Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Έλα ντε... λες και δεν έχουν χώρο στη Βάρη για τέρμα! Αλλά υποψιάζομαι πως το κάνουν και για οικονομία. Το τέρμα θέλει εγκαταστάσεις, σταθμαρχείο, σταθμάρχη... Ενώ με τα κυκλικά έχεις ένα στη Γλυφάδα κι ησυχάζεις! Tongue Κι ας γίνονται τα δρομολόγια κουβάρι! Όσο για το 163 είναι από τις καταδικασμένες γραμμές τύπου: "Αν δεν έχεις συχνά δρομολόγια ο άλλος θα το κάνει με τα πόδια. Αλλά πως να ζητήσεις πιο πολλά δρομολόγια σε μια γραμμή με μηδέν πληρότητες;" Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα...
Πόσο κόσμο μαζεύει; Αν πηγαινοέρχεται με 5 ανθρώπους τότε ναι ας καταργηθεί.
Δεν την έχω κάνει τη διαδρομή πρόσφατα, αλλά απ' ό,τι μαθαίνω αν έχει 5 άτομα μέσα κάνουνε πάρτυ! Big Grin
Αφού έχει χαμηλή επιβατική κίνηση ας καταργηθεί. Δεν υπάρχει λόγος να ξοδεύονται οδηγοί και λεωφορεία για γραμμές φαντάσματα όταν αλλού στενάζουν στην αναμονή και τον κόσμο.
Η αλήθεια είναι ότι δεν ξοδεύονται ούτε οδηγοί ούτε λεωφορεία. Απλά το όχημα του 162 κάνει πότε πότε κι ένα 163, έτσι για ξεμούδιασμα! Big Grin Έτσι κι αλλιώς πάνω από 5 λεπτά δεν είναι όλη κι όλη η διαδρομή!
Και το 162 ΠΆΝΤΩς έχει μια πολύ χάλια συχνότητα σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ.
Ναι αλλά το 162 καλύπτει μόνο του όλη την Άνω Βούλα, δε γίνεται απλά να καταργηθεί! Η μόνη εναλλακτική είναι τα... πόδια και μάλιστα σε μια περιοχή με πολύ μεγάλες κλίσεις. Οι μεγαλύτεροι άνθρωποι τι θα κάνουν; Εκτός βέβαια κι αν επεκτείνουν το 154, αλλά μόνο με 12μετρο, γιατί η νταλίκα δε χωράει στα στενά. (Και ξέρουμε όλοι τι γίνεται όταν μπαίνει 12μετρο στο 154...)
Όχι προς θεού δεν είπα να κοπεί το 162 απλά σχολίασα ότι έχει και αυτό αραιή συχνότητα.
Έχουν ένα θέμα οι συγκοινωνίες Γλυφάδας-Βούλας, αλλά το θέμα είναι το 163! Όλα τα points σας είναι ορθά πάντως Smile
(25-12-2012, 06:14 PM)ELBO O405GN Έγραψε: [ -> ]Ναι, με επιφύλαξη. Πρέπει να δούμε πόσο κοντά περνάει άλλη γραμμή, από τον "άξονα επιρροής" της 163. Κάτι ανάλογο συνέβαινε παλιά στην Κάντζα.

Το 324 ανέκαθεν πέρναγε μέσα από τον οικισμό και εξυπηρετούσε χωροταξικά αν και αραιότερο, με μικρή επιβατική κίνηση. Τα 308/125 και 304/321 που πέρναγαν μακρύτερα (Λαυρίου και Σπάτων αντίστοιχα), εξυπηρετούσαν τους Καντζιώτες όμως λόγω συχνότερων δρομολογίων!

To 163 λόγω χαμηλής επιβατικής κίνησης και ότι επικαλύπτεται από άλλες γραμμές είναι λόγοι για να καταργηθεί!
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28