Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Για την πρόταση για το σπάσιμο του 856, αν και τους τελευταίους μήνες με τις πορείες και τα διάφορα στο κέντρο τις περισσότερες ημέρες τις εβδομάδας έσπαγε στα 2, εντούτοις πιστεύω κι εγώ πως είναι από τις καλύτερες διακεντρικές που υπάρχουν στο Λεκανοπέδιο.

Για τα αρχικά που συζητούσαμε περί αλλαγών στην Ηλιούπολη, αν και το θέμα είναι περίπλοκο, ωστόσο πιστεύω πως αυτό που χρειαζόμαστε είναι μια γραμμή που να κινείται σε όλη τη Σοφ. Βενιζέλου από τη μια άκρη ως την άλλη. Δεν πειράζουμε το 237 και παίρνουμε 201 και 216 φτιάχνουμε τη νέα γραμμή και χρησιμοποιούμε 2-3 οχήματα για να υπάρχει κάποια ταχύτερη σύνδεση των πιο απομακρυσμένων από το Μετρό συνοικιών με το νέο σταθμό, αλλά και μια γραμμή που να εξυπηρετεί καλύτερα εντός της πόλης.
(07-02-2013, 11:01 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]ΥΓ: Η πρόταση για ενίσχυση του 703 με Irisbus δεν είναι τόσο λάθος αν εξαιρέσει κανείς την κίνηση στη Θηβών.

Δεδομένου ότι δεν υπάρχει κάποια άλλη λύση, ίσως να άξιζε τον κόπο μια δοκιμή. Αλλά θέλω να σας ρωτήσω κάτι βρε παιδιά: Εμείς τελικά τι θέλουμε από μια τέτοια ενότητα στο φόρουμ; Να κατατίθονται προτάσεις οι οποίες είναι εφαρμόσιμες σήμερα με τα (χάλια) δεδομένα της εποχής ή να αφήνουμε τη φαντασία μας ελεύθερη και να λέμε: "τι θα έκανα αν είχα οχήματα, οδηγούς κι έναν οργανισμό που ενδιαφέρεται να φτιάξει κάποια πράγματα;"
Αφού θα εξοικονομούσαμε κάποια λεωφορεία και οδηγούς θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σε γραμμές που έχουν πρόβλημα (και το 703 είναι μία από αυτές). Αυτό δεν είναι άλλωστε το ζητούμενο; Καλύτερη λειτουργικότητα χωρίς να αυξάνεις τον αριθμό των λεωφορείων και γενικά τα έξοδα (για αυτό έγιναν και τόσες προτάσεις). ΠΧ Κόβεις το 247 που δεν θα χρειάζεται με το μετρό. Περισσεύει ένα λεωφορείο και το σημαντικότερο ένας οδηγός. Γιατί να μην πάει στο Α3 πχ;

ΥΓ: Η πρόταση για αύξηση με 12μετρο σε γραμμές σαν το 703 είναι συμβιβαστική. Κανονικά θέλει αρθρωτά επιπλέον άλλα όπως είπε ο pvuccino δεν έχει αρθρωτά και κάτι τέτοιο δεν γίνεται οπότε ψάχνεις μια άλλη λύση.
(08-02-2013, 11:02 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Αφού θα εξοικονομούσαμε κάποια λεωφορεία και οδηγούς θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σε γραμμές που έχουν πρόβλημα (και το 703 είναι μία από αυτές). Αυτό δεν είναι άλλωστε το ζητούμενο; Καλύτερη λειτουργικότητα χωρίς να αυξάνεις τον αριθμό των λεωφορείων και γενικά τα έξοδα (για αυτό έγιναν και τόσες προτάσεις). ΠΧ Κόβεις το 247 που δεν θα χρειάζεται με το μετρό. Περισσεύει ένα λεωφορείο και το σημαντικότερο ένας οδηγός. Γιατί να μην πάει στο Α3 πχ;

Λοιπόν αφού δεν έχουμε αρθρωτά μπορεί να γίνει το εξής απλό. Το Β15 δεν έχει άλλο λόγο ύπαρξης, πέραν του ότι εκεί μπορούν να μπουν αρθρωτά (λόγω ΤΕΙ) ενώ στο Α15 δεν μπορούν. (λόγω Δάσους) Τώρα μπορεί να φάει ένα ωραίο φούντο και τα οχήματα να πάνε στο Α15. Με διπλή πυκνότητα πια το Δάσος δε χρειάζεται άλλη γραμμή, άρα και το 803 μπορεί να καταργηθεί (με παράλληλη ίσως επέκταση του 811 στο Δάσος για σύνδεση με το κέντρο του δήμου; ) και τα οχήματά του να πάνε στο 703 ή όπου αλλού χρειάζονται. Επίσης και το 831 μπορεί να καταργηθεί άνετα (υπερκαλύπτεται από παντού) και τα οχήματά του να πάνε στο (σχεδόν παράλληλο) 830. Το 830 με διπλάσια οχήματα-όπως είπε και ο mercedes elvo-αν επεκταθεί μέχρι το σταθμό Χαϊδαρίου (έτσι κι αλλιώς διερχόταν από 'κει πριν τα έργα) εκμηδενίζει την ανάγκη για το 837, οπότε κι αυτό καταργείται και τα οχήματά του μπορούν να χρησιμοποιηθούν αλλού. Το θέμα είναι ότι έτσι έχουμε μείωση λεωφορειακών γραμμών και στο Δάσος και στην Καβάλας και στην Αγία Βαρβάρα. Κι όπως ειπώθηκε παραπάνω, μπορεί στην αρχή το νέο Α15 πχ να κάνει τα δρομολόγια και του Α15 και του Β15, αλλά αργά ή γρήγορα θα αποψιλωθεί πολύ πιο εύκολα απ' ότι αν λειτουργούν κι οι 2 γραμμές κι ας μη χρειάζεται...
(07-02-2013, 07:22 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Η λέξη αρθρωτά πονάει τον ΟΑΣΑ.
Η δύναμη σε λεωφορεία είναι:
100 Solaris
216 Mercendes (έβγαλα την καμένη)
120 Volvo
Από αυτά τα Volvo αφήνουν καθημερινά το κουφάρι τους στους δρόμους και τη δουλειά τη βγάζουν κυρίως Mercendes και τα Solaris
Τα Solaris είναι σχεδόν σε αποκλειστικότητα σε Χ95-96, 843, 703 και guest stars σε Β5, Α7, 608, Β9 και Β12 (κ.α που ξεχνάω) Δεν νομίζω πως υπάρχει πλεόνασμα για άλλες γραμμές.
Οι GN μια απ' τα ίδια, υπάρχουν βασικές γραμμές που κινούνται με μονά λόγω έλειχης οχήματος και αναφέρω (237 από 3-3 που ήταν μέχρι και μόνο με Ν1), στο Α7 σκάει μύτη και κανένα Ν2 κατά καιρούς, στα Α3, Β3, Α4 έχουν γίνει συνήθεια τα Ν1, στο Β2 έχω ξεχάσει πότε είδα τελευταία φορά νταλίκα (κι όμως κάποτε είχε), το Α5 παίρνει 1-2 Ν1 την ημέρα και καμιά γκαζιέρα τα ΣΚ, άρα δεν βρίσκω αρθρωτά διαθέσιμα.
Ο στόλος των τρόλεϊ αποτελείται από 365 οχήματα. Οι πεφωτισμένοι που έκαναν την παραγγελία σκέφτηκαν να παραγγείλουν μόλις 50+1 αρθρωτά (γνωστά και ως 9000λιαρα.) Γύρω στα 15 πρέπει να τρώει το 10, ενώ πρέπει να αφαιρέσουμε και τα οχήματα του 3-13, 14 και 6 που μπαίνουν αρθρωτά για περισσέψουν για το 12. Νομίζω πως δεν περισσεύουν. (Τονίζω για να μην παρεξηγηθώ, δεν περισσεύουν αρθρωτά, όχι τρόλεϊ γενικότερα)

Δηλαδή αυτή η εικόνα παραμένει συλεκτική.
https://leoforeia.gr/photos2/displayimage.php?pid=10230
Περιμένω να δω την προκύρυξη που θα έκανε ο τεως ΗΛΠΑΠ μέσα στο 2013 για 5 διπλά αρθρωτά.. ROFLROFL

Και δηλαδή οι νταλίκες (Mercedes) έχουν χαλάσει; έχουν πάει σε άλλες γραμμές; τι έχει γινει; Προχειρα
Α3/Β3 8-9
Α4 7
154 5
171 7
Ε22 8
040 20
608 25
Α2 12
550 8
Α5 8
Α8 8
304/305 4
Αντε και καμια φορα μια στο 237 και 1 στο Χ97
Συνολο 120-124 οι 90 υπολοιπες περιπου;
Διορθώστε με αν εχω κανει λαθος στην καθε γραμμη ή αν εχω ξεχασει και καποια
(10-02-2013, 11:45 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Και δηλαδή οι νταλίκες (Mercedes) έχουν χαλάσει; έχουν πάει σε άλλες γραμμές; τι έχει γινει; Προχειρα
Α3/Β3 8-9
Α4 7
154 5
171 7
Ε22 8
040 20
608 25
Α2 12
550 8
Α5 8
Α8 8
304/305 4
Αντε και καμια φορα μια στο 237 και 1 στο Χ97
Συνολο 120-124 οι 90 υπολοιπες περιπου;
Διορθώστε με αν εχω κανει λαθος στην καθε γραμμη ή αν εχω ξεχασει και καποια
η Α8 δεν εχει νταλικα
(11-02-2013, 12:05 AM)Vasilis21 Έγραψε: [ -> ]η Α8 δεν εχει νταλικα

Α7 λάθος
(10-02-2013, 11:45 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Και δηλαδή οι νταλίκες (Mercedes) έχουν χαλάσει; έχουν πάει σε άλλες γραμμές; τι έχει γινει; Προχειρα
Α3/Β3 8-9
Α4 7
154 5
171 7
Ε22 8
040 20
608 25
Α2 12
550 8
Α5 8
Α8 8
304/305 4
Αντε και καμια φορα μια στο 237 και 1 στο Χ97
Συνολο 120-124 οι 90 υπολοιπες περιπου;
Διορθώστε με αν εχω κανει λαθος στην καθε γραμμη ή αν εχω ξεχασει και καποια

Α3/Β3 10 σύνολο αλλά έχει στάνταρ μερικά Ν1
Α4 10 τα ίδια με Α3/Β3
Α5 12 αλλά νομίζω έχει και Ν1 και γκαζιέρες από Ανθούσα
040 16
550 18
608 26 αλλά από κοινού με Ράλλη
A7 νόμιζω γύρω στις 4
(10-02-2013, 11:45 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Και δηλαδή οι νταλίκες (Mercedes) έχουν χαλάσει; έχουν πάει σε άλλες γραμμές; τι έχει γινει; Προχειρα
Α3/Β3 8-9
Α4 7
154 5
171 7
Ε22 8
040 20
608 25
Α2 12
550 8
Α5 8
Α8 8
304/305 4
Αντε και καμια φορα μια στο 237 και 1 στο Χ97
Συνολο 120-124 οι 90 υπολοιπες περιπου;
Διορθώστε με αν εχω κανει λαθος στην καθε γραμμη ή αν εχω ξεχασει και καποια

Κάποιο λάθος έκανες στην καταμέτρηση :
Οι γραμμές με νταλίκα ΕΛΒΟ-GN είναι οι εξής και έχουν την παρακάτω δύναμη (κατά προσέγγιση) :
Α2 : 12
AB3 : 12
A4 : 9
A5 : 13
Α7: 4 (οι λοιπές από Ράλλη)
Ε22: 9
040: 16
154: 6
171: 7
550: 18
608: 10 (oi λοιπές από Ράλλη)
Χ97, 237, 304/5 παίρνουν αν και όταν έχει.

116 τις βγάζω εγώ σε ταυτόχρονη κυκλοφορία. Άρα μαζί με τα περιστασιακά στις Χ97, 237 κλπ. όντως πάμε στις 125.
Bασικά τώρα το θυμήθηκα αλλά και το Α1 δεν έχει 9 GN τις Καθημερινες?
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38