Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Απο οτι ακουσα σημερα στον Σκαι τα εργα θα καθηστερησουν κανενα τριμηνο.
[Skai.gr] Ολοκληρώνεται το έργο του ηλεκτρικού Μοναστηράκι - Αττική

Έχουν μείνει μόνο δύο χιλιόμετρα γραμμής για να ολοκληρωθεί το έργο Μοναστηράκι - Αττική είπε στο ΣΚΑΪ ο Χαράλαμπος Αραπατσάκος διευθύνων σύμβουλος του ΗΣΑΠ.

Πρόσθεσε ότι την επόμενη εβδομάδα θα είναι σε θέση να δώσει ακριβές χρονοδιάγραμμα για το τέλος του έργου.

Ανέφερε ότι -λόγω των αρχαιολογικών ευρημάτων- υπολογίζει ότι θα είναι έτοιμο σε περίπου ένα τρίμηνο.
Paul, οι 10Χ εργάτες δεν θα κόστιζαν ακριβότερα γιατί οι εργατοώρες θα ήταν οι ίδιες. Θα τέλειωναν όμως νωρίτερα και συνολικά θα έπαιρναν τα ίδια λεφτά (και θα είχαμε κέρδος τον πληθωρισμό). Αν τώρα από αυτούς που βλέπω δεν υπάρχουν άλλοι, τι διάολο κάνουν τα εκατομμύρια των Αλβανοϊνδοπακιστανών που μας έχουν κατακλύσει; Μόνο οι κλέφτες ήρθαν; Ούτε 50 εργάτες που να θέλουν να δουλέψουν για το ελληνικό δημόσιο δεν υπάρχουν;

Το τραγικό της όλης υπόθεσης είναι πως, απ΄ό,τι κατάλαβα από τον τρόπο που έγιναν τα έργα, αν είχε κλείσει τελείως ο ηλεκτρικός και δούλευαν συνεργεία ανελλιπώς σε κάθε κομμάτι ταυτόχρονα, θα είχαμε ξεμπερδέψει μέσα σε 3 μήνες, με την εξαίρεση του Θησείου - Μοναστηράκι. Οποιος μπορούσε να πάρει αυτή την επιλογή και δεν το έκανε προτιμώντας να μας βασανίζει με το μαρτύριο της σταγόνας, χρειάζεται δημοσίως να κρεμαστεί στο Σύνταγμα.
(22-01-2011, 06:32 PM)ΕΠΙΒΑΤΗΣ Έγραψε: [ -> ]Με πρόφαση Undecidedπρος τον ανυποψίαστο πολίτη ``λόγω έργων`` μειώνουν τα δρομολόγια των συρμών αντί για να τα αυξήσουν επικαλούμενοι φαιδρές δικαιολογίες όταν όλοι γνωρίζουμε το λόγο που ο ΗΣΑΠ κάνει αυτες τις αυθαιρεσίες. Ο ΗΣΑΠ έχει το καλύτερο μισθολόγιο και το καλύτερο συνταξιοδοτικό καθώς και τις καλύτερες εργασιακές συνθήκες.

Κατά την διάρκεια των έργων γίνονται μονογραμμίσεις και περιορίζεται η χωρητικότητα της γραμμής. Άμεση συνέπεια αυτού είναι να μειωθούν τα τρένα για να μην υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας.

(23-01-2011, 08:56 PM)ΕΠΙΒΑΤΗΣ Έγραψε: [ -> ]Παρεπιπτόντως γνωρίζει κάποιος τα έργα στον ΗΣΑΠ στην περιοχή της Ομόνοιας που βρίσκονται?[/b]

Στον σταθμό της Ομόνοιας έχει στρωθεί η γραμμή προς Κηφισιά.

(24-01-2011, 08:39 PM)amoran Έγραψε: [ -> ]Paul, οι 10Χ εργάτες δεν θα κόστιζαν ακριβότερα γιατί οι εργατοώρες θα ήταν οι ίδιες. Θα τέλειωναν όμως νωρίτερα και συνολικά θα έπαιρναν τα ίδια λεφτά (και θα είχαμε κέρδος τον πληθωρισμό).

Έχεις δίκιο σε αυτό. Εκείνο που αλλάζει είναι ο ρυθμός με τον οποίο πρέπει να πληρωθεί ο εργολάβος που κατασκευάζει το έργο. Απασχολώντας λιγότερους εργάτες ο εργολάβος θα πάρει τα λεφτά του σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και σε μικρότερες δόσεις.
(25-01-2011, 01:52 AM)Giannis Έγραψε: [ -> ]Στον σταθμό της Ομόνοιας έχει στρωθεί η γραμμή προς Κηφισιά.

Θα μπορούσε να λειτουργήσει Ομόνοια - Κηφισιά;

Όχι τόσο εύκολα... στην Αττική αν δεις, λίγο μετά την έξοδο του Αγίου Νικολάου, διακόπτεται η γραμμή της ανόδου (προς Κηφισιά) και υπάρχει μόνο η γραμμή προς Πειραιά.

Αντίθετα στην Ομόνοια έχουν στρώσει την γραμμή ανόδου προς Κηφισιά.

Δεν συμφέρει να συνδεθεί η γραμμή ανόδου της Ομόνοιας με την γραμμή καθόδου της Αττικής για δύο λόγους: πρώτον θα απαιτήσει προσωρινά ψαλίδια που μετά θέλουν χρόνο για να αφαιρεθούν (αυτό μεταξύ σταθ. Νερατζιώτισσας και Ι.Ν. Νερατζιώτισσας ήταν που κράτησε την γραμμή κλειστή σχεδόν 2 βδομάδες βόρεια της Ειρήνης) και επίσης να είναι μονή η γραμμή από Άγιο Νικόλαο μέχρι Ομόνοια είναι μεγάλη απόσταση, τα τρένα θα πρέπει να είναι τόσο αραιά που κανένας δεν θα τολμά να μπει μέσα γιατί θα γίνεται Ο χαμός.

Το μόνο που θα μπορούσε να γίνει είναι όταν στρωθεί η γραμμή διπλή μέχρι Ομόνοια να ανοίξουν το κομμάτι Ομόνοια - Αττική, ώστε να παραμείνει κλειστό μόνο το Ομόνοια - Μοναστηράκι που είναι και το πιο δύσκολο (αρχαία ευρήματα και ενίσχυση της σήραγγας). Το οποίο μάλλον θα πρέπει πια να αναρρωτιώμαστε ΑΝ και όχι πότε θα ανοίξει έτσι όπως πάνε τα πράγματα...
Αυτή ήταν η σκέψη μου
Κουβέντα όμως από τους συνδικαλιστές του ΗΣΑΠ για τις καθυστερήσεις. Ούτε μια διαμαρτυρία! Λες και δουλεύουν σε άλλη επιχείρηση...
Από τον ιστοτόπο των ΗΣΑΠ:
Η ΗΣΑΠ ΑΕ στα πλαίσια εφαρμογής των εγκεκριμένων περιβαλλοντικών όρων για τη λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής ΠΕΙΡΑΙΑ – ΚΗΦΙΣΙΑ και την ανακαίνιση αυτής (Αποφ.141416/25.10.2005) σε σχέση με τις επιπτώσεις από λειτουργία του έργου στο ακουστικό περιβάλλον, έλαβε τα ακόλουθα μέτρα αντιμετώπισης:

1. Στα καμπύλα τμήματα του δικτύου και στις περιοχές όπου έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες ανακαίνισης, τοποθετούνται νέοι λιπαντήρες επί της σιδηροτροχιάς ώστε να μειώνεται ο παραγόμενος θόρυβος και η φθορά που προκαλείται από την τριβή των μεταλλικών επιφανειών τροχού και σιδηροτροχιάς. Για τη λίπανση χρησιμοποιείται λιπαντικό φιλικό στο περιβάλλον (βιοδιασπώμενο).
2. Κατά τη στρώση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής τοποθετείται ανάμεσα στο πέλμα της σιδηροτροχιάς και στην έδραση αυτής επί του στρωτήρα, ελαστικό υπόθεμα με στόχο τη μείωση των δονήσεων και του θορύβου.
3. Τοποθετείται ειδικό αντιδονητικό υλικό στην περιοχή της παλαιάς σήραγγας ΟΜΟΝΟΙΑ – ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ (600m διπλής γραμμής) καθώς και σε τμήμα της σήραγγας ΒΙΚΤΩΡΙΑ – ΑΤΤΙΚΗ (340m διπλής γραμμής). Η εφαρμογή του αντιδονητικού υλικού αντιμετωπίζει τα προβλήματα από τον αυξημένο εδαφομεταφερόμενο θόρυβο λόγω της εφαρμογής της νέας επιδομής στις σήραγγες.. Τα προβλήματα και την αντιμετώπισή τους ανέδειξε η ειδική αντιδονητική μελέτη που εκπόνησε η ΗΣΑΠ ΑΕ στα πλαίσια τήρησης των εγκεκριμένων περιβαλλοντικών όρων.
4. Προκειμένου να λάβει η ΗΣΑΠ ΑΕ οριστικές αποφάσεις για την εφαρμογή μέτρων αντιμετώπισης θορύβου στο υπέργειο τμήμα του δικτύου της και σε θέσεις εφαρμογής σταθερής επιδομής, τοποθετήθηκαν πιλοτικά, συστήματα μείωσης θορύβου στο επίπεδο της γραμμής. Τα συστήματα εφαρμόστηκαν σε τμήματα γραμμής με παρόμοια γεωμετρικά χαρακτηριστικά σε μήκος λίγο μεγαλύτερο ενός περίπου συρμού. Η ΗΣΑΠ ΑΕ ανέθεσε σε εξωτερικό σύμβουλο τη διενέργεια ακουστικών μετρήσεων στα τμήματα αυτά, πριν και μετά την τοποθέτηση των συστημάτων μείωσης θορύβου. Από την αξιολόγηση των μετρήσεων προέκυψε ότι το σύστημα εφαρμογής ηχοαπορροφητικών πλακών επικαθήμενων στο διάδρομο της σιδηροδρομικής γραμμής παρουσιάζει σημαντικά αυξημένη αποτελεσματικότητα ως προς τη διάδοση του θορύβου στον αποδέκτη. Συγκεκριμένα, οι μετρήσεις έδειξαν ότι τα επίπεδα του αερόφερτου θορύβου στους αποδέκτες κοντά στις γραμμές, μετά την εφαρμογή των μέτρων μείωσης, μειώνονται περίπου κατά 3 dBA ή και περισσότερο. Έτσι τα επίπεδα θορύβου που φθάνουν στους αποδέκτες, μετά την εφαρμογή των μέτρων αυτών, είναι χαμηλότερα από αυτά που είχαν υπολογιστεί στη ΜΠΕ του έργου για Συνεχώς Συγκολλημένη Σιδηροτροχιά χωρίς σταθερή επιδομή. Μετά από αυτό, η ΗΣΑΠ ΑΕ, μέσω της εκτελούμενης εργολαβίας ανακαίνισης, θα προβεί έως το πέρας των εργασιών σε τοποθέτηση 4.600m ηχοαπορροφητικών πανέλων επί της γραμμής, ξεκινώντας από την περιοχή Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟ – ΕΙΡΗΝΗ το Μάρτιο του 2011.
5. Πέραν των ανωτέρω, μέσω της εκτελούμενης εργολαβίας ανακαίνισης και έως το πέρας των εργασιών θα τοποθετηθούν ηχοπετάσματα σε πέντε θέσεις του υπέργειου δικτύου με στόχο τη μείωση του παραγόμενου θορύβου από τη διέλευση των συρμών πάνω από ειδικές σιδηροδρομικές διατάξεις (αλλαγές, διαγωνίους, διασταυρώσεις κλπ).
6. Έχουν ήδη τοποθετηθεί από το Φεβρουάριο του 2009 στην περιοχή του σταθμού ΦΑΛΗΡΟ και σε μήκος 110m ηχοπετάσματα τα οποία μειώνουν τη διάδοση του θορύβου στους αποδέκτες, που παράγεται από τη διέλευση των συρμών πάνω από ειδική σιδηροδρομική διάταξη (αλλαγές).
Κανένα νέο απο το μέτωπο ρε παιδιά?
Τι γίνεται εκεί στίς σήραγγες προχωρούν?
Τα τελευταία νέα που είχαμε ήταν κάτι δηλώσεις του Αραπατζάκου στο τέλος του Γενάρη οτι έχουν απομείνει δύο χιλιόμετρα γραμμής για να ολοκληρωθεί το έργο.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18