Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Δεν ξέρω αν εγώ δεν κατάλαβα, αλλά δεν είδα πουθενά να αναφέρει το Ε22.
(27-02-2013, 09:32 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Δεν ξέρω αν εγώ δεν κατάλαβα, αλλά δεν είδα πουθενά να αναφέρει το Ε22.

Δεν αναφέρει γραμμές αλλά περιοχές και λέει Ανάβυσσο που δεν πάει κάτι άλλο εκτός απ' το Ε22. Επίσης, για τις αλλαγές στο Ελληνικό το γράφει ως και στην Βικιπαίδεια. http://el.wikipedia.org/wiki/Σταθμός_Ελλ...ρό_Αθήνας)
Αν το καλοσκεφτείτε θα δείτε πως δεν είναι τόσο άκυρη η ιδέα για σμίκρυνση της Ε22. Άλλωστε τώρα είναι τεράστια και καταναλώνει πολλά λεωφορεία και οδηγούς.
(28-02-2013, 12:07 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Δεν αναφέρει γραμμές αλλά περιοχές και λέει Ανάβυσσο που δεν πάει κάτι άλλο εκτός απ' το Ε22. Επίσης, για τις αλλαγές στο Ελληνικό το γράφει ως και στην Βικιπαίδεια. http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%8...1%CF%82%29
μα ουτε το Ε22 παει στην Αναβυσσο
(28-02-2013, 12:56 AM)Vasilis21 Έγραψε: [ -> ]μα ουτε το Ε22 παει στην Αναβυσσο
Λέτε τώρα που θα το κόψουνε στο Ελληνικό να το στείλουνε Ανάβυσσο;;; ROFLROFLROFLROFL Όχι ρε, στο Λαύριο καλύτερα να πάει! Μη σου πω και υποβρυχίως Μακρόνησο!! Και η Ραφήνα που 'ναι 5 λεπτά απ' την Αρτέμιδα και μισή ώρα από την Πλακεντίας να 'χει ΚΤΕΛ!! Αλλά τι λέω; Εδώ ζούμε στη χώρα όπου το Κιάτο θεωρείται προάστιο της Αθήνας και το Μενίδι όχι!
(28-02-2013, 03:38 AM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Λέτε τώρα που θα το κόψουνε στο Ελληνικό να το στείλουνε Ανάβυσσο;;; ROFLROFLROFLROFL Όχι ρε, στο Λαύριο καλύτερα να πάει! Μη σου πω και υποβρυχίως Μακρόνησο!! Και η Ραφήνα που 'ναι 5 λεπτά απ' την Αρτέμιδα και μισή ώρα από την Πλακεντίας να 'χει ΚΤΕΛ!! Αλλά τι λέω; Εδώ ζούμε στη χώρα όπου το Κιάτο θεωρείται προάστιο της Αθήνας και το Μενίδι όχι!
Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
(28-02-2013, 12:07 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Δεν αναφέρει γραμμές αλλά περιοχές και λέει Ανάβυσσο που δεν πάει κάτι άλλο εκτός απ' το Ε22. Επίσης, για τις αλλαγές στο Ελληνικό το γράφει ως και στην Βικιπαίδεια. http://el.wikipedia.org/wiki/Σταθμός_Ελλ...ρό_Αθήνας)

Σύμφωνα με το έγκυρο site ο στ. Ελληνικό θα είναι τερματικός της γραμμής για Ανάβυσσο. Άρα τα ΚΤΕΛ Αττικής θα πάρουν και αυτά χώρο στο Ελλήνικό. Την ιστορία με τον αστυνομικό και το μπουζούκι νομίζω πως όλοι την ξέρουμε....
(28-02-2013, 09:57 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Σύμφωνα με το έγκυρο site ο στ. Ελληνικό θα είναι τερματικός της γραμμής για Ανάβυσσο. Άρα τα ΚΤΕΛ Αττικής θα πάρουν και αυτά χώρο στο Ελλήνικό. Την ιστορία με τον αστυνομικό και το μπουζούκι νομίζω πως όλοι την ξέρουμε....

Aν πάνε τα ΚΤΕΛ τότε εντάξει... αν και συνεχίζω να προβληματίζομαι από την έλλειψη χώρου στο Ελληνικό. Αλλά προσωπικά - ασχέτως με το τι θα αποφασιστεί τελικά - πιστεύω πως το "έγκυρο" site κάνει απλά υποθέσεις όπως κι εμείς... Ίσως να 'χουν σκεφτεί κάποια πράγματα στον ΟΑΣΑ, αλλά δε νομίζω να 'χουν καταλήξει. Άλλωστε είναι ακόμα νωρίς... (εδώ τους πήρε κανα εξάμηνο για να πάνε τις γραμμές από Άμυνα Νομισματοκοπείο κι ο σταθμός ήδη λειτουργούσε!)
Ο οργανισμός θα ανακοινώσεις τις σκέψεις - αποφάσεις του όπως συνήθως, το πολύ μια βδομάδα πριν. Επίσης μην ξεχνάμε τη διαφορά 2009 με 2013 στο θέμα διαθεσημότητας οχημάτων. Θεωρώ πως οι πρώτες αποφάσεις θα υλοποιηθούν το πολύ 10-15 μέρες από το άνοιγμα του σταθμού. "θα έλεγα την ίδια μέρα, αλλά φοβάμαι τη Δ/Υική νοοτροπία"
(01-03-2013, 02:43 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Ίσως να 'χουν σκεφτεί κάποια πράγματα στον ΟΑΣΑ, αλλά δε νομίζω να 'χουν καταλήξει. Άλλωστε είναι ακόμα νωρίς... (εδώ τους πήρε κανα εξάμηνο για να πάνε τις γραμμές από Άμυνα Νομισματοκοπείο κι ο σταθμός ήδη λειτουργούσε!)
Με τη σημαντική διαφορά όμως ότι στο Νομισματοκοπείο έπρεπε να ολοκληρωθεί η κατασκευή του σταθμού μετεπιβίβασης για να μεταφερθούν οι αφετηρίες των γραμμών.
Αξίζει να σημειωθεί και το ότι ο ΟΑΣΑ προγραμμάτιζε στις αρχές του 2010 την κατασκευή 3 νέων σταθμών μετεπιβίβασης σε Ελαιώνα (γραμμές Αγ. Βαρβάρας, Κορυδαλλού, Χαϊδαρίου, Νίκαιας), Περιστέρι (γραμμές Περιστερίου, Ιλίου, Πετρούπολης, Καματερού) και Ελληνικό (γραμμές ΝΠ). Μέχρι στιγμής έχουμε 0/3! Και ούτε βλέπω να υπάρχει κάποια κινητικότητα ως προς αυτό. Ούτε καν ως σκέψη δεν πρέπει να υπάρχει πια.

Για το θέμα του Ε22 θα πρέπει να έχουμε υπόψιν μας ότι μέσα στο 2014 προγραμματίζεται (θα γίνει πράξη; ) η έναρξη των έργων για την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου, που σημαίνει ότι κάποιες γραμμές θα αρχίσουν να βλέπουν το δρόμο της εξόδου από το κέντρο και ίσως αλλάξουν πολλά και απ' αυτά που ξέραμε μέχρι τώρα για τους κορμούς που συνέδεαν τα Νότια με το κέντρο (Α2, Β2, Α3/Β3, Α4).

Για τη μεταφορά της αφετηρίας των ΚΤΕΛ για Ν. Αττική στο στ. Ελληνικό, από τη μια πιστεύω πως είναι μια λογική κίνηση, αλλά που θα σταματάνε τα λεωφορεία; Θα έχουν χώρο αναμονής επί της Ελ. Βενιζέλου; Γιατί αλλού δε βλέπω να βολεύονται. Αλλά και πάλι υπάρχει η δυνατότητα να γεμίσουμε όλη την περιοχή με λεωφορεία και ΚΤΕΛ; Μην ξεχνάμε και ότι ο σταθμός αυτός θα εξυπηρετεί όλες τις περιοχές από Ελληνικό και νοτιότερα και δε θα διαθέτει ούτε ένα οργανωμένο χώρο στάθμευσης.

ΥΓ: Καλό θα ήταν να μην απομονώνεται μια φράση από ένα σχόλιο και η ειρωνεία να λείπει μεταξύ ημών, που γράφουμε σ' αυτό το forum.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38