Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Δυσάρεστα νέα....

Σταματούν για μία ακόμη φορά οι εργασίες του ΗΣΑΠ στο Μοναστηράκι, ενώ κανείς πλέον δεν είναι σε θέση να απαντήσει στο ερώτημα πότε τα έργα θα ολοκληρωθούν. Το Μονομελές Πρωτοδικείο της Αθήνας εξέδωσε προσωρινή διαταγή για την προσωρινή παύση των εργασιών κατάχωσης του “Βωμού των 12 θεών” έως ότου εκδικαστεί η κύρια αίτηση των ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσαν πολίτες σε βάρος των ΗΣΑΠ, του υπ. Πολιτισμού και του υπ. Οικονομικών, ζητώντας να σταματήσουν τα έργα. Οι πολίτες μάλιστα προσέφυγαν και στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο του Στρασβούργου καταθέτοντας αίτηση για παραβίαση του σεβασμού της ιδιωτικής ζωής από το κράτος, της προστασίας του περιβάλλοντος, αλλά και της προστασίας της θρησκευτικής ελευθερίας.

Την ίδια ώρα, τα έργα για την ανακαίνιση της υποδομής-επιδομής της γραμμής και την ενίσχυση της σήραγγας από Ομόνοια ως Μοναστηράκι έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκώμενο ορίζοντα ολοκλήρωσης, μετατρέποντας την γραμμή 1 του Μετρό σε σύγχρονο γεφύρι της Άρτας. Η σύμβαση του έργου υπογράφηκε το Μάρτιο του 2008, με κόστος 109 εκατ. ευρώ και ανάδοχο την εταιρία Άκτωρ. Σύμφωνα με τη σύμβαση αυτή το έργο θα είχε ολοκληρωθεί σε 75 εβδομάδες (περίπου 1,5 χρόνο) από την έναρξη των εργασιών. Ο πρώην υφυπουργός Μεταφορών Νίκος Σηφουνάκης είχε δηλώσει, σε παλαιότερη συνέντευξη Τύπου, ότι το έργο θα είχε ολοκληρωθεί έως το καλοκαίρι του 2010. Έκτοτε ανακοινώθηκαν 4 παρατάσεις, με την τελευταία, το Δεκέμβριο του 2010, να είναι “επ’ αόριστον” λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων στο τµήµα Μοναστηράκι – Θησείο.

Η παύση της κυκλοφορίας στο τμήμα Αττική – Μοναστηράκι από το καλοκαίρι του 2010 έχει κυριολεκτικά χωρίζει στα δύο τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο. Σε συνομιλία που είχε το Athens Transport με στέλεχος της διοίκησης του ΗΣΑΠ την προηγούμενη εβδομάδα αναφέρθηκε πως μετά την προσωρινή κατάχωση του μνημείου των 12 θεών θα ήταν εφικτή η ανακατασκευή της γραμμής της ανόδου (από Θησείο προς Μοναστηράκι) έως τον Ιούνιο και οι συρμοί θα μπορούσαν να κινούνται σε μονή τροχιά μέχρι την ολοκλήρωση του έργου στα τέλη του 2011. Μετά τις τελευταίες εξελίξεις όμως τον λόγο για την εξέλιξη των έργων θα έχει το δικαστήριο καθώς αναμένεται η εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων κατά του ΗΣΑΠ.

Edit: Πηγή Παρακαλώ να αναγράφεται η πηγή του κειμένου. Giannis
Ζητώ συγνώμη για την παράλειψη..
Μεσω της ενοτητας των ειδησεων, μπορειτε να παρακολουθησετε την επικαιροτητα σε ολα τα ζητηματα που αφορουν τα ΜΜΜ

[Zougla.gr] «Φρένο» στις εργασίες ανακατασκευής του ΗΣΑΠ
[NewPost] Συνέχιση των εργασιών στη γραμμή του ΗΣΑΠ ζητούν οι έμποροι του Πειραιά
[News247] Αντεπιτίθεται ο ΗΣΑΠ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Της 13/05/2011

Η ΑΕ ΗΣΑΠ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι :

Μέχρι την ΤΕΤΑΡΤΗ 8 ΙΟΥΝΙΟΥ 2011 το δίκτυο της ΑΕ ΗΣΑΠ θα έχει αποκατασταθεί και η συγκοινωνία θα διεξάγεται από ΠΕΙΡΑΙΑ έως ΚΗΦΙΣΙΑ.

Οι συρμοί θα εκτελούν δρομολόγια

ΠΕΙΡΑΙΑ - ΟΜΟΝΟΙΑ & ΟΜΟΝΟΙΑ - ΠΕΙΡΑΙΑ
ΟΜΟΝΟΙΑ - ΚΗΦΙΣΙΑ & ΚΗΦΙΣΙΑ - ΟΜΟΝΟΙΑ

με μετεπιβίβαση των επιβατών στην κεντρική αποβάθρα ΟΜΟΝΟΙΑΣ.

ΓΙΑ ΤΗΝ A.E. Η.Σ.Α.Π.
Βοηθεια μας Yeah!Yeah!
Έγινε λοιπόν το προφανές :

- Σπάει η γραμμή στα δύο, για να μπορέσει να λειτουργήσει.
- Στο τμήμα Ομόνοια - Κηφισιά τα πράγματα είναι απλά : Η γραμμή θα εχει τελειώσει, οι συρμοί θα εισέρχονται στη γραμμή ανόδου στην Ομόνοια, θα παλινδρομούν και θα φεύγουν για Κηφισιά. Χρονοαποστάσεις των 4-5 λεπτών είναι εφικτές.
- Στο τμήμα Ομόνοια - Πειραιάς δεν μας έχουν πει πώς το φαντάστηκαν. Αν παραμείνει ως έχει σήμερα η γραμμή, δηλ. αποκομμένη όλη η άνοδος από Θησείο μέχρι Ομόνοια, χρονοαπόσταση κάτω από 10-11' δεν γίνεται. Ούτε ψαλίδι από Θησείο πριν το Μοναστηράκι γίνεται , γιατί η καμπύλη είναι πολύ κλειστή, άσε που θέλει ειδική κατασκευή.
- Μόνη λύση (δυστυχώς) να κλείσει ο σταθμός Μοναστηράκι, τουλάχιστον για τη μια κατεύθυνση προς Κηφισιά (που ούτως η άλλως δεν λειτουργεί εδώ και 10 μήνες) και τα τρένα από Θησείο να διέρχονται σε 3:30'' προς Ομόνοια, να αναλαμβάνει άλλος οδηγός στην Ομόνοια στην αποβάθρα καθόδου, ώστε να γίνεται η παλινδρόμηση σε λιγότερο από 1 λεπτό και να ξαναφεύγουν τάχιστα προς τα κάτω. Και πάλι όμως κάτω από 9λεπτό δεν έχει ...[/align]
(13-05-2011, 05:56 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]- Μόνη λύση (δυστυχώς) να κλείσει ο σταθμός Μοναστηράκι, τουλάχιστον για τη μια κατεύθυνση προς Κηφισιά (που ούτως η άλλως δεν λειτουργεί εδώ και 10 μήνες) και τα τρένα από Θησείο να διέρχονται σε 3:30'' προς Ομόνοια, να αναλαμβάνει άλλος οδηγός στην Ομόνοια στην αποβάθρα καθόδου, ώστε να γίνεται η παλινδρόμηση σε λιγότερο από 1 λεπτό και να ξαναφεύγουν τάχιστα προς τα κάτω. Και πάλι όμως κάτω από 9λεπτό δεν έχει ...
Δεν θέλουν χρόνο και οι επιβάτες να αποβιβαστούν/επιβιβαστούν;

(13-05-2011, 06:46 PM)abc Έγραψε: [ -> ]Δεν θέλουν χρόνο και οι επιβάτες να αποβιβαστούν/επιβιβαστούν;

Στην Ομόνοια με τις δύο αποβάθρες είναι πιό γρήγορη η απο/επιβίβαση. Μια κανονική στάση πριν τα έργα ήθελε περίπου 45''. Αν έρχεται τώρα με τις νέες ρυθμίσεις ο συρμός από Πειραιά, ανοίγουν και οι δύο πόρτες δεξιά και αριστερά και υπάρχει οδηγός στην άλλη άκρη της αποβάθρας να περιμένει, τότε γίνεται το σκηνικό σε λιγότερο από λεπτό.

Μην ξεχνάμε και τη γραμμή 3 Συνταγμα-Εθνική Άμυνα στις αρχές της. Έτσι δεν δούλευε και είχε συχνότητα κάθε 3 λεπτά; Στο Σύνταγμα έκανε 30'' παλινδρόμηση. Ενώ σήμερα που δεν έχει διπλή αποβάθρα και οι συχνότητες είναι στο 5λεπτο, θέλει 1,5 λεπτό να ξεκολλήσει ..
Εκεινο που σκεφτομαι ειναι οτι η λυση να λειτουργει μισο το Μοναστηρακι δεν ειναι βιωσιμη, γιατι χανεται μερος της ανταποκρισης με τη γραμμη 3. Σιγουρα δεν θα κανει καλο στην ηδη διαλυμενη εικονα του ΗΣΑΠ αυτο..
Σύναψη:ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Της 03/06/2011

Η ΑΕ ΗΣΑΠ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω εργασιών ανακαίνισης της Σιδηροδρομικής Γραμμής τη Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011 από ώρα 21:00 έως τη λήξη των δρομολογίων θα παραμείνει κλειστό το τμήμα

ΤΑΥΡΟΣ - ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ

η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού για το ανωτέρω τμήμα θα γίνεται με τις είδη υπάρχουσες λεωφορειακές γραμμές:

Επίσης ενημερώνουμε ότι από Τρίτη 7 Ιουνίου 2011 η συγκοινωνία θα διεξάγεται από ΠΕΙΡΑΙΑ έως ΚΗΦΙΣΙΑ με συρμούς που θα εκτελούν δρομολόγιο:

ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΟΜΟΝΟΙΑ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ &
ΚΗΦΙΣΙΑ-ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΗΦΙΣΙΑ


με μετεπιβίβαση των επιβατών στην κεντρική αποβάθρα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ.

Στο σταθμό Μοναστηράκι οι διερχόμενοι συρμοί προς Κηφισιά (Άνοδος) δεν θα πραγματοποιούν στάση.

Τηλέφωνο επικοινωνίας κοινού 210-3293000 .

ΓΙΑ ΤΗΝ Α.Ε. Η.Σ.Α.Π.

Δηλαδή εάν την Δευτέρα το βράδυ θέλω να πάω από Πειραιά->Κηφισιά θα πάω Μ1->035->Μ2->Χ8->Μ1 Shy
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18