Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Trip report της σήμερον:

Όπως πολύ σωστά είχαμε προβλέψει μόνο από το forum μας Yeah! (όπως λέει και ο Σάκης Αρναούτογλου με το δελτίο καιρού του) τελικά ο ΗΣΑΠ εφάρμοσε το μοντέλο της "σπαστής" συγκοινωνίας για να προσφέρει καλύτερη συχνότητα στο κομμάτι Ομόνοια - Κηφισιά, που βογγάει.
Έτσι τουλάχιστον έλεγαν τα σχέδια.

Σήμερα λοιπόν κατέβηκα το τμήμα Ομόνοια - Πειραιά και επιστροφή Πειραιά - Ομόνοια. Στην Ομόνοια παρακολούθησα το μεσημέρι λίγο τη ροή των τρένων. Έχουμε και λέμε :

ΤΜΗΜΑ ΟΜΟΝΟΙΑ - ΠΕΙΡΑΙΑ


4 συρμοί 8/9ης παραλαβής (1985 - 1995) εξαβάγονοι με σειρά 1 - 4. Συχνότητα διέλευσης ανά 13' Nope Στην Ομόνοια είσοδος στην αποβάθρα Κηφισιάς Exclamation
Η κίνηση διεξάγεται πολύ αραιά καθόσον η μονογράμμηση ξεκινά στην ουσία μετά τη γέφυρα Πουλοπούλου, όπου και το τελευταίο φωτόσημα. Το φωτόσημα στο Στ. Θησείου είναι απενεργοποιημένο και η κίνηση γίνεται από Θησείο μέχρι είσοδο Ομόνοιας από γραμμή καθόδου με τον προϊστάμενο στο κουβούκλιο του οδηγού.
Προ της Ομόνοιας αλλαγή τροχιάς προς την αποβάθρα Κηφισιάς. Το γιατί θα το γράψω παρακάτω. Στο Στ. Ομόνοιας δεν υπάρχει αλλαγή πληρώματος, αλλά ο οδηγός πάει από το ένα άκρο του συρμού στο άλλο. Μέση αναμονή συρμού 1:30 - 1:45 και επιστροφή προς Πειραιά.

ΤΜΗΜΑ ΚΗΦΙΣΙΑ - ΟΜΟΝΟΙΑ
11 συρμοί 11ης παραλαβής (2002-3) με σειρά 11 - 22.
Συχνότητα διέλευσης ανά 6,5'. Στην Ομόνοια είσοδος στην αποβάθρα Πειραιά καθώς στην έξοδο υπάρχει μόνο ψαλίδι από γραμμή καθόδου προς γραμμή ανόδου και όχι αντίστροφα. Γι' αυτό και το μπάχαλο με τις ανάποδες αποβάθρες στην Ομόνοια. Οι πινακίδες κατεύθυνσης έχουν μεν αλλαχτεί, αλλά ποιός επιβάτης τις κοιτάει, όταν επί γενιές ολόκληρες οι αποβάθρες ήταν όπως ήταν. Για τη διευκόλυνση έχουν βάλει δυό σεκιουριτάδες να ξελαρυγγιάζονται και να κατευθύνουν τον κόσμο "από εδώ για Κηφισσά από κει για Πειραιά"
Η ροή των συρμών εδώ είναι πολύ καλύτερη, καθώς με την αναχώρηση συρμού από Ομόνοια δίνεται ελευθέρα από Βικτώρια για τον εισερχόμενο συρμό, η δε μονογράμμιση αφορά μόνο τον σταθμό αυτό καθ' εαυτόν.
Και εδώ το προσωπικό του τρένου είναι το ίδιο, άρα και πάλι υπάρχει η καθυστέρηση των 1:30 - 1:45 στην αναχώρηση.

Δεν ξέρω αν ήταν σύμπτωση (μάλλον) ή το προγραμμάτισαν έτσι (απίθανο), αλλά κάθε δεύτερος συρμός Κηφισιάς συνέπεφτε ακριβώς με αφιξοαναχώρηση συρμού Πειραιά και έτσι οι επιβάτες από Πειραιά δεν χάνουν χρόνο στην Ομόνοια, οι δε επιβάτες από Κηφισιά έχουν αναμονή ανά δεύτερο συρμό 6 λεπτά.

ΣΧΟΛΙΟ
Πολύ φασαρία για το τίποτα, πιστεύω. Η γραμμή Πειραιά υποβαθμίστηκε πολύ (4 αντί για 6 συρμοί, αποκοπή του Στ. Μοναστηρακίου στην άνοδο - χάλασε πάλι η ανταπόκριση στο Μετρό, χρονοαπόσταση ...Δεκαπενταύγουστου). Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχουν κάνει ενιαίο "μπλόκ" το τμήμα Πουλοπούλου - Ομόνοια και δεν το "έσπαγαν" τουλάχιστον στο Στ. Θησείου, ώστε να γινόταν προώθηση συρμών στα 9' και όχι στα 13'. Τέτοιες επεμβάσεις στη φωτοσήμανση είχαν γίνει αρκετές κατά την τελευταία διετία, με πρόσθετους σηματοδότες και εξτρά "μπλόκ" αποκοπής, τι τους έπιασε τώρα δεν ξέρω ...

Από την άλλη η συχνότητα των 6,5' στη γραμμή Κηφισιάς είναι πολύ λίγη για μια γραμμή που στην ουσία δεν έχει πλέον μονογράμμιση. Θα μπορούσε να γίνει επίσπευση της διαδικασίας αφιξοαναχώρησης με διπλά πληρώματα (ένα κατεβαίνει, άλλο ανεβαίνει) ώστε οι συρμοί να κάθονται στο σταθμό 30 - 45'' και να βγαίνει χρονοαπόσταση 5λέπτου.

Έτσι όπως είναι η κατάσταση, και δη με τις μπερδεμένες αποβάθρες στην Ομόνοια, κάλλιστα θα μπορούσαν να ξανασυνδέσουν τη γραμμή με ενιαίους συρμούς και χρονοαποστάσεις 8' σε όλο το δίκτυο (εφικτό με την ίδρυση του "μπλόκ" στο Θησείο, όπως περιγράφω παραπάνω.)
Για το τμήμα Αττική - Ειρήνη μπορούσαν στις αιχμές να βάλουν και τοπικά.
Πέρασα κι εγώ από την σήραγγα σήμερα. Οι αποβάθρες στην Ομόνοια είναι όπως τις γράφει ο Citaro. Το τρένο που μου ήρθε στα Άνω Πατήσια ήταν εξάδυμο με τον μπροστά ημισυρμό 10ης.

Στο τμήμα Αττική-Ομόνοια αν εξαιρέσουμε την σταθερή επιδομή δεν έχουν γίνει άλλες αλλαγές πλην 1-2 νέων χώρων με μηχανολογικά. Το Ομόνοια-Μοναστηράκι από την άλλη έχει αλλάξει τελείως, έχει μπει κάποιο υλικό στα τοιχώματα, δείτε κι εδώ την φωτογραφία.

Αυτό που είδα στο Θησείο είναι ότι μόλις φύγει το κατερχόμενο προς Πειραιά μετά από λίγα δευτερόλεπτα έρχεται το ανερχόμενο για Ομόνοια.

Ευτυχώς ήμουν τυχερός και έτσι και στο πήγαινε και στο έλα οι ανταποκρίσεις λειτούργησαν σωστά και δεν περίμενα σχεδόν καθόλου στην Ομόνοια. Στο πήγαινε μάλιστα ενώ το τρένο προς Πειραιά έκλεινε τις πόρτες του, μόλις έφτασε το τρένο από Κηφισιά τις ξαναάνοιξε. Στο έλα με το που φτάσαμε Ομόνοια και μπήκαν οι επιβάτες μέσα φύγαμε.
Αλήθεια, γιατί τα ανερχόμενα δεν κάνουν στάση στο Μοναστηράκι, έστω και στην άλλη αποβάθρα; Και γενικότερα γιατί αυτό το εφαρμόζουν σε κάποιους σταθμούς και σε άλλους όχι; Undecided
Αν κάναν στάση στο Μοναστηράκι προσθεσε άλλα 3 λεπτα στο όλο χαος. Δεν έχει και νόημα. Όσοι θέλουν να πάνε Μονατηράκι-Ομόνοια πάνε με το Μετρό. Επίσης όσοι θέλουν να κατέβουν Μοναστηράκι μπορούν ή να κάνουν το αντίστροφο, ή να περιμένουν να κατεβούν στο Ομονοια-Πειραιάς (το πιο γρήγορο), ή να κατέβουν στο Θησείο και να πανε με τα πόδια
Η αιτία των νέων αποκοπών κυκλοφορίας στη γραμμή Ομόνοια - Πειραιά στις 16/17 Ιουλίου είναι η ανακατασκευή των γραμμών μεταξύ Ταύρου και Καλλιθέας, που δεν είχε γίνει μέχρι σήμερα.
Έχει ξηλωθεί η γραμμή ανόδου και ήδη έχει γίνει εξυγίανση υπεδάφους. Τα τρένα στην άνοδο διέρχονται μέσω της μόρτας (τρίτη γραμμή έξω απ' το σταθμό). Μόλις τελειώσει ο κλάδος ανόδου, λογικά θα πιάσουν και την κάθοδο. Το ΣΚ προφανώς θα έχουν να τοποθετήσουν ψαλίδια, γι΄αυτό και η αποκοπή.
(14-07-2011, 01:42 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Η αιτία των νέων αποκοπών κυκλοφορίας στη γραμμή Ομόνοια - Πειραιά στις 16/17 Ιουλίου είναι η ανακατασκευή των γραμμών μεταξύ Ταύρου και Καλλιθέας, που δεν είχε γίνει μέχρι σήμερα.
Έχει ξηλωθεί η γραμμή ανόδου και ήδη έχει γίνει εξυγίανση υπεδάφους. Τα τρένα στην άνοδο διέρχονται μέσω της μόρτας (τρίτη γραμμή έξω απ' το σταθμό). Μόλις τελειώσει ο κλάδος ανόδου, λογικά θα πιάσουν και την κάθοδο. Το ΣΚ προφανώς θα έχουν να τοποθετήσουν ψαλίδια, γι΄αυτό και η αποκοπή.

Και βρήκαν να το κάνουν κατακαλόκαιρο, στην αιχμή της επιβατικής κίνησης (λιμάνι Πειραιά), δίχως εναλλακτική σοβαρή (1 δρομολόγιο/ώρα του Προαστιακού). Από ότι φαίνεται, η λογική στη χώρα αυτή, έχει πάει περίπατο προ πολλού...
Γειά σας.
Κανένα νέο, πότε επιτέλους θα τελειώσει το έργο?
Απο οτι βλέπω η γραμμή Μοναστηράκι-Θησείο στην άνοδο της εκεί με το βωμό των 12 θεών παραμένει όπως είναι.
Θυμάμαι ότι η γραμμή ανόδου έχει στρωθεί με σκύρο σε όλο της το μήκος, στην gallery θα βρεις φωτογραφίες των έργων που είχα τραβήξει στις 11 του μήνα. Δεν έχουν τοποθετηθεί σιδηροτροχιές ακόμα; Υπέθετα ότι θα ξεκινούσαν από Δευτέρα να ανακαινίζουν την τροχιά καθόδου.
Ευχαριστώ Giannis.

Δεν έχουν κάνει τίποτα δηλαδή.
Ούτε τη γραμμή ανόδου, ούτε τη γραμμή καθόδου.
Τελικά τι έχει αποφασιστεί για το βωμό των 12 θεών?
Πάντως οι συρμοί έχουν μεγάλη καθυστέρηση και ο επιβάτης ταλαιπωρείται.
Για τον βωμό δες αυτή την ερώτηση στην Βουλή με την απάντηση της, συνοπτικά αποφασίστηκε να καταχωθούν τα μνημεία που βρέθηκαν για να προστατευτούν και να συνεχιστούν τα έργα.

Σε αυτή, αυτή κι αυτή την φωτογραφία στην gallery που είναι και οι πιο πρόσφατες (εννοούσα αυτές και ίσως σε μπέρδεψα δίνοντας το λίνκ όλου του άλμπουμ) φαίνεται ότι είχαν ξαναξεκινήσει οι εργασίες. Στον σταθμό στο Μοναστηράκι στις φωτογραφίες φαίνεται να έχουν στρωθεί γραμμές, ενώ πριν την διακοπή δεν ήταν στρωμένες.

Δεν έχω περάσει από το σημείο ξανά από τότε αλλά μου φαίνεται απίθανο να σταμάτησαν πάλι οι εργασίες και να μην έχει ακουστεί τίποτα.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18