Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
(19-05-2015, 02:51 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]1) Όντως συγκοινωνιακά ο κορμός δεν έχει λόγο να μπλέκει σε στενάκια αλλά πάμε να δούμε και την άλλη πλευρα. Τι είναι προτιμότερο, να έχεις τον κορμό που να περνάει απο στενάκια και τρώει το πολύ 5-10' ή να φτιάξεις μια τοπική γραμμή με χάλια συχνότητα που μπορεί να λειπουν και λεωφορεία η οποία μετά απο λίγο καιρο θα καταργηθεί λόγω μηδενικής επιβατικής κινησης;
Νομίζω το πρώτο, αφού ο κορμός έχει στάνταρ επιβατική κίνηςη και απλά εξυπηρετεί και κάποιες συνοικίες.

Αυτό που λες είναι η θεωρία της ανάγκης. Όμως ας δούμε τι συμβαίνει στη προκείμενη περίπτωση: το 205 ειναι μια τοπική γραμμή, οι συχνότητες έχουν κάπως βελτιωθεί με το άνοιγμα των σταθμών μετρό (πριν είχε στη καλύτερη 40λεπτο), έχει αφετηρία και τέρμα, καθιστώντας εύκολο τον υπολογισμό ώρας διέλευσης από κάποιο σημείο και τελευταίο δρομολόγιο έχει 2330 και 2345, και όχι... 2100 όπως άλλα τοπικά. Επίσης, το μόνο σίγουρο είναι πως δε πρόκειται να καταργηθεί λόγω μηδενικής επιβατικής κίνησης.

(19-05-2015, 02:51 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Αυτός ειναι ο λόγος που υπήρχαν τα Α3/Β3, τα Α1/Α2 που μπαινουν απ τα στενά της Βούλας το Β5 απο τον Τσακο κλπ

Μη ξεχνάς πως οι κορμοί είχαν σχεδιαστεί όταν ΔΕΝ υπήρχε μετρό, οπότε έπρεπε να κάνουν λίγο απ' όλα.

(19-05-2015, 02:51 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]2) Όσο τραγικό είναι το ότι το Α3 περνάει από τη στάση στο ρεύμα προς Βούλα εξίσου τραγικό ήταν που το 122 δεν επιανε Πλ. Γλυφάδας.

Δε νομίζω να διαφωνεί κανείς σε αυτό! Μέχρι και ο ίδιος ο ΟΑΣΑ κατάλαβε τι έκανε και το διόρθωσε έγκαιρα.

(19-05-2015, 02:51 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Και γω θα ήθελα το Α3 να περναει από το ρεύμα προς Πειραιά αλλά δεν γίνεται να ειναι όλα δικά μας. Ή θα κάνει τον κύκλο όπως το Β3 και θα χάνει χρονο ή το αφήνεις έτσι.

Ή το βάζεις να περνά από τη Λαζαράκη (προς Γρ. Λαμπράκη), όπως είπα και πιο πάνω και όλοι είναι ευχαριστημένοι! Τρόποι υπάρχουν, καθώς φαίνεται.
(19-05-2015, 01:29 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Και γω αν ήξερα ότι σε 5' περνάει 165 και θα παω πιο γρήγορα στο μετρό ή ακομα και κέντρο αυτό θα διάλεγα πόσο μάλλον αν έρχονταν παρεούλα. Αυτό δεν λέει κάτι για την αναγκαιότητα ύπαρξης της γραμμής καθαρό ρουσφέτι είναι που πρέπει να καταργηθεί άμεσα γιατί σε λίγο όλοι οι δήμοι θα θέλουν λεωφορείο για κέντρο.

Ίσως καλύτερα θα ήταν να γίνει τροφοδοτικό του στ. Αγ. Δημητρίου και να αποκτήσει εναλλάξ δρομολόγηση με το 164, παρά η κατάργηση. Το τμήμα της Λ. Κύπρου που έμεινε ακάλυπτο μετά την τροποποίηση του 154 είναι αρκετά εμπορικό και επιπλέον οι Αργυρουπολίτες απέδειξαν με την αυξημένη επιβατική κίνηση που έχει το 165 ότι θέλουν να φτάνουν γρήγορα στο Μετρό και όχι να περνάνε για μία ξενάγηση και από Κάτω Ηλιούπολη.

Σίγουρα πάντως το τραγικό λάθος της απευθείας συγκοινωνιακής σύνδεσης με το Κέντρο δε μπορεί να συνεχιστεί και ειδικά τη στιγμή που και άλλοι (βλ. Ζώφρια) έχουν αρχίσει δειλά δειλά να ζητάνε απευθείας συγκοινωνιακή σύνδεση με το Κέντρο της Αθήνας.
(19-05-2015, 02:18 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Ενα σωρό γραμμές είναι, αλλά: το 115 λειτουργει βράδυ, ενώ τα 116/7 και 122 τον χειμώνα λειτουργούν στη καλύτερη ανα μισάωρα. Για τη Ζέρβα/Ζέππου και τη Καράγιωργα, ένα Α3 ανά 15 λεπτά, φτάνει και περισσεύει.


Ωπα! Το Α3 δεν είναι "κορμός Γλυφάδας", αλλά κορμός της Λ. Βουλιαγμένης! Το αν θα εξυπηρετήσει τις συνοικίες της Γλυφάδας, είναι αδιάφορο, άλλωστε αυτή είναι δουλειά των τοπικών γραμμών. Στόχος των γραμμών-κορμών πρέπει να είναι η εξυπηρέτηση των οδικών αξόνων της πόλης. Βέβαια, ο λατρεμένος ΟΑΣΑ δεν ακολουθεί τη λογική αυτή, αφού σχεδόν όλοι οι κορμοί χώνονται σε στενά και συνοικίες...

Έστω, αφήνουμε το Α3 να ανεβοκατεβαίνει την Γρ. Λαμπράκη. Δεν είναι κωμικό που για να το πάρεις, αν θες να πας Ελληνικό, θα πρέπει να περάσεις στο ρεύμα προς Βούλα? Γι' αυτό μονίμως άδειο φεύγει από Γλυφάδα, καθώς όλοι περιμένουν στο ρεύμα προς Πειραιά το 122 ή το 205.


Ε όχι και πουθενά το κέντρο της Γλυφάδας! Tongue


Το Κορωπί έχει δικό του σταθμό Μετρό και μπόλικα τοπικά, που άλλοι δήμοι θα ζήλευαν. Η Βάρης-Κορωπίου τώρα, στο κομμάτι από Κίτσι και κάτω, θα έχει το 116. Ο μέσος κάτοικος ξέρει τι ώρα περνά και θα το περιμένει. Το 120? Άντε να υπολογίσεις τι ώρα ξεκινά από Κορωπί για να βγείς στη στάση να το περιμένεις. Το 120 μόνο του εξυπηρετεί κυρίως την ΒΙΠΕ Κορωπίου, όχι κατοικημένες περιοχές. Πιο κοντά είναι ο σταθμός Κορωπί, παρά το Ελληνικό.


Το 120 σαν γραμμή έχει νόημα, έχει τον κόσμο της, οπότε δε χρήζει κατάργησης. Όμως η τράμπα Καλύμνου-Βουλιαγμένης δεν μου γεμίζει το μάτι.


Λίγο πιο κόσμια σε παρακαλώ! Wink
Quote στα qoute φτιαχτα, ειμαι απο το κιν και βαριεμαι! Tongue
Λοιπον, ενα-ενα σε οσα ειπες..

Το ο,τι λειτουργουν με συχνοτητες ασυλου, δεν σημαινει πως δικαιολογειται να τα στειλουμε στις ερημιες και να μεινουν οι δυο καθετοι αξονες της Γλυφαδας με 2 και κατι γραμμες! ;-)

Κορμος Γλυφαδας ειναι γιατι προσφερει ανταποκριση απο την Αθηνα στα Τοπικα Γλυφαδας, περαν του οτι καταληγει στην Γλυφαδα.. Η λεξη "κορμος" εχει παρεξηγηθει λιγο.. Χρησιμοποιωντας την συγκοινωνιακα παντα.. Το Α11 πχ, δεν ειναι ο Κορμος Πετρουπολης, παρα απλα η Πετρουπολη, διοτι ειναι μια απλα πυκνη γραμμη που εξυπηρετει εναν δημο η εναν μεγαλο οδικο αξονα, χωρις να προσφερει καμια σοβαρη μετεπιβιβαση σε καποιο τοπικο για να συνεχισουν την διαδρομη τους (τοτε που κοπηκαν η Αθηνες το '95). Ομοιως και η Κηπουπολη!

Σε αυτο που λες, απαντησε και ο georgio παραπανω, κανεις φυσικα δεν χαιρεται με την σταση στην Πλ.Γλυφαδας. Αν τα 12μετρα χωρανε στην Λαζαρακη και δεν εχει προβλημα η Δημοτικη Αρχη, με το καλο να μπει!

Καθε αφετηρια τοπικης γραμμης, εν ετη 2015 ποσο μαλλον, που δεν ειναι σε Σταθμο Μετρο/ΗΣΑΠ, ειναι πουθενα!! Κατι ταλαιπωρα 642, 201,604,704,162,101,Τ-ΛΙΟ κτλ κτλ, ειναι τρανα παραδειγματα.. (για το 201 αναφερομαι στο τερμα του φυσικα, που ειναι διπλα στον Στ.Αργυρουπολη)

Το Κορωπι εχει ενα μετρο καθε μιση ωρα και εναν Προαστιακο του ασυλου που τελειωνει μολις χαραζει! Οσο τα αξιοζηλευτα τοπικα (120-330 ανα 45'-50', ενα 308 με 15'-20', και το 309 (που ξεκινησε με 10' και εχει καταληξει σε 15'-20' και αυτο), να τα βρασω λοιπον (το 307 δεν περναει μεσα απο το Κορωπι).
Οποτε, ειμαι στο κεντρο του Κορωπιου και θελω να παω σε οποιοδηποτε σημειο στα Νοτια Προαστια! Αντι να εχω ενα 25λεπτο το περισσοτερο 120 εως το Ελληνικο και να ξερω οτι σε 40' θα ειμαι Ελληνικο και 6' Δαφνη πχ, τωρα πρεπει να παρω λεωφορειο να παω στον Σταθμο του Κορωπιου, να περιμενω την μισαωρη γραμμη 3, να κανω τον κυκλο της Αθηνας, για να παω στην Δαφνη! Οποτε?! ΙΧ και ταξι!! Οποτε, αδειασε το 120, και εφτασε σε αυτα τα χαλια!
Για το 120 δεν το συζητω καν!!

Φυσικα και ημουν ειρωνικος σε αυτα που εγραφα! Το 120 θα επρεπε να ..μαγε, οχι ετσι οπως το εχουν παρατησει..
Και κοσμιος ημουν.. Στην βλακεια των ασυλων του ΟΑΣΑ, δεν μπορω να κρατηθω! Θα μου πεις, εδω υπαρχουν καποιοι που συμφωνουν μαζι τους, ακομα και στην ΚΤΕΛοποιηση της Λουτσας και της Σαρωνιδας... ΑΝΙΚΑΝΟΙ και καταστροφεις της συγκοινωνιας!!
(19-05-2015, 09:04 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Σίγουρα πάντως το τραγικό λάθος της απευθείας συγκοινωνιακής σύνδεσης με το Κέντρο δε μπορεί να συνεχιστεί και ειδικά τη στιγμή που και άλλοι (βλ. Ζώφρια) έχουν αρχίσει δειλά δειλά να ζητάνε απευθείας συγκοινωνιακή σύνδεση με το Κέντρο της Αθήνας.
Ε οχι και δειλα-δειλα η Ζωφρια! Tongue
Παγιο αιτημα ηταν, απο το Ε12 τοτε, πριν το 2000, μετεπειτα σε Χ12, σε 713, και ενα σωρο αλλαγες του 711 για να φτανουν απο την Ζωφρια στην Αθηνα..
Αναφορες και κακο για τα δρομολογια του Χ12 θυμαμαι εγω απο τους Ζωφριωτες! Τα ιδια χαλια με τους τελειωμενους του Χ42 και απο τους κατοικους της Φυλης με το Α12!
Εχουμε ιστορια στα δυτικα, μαλλον η Αργυρουπολη τωρα ξυπνησε! ;-)
(19-05-2015, 09:04 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Ίσως καλύτερα θα ήταν να γίνει τροφοδοτικό του στ. Αγ. Δημητρίου και να αποκτήσει εναλλάξ δρομολόγηση με το 164, παρά η κατάργηση. Το τμήμα της Λ. Κύπρου που έμεινε ακάλυπτο μετά την τροποποίηση του 154 είναι αρκετά εμπορικό και επιπλέον οι Αργυρουπολίτες απέδειξαν με την αυξημένη επιβατική κίνηση που έχει το 165 ότι θέλουν να φτάνουν γρήγορα στο Μετρό και όχι να περνάνε για μία ξενάγηση και από Κάτω Ηλιούπολη.

Σίγουρα πάντως το τραγικό λάθος της απευθείας συγκοινωνιακής σύνδεσης με το Κέντρο δε μπορεί να συνεχιστεί και ειδικά τη στιγμή που και άλλοι (βλ. Ζώφρια) έχουν αρχίσει δειλά δειλά να ζητάνε απευθείας συγκοινωνιακή σύνδεση με το Κέντρο της Αθήνας.

Πράγματι, το πρόβλημα δεν ήταν τόσο η κατάργηση του Α4 από το κέντρο, αλλά το κόψιμο του 154 και η συγκοινωνιακή εγκατάλειψη της Λ. Κύπρου. Βρήκαν και πάτησαν πάνω σ' αυτό και επέβαλαν το 165, με αποτέλεσμα σήμερα να απασχολούνται 5 οχήματα σο 164, 2 στο 165 και τα δρομολόγια να είναι αχταρμάς (ταυτόχρονες διελεύσεις και κενά 20λεπτα). Μια ικανοποιητική λύση για όλους θα ήταν όντως η διατήρηση του 165 στο τμήμα από Αγ. Δημήτριο προς Αργυρούπολη και η ενιαία δρομολόγησή του με το 164 σε μοτίβο 1 προς 2 (σαν το 220/221).
Αν κρατούσαν τα 7 οχήματα (δύσκολο αλλά λέμε τώρα...) θα είχαμε δρομολόγια με το εξής πλάνο : 08:00/164 08:10/164 08:19/165 08:29/164 08:38/164 08:47/165 08:56/164 09:05/164 09:15/165κλπ.
Γενικό 9λεπτο από τις αφετηρίες, χωρίς χάσιμο χρόνου για τους επιβάτες και διέλευση ανά 25-30' στο τμήμα του 165 (από 45-50' σήμερα)
(20-05-2015, 02:46 AM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Ε οχι και δειλα-δειλα η Ζωφρια! Tongue
Παγιο αιτημα ηταν, απο το Ε12 τοτε, πριν το 2000, μετεπειτα σε Χ12, σε 713, και ενα σωρο αλλαγες του 711 για να φτανουν απο την Ζωφρια στην Αθηνα..
Αναφορες και κακο για τα δρομολογια του Χ12 θυμαμαι εγω απο τους Ζωφριωτες! Τα ιδια χαλια με τους τελειωμενους του Χ42 και απο τους κατοικους της Φυλης με το Α12!
Εχουμε ιστορια στα δυτικα, μαλλον η Αργυρουπολη τωρα ξυπνησε! ;-)

Έτσι όπως είναι το 711 είναι ιδανικό πιστεύω. Πηγαίνει στο μετρό και δεν απασχολεί πολλά οχήματα αφού η συχνότητα δεν είναι καλή. Και ορθώς δεν έχει πυκνότερα δρομολόγια αφού η επιβατική κίνηση δεν είναι και τίποτα φοβερό. Το να κοπεί στο Προαστιακό είναι άδικο διότι σαν μέσο ο Προαστιακός δεν παρέχει καλή εξυπηρέτηση και είναι άγνωστος στον περισσότερο κόσμο. Το να κοπεί στην Πλ. Αγίων Αναργύρων όπως το 704 είναι επίσης άδικο διότι όταν παρουσιάζεις το μετρό ως κύριο μέσο μετακίνησης τότε πρέπει οι τοπικές γραμμές να βγάζουν σε ένα σταθμό και όχι σε πλατείες όπου να 'ναι.
Η απαίτηση για επιστροφή στο κέντρο του 711 είναι παράλογη αλλά θα μπορούσε να βγαίνει σαν τοπικό του Β12 με ακόμα αραιότερα δρομολόγια και χωρίς δικά του οχήματα.
(20-05-2015, 03:11 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Έτσι όπως είναι το 711 είναι ιδανικό πιστεύω. Πηγαίνει στο μετρό και δεν απασχολεί πολλά οχήματα αφού η συχνότητα δεν είναι καλή. Και ορθώς δεν έχει πυκνότερα δρομολόγια αφού η επιβατική κίνηση δεν είναι και τίποτα φοβερό. Το να κοπεί στο Προαστιακό είναι άδικο διότι σαν μέσο ο Προαστιακός δεν παρέχει καλή εξυπηρέτηση και είναι άγνωστος στον περισσότερο κόσμο. Το να κοπεί στην Πλ. Αγίων Αναργύρων όπως το 704 είναι επίσης άδικο διότι όταν παρουσιάζεις το μετρό ως κύριο μέσο μετακίνησης τότε πρέπει οι τοπικές γραμμές να βγάζουν σε ένα σταθμό και όχι σε πλατείες όπου να 'ναι.
Η απαίτηση για επιστροφή στο κέντρο του 711 είναι παράλογη αλλά θα μπορούσε να βγαίνει σαν τοπικό του Β12 με ακόμα αραιότερα δρομολόγια και χωρίς δικά του οχήματα.
Οταν η Ελευσινα (σαν 878 μονο) γινει ενα 15λεπτο τρενο, δεν θα χρειαζεται τιποτα παραπανω στην Λεωφ.Μεγ.Αλεξανδρου..
Η ιδανικη λυση για τωρα, ειναι το 711 να γινει τοπικο στον Προαστιακο, γκρουπ μαζι με τα υπολοιπα Τ-ΛΙΟ (νεα μεικτη δρομολογηση 709-711-723-749) με αφετηρια στο πασαγιο στην εισοδο του Ζεφυριου..
Με την λογικη σου, πρεπει και τα 5 ατομα του 749 να κατεβουν στην Αττικη (που αυτη την στιγμη δεν εχουν καν ανταποκριση ουτε με τον Προαστιακο!) και οχι μονο αυτοι.. Ολα στο Μετρο της Αττικης και ο Καραβος ( τα 10 ατομα του 711 ειναι πιο μαγκες απο τα 10 του 752 που θελουν κατεβουν Αθηνα?! ;-) )

Οχι σε ακτινικες γραμμες φαντασματα για να μην ξεβολευουν οι τεμπεληδες!!
(20-05-2015, 08:16 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Οταν η Ελευσινα (σαν 878 μονο) γινει ενα 15λεπτο τρενο, δεν θα χρειαζεται τιποτα παραπανω στην Λεωφ.Μεγ.Αλεξανδρου..
Η ιδανικη λυση για τωρα, ειναι το 711 να γινει τοπικο στον Προαστιακο, γκρουπ μαζι με τα υπολοιπα Τ-ΛΙΟ (νεα μεικτη δρομολογηση 709-711-723-749) με αφετηρια στο πασαγιο στην εισοδο του Ζεφυριου..
Με την λογικη σου, πρεπει και τα 5 ατομα του 749 να κατεβουν στην Αττικη (που αυτη την στιγμη δεν εχουν καν ανταποκριση ουτε με τον Προαστιακο!) και οχι μονο αυτοι.. Ολα στο Μετρο της Αττικης και ο Καραβος ( τα 10 ατομα του 711 ειναι πιο μαγκες απο τα 10 του 752 που θελουν κατεβουν Αθηνα?! ;-) )

Οχι σε ακτινικες γραμμες φαντασματα για να μην ξεβολευουν οι τεμπεληδες!!
Όπως το θέτεις έχεις δίκιο. Αν συγκρίνεις τη γραμμή με άλλες τοπικές που βγάζουν στο πουθενά όπως το 749 γίνεται προνόμιο το μετρό αλλά από την άλλη τόσες άλλες περιοχές έχουν πρόσβαση στο μετρό. Αντί να γίνεται προσπάθεια όσο περισσότερες γραμμές γίνεται να πλησιάζουν το μετρό αυτές μειώνονται. Προφανώς και όλα δε γίνεται να φτάσουν στο μετρό αλλά πιστεύω ότι όταν γραμμή φτάνει στο μετρό όπως το 704 και το κόβεις τότε ουσιαστικά είναι σαν να διώχνεις επιβάτες από το μετρό. Δηλαδή δεν καλυτερεύεις τίποτα απλά βρίσκεις τρόπους να μειώνεις βάρδιες. Άλλωστε κόβονται γραμμές από το κέντρο ώστε να αυξάνεται η χρήση του μετρό αντί των λεωφορείων ώστε το μετρό να γίνει ο κύριος άξονας μετακίνησης.

Για μένα θα έπρεπε και στη Γλυφάδα να εξεταστεί αν κάποια τοπικά μπορούν με τα οχήματα που αντιστοιχούν τώρα να πηγαίνουν στο σταθμό του Ελληνικού. Από το Γκολφ δεν νομίζω να χρειάζεται πολύ ώρα να φτάσουν στο σταθμό του Ελληνικού και έτσι ναι μεν θα έχαναν 5 - 10 λεπτά στη συχνότητα αλλά θα κέρδιζαν στη πρόσβαση στο μετρό.
Βρε παιδιά! Τα 700άρια στο αντίστοιχο τοπικ! ΑΡΓΚ! Tongue
(20-05-2015, 10:28 AM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Πράγματι, το πρόβλημα δεν ήταν τόσο η κατάργηση του Α4 από το κέντρο, αλλά το κόψιμο του 154 και η συγκοινωνιακή εγκατάλειψη της Λ. Κύπρου. Βρήκαν και πάτησαν πάνω σ' αυτό και επέβαλαν το 165, με αποτέλεσμα σήμερα να απασχολούνται 5 οχήματα σο 164, 2 στο 165 και τα δρομολόγια να είναι αχταρμάς (ταυτόχρονες διελεύσεις και κενά 20λεπτα). Μια ικανοποιητική λύση για όλους θα ήταν όντως η διατήρηση του 165 στο τμήμα από Αγ. Δημήτριο προς Αργυρούπολη και η ενιαία δρομολόγησή του με το 164 σε μοτίβο 1 προς 2 (σαν το 220/221).
Αν κρατούσαν τα 7 οχήματα (δύσκολο αλλά λέμε τώρα...) θα είχαμε δρομολόγια με το εξής πλάνο : 08:00/164 08:10/164 08:19/165 08:29/164 08:38/164 08:47/165 08:56/164 09:05/164 09:15/165κλπ.
Γενικό 9λεπτο από τις αφετηρίες, χωρίς χάσιμο χρόνου για τους επιβάτες και διέλευση ανά 25-30' στο τμήμα του 165 (από 45-50' σήμερα)
Μα δεν χρειάζεται να διατηρήσει κιόλας. Αλλά και να τα διατηρήσει μιλάμε για ΟΑΣΑ και το ένα αμάξι θα είναι πάντα κομμένο. Τα 15-20' ειναι πολύ ικανοποιητικά. Εδώ ολόκληρη Ηλιούπολη στέκεται ακόμα και με καποια 15λεπτα στην αιχμή πρωι-μεσημέρι στο 237
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28