Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Έχει μεγάλες ομοιότητες όντως. Αν και το δικό σου πήγαινε Πειραιά!
(09-07-2013, 06:58 AM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Έχει μεγάλες ομοιότητες όντως. Αν και το δικό σου πήγαινε Πειραιά!

Ναι, ρε γαμώτο!!! Φαντάσου να ειδε καποιος την προταση που εβαλε και να την εστειλε στον ΟΑΣΑ!! Tongue
(10-07-2013, 04:48 PM)krikri13 Έγραψε: [ -> ]Ναι, ρε γαμώτο!!! Φαντάσου να ειδε καποιος την προταση που εβαλε και να την εστειλε στον ΟΑΣΑ!! Tongue

Δε θέλω να σε πικράνω, αλλά είχε ληφθεί τουλάχιστον από τον Απρίλιο η απόφαση από τον ΟΑΣΑ για την τροποποίηση του 101. Tongue
(10-07-2013, 06:10 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Δε θέλω να σε πικράνω, αλλά είχε ληφθεί τουλάχιστον από τον Απρίλιο η απόφαση από τον ΟΑΣΑ για την τροποποίηση του 101. Tongue

Νταξει μωρε τωρα!!! Tongue
Τι καλά που θα 'ταν πάντως αν αυτοί οι γραφειοκράτες του ΟΑΣΑ έριχναν μία ματιά και στις προτάσεις που γίνονται κατά καιρούς και εδώ στο leoforeia.gr και σε άλλα αντίστοιχα forum.
Υπήρξαν ένα σωρό προτάσεις τους προηγούμενους μήνες για το πως μπορούσαν να βελτιώσουν το συγκοινωνιακό δίκτυο στα ΝΠ, ενόψει επέκτασης Μετρό. ΔΕΝ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΚΑΜΙΑ!
Προσπάθησα λίγες μέρες αφού μάθαμε για την επιστολή που έστειλαν στους Δήμους, να μάθω ποιες είναι οι αλλαγές. Και τελική η απάντηση ήταν η εξής:
Σύναψη:Απαντώντας στην παραπάνω σχετική ηλεκτρονική επιστολή σας, η οποία αναφέρεται στο αντικείμενο του θέματος, σας ενημερώνουμε ότι με τη λειτουργία των νέων σταθμών ΜΕΤΡΟ εντός του 2013 η υπηρεσία μας έχει σχεδιάσει μία γενική αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών στα Νότια Προάστια. Ο σχεδιασμός αυτός περιλαμβάνει τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών, συνενώσεις γραμμών κ.ά. Οι αλλαγές αυτές θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα μας εγκαίρως, ενώ θα γίνουν γνωστές και μέσω δελτίων Τύπου και σχετικών ανακοινώσεων, ώστε να ενημερωθεί το επιβατικό κοινό της περιοχής.
Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία, η οποία μας βοηθά στον προσδιορισμό των αναγκών και την καταγραφή των προβλημάτων του επιβατικού κοινού.
Φαντάζομαι κάποια αντίστοιχη απάντηση θα λαμβάναμε αν τυχόν οργανωμένα τα μέλη του forum καταθέταμε επίσημα μία ολοκληρωμένη πρόταση στον ΟΑΣΑ.
Γιατί πολύ απλά δεν τολμούν την υπέρβαση. Υπέρβαση η οποία θα είχε και όφελος και σε αριθμό οχημάτων και μάλιστα μεγαλύτερο απ' ότι η υπάρχουσα πρόταση.
Δε φρόντισαν καν για τη συγκοινωνιακή σύνδεση όλων των περιοχών με κοντινούς σταθμούς Μετρό: στην Τερψιθέα το μόνο που θα έχει σύνδεση με το Μετρό στο Ελληνικό είναι το 205 (δρομολόγια ανά 50'), ενώ τα περισσότερα τοπικά Γλυφάδας και όλα των (πλην 171) δε θα έχουν σύνδεση με Μετρό, αν και φτάνουν μέχρι το Γκολφ...
(12-07-2013, 11:54 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Δε φρόντισαν καν για τη συγκοινωνιακή σύνδεση όλων των περιοχών με κοντινούς σταθμούς Μετρό: στην Τερψιθέα το μόνο που θα έχει σύνδεση με το Μετρό στο Ελληνικό είναι το 205 (δρομολόγια ανά 50'), ενώ τα περισσότερα τοπικά Γλυφάδας και όλα των (πλην 171) δε θα έχουν σύνδεση με Μετρό, αν και φτάνουν μέχρι το Γκολφ...

Το θέμα είναι υπάρχει χώρος στο συγκεκριμένο σημείο που επέλεξαν ως αφετηρία για περισσότερες γραμμές; Εγώ προσωπικά δεν έχω πάει, αλλά απ' το Google Earth φαίνονται στενά τα πράγματα...
(13-07-2013, 08:00 AM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Το θέμα είναι υπάρχει χώρος στο συγκεκριμένο σημείο που επέλεξαν ως αφετηρία για περισσότερες γραμμές; Εγώ προσωπικά δεν έχω πάει, αλλά απ' το Google Earth φαίνονται στενά τα πράγματα...

Έχει χώρο γι' αυτά που θα εξυπηρετεί. Απ' το Google maps που μέτρησα τις εσοχές είναι γύρω στα 59 μέτρα και στην μια θα ΄χει ένα 12μετρο ή 8μετρο του 124 και ένα 18μετρο του 171 και στην άλλη 2 18μετρα ή ενα 18μετρο και ένα 12μετρο των Ε22/Χ97. Και στις δύο περιπτώσεις θεωρώ ότι αρκεί και περισσεύει ο χώρος.
(13-07-2013, 02:39 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Έχει χώρο γι' αυτά που θα εξυπηρετεί. Απ' το Google maps που μέτρησα τις εσοχές είναι γύρω στα 59 μέτρα και στην μια θα ΄χει ένα 12μετρο ή 8μετρο του 124 και ένα 18μετρο του 171 και στην άλλη 2 18μετρα ή ενα 18μετρο και ένα 12μετρο των Ε22/Χ97. Και στις δύο περιπτώσεις θεωρώ ότι αρκεί και περισσεύει ο χώρος.

Μην ξεχνάς ότι δεν υπάρχει σχεδόν ποτέ ένα μόνο όχημα από κάθε γραμμή στην αφετηρία...
(13-07-2013, 10:02 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Μην ξεχνάς ότι δεν υπάρχει σχεδόν ποτέ ένα μόνο όχημα από κάθε γραμμή στην αφετηρία...

Οι συχνότητες είναι τέτοιες που 1 όχημα είναι συνήθως στην Αφετηρία ίσως με εξαίρεση το 171 που στα Θερινά ίσως μαζευτούν και 2. Αλλά διαλείμματα πιστεύω θα γίνονται σε Γλυφάδα/Βάρκιζα/Σαρωνίδα/Αεροδρόμιο που υπάρχουν μεγάλοι χώροι.
Εντύπωση μου κάνει πάντως. Μέχρι πριν λίγο ακούγαμε ότι ο ΟΑΣΑ έχει πλακωθεί με την εταιρία που έχει το αεροδρόμιο Ελληνικού, γιατί δεν του παραχωρεί χώρο για σταθμό μετεπιβίβασης. Τώρα πως δέχτηκε ξαφνικά να τοποθετηθούν οι αφετηρίες εντός των ορίων της;
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28