Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
(30-09-2013, 12:03 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Τώρα το βράδυ, έτυχε γύρω στις 22:30 να περνάω από το Μετρό της Ηλιούπολης, αλλά από την πλευρά της εξόδου που είναι προς Άνω Καλαμάκι. Κοιτώντας τον κόσμο στη στάση παραξενεύτηκα, λόγω και της ώρας, αλλά και του ότι δεν προτιμάται το εν λόγω σημείο από πολλούς επιβάτες, ώσπου λίγα λεπτά μετά μου λύθηκε η απορία.

Όλος ο κόσμος που περίμενε (περίπου 7-8 άτομα) επιβιβάστηκαν στο 109 που πέρασε εκείνη την ώρα προς Άνω Καλαμάκι και το οποίο έρχονταν άδειο σχεδόν!

Νομίζω ότι μία τροποποίηση της γραμμής είναι επιβεβλημένη. Τώρα θα βοηθούσε μία ενοποίηση με το παλιό 208, σε μία ενδεχόμενη κατάργηση του Α4; Ίσως και ναι.

Βέβαια, υπάρχει και το πρόβλημα του αν μπορεί ένα N1 να κάνει εύκολα την επί τόπου αναστροφή που χρειάζεται κάτω από το Μετρό της Ηλιούπολης για να πιάσει τη Σοφ. Βενιζέλου.

Προβληματίζομαι για το αν σε μία πιθανότητα εκτενούς αναδιάρθρωσης στα ΝΠ, ο σταθμός μετεπιβίβασης στον Αγ. Δημήτριο θα είχε κάποιο λόγο ύπαρξης. Εδώ πιστεύω ότι μπορεί να χρησιμεύσει κάποια τροποποίηση του 219, ώστε μέσω της Αγ. Βασιλείου να βγαίνει Βουλιαγμένης, να τερματίζει στο Μετρό του Αγ. Δημητρίου και από εκεί μέσω της Ελ. Βενιζέλου (η οδός δίπλα από το Metro Mall), να βγαίνει Πριάμου και από εκεί την υπάρχουσα διαδρομή για Καλλιθέα.

Έτσι, αποκτά η περιοχή του Αγ. Βασιλείου σύνδεση με τον κοντινότερο σταθμό Μετρό, την οποία έχει απολέσει από τότε που καταργήθηκε η 113, αποσυμφορίζεται ο σταθμός μετεπιβίβασης στο Μετρό της Δάφνης και αποκτά ζωή και ο αντίστοιχος στο Μετρό του Αγίου Δημητρίου.

Το 109 όντως πρέπει να φύγει από τον Άγιο Δημήτριο. Το 219 μέχρι να φτάσει Άγιο Δημήτριο απ' τα στενάκια έχει φτάσει Δάφνη γλιτώνοντας ένα σταθμό μετρό χώρια που στην Δάφνη έχει πολλές δυνατότητες μετεπιβιβάσης για Βύρωνα/Ηλιούπολη κλπ.
(30-09-2013, 12:35 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Το 109 όντως πρέπει να φύγει από τον Άγιο Δημήτριο. Το 219 μέχρι να φτάσει Άγιο Δημήτριο απ' τα στενάκια έχει φτάσει Δάφνη γλιτώνοντας ένα σταθμό μετρό χώρια που στην Δάφνη έχει πολλές δυνατότητες μετεπιβιβάσης για Βύρωνα/Ηλιούπολη κλπ.

Ποια στενάκια; Από Αγ. Δημητρίου, δεξιά Δράμας, αριστερά Αγ. Βασιλείου, αριστερά Σολωμού, δεξιά Αγ. Βασιλείου, αριστερά Βουλιαγμένης, τέρμα στο Μετρό Αγ. Δημητρίου. Από εκεί, αριστερά Υψηλάντου, αριστερά λ. Βουλιαγμένης, δεξιά Ελ. Βενιζέλου, αριστερά Βασ. Αμαλίας, αριστερά Πριάμου, συνέχεια κανονικά.

Δε βρίσκει εμπόδια πουθενά και όσο για μετεπιβιβάσεις που χάνονται, δεν έχω δει ποτέ κόσμο που φτάνει με το 219 στη Δάφνη να παίρνει κάτι άλλο πέρα από το Μετρό.
Επηρρεασμένος απ' τα παραπάνω ποστς, πιστεύω θα μπορούσε να γίνει το εξής:

109: Θα μπορούσε να αναλάβει το κομμάτι της Κ. Ηλιούπολης (πρώην 208). Μετονομασία σε ''108 ΑΝΩ ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ''. Η αναστροφή στην Λ. Βουλιαγμένης είμαι σχεδόν βέβαιος οτι γίνεται.

Α4: Γίνεται τοπικό ως Στ. Άλιμου καλύπτοντας το σύνολο της Λ. Κύπρου. Μετονομασία σε ''150 ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ''. Η σύνδεση Αργυρούπολης-Κ. Ηλιούπολης συνεχίζει να υπάρχει με το 140.

154: Μπορεί να πάει Στ. Ελληνικού κατεβαίνοντας την Ιασωνίδου και ταυτόχρονα να επεκταθεί έως την Άνω Βούλα. Ονομασία: ''154 ΑΝΩ ΒΟΥΛΑ – ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ'' Το 128 καλύτερα να μείνει ως έχει, γιατι ουσιαστικά είναι ενδοδημοτική συγκοινωνία Γλυφάδας.

101: Θα πρότεινα να γίνει ''101 ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ – ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ – ΚΑΛΑΜΑΚΙ''. Διαδρομή: Σοφ. Βενιζέλου ντουγρού μέχρι τη Λ. Βουλιαγμένης (Πύρρωνος) - Λ. Βουλιαγμένης - Δωδεκανήσου – Ιωνίας – Θεομήτορος – Καλαμακίου - Λ. Ποσειδώνος. Έτσι α) επιτυγχάνεται η σύνδεση ολόκληρης της Σοφοκλή Βενιζέλου, β) ενώνονται τα δυο ''κέντρα'' του Άλιμου (Καλαμακίου-Δωδεκανήσου) και γ) αποκτά συγκοινωνία η Θεομήτορος. Το κομμάτι Σούρμενα-Στ. Άλιμος μπορεί να την πάρει άλλη γραμμή (πχ επαναφορά του 236).
(30-09-2013, 12:59 AM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Επηρρεασμένος απ' τα παραπάνω ποστς, πιστεύω θα μπορούσε να γίνει το εξής:

109: Θα μπορούσε να αναλάβει το κομμάτι της Κ. Ηλιούπολης (πρώην 208). Μετονομασία σε ''108 ΑΝΩ ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ''. Η αναστροφή στην Λ. Βουλιαγμένης είμαι σχεδόν βέβαιος οτι γίνεται.

Α4: Γίνεται τοπικό ως Στ. Άλιμου καλύπτοντας το σύνολο της Λ. Κύπρου. Μετονομασία σε ''150 ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ''. Η σύνδεση Αργυρούπολης-Κ. Ηλιούπολης συνεχίζει να υπάρχει με το 140.

154: Μπορεί να πάει Στ. Ελληνικού κατεβαίνοντας την Ιασωνίδου και ταυτόχρονα να επεκταθεί έως την Άνω Βούλα. Ονομασία: ''154 ΑΝΩ ΒΟΥΛΑ – ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ'' Το 128 καλύτερα να μείνει ως έχει, γιατι ουσιαστικά είναι ενδοδημοτική συγκοινωνία Γλυφάδας.

101: Θα πρότεινα να γίνει ''101 ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ – ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ – ΚΑΛΑΜΑΚΙ''. Διαδρομή: Σοφ. Βενιζέλου ντουγρού μέχρι τη Λ. Βουλιαγμένης (Πύρρωνος) - Λ. Βουλιαγμένης - Δωδεκανήσου – Ιωνίας – Θεομήτορος – Καλαμακίου - Λ. Ποσειδώνος. Έτσι α) επιτυγχάνεται η σύνδεση ολόκληρης της Σοφοκλή Βενιζέλου, β) ενώνονται τα δυο ''κέντρα'' του Άλιμου (Καλαμακίου-Δωδεκανήσου) και γ) αποκτά συγκοινωνία η Θεομήτορος. Το κομμάτι Σούρμενα-Στ. Άλιμος μπορεί να την πάρει άλλη γραμμή (πχ επαναφορά του 236).

Με 2 γραμμές να ενώνουν Ηλιούπολη με Άλιμο, ούτε ενοποιημένοι να ήταν οι δύο δήμοι! Tongue

Η σύνδεση Ηλιούπολης με Θεομήτορος και Καλαμάκι δε νομίζω ότι εξυπηρετεί και πολλά! Ακόμη και το παράρτημα του Υπουργείου Μεταφορών που υπάρχει στη Θεομήτορος, εξυπηρετεί μόνο το Νότιο Τομέα, στον οποίο δεν εντάσσεται η Ηλιούπολη.

Για τα Σούρμενα, ο αριθμός 248 είναι καλύτερος! Είναι και πιο πρόσφατο άλλωστε, από το 236.
(30-09-2013, 12:59 AM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Επηρρεασμένος απ' τα παραπάνω ποστς, πιστεύω θα μπορούσε να γίνει το εξής:

109: Θα μπορούσε να αναλάβει το κομμάτι της Κ. Ηλιούπολης (πρώην 208). Μετονομασία σε ''108 ΑΝΩ ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ''. Η αναστροφή στην Λ. Βουλιαγμένης είμαι σχεδόν βέβαιος οτι γίνεται.

101: Θα πρότεινα να γίνει ''101 ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ – ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ – ΚΑΛΑΜΑΚΙ''. Διαδρομή: Σοφ. Βενιζέλου ντουγρού μέχρι τη Λ. Βουλιαγμένης (Πύρρωνος) - Λ. Βουλιαγμένης - Δωδεκανήσου – Ιωνίας – Θεομήτορος – Καλαμακίου - Λ. Ποσειδώνος. Έτσι α) επιτυγχάνεται η σύνδεση ολόκληρης της Σοφοκλή Βενιζέλου, β) ενώνονται τα δυο ''κέντρα'' του Άλιμου (Καλαμακίου-Δωδεκανήσου) και γ) αποκτά συγκοινωνία η Θεομήτορος. Το κομμάτι Σούρμενα-Στ. Άλιμος μπορεί να την πάρει άλλη γραμμή (πχ επαναφορά του 236).

Ας ενοποιήσουμε και τους Δήμους Ηλιούπολης και Αλίμου με 2 κοινές γραμμές city center to city center που έχουνε Big Grin Πέρα από την πλάκα είναι σχεδόν αναγκαίο οι γραμμές αυτών των δήμων να περνάνε από τη μια μερά της Βουλιαγμένης στην απέναντι, λόγω της θέσης του στ. Ηλιούπολη που δεν επιτρέπει τη δημιουργία σταθμού μετεπιβίβασης λεωφορείων.
Μάριε μιας και είσαι της περιοχής, μήπως γνωρίζεις αν υπάρχει κανένα οικόπεδο κοντά στο μετρό Ηλιούπολη για τη δημιουργία σταθμού μετεπιβίβασης;
(30-09-2013, 01:35 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Η σύνδεση Ηλιούπολης με Θεομήτορος και Καλαμάκι δε νομίζω ότι εξυπηρετεί και πολλά! Ακόμη και το παράρτημα του Υπουργείου Μεταφορών που υπάρχει στη Θεομήτορος, εξυπηρετεί μόνο το Νότιο Τομέα, στον οποίο δεν εντάσσεται η Ηλιούπολη.

Κοιτα, το καλοκαίρι με τα μπανάκια πιστεύω κάτι θα γίνεται!
Το παράρτημα είναι πλέον της Περιφέρειας Αφρικ... εχμ Αττικής, όπου και στεγάζεται η Δ/νση Μεταφορών & Επικοινωνιών Νοτίου Τομέα. Και όντως, η Ηλιούπολη, σύμφωνα με τον Καλλικράτη, ανήκει στον Κεντρικό και όχι στον Νότιο Τομέα (κακώς κατ' εμέ), πράγμα που σημαίνει οτι εσείς για άδειες οδήγησης πάτε στη Λ. Μεσογείων.

(30-09-2013, 01:35 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Για τα Σούρμενα, ο αριθμός 248 είναι καλύτερος! Είναι και πιο πρόσφατο άλλωστε, από το 236.

It's a deal my dear! Tongue (και Μαρίκα να τη πούμε τη γραμμή το ίδιο μου κάνει!) Tongue

(30-09-2013, 01:44 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Πέρα από την πλάκα είναι σχεδόν αναγκαίο οι γραμμές αυτών των δήμων να περνάνε από τη μια μερά της Βουλιαγμένης στην απέναντι, λόγω της θέσης του στ. Ηλιούπολη που δεν επιτρέπει τη δημιουργία σταθμού μετεπιβίβασης λεωφορείων.

Συμφωνώ. Γενικά οι σταθμοί εδώ στα νότια είναι χωροθετημένοι σε άκυρα σημεία και δεν είναι εύκολο να κάνεις παπάδες με τις γραμμές!
(30-09-2013, 01:44 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Μάριε μιας και είσαι της περιοχής, μήπως γνωρίζεις αν υπάρχει κανένα οικόπεδο κοντά στο μετρό Ηλιούπολη για τη δημιουργία σταθμού μετεπιβίβασης;

Αχαχαχαχαχαχα Tongue Καλό...

Πέρα από την πλάκα, χώρος για σταθμός μετεπιβίβασης δεν υπάρχει! Εδώ δεν υπάρχει οικόπεδο ούτε για χώρο στάθμευσης και γέμισε η περιοχή από σταθμευμένα όλη της Ηλιούπολης.

Αν δεν ήταν τα ΤΑΞΙ στην Κλεάνθους (έξω από την είσοδο του Μετρό), τότε άνετα θα μπορούσε να γίνει ένας αποκλεισμός της οδού και να επιτρέπεται μόνο η διέλευση λεωφορείων. Αλλά αν τους βγάλουν από εκεί τους ταρίφες, θα πρέπει να τους πάνε ή στην Πύρρωνος ή στον παράδρομο, οπότε θα γίνεται το σώσε!
(30-09-2013, 12:59 AM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Επηρρεασμένος απ' τα παραπάνω ποστς, πιστεύω θα μπορούσε να γίνει το εξής:

109: Θα μπορούσε να αναλάβει το κομμάτι της Κ. Ηλιούπολης (πρώην 208). Μετονομασία σε ''108 ΑΝΩ ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ''. Η αναστροφή στην Λ. Βουλιαγμένης είμαι σχεδόν βέβαιος οτι γίνεται.

Α4: Γίνεται τοπικό ως Στ. Άλιμου καλύπτοντας το σύνολο της Λ. Κύπρου. Μετονομασία σε ''150 ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ''. Η σύνδεση Αργυρούπολης-Κ. Ηλιούπολης συνεχίζει να υπάρχει με το 140.

154: Μπορεί να πάει Στ. Ελληνικού κατεβαίνοντας την Ιασωνίδου και ταυτόχρονα να επεκταθεί έως την Άνω Βούλα. Ονομασία: ''154 ΑΝΩ ΒΟΥΛΑ – ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ'' Το 128 καλύτερα να μείνει ως έχει, γιατι ουσιαστικά είναι ενδοδημοτική συγκοινωνία Γλυφάδας.

101: Θα πρότεινα να γίνει ''101 ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ – ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ – ΚΑΛΑΜΑΚΙ''. Διαδρομή: Σοφ. Βενιζέλου ντουγρού μέχρι τη Λ. Βουλιαγμένης (Πύρρωνος) - Λ. Βουλιαγμένης - Δωδεκανήσου – Ιωνίας – Θεομήτορος – Καλαμακίου - Λ. Ποσειδώνος. Έτσι α) επιτυγχάνεται η σύνδεση ολόκληρης της Σοφοκλή Βενιζέλου, β) ενώνονται τα δυο ''κέντρα'' του Άλιμου (Καλαμακίου-Δωδεκανήσου) και γ) αποκτά συγκοινωνία η Θεομήτορος. Το κομμάτι Σούρμενα-Στ. Άλιμος μπορεί να την πάρει άλλη γραμμή (πχ επαναφορά του 236).

Συμφωνώ με τα 109/Α4. Το 128 και να πάει Στ. Ελληνικό δεν χάνει την ενδοδημοτική σύνδεση στη Γλυφάδα.
(01-10-2013, 12:20 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Το 128 και να πάει Στ. Ελληνικό δεν χάνει την ενδοδημοτική σύνδεση στη Γλυφάδα.

Ναι, αλλά η Τερψιθέα θα χάσει τη σύνδεσή της με τη Γούναρη (και την ΔΟΥ).
(01-10-2013, 12:28 AM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Ναι, αλλά η Τερψιθέα θα χάσει τη σύνδεσή της με τη Γούναρη (και την ΔΟΥ).

Όμως είναι τόση η κίνηση από Τερψιθέα προς Γούναρη που δικαιολογεί απευθείας σύνδεση? Ειδικότερα με τις τωρινές συχνότητες του 128 (ανά 25'-40') πιστεύω ότι δεν εξυπηρετεί στην πραγματικότητα γι' αυτό και δεν έχει ιδιαίτερη κίνηση.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28