Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
(01-10-2013, 12:37 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Όμως είναι τόση η κίνηση από Τερψιθέα προς Γούναρη που δικαιολογεί απευθείας σύνδεση? Ειδικότερα με τις τωρινές συχνότητες του 128 (ανά 25'-40') πιστεύω ότι δεν εξυπηρετεί στην πραγματικότητα γι' αυτό και δεν έχει ιδιαίτερη κίνηση.

Κοίτα η γραμμή δε πήζει και απο κόσμο, αλλα πάντα κάτι κουβαλάει! Εεε, γι' αυτό ασ' την να υπάρχει! Δεν εχει δα και τρελό κόστος λειτουργίας. Ασε που άμα φύγει απο Τερψιθέα θα αρχίσει η γκρίνια της γκρίνιας ω γκρίνια ότι ''υποβαθμίζεται η Γλυφάδα συγκοινωνιακά''.
(01-10-2013, 12:43 AM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Κοίτα η γραμμή δε πήζει και απο κόσμο, αλλα πάντα κάτι κουβαλάει! Εεε, γι' αυτό ασ' την να υπάρχει! Δεν εχει δα και τρελό κόστος λειτουργίας. Ασε που άμα φύγει απο Τερψιθέα θα αρχίσει η γκρίνια της γκρίνιας ω γκρίνια ότι ''υποβαθμίζεται η Γλυφάδα συγκοινωνιακά''.

Δηλαδή αυτή τη στιγμή που δε συνδέεται με το Μετρό, εξυπηρετεί ουσιαστικά; Εκτός αν οι κάτοικοι της Γούναρη γουστάρουν να πηγαίνουν Πλ. Γλυφάδας και να παίρνουν Α3/Β3 ή Α2. Τότε, δεκτό!
(01-10-2013, 12:49 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Δηλαδή αυτή τη στιγμή που δε συνδέεται με το Μετρό, εξυπηρετεί ουσιαστικά; Εκτός αν οι κάτοικοι της Γούναρη γουστάρουν να πηγαίνουν Πλ. Γλυφάδας και να παίρνουν Α3/Β3 ή Α2. Τότε, δεκτό!

Βασικά από Γούναρη έχει και το 154 για μετρό, η Τερψιθέα το 205 οπότε δεν λεέι κανείς τίποτα. Το μόνο κομμάτι που έχει μείνει χωρίς σύνδεση με μετρό είναι των Ζαμανού/Πριγκ. Πέτρου. Απλά είναι σπατάλη να έχουμε και τα δυό ειδικά τώρα που και το 154 δεν έχει ιδιαίτερα καλές συχνότητες. Από την άλλη όμως φοβάμαι ότι θα γίνει μακαρόνι αν πάει το 128 και στο Πανόραμα της Βούλας και ότι κέρδος θα μπορούσε να υπάρξει απ' την καλύτερη συχνότητα θα εξανεμιζόταν λόγω του μεγαλύτερου χρόνου διαδρομής.
(01-10-2013, 12:49 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Δηλαδή αυτή τη στιγμή που δε συνδέεται με το Μετρό, εξυπηρετεί ουσιαστικά; Εκτός αν οι κάτοικοι της Γούναρη γουστάρουν να πηγαίνουν Πλ. Γλυφάδας και να παίρνουν Α3/Β3 ή Α2. Τότε, δεκτό!

Ο κάτοικος της Γούναρη σίγουρα δε θα πάρει το 128 για να πάει προς Αθήνα. Θα το πάρει άμα θέλει α) να κατέβει στο κέντρο της Γλυφάδας για δουλειές ή αναψυχή, β) να πάει σε κάποια άλλη συνοικία της Γλυφάδας ή γ) να πάει Πειραιά (μέσω Πλατείας Γλυφάδας). Ο ρόλος της γραμμής είναι καθαρά τοπικός.

Κατα τη γνώμη μου δεν πρέπει σώνει και καλα να φτάνουν όοοοοολες οι γραμμές σε κάποιο σταθμό μέτρο, αλλά να υπάρχουν και γραμμές με τοπικό χαρακτήρα. Τώρα, εαν η λειτουργία μιας τοπικής γραμμής δεν είναι οικονομικά βιώσιμη, τοτε το κόστος αυτό μπορεί να μετακυλιστεί άνετα στον Δήμο που επωφελείται απ' την ύπαρξη της γραμμής αυτής. Εαν για παράδειγμα το 128 είναι οικονομικά ασύμφορο, τότε μπορεί ο Δήμος Γλυφαδας να καλύπτει μέρος ή και το σύνολο του κόστους λειτουργίας της γραμμής. Όπως ακριβώς έγινε με το 624 ή όπως γίνεται με τα 322/323.
(01-10-2013, 01:09 AM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Κατα τη γνώμη μου δεν πρέπει σώνει και καλα να φτάνουν όοοοοολες οι γραμμές σε κάποιο σταθμό μέτρο, αλλά να υπάρχουν και γραμμές με τοπικό χαρακτήρα.

Μαζί σου! Αλλά το 128 θα μπορούσε με ενίσχυση (από 154 και 162), να εξυπηρετεί το Πανόραμα Βούλας, όλη τη Γούναρη, την Τερψιθέα και να καταλήγει στο Μετρό του Ελληνικού.

Απλή η διαδρομή για την εξυπηρέτηση της Τερψιθέας:
Από Γλυφάδα: Από Μ. Ασίας, συνέχεια ευθεία Μ. Ασίας, αριστερά Δ. Γούναρη, δεξιά Ιασωνίδου, τέρμα (Στ. Ελληνικού).
Από Στ. Ελληνικού: Από Ιασωνίδου, αριστερά Δ. Γούναρη, δεξιά Μυκάλης, αριστερά Β. Ηπείρου, δεξιά Λευκωσίας, δεξιά Αιγύπτου, αριστερά Κριμαίας, δεξιά Ελ. Ανθρώπου, δεξιά Κων. Αθανάτου, συνέχεια κανονικά.

Κέρδη:
1) Η Γούναρη θα συνδέεται με τον κοντινότερο σταθμό Μετρό.
2) Η Τερψιθέα αποκτά πρόσθετη σύνδεση με το Μετρό του Ελληνικού.
3) Κόβονται 154 και 162.
Κασιμέρης και "Ανεξάρτητη Παρέμβαση ΕΘΕΛ" ξαναχτυπούν και έχουν να δείξουν και υπογραφές.

Αυτή τη φορά δε ζητάει μόνο την επαναφορά του 141 στο Α/Σ Ελληνικού, αλλά και την τροποποίηση του 155 (δε διευκρινίζει πως ακριβώς).

Περισσότερα εδώ: http://www.osybusdrivers.com/2013/09/blog-post_30.html

ΥΓ: Θα γίνω κακός αν πω ότι αν μεταφέρουν την αφετηρία στο Α/Σ Ελληνικού να αφήσουν τον αριθμό των οχημάτων που έχει μετά την αλλαγή; Για να γίνει το 8,5' αιχμή απευθείας 10' (και πιο αραιά την υπόλοιπη ημέρα), για να γευτούν τη χαρά.
(01-10-2013, 08:19 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Κασιμέρης και "Ανεξάρτητη Παρέμβαση ΕΘΕΛ" ξαναχτυπούν και έχουν να δείξουν και υπογραφές.

Αυτή τη φορά δε ζητάει μόνο την επαναφορά του 141 στο Α/Σ Ελληνικού, αλλά και την τροποποίηση του 155 (δε διευκρινίζει πως ακριβώς).

Περισσότερα εδώ: http://www.osybusdrivers.com/2013/09/blog-post_30.html

ΥΓ: Θα γίνω κακός αν πω ότι αν μεταφέρουν την αφετηρία στο Α/Σ Ελληνικού να αφήσουν τον αριθμό των οχημάτων που έχει μετά την αλλαγή; Για να γίνει το 8,5' αιχμή απευθείας 10' (και πιο αραιά την υπόλοιπη ημέρα), για να γευτούν τη χαρά.

Μάλιστα επισυνάπτουν και υπογραφές κατοίκων. Εγω γιατι δε κλήθηκα ποτε να υπογράψω? Tongue

Φαντάζομαι πως για το 155 θα απαιτούν να πηγαίνει Ομονοια! Δε καταλαβαίνω τι άλλο μπορεί να απαιτουν απ' το 155...

Αν τόσο πολύ θέλουν λεωφορείο στο Α/Σ, ας επαναφέρουν το Β2 να ησυχάσουν όλοι τους.
(01-10-2013, 01:27 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Μαζί σου! Αλλά το 128 θα μπορούσε με ενίσχυση (από 154 και 162), να εξυπηρετεί το Πανόραμα Βούλας, όλη τη Γούναρη, την Τερψιθέα και να καταλήγει στο Μετρό του Ελληνικού.

Απλή η διαδρομή για την εξυπηρέτηση της Τερψιθέας:
Από Γλυφάδα: Από Μ. Ασίας, συνέχεια ευθεία Μ. Ασίας, αριστερά Δ. Γούναρη, δεξιά Ιασωνίδου, τέρμα (Στ. Ελληνικού).
Από Στ. Ελληνικού: Από Ιασωνίδου, αριστερά Δ. Γούναρη, δεξιά Μυκάλης, αριστερά Β. Ηπείρου, δεξιά Λευκωσίας, δεξιά Αιγύπτου, αριστερά Κριμαίας, δεξιά Ελ. Ανθρώπου, δεξιά Κων. Αθανάτου, συνέχεια κανονικά.

Κέρδη:
1) Η Γούναρη θα συνδέεται με τον κοντινότερο σταθμό Μετρό.
2) Η Τερψιθέα αποκτά πρόσθετη σύνδεση με το Μετρό του Ελληνικού.
3) Κόβονται 154 και 162.

Καλή είναι σαν πρόταση από θέμα συχνότητας αλλά σκέψου κάποιος από Πλ. Γλυφάδας να θέλει να πάει στην Γούναρη σε κάποιο σημείο που δεν εξυπηρετείται από 124/207 και να κάνει όλο τον κύκλο του Πανοράματος της Βούλας. Από την άλλη κάποιος που θέλει να πάει από Πανόραμα Βούλας/Γούναρη προς Στ. Ελληνικού επίσης θα χάνει αρκετό χρόνο με τον κύκλο της Τερψιθέας. Εκτός απ' την συχνότητα κύριο ρόλο παίζει και ο χρόνος πραγματοποιήσης μιας διαδρομής. Οπότε προτείνω ένα 128 Γλυφάδα-Στ. Ελληνικού χωρίς την Τερψιθέα ανά 15' με 5 οχήματα ώστε να υπάρχει καλή κάλυψη της Γούναρη προς μετρό αλλά και προς κέντρο Γλυφάδας. Για όσους θέλουν από Τερψιθέα να πάνε κέντρο Γλυφάδας υπάρχουν και τα 205/207. Για Πειραιά υπάρχει και απ' ευθείας σύνδεση με Β1 ή 205/207 για Πλ. Γλυφάδας και μετά Α1. Τώρα για όσους θέλουν να πάνε στην Γούναρη θα χρειάζεται μετεπιβίβαση όμως θα είναι με μία γραμμή ανά 15' αντί για ένα 128 που ναι μεν είναι απευθείας αλλά είναι ανά 40'. Τώρα για το Πανόραμα της Βούλας προτείνω να επεκταθεί το 162 στο Στ. Ελληνικού μέσω της Λ. Βουλιαγμένης με 3 οχήματα ανά 20' με midi. Φυσικά, εξυπακούεται κόψιμο του 163.


(01-10-2013, 09:03 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Μάλιστα επισυνάπτουν και υπογραφές κατοίκων. Εγω γιατι δε κλήθηκα ποτε να υπογράψω? Tongue

Φαντάζομαι πως για το 155 θα απαιτούν να πηγαίνει Ομονοια! Δε καταλαβαίνω τι άλλο μπορεί να απαιτουν απ' το 155...

Αν τόσο πολύ θέλουν λεωφορείο στο Α/Σ, ας επαναφέρουν το Β2 να ησυχάσουν όλοι τους.

Απλά οι άνθρωποι το 'χουν χάσει. Είναι γεγονός ότι η Αλίμου πλέον αποψιλώθηκε από λεωφορεία αλλά δεν καταλαβαίνω την τόση μανία να πηγαίνει το 141 Α/Σ Ελληνικού. Και που πήγαινε παλιότερα τις περισσότερες ώρες της ημέρας σχεδόν άδειο πήγαινε. Τα ίδια και το 155 που ποτέ δεν έχει τίποτα το ιδιαίτερο προς Α/Σ Ελληνικού.
(01-10-2013, 09:03 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Μάλιστα επισυνάπτουν και υπογραφές κατοίκων. Εγω γιατι δε κλήθηκα ποτε να υπογράψω? Tongue

Φαντάζομαι πως για το 155 θα απαιτούν να πηγαίνει Ομονοια! Δε καταλαβαίνω τι άλλο μπορεί να απαιτουν απ' το 155...

Αν τόσο πολύ θέλουν λεωφορείο στο Α/Σ, ας επαναφέρουν το Β2 να ησυχάσουν όλοι τους.

Μήπως να κάνουμε και τα υπηρεσιακά δρομολόγια, 24ωρα για να μην μπλέκουν με ανταποκρίσεις Wink
(01-10-2013, 10:14 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Καλή είναι σαν πρόταση από θέμα συχνότητας αλλά σκέψου κάποιος από Πλ. Γλυφάδας να θέλει να πάει στην Γούναρη σε κάποιο σημείο που δεν εξυπηρετείται από 124/207 και να κάνει όλο τον κύκλο του Πανοράματος της Βούλας. Από την άλλη κάποιος που θέλει να πάει από Πανόραμα Βούλας/Γούναρη προς Στ. Ελληνικού επίσης θα χάνει αρκετό χρόνο με τον κύκλο της Τερψιθέας. Εκτός απ' την συχνότητα κύριο ρόλο παίζει και ο χρόνος πραγματοποιήσης μιας διαδρομής. Οπότε προτείνω ένα 128 Γλυφάδα-Στ. Ελληνικού χωρίς την Τερψιθέα ανά 15' με 5 οχήματα ώστε να υπάρχει καλή κάλυψη της Γούναρη προς μετρό αλλά και προς κέντρο Γλυφάδας. Για όσους θέλουν από Τερψιθέα να πάνε κέντρο Γλυφάδας υπάρχουν και τα 205/207. Για Πειραιά υπάρχει και απ' ευθείας σύνδεση με Β1 ή 205/207 για Πλ. Γλυφάδας και μετά Α1. Τώρα για όσους θέλουν να πάνε στην Γούναρη θα χρειάζεται μετεπιβίβαση όμως θα είναι με μία γραμμή ανά 15' αντί για ένα 128 που ναι μεν είναι απευθείας αλλά είναι ανά 40'. Τώρα για το Πανόραμα της Βούλας προτείνω να επεκταθεί το 162 στο Στ. Ελληνικού μέσω της Λ. Βουλιαγμένης με 3 οχήματα ανά 20' με midi. Φυσικά, εξυπακούεται κόψιμο του 163.

Πόσο χρόνο θα του τρώει το Πανόραμα; Πάνω από 4-5' το θεωρώ υπερβολή. Και η Τερψιθέα δε νομίζω ότι τρώει αρκετό χρόνο.

Προσωπικά είμαι υπέρ του να γίνει το 128 ΓΛΥΦΑΔΑ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ, χωρίς την Τερψιθέα, αλλά δεν είναι τόσο πρόβλημα το να πάρει και το Πανόραμα, που δεν του τρώει χρόνο.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28