Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Όπα μόλις είδα ότι είναι δημοψήφισμα, άρα μάλλον για πρόταση πρόκειται. Θα 'ταν προτιμότερο να γίνει καλύτερη διατυπώση.
Πάντως 101 (και Β1) είναι πονεμένη ιστορία. Καλύπτουν πανω κάτω τις ίδιες περιοχές, έχουν χάλια συχνότητες και περνούν σχεδον πάντα και τα δυο μαζί. Κατά συνέπεια, Αργυρούπολη, Ελληνικό και Άνω Γλυφαδα πρέπει να αποκτήσουν μια αξιόπιστη και γρήγορη συγκοινωνία για Πειραια.

Θα ήταν καλύτερα το 101 να κοπεί στον Στ. Άλιμο και να διέρχεται μέσω Θεομήτορος για να εξυπηρετηθεί η Δ/νση Μεταφορών Νοτίου Τομέα της Περιφέρειας Αττικής η οποία δέχεται κοινό. Για τη Λ. Κυθηρίων έχω μια ένσταση, καθώς στη διασταύρωση Αλίμου-Κυθηρίων τα λεωφορεία μπορεί να ''βρούν'' κάτω, λόγω της ανηφορικότητας της Κυθηρίων.

Το Β1, αν κοπεί το 101 Στ. Άλιμο, πρέπει να αναλάβει το κομμάτι του Ελληνικού. Συνεπώς θα διέρχεται από Λ. Αλίμου - Γερουλάνου - Πλ. Αγίας Τριάδας - Γερουλάνου - Τριπόλεως (Ριζούντος στην επιστροφή) - Ιασωνίδου - συνέχεια προς Τερψιθέα. Με μια συχνότητα ανα 20', πιστεύω πως Ανω Γλυφάδα, Ελληνικό και Αργυρούπολη θα είναι καλυμμένες (+ το ότι ο νέος ενιαίος Δήμος Ελληνικού-Αργυρούπολης θα αποκτήσει ενα είδος ''τοπικής συγκοινωνίας'' αφού θα συνδέονται Σούρμενα, Κέντρο Αργυρούπολης και συνοικίες Ν. Αλεξάνδρειας και Αγ. Παρασκευής από την Λ. Αλίμου με μια γραμμη).
(04-06-2013, 01:38 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Θα ήταν καλύτερα το 101 να κοπεί στον Στ. Άλιμο και να διέρχεται μέσω Θεομήτορος για να εξυπηρετηθεί η Δ/νση Μεταφορών Νοτίου Τομέα της Περιφέρειας Αττικής η οποία δέχεται κοινό.

Εννοείς δηλαδή να γίνει το 101 Πειραιάς-Άλιμος-Στ.Αλιμος;
(04-06-2013, 01:43 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Εννοείς δηλαδή να γίνει το 101 Πειραιάς-Άλιμος-Στ.Αλιμος;

Ναι. Θα ήταν καλύτερα ο Άλιμος να αποκτήσει ''δική του'' συγκοινωνία για Πειραια.
(04-06-2013, 01:38 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Πάντως 101 (και Β1) είναι πονεμένη ιστορία. Καλύπτουν πανω κάτω τις ίδιες περιοχές, έχουν χάλια συχνότητες και περνούν σχεδον πάντα και τα δυο μαζί. Κατά συνέπεια, Αργυρούπολη, Ελληνικό και Άνω Γλυφαδα πρέπει να αποκτήσουν μια αξιόπιστη και γρήγορη συγκοινωνία για Πειραια.

Θα ήταν καλύτερα το 101 να κοπεί στον Στ. Άλιμο και να διέρχεται μέσω Θεομήτορος για να εξυπηρετηθεί η Δ/νση Μεταφορών Νοτίου Τομέα της Περιφέρειας Αττικής η οποία δέχεται κοινό. Για τη Λ. Κυθηρίων έχω μια ένσταση, καθώς στη διασταύρωση Αλίμου-Κυθηρίων τα λεωφορεία μπορεί να ''βρούν'' κάτω, λόγω της ανηφορικότητας της Κυθηρίων.

Το Β1, αν κοπεί το 101 Στ. Άλιμο, πρέπει να αναλάβει το κομμάτι του Ελληνικού. Συνεπώς θα διέρχεται από Λ. Αλίμου - Γερουλάνου - Πλ. Αγίας Τριάδας - Γερουλάνου - Τριπόλεως (Ριζούντος στην επιστροφή) - Ιασωνίδου - συνέχεια προς Τερψιθέα. Με μια συχνότητα ανα 20', πιστεύω πως Ανω Γλυφάδα, Ελληνικό και Αργυρούπολη θα είναι καλυμμένες (+ το ότι ο νέος ενιαίος Δήμος Ελληνικού-Αργυρούπολης θα αποκτήσει ενα είδος ''τοπικής συγκοινωνίας'' αφού θα συνδέονται Σούρμενα, Κέντρο Αργυρούπολης και συνοικίες Ν. Αλεξάνδρειας και Αγ. Παρασκευής από την Λ. Αλίμου με μια γραμμη).

Συμφωνώ απόλυτα. Επίσης να συνδεθεί και με σταθμό Αλίμου το Β1 ώστε η Γερουλάνου και το Άνω Ελληνικό να έχει σύνδεση με το Σταθμό Αλίμου.
(04-06-2013, 02:24 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Επίσης να συνδεθεί και με σταθμό Αλίμου το Β1 ώστε η Γερουλάνου και το Άνω Ελληνικό να έχει σύνδεση με το Σταθμό Αλίμου.

Αυτό γίνεται πανεύκολα με ένα τοπικό. Θα μπορούσε το 210 να έχει αφετηρία τη Θράκης (ή και τον Στ. Ελληνικού, γιατί οχι?) και μέσω Ριζούντος - Γερουλάνου να φτάνει Στ. Αλιμο και πάλι πίσω. Με 2-3 μίντια μια χαρά στέκει!
(04-06-2013, 02:47 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Αυτό γίνεται πανεύκολα με ένα τοπικό. Θα μπορούσε το 210 να έχει αφετηρία τη Θράκης (ή και τον Στ. Ελληνικού, γιατί οχι?) και μέσω Ριζούντος - Γερουλάνου να φτάνει Στ. Αλιμο και πάλι πίσω. Με 2-3 μίντια μια χαρά στέκει!

Το 210 ούτως ή αλλως θα κοπεί οπότε γιατί να μην εκμεταλλευτούμε το Β1 που άμα γίνει έτσι θα 'χει και καλή συχνότητα.
Δεν ξέρω κάτα πόσο θα 'ναι εύκολο να φτάνει το Β1 Στ.Αλίμου και να αναστρέφει για να συνεχίσει. Μου φαίνεται μεγάλη μανούρα κι ότι θα επιβαρύνει αρκετά το δρομολόγιο από άποψης χρόνου. Το 101 πιο εύκολο γιατί μπορεί μετά να φεύγει κατευθείαν από Θεσσαλίας! (βέβαια τα λέω όλα αυτά, χωρίς να γνωρίζω καλά την περιοχή... πχ η Θεσσαλίας μπορεί να 'ναι μονόδρομος!)
Παιδιά, χαλαρώστε δικιά μου είναι η πρόταση!!! Απλά μου αρέσει να τα γράφω όπως στο site!!! Big Grin
Όσοι έχετε δει την δημοσίευση που ανέρτησα, έχω να πω ότι εν μέρει θα γίνει η τροποποιήση...!!!!

Η δική μου απόφαση:
https://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=7162

Η απόφαση της Διαυγειας: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...3-5%CE%A64

Είναι περίπου όμοια δεν νομίζετε;;;
Όσοι θέλετε αφήστε τα σχόλιά σας.
Ευχαριστώ!!! Wink
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28