Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
(03-03-2013, 05:31 AM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Με το άνοιγμα του σταθμού του Ελληνικού, πιστεύω πως οι γραμμές 205 και 207 πρέπει να επανασχεδιαστούν και να προσαρμοστούν με τις νέες ανάγκες των γύρω περιοχών. Έτσι λοιπόν, προτείνω οι γραμμές αυτές να γίνουν αντίρροπες. Και οι δύο γραμμές θα έχουν την αφετηρία τους στο Γκόλφ Γλυφάδας και θα έχουν μια συχνότητα 15-25 λεπτών έκαστη.

Το 205 θα ξεκινά από Γλυφάδα, θα περνά από Ευρυάλη για να καταλήξει στο σταθμό του Ελληνικού. Από εκεί, μέσω της Ιασωνίδου θα ανεβαίνει έως την Τερψιθέα για να κατέβει ξανά στο κέντρο της Γλυφάδας μέσω ενός τμήματος του Καραχάλιου. Νέα ονομασία: 205 ΓΛΥΦΑΔΑ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ

Το 207 θα ξεκινά από Γλυφάδα και από το τμήμα του Καραχάλιου θα ανεβαίνει έως τη Τερψιθέα. Από εκεί, μέσω της Ιασωνίδου θα καταλήγει στο σταθμό του Ελληνικού και μέσω Ευρυάλης, θα συνεχίζει για Γλυφάδα. Νέα ονομασία: 207 ΓΛΥΦΑΔΑ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ
Πολύ καλή η πρότασή σου, αλλά γενικά οι γραμμές clockwise/anti-clockwise δεν πολυπιάνουν για κάποιο λόγο στην Αθήνα (με ελάχιστες εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα) και θεωρώ ότι πρέπει να αποφεύγονται, εκτός φυσικά αν δεν υπάρχει άλλη λύση.

(03-03-2013, 01:41 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Τότε ποιο είναι το νόημα να επεκτείνεται το μετρό? Το σωστό είναι οι γραμμές αφού φτάσουν στον πρώτο σταθμό που συναντόυν στην διαδρομή τους να αναστρέφουν ώστε να γίνεται εξοικονόμηση πόρων. Και στο κάτω κάτω πόσοι θα θέλουν να πάνε κάπου ενδιάμεσα δυο, τρεις πάντως όχι παραπάνω και η απόδειξη ήταν το 171 που μέχρι το 2008 πήγαινε Δάφνη ενώ είχε ανοίξει ο Άγιος Δημήτριος και πήγαινε κυριολεκτικά άδειο.
Άλλο το 171 ρε παιδιά! Το 171 φτιάχτηκε για να συνδέει τη Βάρκιζα και τον άξονα της Λ.Βουλιαγμένης με τον κοντινότερο σταθμό μετρό! Όχι για να συνδέει Δάφνη με Βάρκιζα! Το τοπικό όμως του Περιστερίου εξυπηρετεί 2 σκοπούς: 1) να συνδέει την όποια συνοικία του Περιστερίου με το Μετρό (δηλαδή Ανθούπολη) και 2) να συνδέει την ίδια συνοικία με το κέντρο του δήμου!! Αν κόψεις το 731 ή το 748 στη Θηβών, ο κόσμος δε θα πάρει το μετρό για να κατέβει στο Δημαρχείο, απλά θα πηγαίνει με τα πόδια! (το οποίο φυσικά για μένα δεν είναι και τόσο τραγικό, ίσα ίσα που είμαι fan του περπατήματος, πες το όμως στον κόσμακη που πρωί πρωί θέλει να πάει να κάνει τη δουλειά του και να ξεμπερδεύει όσο γίνεται συντομότερα!)
(03-03-2013, 05:31 AM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Με το άνοιγμα του σταθμού του Ελληνικού, πιστεύω πως οι γραμμές 205 και 207 πρέπει να επανασχεδιαστούν και να προσαρμοστούν με τις νέες ανάγκες των γύρω περιοχών. Έτσι λοιπόν, προτείνω οι γραμμές αυτές να γίνουν αντίρροπες. Και οι δύο γραμμές θα έχουν την αφετηρία τους στο Γκόλφ Γλυφάδας και θα έχουν μια συχνότητα 15-25 λεπτών έκαστη.

Το 205 θα ξεκινά από Γλυφάδα, θα περνά από Ευρυάλη για να καταλήξει στο σταθμό του Ελληνικού. Από εκεί, μέσω της Ιασωνίδου θα ανεβαίνει έως την Τερψιθέα για να κατέβει ξανά στο κέντρο της Γλυφάδας μέσω ενός τμήματος του Καραχάλιου. Νέα ονομασία: 205 ΓΛΥΦΑΔΑ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ

Το 207 θα ξεκινά από Γλυφάδα και από το τμήμα του Καραχάλιου θα ανεβαίνει έως τη Τερψιθέα. Από εκεί, μέσω της Ιασωνίδου θα καταλήγει στο σταθμό του Ελληνικού και μέσω Ευρυάλης, θα συνεχίζει για Γλυφάδα. Νέα ονομασία: 207 ΓΛΥΦΑΔΑ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Σας παραθέτω και έναν πρόχειρο χάρτη, για να έχετε και μια οπτική εικόνα της σκέψης μου:

http://www.scribblemaps.com/maps/view/OGd5SVeZB3

Από την πρόταση αυτή επιτυγχάνονται τα εξής:
1. αναβαθμίζονται οι δυο γραμμές αυτές και αποκτούν πραγματικό λόγο ύπαρξης
2. σύνδεση σταθμού μετρό Ελληνικού με Γλυφάδα και Τερψιθέα
3. σύνδεση συνοικίας Σουρμένων με Γλυφάδα και Τερψιθέα
4. σύνδεση Τερψιθέας, Ευρυάλης και Καραχάλιου με το κέντρο του Δήμου Γλυφάδας
5. οι συνοικίες της Ευρυάλης και του Καραχάλιου (τμήμα του) αποκτούν αξιόπιστη σύνδεση με σταθμό μετρο και με το κέντρο της Γλυφάδας. (παράλληλα το Β3 καταργείται και το Α3 θα πηγαίνει κατευθείαν στη Γλυφάδα μέσω της Σάκη Καράγιωργα)

Περιμένω τα σχόλιά σας.

Καλησπέρα,

Κατ' αρχάς χαίρομαι που σε ξαναβλέπω, γιατί είχα καιρό να δω ποστ σου. Εν' συνεχεία συμφωνώ με την πρόταση 205-207, μπας και σπάσουμε αυτή τη γρουσουζιά με τις αντίρροπες γραμμές.
Τέλος προτείνω να μαζευτούμε όλοι όσοι έχουμε χρησιμοποιήσει Α-Β3 και να κάνουμε έρωτα στα μεγάλα μυαλά - τσοπανοδήμαρχους και πολιτευτάδες που αντιμετοπίζουν αυτές τις γραμμές ως τοπικές και τις χώνουν στις συνοικίες τους.
(03-03-2013, 05:31 AM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Με το άνοιγμα του σταθμού του Ελληνικού, πιστεύω πως οι γραμμές 205 και 207 πρέπει να επανασχεδιαστούν και να προσαρμοστούν με τις νέες ανάγκες των γύρω περιοχών. Έτσι λοιπόν, προτείνω οι γραμμές αυτές να γίνουν αντίρροπες. Και οι δύο γραμμές θα έχουν την αφετηρία τους στο Γκόλφ Γλυφάδας και θα έχουν μια συχνότητα 15-25 λεπτών έκαστη.

Το 205 θα ξεκινά από Γλυφάδα, θα περνά από Ευρυάλη για να καταλήξει στο σταθμό του Ελληνικού. Από εκεί, μέσω της Ιασωνίδου θα ανεβαίνει έως την Τερψιθέα για να κατέβει ξανά στο κέντρο της Γλυφάδας μέσω ενός τμήματος του Καραχάλιου. Νέα ονομασία: 205 ΓΛΥΦΑΔΑ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ

Το 207 θα ξεκινά από Γλυφάδα και από το τμήμα του Καραχάλιου θα ανεβαίνει έως τη Τερψιθέα. Από εκεί, μέσω της Ιασωνίδου θα καταλήγει στο σταθμό του Ελληνικού και μέσω Ευρυάλης, θα συνεχίζει για Γλυφάδα. Νέα ονομασία: 207 ΓΛΥΦΑΔΑ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Σας παραθέτω και έναν πρόχειρο χάρτη, για να έχετε και μια οπτική εικόνα της σκέψης μου:

http://www.scribblemaps.com/maps/view/OGd5SVeZB3

Από την πρόταση αυτή επιτυγχάνονται τα εξής:
1. αναβαθμίζονται οι δυο γραμμές αυτές και αποκτούν πραγματικό λόγο ύπαρξης
2. σύνδεση σταθμού μετρό Ελληνικού με Γλυφάδα και Τερψιθέα
3. σύνδεση συνοικίας Σουρμένων με Γλυφάδα και Τερψιθέα
4. σύνδεση Τερψιθέας, Ευρυάλης και Καραχάλιου με το κέντρο του Δήμου Γλυφάδας
5. οι συνοικίες της Ευρυάλης και του Καραχάλιου (τμήμα του) αποκτούν αξιόπιστη σύνδεση με σταθμό μετρο και με το κέντρο της Γλυφάδας. (παράλληλα το Β3 καταργείται και το Α3 θα πηγαίνει κατευθείαν στη Γλυφάδα μέσω της Σάκη Καράγιωργα)

Περιμένω τα σχόλιά σας.
Είναι ωραία η προτασή σου και πιστεύω θα είναι εξυπηρετική όμως θα πρέπει το 207 να ανεβαίνει από Γρ. Λαμπράκη γιατί θα μείνει κενό εκεί. Όμως, αυτη η πρόταση είναι σχετικά δαπανηρή καθώς με κάθε γραμμή ανά 15' με κύκλο 60' είναι σύνολο 8 οχήματα. Σήμερα έχουμε 205/207: 3 οχήματα και άλλα 3 το 210 δηλαδή σύνολο 6 που δεν φτάνουν άμα δεν πάρουμε από αλλού. Γι' αυτό προτείνω το 124 αντί να πηγαίνει στον Άγιο Τρύφωνα να κάνει τον κύκλο της Τερψιθέας και από 'κει Ιασωνίδου και Τέρμα Στ. Ελληνικού. Με συνολικό κύκλο 80' και συχνότητα ανά 10' θέλουμε 8 οχήματα και έχουμε ήδη 6 από 205/207, 210 και 3 πρωί-2 μεσημέρι του 124. Βέβαια αυτή η πρόταση προϋποθέτει την διατήρηση ως έχουν των Α3/Β3 αλλά όμως δίνουμε πολύ καλή συχνότητα δρομολογίων στην Τερψιθέα, στο Πυρνάρι και γενικότερα σε μεγάλο μέρος της Άνω Γλυφάδας καθώς και γρήγορη πρόσβαση στο μετρό. Τέλος, πρέπει να κοπεί ο κύκλος γενικά στα τοπικά στην κατέυθυνση προς Άνω Γλυφάδα: Σάκη Καράγιωργα-Διαδόχου Παύλου-Αύρας-Ποσειδώνος και να πηγαίνουν κατευθείαν από Λαζαράκη-Ναπ. Ζέρβα με μεταφορά της στάσης Πλ. Γλυφάδας λίγο πιο πάνω καθώς όλα τα λεωφορεία γι' αυτο τον κύκλο χάνουν 5 λεπτά χωρίς λόγο.
(04-03-2013, 01:45 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Τέλος, πρέπει να κοπεί ο κύκλος γενικά στα τοπικά στην κατέυθυνση προς Άνω Γλυφάδα: Σάκη Καράγιωργα-Διαδόχου Παύλου-Αύρας-Ποσειδώνος και να πηγαίνουν κατευθείαν από Λαζαράκη-Ναπ. Ζέρβα με μεταφορά της στάσης Πλ. Γλυφάδας λίγο πιο πάνω καθώς όλα τα λεωφορεία γι' αυτο τον κύκλο χάνουν 5 λεπτά χωρίς λόγο.
Γενικά πρέπει να κοπούν οι άσκοποι κύκλοι στην Πλατεία Γλυφάδας! Πραγματικά όποιος σχεδίασε εκεί τις διαδρομές πρέπει να τα 'χε τσούξει πριν, αλλιώς δεν εξηγείται! Big Grin Big Grin Ειδικά το Β3 κάνει 2(!!!!) γύρους την πλατεία μόνο και μόνο για να φορτώνει κόσμο από τη στάση επί της Ποσειδώνος με κατεύθυνση προς Αθήνα και όχι προς Βούλα! Αν και το σκεπτικό είναι σωστό (το να έχουν κοινή στάση τα Α3/Β3 με τα Α2/Ε22 προς Αθήνα) είναι πραγματικά κρίμα να επιβαρύνεις ένα ήδη μακροσκελές και χρονοβόρο δρομολόγιο με απανωτούς γύρους! Στις ώρες αιχμής παίζει να χάνει μέχρι και δεκάλεπτο μ' αυτά τα πέρα δώθε!
(04-03-2013, 01:45 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Καλησπέρα,

Κατ' αρχάς χαίρομαι που σε ξαναβλέπω, γιατί είχα καιρό να δω ποστ σου. Εν' συνεχεία συμφωνώ με την πρόταση 205-207, μπας και σπάσουμε αυτή τη γρουσουζιά με τις αντίρροπες γραμμές.
Τέλος προτείνω να μαζευτούμε όλοι όσοι έχουμε χρησιμοποιήσει Α-Β3 και να κάνουμε έρωτα στα μεγάλα μυαλά - τσοπανοδήμαρχους και πολιτευτάδες που αντιμετοπίζουν αυτές τις γραμμές ως τοπικές και τις χώνουν στις συνοικίες τους.

Εμένα μου αρέσει πολύ η ιδέα σου! Και ο χάρτης καταπληκτικός!!!
Καταρχάς, σας ευχαριστώ όλους θερμά για την ανταπόκρισή σας!

(04-03-2013, 01:45 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Καλησπέρα,

Κατ' αρχάς χαίρομαι που σε ξαναβλέπω, γιατί είχα καιρό να δω ποστ σου. Εν' συνεχεία συμφωνώ με την πρόταση 205-207, μπας και σπάσουμε αυτή τη γρουσουζιά με τις αντίρροπες γραμμές.
Τέλος προτείνω να μαζευτούμε όλοι όσοι έχουμε χρησιμοποιήσει Α-Β3 και να κάνουμε έρωτα στα μεγάλα μυαλά - τσοπανοδήμαρχους και πολιτευτάδες που αντιμετοπίζουν αυτές τις γραμμές ως τοπικές και τις χώνουν στις συνοικίες τους.

Χαίρομαι κι εγώ που σε βρίσκω!

Ισχλυει πως στα Νοτια Προάστια οι αντίρροπες γραμμές δεν έχουν επιτυχία. Τρανό παράδειγμα τα 149/170. Βέβαια, είναι λογικό να μην λειτουργήσουν όταν εχουν ένα με δύο δρομολόγια την ώρα (το κόβεις καλύτερα ποδαράτο ή με άλλες γραμμές).

Τώρα, όσον αφορά τους πολιτικάντηδες της συμφοράς συμφωνώ μαζί σου! Οι γραμμές κορμοί ΔΕΝ είναι για τα στενά και τα καλντερίμια... Αν θέλει ο κάθε δημογέροντας λεωφορεία στις συνοικίες του, ας νοικιάσει ο κάθε δήμος midiα και να μην επιβαρύνει τον ΟΑΣΑ.

(04-03-2013, 01:45 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Είναι ωραία η προτασή σου και πιστεύω θα είναι εξυπηρετική όμως θα πρέπει το 207 να ανεβαίνει από Γρ. Λαμπράκη γιατί θα μείνει κενό εκεί. Όμως, αυτη η πρόταση είναι σχετικά δαπανηρή καθώς με κάθε γραμμή ανά 15' με κύκλο 60' είναι σύνολο 8 οχήματα. Σήμερα έχουμε 205/207: 3 οχήματα και άλλα 3 το 210 δηλαδή σύνολο 6 που δεν φτάνουν άμα δεν πάρουμε από αλλού. Γι' αυτό προτείνω το 124 αντί να πηγαίνει στον Άγιο Τρύφωνα να κάνει τον κύκλο της Τερψιθέας και από 'κει Ιασωνίδου και Τέρμα Στ. Ελληνικού. Με συνολικό κύκλο 80' και συχνότητα ανά 10' θέλουμε 8 οχήματα και έχουμε ήδη 6 από 205/207, 210 και 3 πρωί-2 μεσημέρι του 124. Βέβαια αυτή η πρόταση προϋποθέτει την διατήρηση ως έχουν των Α3/Β3 αλλά όμως δίνουμε πολύ καλή συχνότητα δρομολογίων στην Τερψιθέα, στο Πυρνάρι και γενικότερα σε μεγάλο μέρος της Άνω Γλυφάδας καθώς και γρήγορη πρόσβαση στο μετρό. Τέλος, πρέπει να κοπεί ο κύκλος γενικά στα τοπικά στην κατέυθυνση προς Άνω Γλυφάδα: Σάκη Καράγιωργα-Διαδόχου Παύλου-Αύρας-Ποσειδώνος και να πηγαίνουν κατευθείαν από Λαζαράκη-Ναπ. Ζέρβα με μεταφορά της στάσης Πλ. Γλυφάδας λίγο πιο πάνω καθώς όλα τα λεωφορεία γι' αυτο τον κύκλο χάνουν 5 λεπτά χωρίς λόγο.

Έστω οτι βρίσκει εφαρμογή το σχέδιο που πρότεινα. Το 210 προσωπικά θα το έβγαζα από την Τερψιθέα. Θα το έβαζα να τερματίζει στο σημερινό τέρμα του 101 στα συνορα Σουρμένων-Γλυφάδας (Θράκης). Απο εκει, αριστερά Πλαπούτα, αριστερά Ιασωνίδου, δεξιά Ριζουντος, Γερουλάνου, Αλίμου, δεξιά Μεγ. Αλεξάνδρου, σταθμος Άλιμος. Νέα ονομασία: 210 ΣΟΥΡΜΕΝΑ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ. Με 2 οχήματα πιστεύω πως βγαίνει άνετα. Παράλληλα, θα έκοβα το 101 έως τον σταθμό Άλιμο, με το Β1 να αναλαμβάνει τα Σούρμενα

Για το 124 που γράφεις, βρισκω λογική την πρότασή σου. Δεν ξέρω όμως τι προοπτικές θα έχει, μιας και την θεωρώ λίγο... γαλατάδικη! Tongue Καλύτερα να μεινει ως έχει και να ανεβοκατεβαίνει την Γ. Λαμπράκη.

Τέλος συμφωνω με αυτό που λές, το κόψιμο δηλαδή του κυκλου των τοπικών μέσα στη Γλυφάδα.
Αλλαγές στις γραμμές του ΟΑΣΑ στο Περιστέρι ενόψει νέων σταθμών Μετρό... Ο αντιδήμαρχος Πολεοδομίας, Π. Λύκος, σε συνέντευξη τύπου προς τα τοπικά ΜΜΕ δήλωσε ότι υπάρχει μελέτη του ΟΑΣΑ η οποία έχει σταλεί και στο δήμο.
Αν και το βίντεο με τη συνέντευξη τύπου που βρήκα δεν είναι πλήρες (είναι μονταρισμένο και έχει τα κομμάτια που έκριναν οι δημοσιογράφοι ως βασικά...), ωστόσο ο αντιδήμαρχος είπε ότι οι γραμμές του Περιστερίου κατανέμονται και στους 3 σταθμούς και θα διέρχονται κυκλικά, δίχως να υπάρχουν αφετηρίες (δεν κατάλαβα αν συμπεριλαμβάνει και τον Αγ. Αντώνιο αυτό).
Θα προσπαθήσω μήπως βρω κάτι σχετικό και αν κάποιος από την περιοχή έχει τη δυνατότητα, ας μάθει και να δώσει και εδώ μία αίσθηση για το τι επίκειται στα δυτικά, για να καταλάβουμε και τι μπορεί να μας περιμένεις και εμάς εδώ στο νότο.
Το Α4 θα μπορούσε να γίνει τροποποίηση και να πηγαίνει κέντρο συνέχεια απο πλατεία 25ης Μαρτίου, πλατεία ΙΚΑ, πλατεία κανάρια, και οπως πήγαινε το 237 παλιά κέντρο ( θα μπορούσε να πιάνει και την στάση Γ. Ακαδημία στην Δαφνη για το μετρό) και επιστροφή απο Αθήνα οπως το 237 παλιά μεχρι κανάρια και ξανά πλατεία ΙΚΑ, 25ης Μαρτίου, συνέχεια κανονικά οσο για τους καινούριους σταθμούς μετρό!!! ολοι με τα αυτοκίνητα θα πηγαίνουν και και θα γίνεται χαμός απο τα παρκαρισμένα π.χ Μετρό Αιγάλεω!!!

Το Α3 και Β3 θα μπορούσε να ξεκινάει ξανά απο γκολφ, πισω απο τον Αγ. Κων/νο με κοινή στάση εξω απο τα flocafe Α3 αριστερά οπως πηγαίνει και Β3 συνέχεια ευθεία την Λαζαράκη (αν δεν κανω λάθος) Μεταξά παράλληλα με το τράμ και Λαμπράκη αριστερά και μετά κανονικά. Μπόρεί ενα απο τα δύο να γίνει και τοπικό (κυκλικό) μέχρι Ελλήνικο ή μετρό Αργυρούπολης καλύτερα αν δεν υπάρχει χώρος!!! στον παράδρομο δεξια ( μπροστα απο το μετρο Αργυρούπολης) αριστερά πάνω απο την γέφυρα ξανά αριστερά παράδρομο πιάνει και την απέναντι στάση του μετρό και πίσω.
(13-03-2013, 12:35 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Αλλαγές στις γραμμές του ΟΑΣΑ στο Περιστέρι ενόψει νέων σταθμών Μετρό... Ο αντιδήμαρχος Πολεοδομίας, Π. Λύκος, σε συνέντευξη τύπου προς τα τοπικά ΜΜΕ δήλωσε ότι υπάρχει μελέτη του ΟΑΣΑ η οποία έχει σταλεί και στο δήμο.
Αν και το βίντεο με τη συνέντευξη τύπου που βρήκα δεν είναι πλήρες (είναι μονταρισμένο και έχει τα κομμάτια που έκριναν οι δημοσιογράφοι ως βασικά...), ωστόσο ο αντιδήμαρχος είπε ότι οι γραμμές του Περιστερίου κατανέμονται και στους 3 σταθμούς και θα διέρχονται κυκλικά, δίχως να υπάρχουν αφετηρίες (δεν κατάλαβα αν συμπεριλαμβάνει και τον Αγ. Αντώνιο αυτό).
Θα προσπαθήσω μήπως βρω κάτι σχετικό και αν κάποιος από την περιοχή έχει τη δυνατότητα, ας μάθει και να δώσει και εδώ μία αίσθηση για το τι επίκειται στα δυτικά, για να καταλάβουμε και τι μπορεί να μας περιμένεις και εμάς εδώ στο νότο.
Μένω στο Περιστέρι και περιμένω τους νέους σταθμούς. Άλλα για τις αλλαγές στα λεωφορεία υπάρχει μια μυστικότητα μέχρι τώρα. Πλέον μέσα στα λεωφορεία της περιοχής τα οποία χρησιμοποιώ και κάθε μέρα καμιά φορά ακούγονται συζητήσεις άλλα είναι φήμες.
Το πως θα χωριστούν ισόποσα δεν το πιάνω και μόνο κυκλικές. Δηλαδή δεν θα κάνει αφετηρία το 822 στον Άγιο Αντώνιο; Το 075; Το 731 μάλλον ήδη μετράει αντίστροφα. Για να δούμε.

Στα νότια βλέπω Α3 και Β3 να γίνονται μία. Ή να μείνει η μία μέχρι το κέντρο και άλλη στην Αργυρούπολη. Και η Β2 μπορεί να περιοριστεί.
Delete την 247. 155 στην Αργυρούπολη ή στην Ηλιούπολη ή και delete και πάει το αμαξοστάσιο.
(13-03-2013, 12:06 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Στα νότια βλέπω Α3 και Β3 να γίνονται μία. Ή να μείνει η μία μέχρι το κέντρο και άλλη στην Αργυρούπολη. Και η Β2 μπορεί να περιοριστεί.
Delete την 247. 155 στην Αργυρούπολη ή στην Ηλιούπολη ή και delete και πάει το αμαξοστάσιο.
Για τα Α3/Β3 συμφωνώ στην ενοποίηση, γιατί θα εκλείψει και η έλλειψη συγχρονισμού που υπάρχει σήμερα, αφού μπορεί να περάσουν με 5' διαφορά το Α3 και το Β3 από τη Βουλιαγμένης και μετά να πρέπει να περιμένεις κανένα 20'+ για να ξαναπεράσει κάποιο.
Τα Β2 και 247 ποτέ δεν κατάλαβα τι και ποιον εξυπηρετούν με την αφετηρία στον παλιό Αερολιμένα. Όταν λες για περιορισμό, τί προτείνεις;
Όσο για το 155 θα έλεγα να διατηρηθεί και να πηγαίνει Άλιμο και ας περιοριστούν λίγο τα οχήματα (σήμερα πολλές φορές τυχαίνει να περνάει πιο συχνά από άλλες γραμμές με σημαντικά υψηλότερη επιβατική κίνηση).

(13-03-2013, 02:35 AM)nick busdriver Έγραψε: [ -> ]Το Α4 θα μπορούσε να γίνει τροποποίηση και να πηγαίνει κέντρο συνέχεια απο πλατεία 25ης Μαρτίου, πλατεία ΙΚΑ, πλατεία κανάρια, και οπως πήγαινε το 237 παλιά κέντρο ( θα μπορούσε να πιάνει και την στάση Γ. Ακαδημία στην Δαφνη για το μετρό) και επιστροφή απο Αθήνα οπως το 237 παλιά μεχρι κανάρια και ξανά πλατεία ΙΚΑ, 25ης Μαρτίου, συνέχεια κανονικά οσο για τους καινούριους σταθμούς μετρό!!!
Η νέα αυτή διαδρομή του Α4 που προτείνεις θα τραβήξει σίγουρα πολύ κόσμο από τις νέες γειτονιές που θα περνάει. Άλλωστε υπάρχουν πολλοί που παίρνουν το 237 και κατεβαίνουν στη Γυμν. Ακαδημία που περνάνε τα Α3/Β3/Α4 για να πάνε κέντρο.
Ωστόσο, θα πρέπει να έχουμε υπόψιν μας ότι το Α4 είναι η μόνη γραμμή με αξιοπρεπή συχνότητα που διέρχεται από τη Σοφ. Βενιζέλου, έναν από τους κεντρικότερους δρόμους της Ηλιούπολης. Αν δεν αλλάξει ριζικά η διαδρομή του 216 για να κατεβαίνει όλη τη Σοφ. Βενιζέλου από την Αγ. Μαύρα έως το σταθμό του Μετρό, τότε υπάρχει πρόβλημα.

(13-03-2013, 02:35 AM)nick busdriver Έγραψε: [ -> ]ολοι με τα αυτοκίνητα θα πηγαίνουν και και θα γίνεται χαμός απο τα παρκαρισμένα π.χ Μετρό Αιγάλεω!!!
Αυτό δυστυχώς θα γίνει. Μένω κοντά στον καινούριο σταθμό του Μετρό στην Ηλιούπολη και στη λεωφ. Βουλιαγμένης και υπάρχει ήδη το πρόβλημα στη στάθμευση στην περιοχή εδώ και χρόνια. Διότι όλοι όσοι μένουν στην Άνω Ηλιούπολη, ειδικά από τότε που κόπηκαν τα 206/237 από το κέντρο, έρχονται και παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους στις γειτονιές που είναι δίπλα από τη Βουλιαγμένης για να πάρουν τα Α3/Β3 ή Α4 για κέντρο.
Κάποτε υπήρχε πρόβλεψη για διπλή ανάπλαση του σταδίου της Ηλιούπολης (είναι μόλις ένα τετράγωνο μακριά από το σταθμό), το οποίο αφενός θα ανακαινίζονταν (τότε έπαιζε και η ομάδα στα "σαλόνια" της Β' Εθνικής) και αφετέρου θα κατασκευάζονταν κάτω από αυτό υπόγειος χώρος στάθμευσης. Δεν έγινε ποτέ... (και ούτε πρόκειται να γίνει)
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38