καταφέρνουν όταν βάζουν μικτά οχήματα είναι να διαλύουν το δρομολόγιο. Έτσι κάνουν χρόνια στο 049. Περιμένεις στη στάση, έρχεται Irisbus και γίνεσαι πίτα. Και επειδή δεν χωράει κόσμο, καθυστερεί σε κάθε στάση. Το επόμενο όχημα, που είναι 18μετρο, πηγαίνει καμαρωτό και γρήγορο, με συνέπεια να "κολλάει" πίσω από το προηγούμενο.
Αποτέλεσμα : Αντί να έχεις δρομολόγιο κάθε 15', έχεις κάθε 25/5, και όσοι ήταν άτυχοι στριμώχθηκαν στο 12μετρο και ξεροστάλιασαν στη στάση, οι λίγοι τυχεροί περίμεναν 5 λεπτά, τους ήρθε η νταλίκα και πήγαν ... κύριοι.

Το Β2 θα χρειαστεί 18μετρο γιατί θα αποτελεί τη μοναδική γραμμή σύνδεσης παραλιακής - Συγγρού. Επίσης, θα βελτιωθεί και η εξυπηρέτηση διότι, αντί να συμπέφτουν κάθε 25' το Β2 με το Ε22 και να πηγαίνουν παρέα, τώρα θα έχει κάθε 10 - 15'. Θα χάνεται χρόνος, βέβαια, επειδή θα κοπεί η Express εξυπηρέτηση, αλλά εν συνόλω καλύτερα θα είναι.

Μεγάλο ατόπημα το γεγονός ότι θα κάνει τέρμα στο ...πουθενά. Έπρεπε να πάει Γλυφάδα.
Η μικτη χρήση οχημάτων μπορεί να προκαλεί κάποιες φορές το γεγονός που αναφέερεις όμως καποιες φορες ειναι απαραιτητη γιατί εχει διαπιστωθεί ότι καποια δρομολογια μαζευουν περισσοτερο κόσμο και άλλα οχι! Για παραδειγμα στο 237 όταν πήγαινε μεχρι ακαδημια τα δρομολογια :15 :35 στην αιχμη είχαν Ν1 όπως επίσης Ν1 είχαν και μετά τις 9 το βράδυ. Ακόμα και τώρα που πάει δάφνη οι νταλικες όταν μπανουν εχουν συγκεκριμενα δρομολόγια των :45 και :05 απο αστυνομικα. Η μικτή χρηση για μένα είναι σωστη απλα να μπαίνουν σε συγκεκριμενα δρομολογια ο κάθε τυπος οχημάτων που χρειάζεται
Δεν γίνεται τα πάντα να είναι τόσο πολύ ρυθμισμένα. Η μεικτή χρήση αρθρωτών 12μετρων είναι λάθος γενικότερα. Γίνεται στη 3 και το αποτέλεσμα είναι αυτό που λέει ο Citaro και για το 049.
Τώρα το Β2 θα ξεκινήσει λογικά με αρθρωτά γιατί τα χρειάζεται αλλά αμφιβάλλω ότι θα πειράξουν τα αρθρωτά από το Ε22 ακόμα και το Χειμώνα. Λογικά θα σταματήσει να παίρνει αρθρωτά το Α4 που προς τα κει πάει έτσι κι αλλιώς. Υπάρχουν και γραμμές της Ράλλη όπως κάτι Α7, Β5 Β12 κλπ που κόβονται αρθρωτά εύκολα. Επίσης είναι και το Α5 οπότε δεν θα πειραχτεί λογικά το Ε22.
(17-07-2013, 08:43 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Δεν γίνεται τα πάντα να είναι τόσο πολύ ρυθμισμένα. Η μεικτή χρήση αρθρωτών 12μετρων είναι λάθος γενικότερα. Γίνεται στη 3 και το αποτέλεσμα είναι αυτό που λέει ο Citaro και για το 049.
Τώρα το Β2 θα ξεκινήσει λογικά με αρθρωτά γιατί τα χρειάζεται αλλά αμφιβάλλω ότι θα πειράξουν τα αρθρωτά από το Ε22 ακόμα και το Χειμώνα. Λογικά θα σταματήσει να παίρνει αρθρωτά το Α4 που προς τα κει πάει έτσι κι αλλιώς. Υπάρχουν και γραμμές της Ράλλη όπως κάτι Α7, Β5 Β12 κλπ που κόβονται αρθρωτά εύκολα. Επίσης είναι και το Α5 οπότε δεν θα πειραχτεί λογικά το Ε22.
Συμφωνώ και 'γω ότι είναι λάθος η μεικτή χρήση 18μετρων και 12μετρων στην ίδια γραμμή εκτός αν είναι σε διαφορετικές μέρες.
Το να κόψεις τα αρθρωτά απ' το Α4 που έχει Κάτω Ηλιούπολη, στην Αγυρούπολη όλη την Κύπρου και Τερψιθέα και να τ' αφήσεις στο νέο Ε22 που στην ουσία θα 'ναι ένα τοπικό για την Παραλιακή από Γλυφάδα και κάτω δεν έχει λογική. Επίσης, το Α7 χρειάζεται τα αρθρωτά περισσότερο από το Β5 και το Β12.
(17-07-2013, 09:02 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Συμφωνώ και 'γω ότι είναι λάθος η μεικτή χρήση 18μετρων και 12μετρων στην ίδια γραμμή εκτός αν είναι σε διαφορετικές μέρες.
Το να κόψεις τα αρθρωτά απ' το Α4 που έχει Κάτω Ηλιούπολη, στην Αγυρούπολη όλη την Κύπρου και Τερψιθέα και να τ' αφήσεις στο νέο Ε22 που στην ουσία θα 'ναι ένα τοπικό για την Παραλιακή από Γλυφάδα και κάτω δεν έχει λογική. Επίσης, το Α7 χρειάζεται τα αρθρωτά περισσότερο από το Β5 και το Β12.

Λέω ότι θα κόψουν από το Α4 γιατί είναι γραμμή που βάζουν Ν1 καθημερινά και γενικά αντέχει χωρίς αρθρωτά. Το Ε22 άμεσα δεν μπορεί να πάρει Ν1 επειδή είναι καλοκαίρι άρα πάει ο κόσμος παραλία και σκέφτομαι ότι μετά θα μείνει έτσι. Το 171 λογικά θα εμφανιστεί με Ν1 μετά το καλοκαίρι.
Το Α7 χρειάζεται πολύ τα αρθρωτά αλλά τελευταία εμφανίζονται Ν2 και Irisbus Diesel. Στο Β12 έχει στάνταρ και Ν2 χειμώνα καλοκαίρι άσε που πλέον τα Σάββατα βγαίνει όλο με Citelis. Απλά σκέφτομαι ότι τα αρθρωτά που παίρνει τις καθημερινές μπορεί να τα χάσει και αυτά. Και η Β5 παίρνει και 12μετρα πλέον. Καλά δε μιλάω για Β18/Γ18 που πλέον είναι σχεδόν ολόκληρες με 12μετρα.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38