Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
ακουσα στο ραδιοφωνο,νομιζω στον derti ,στις ειδησεις του σταθμου,πως η ησαπ ανακοινωνει πως θα υπαρξουν καθυστερησεις στην παράδοση του εργου της σηραγγας λογω αρχαιολογικων ευρηματων ....Εχει ακουσει κατι παρομοιο κανεις;;;;
ΗΣΑΠ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Της 26/11/2010


Η ΑΕ ΗΣΑΠ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι κατά τη διάρκεια των εργασιών ανακαίνισης της σιδηροδρομικής γραμμής, στην περιοχή μεταξύ των σταθμών ΟΜΟΝΟΙΑ - ΘΗΣΕΙΟ, προέκυψαν αρχαιολογικά ευρήματα.

Tο τμήμα μεταξύ ΑΤΤΙΚΗ - ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ παραμένει εκτός λειτουργίας και ο χρόνος παράδοσής του θα ανακοινωθεί με νεότερο δελτίο τύπου, μετά την ολοκλήρωση των αρχαιολογικών ερευνών, στο τμήμα ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ - ΘΗΣΕΙΟ.

Η Εταιρεία διαβεβαιώνει ότι καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για επιτάχυνση των εργασιών, σε συνεργασία πάντοτε με την Αρχαιολογική Υπηρεσία.

Παρακαλούμε το επιβατικό κοινό για την κατανόησή του.
Αχ, αχ, αχ, αχ........ τα λέγαμε, δεν τα λέγαμε για το Πάσχα;;;;;;;
Καλησπέρα παιδιά! Ξέρετε αν μετά την ολοκλήρωσει των έργων θα περάσει spero να λειάνει τις γραμμές?

Επίσης στα σημεία που δεν έχει στρωθεί τσιμέντο ή χρησιμοποιήθηκαν ξύλινοι στρωτήρες θα ακούγεται πάλι το ίδιο

γκαπ ή ο συνεχείς πλέον γνωστός θόρυβος?

Ευχαριστώ!
(26-11-2010, 07:10 PM)gaff Έγραψε: [ -> ]Καλησπέρα παιδιά! Ξέρετε αν μετά την ολοκλήρωσει των έργων θα περάσει spero να λειάνει τις γραμμές?

Επίσης στα σημεία που δεν έχει στρωθεί τσιμέντο ή χρησιμοποιήθηκαν ξύλινοι στρωτήρες θα ακούγεται πάλι το ίδιο

γκαπ ή ο συνεχείς πλέον γνωστός θόρυβος?

Ευχαριστώ!

1) Ειναι αγνωστο εαν θα γινει λειανση των γραμμων μετα την ολοκληρωση του εργου. Η λογικη λεει οτι θα γινει.

2) Σε ολο το μηκος του δικτυου υπαρχουν συγκολλημμενες γραμμες. Το "γκαπ" στο οποιο αναφερεσαι δεν θα υπαρχει, εκτος απο τα σημεια στα οποια υπαρχουν αλλαγες κετευθυνσης.

Επισης, όπου δεν υπαρχει σταθερη επιδομη, εχουν χρησιμοποιηθει τσιμεντενιοι στρωτηρες ενω μονο στις αλλαγες εχουν χρησιμοποιηθει ξυλινοι στρωτηρες για λογους ευκολιας / ταχυτητας χτιστιματος των αλλαγων αλλα και για λογους κοστους.

Στα σημεια τα οποια υπαρχει σταθερη επιδομη ειναι αρκετα πιο θορυβωδης η γραμμη ενω στα σημεια που υπαρχουν τσιμεντενιοι στρωτηρες ειναι αρκετα πιο ησυχη.
Σε ευχαριστώ πολύ για την άμμεση απάντηση.

Δηλαδή τη σταθερή επιδομή την κάνει το τσιμέντο που ρίχνεται πάνω
από του τσιμεντένιους στρωτήρες?

Το λέω αυτό γιατί υπάρχουν σημεία με τσιμεντένιους στρωτήρες χωρίς όμως
να έχει στρωθεί τσιμέντο...
(26-11-2010, 07:50 PM)gaff Έγραψε: [ -> ]Σε ευχαριστώ πολύ για την άμμεση απάντηση.

Δηλαδή τη σταθερή επιδομή την κάνει το τσιμέντο που ρίχνεται πάνω
από του τσιμεντένιους στρωτήρες?

Το λέω αυτό γιατί υπάρχουν σημεία με τσιμεντένιους στρωτήρες χωρίς όμως
να έχει στρωθεί τσιμέντο...

Ας το δουμε απο την παρακατω εικονα
[Εικόνα: normal_45_aristotelous_N.JPG]

Δεξια και κατω βλεπεις καθαρα το κομματι το οποιο ονομαζεται σταθερη επιδομη. Δεν χρησιμοποιουνται χαλικια για την στηριξη της σιδηροδρομικης γραμμης, αλλα τσιμεντο.

Αριστερα, βλεπεις ενα κομματι που δεν εχει χρησιμοποιηθει σταθερη επιδομη, αλλα σκυρα (χαλικια) και τσιμεντενιοι στρωτηρες.

Πλεον σε ολο τον κοσμο στις σιδηοδρομικες γραμμες δεν χρησιμοποιουνται ξυλινοι στρωτηρες εξ αιτιας της φθορας που τους προκαλει ο χρονος.

Η σταθερη επιδομη εκτος απο πιο ακριβη στην υλοποιηση ειναι και παρα πολυ βαρια και δεν ειναι καταλληλη για εδαφος που δεν ειναι αρκετα στερεο, ουτε συστηνεται για γεφυρες, καθως τους προσθετει επιπλεον βαρος.

Στα "καλα" της ειναι οτι δεν χρειαζεται καμμια επεμβαση απο την εφαρμογη της και επειτα.
Αυτό ακριβώς έψαχνα. Σε ευχαριστώ πολύ!!!
Ήθελα να ξερα γιατί καθυστερεί τόσο, το κομμάτι βορείως του Αμαρουσίου; Με την αλλαγή στην Ειρήνη, για τη διαδρομή Ειρήνη-Μαρούσι απαιτούνται 15 λεπτά περίπου (αναμονή + διαδρομή).
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Της 03/01/2011
Η ΑΕ ΗΣΑΠ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω εργασιών ανακαίνισης της Σιδηροδρομικής Γραμμής από την ΠΕΜΠΤΗ 6 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011 έως και την ΤΕΤΑΡΤΗ 19 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011 θα παραμείνει κλειστό το τμήμα ΕΙΡΗΝΗ-ΚΗΦΙΣΙΑ

για το ανωτέρω τμήμα το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται με την λεωφορειακή γραμμή Χ5 .

Από ΠΕΜΠΤΗ 20 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011 επαναλειτουργεί στην άνοδο & κάθοδο ο σταθμός ΚΑΤ

Υπενθυμίζουμε ότι συνεχίζει να είναι εκτός λειτουργίας το τμήμα ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ-ΑΤΤΙΚΗ.

Τηλέφωνο επικοινωνίας κοινού 210-3293000 κάθε μέρα.
Ζητάμε την κατανόηση του επιβατικού μας κοινού.
ΓΙΑ ΤΗΝ A.E. Η.Σ.Α.Π.



ΚΟΥΡΑΓΙΟ!!!!! Τουλάχιστον τελειώνει το μπάχαλο στο ΚΑΤ!!!


Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18