Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Irisbus Citelis GNV
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
(18-03-2011, 09:05 PM)dimitris84 Έγραψε: [ -> ]Δεν εχει απολυτως τιποτα το αμαξι, απελευθερωσε το φρενο στασης πριν τις κλεισει και εχει σχετικο συστημα ασφαλειας που το ακινητοποιει. Επρεπε να πατησει φρενο, να το ξανατραβηξει το λεβιεδακι και να κλεισει τις πορτες πριν το απελευθερωσει... Το θεμα ειναι ποιος του το εξηγησε αυτο για να το κανει ο ανθρωπος...

Φιλε δημητρη καλα κανεις και εισαι κατατοπιστικος αλλα οι ενεργειες που αναφερεις ειχαν γινει απο τον οδηγο αλλα ειχε μπλοκαρει ολο το συστημα και γενικα αυτοι οι οδηγοι δεν εχουν παρει στα χερια τους πρωτη φορα τετοια λεωφορεια εχουν την εμπειρια απο τις γκαζιερες, Ν1,Ν2,GN, Solaris, Neoplan midi, Agora S που εχουν αυτο το συστημα.
Αλλιως δουλευει στο Citelis, στα υπολοιπα που αναφερεις μενει κομπλαρισμενο και απενεργοποιειται αυτοματα μολις κλεισει και ασφαλισει η πορτα, σε αυτα μενει τραβηγμενο μεχρι να κλεισεις τις πορτες, αλλιως κολλαει και ακολουθεις την παραπανω διαδικασια. Δεν ειναι βλαβη, δικλειδα ασφαλειας ειναι...
Δημητρη εγω γενικα το πηγα σε σχεση και με τα υπολοιπα λεωφορεια που εχουν το στοπ της πορτας και γνωριζοντας την συμπεριφορα τους απο το Van hool που υπαρχει στον δημο που εργαζομαι, τωρα για τα Citelis θα εχεις καποιο δικιο με την λεπτομερεια που γραφεις, παντως το θεμα ειναι οτι ο συγκεκριμενος οδηγος μας κατεβασε και περαιτερω δεν το εψαξα μετα την κουβεντα που ειχα μαζι του.
Σήμερα στο 421 είδα το Citelis #9198. Συνεπώς πρέπει πλέον να κυκλοφορούν όλα.
Εχει πραγματικα γεμισει ο τοπος απο δαυτα.

Εχουν ομως ξεχωριστο ηχο κινητηρα τα ατιμα, πολυ μπασο..
(31-03-2011, 01:08 AM)Cmaniac Έγραψε: [ -> ]Εχει πραγματικα γεμισει ο τοπος απο δαυτα.

Εχουν ομως ξεχωριστο ηχο κινητηρα τα ατιμα, πολυ μπασο..
και τρομερη δυναμη καμια σχεση με τα renault
Ας ελπίσουμε ότι θα 'ναι καλύτερα απ' τα άλλα irisbus κάτι που θα φανεί με το πέρασμα του χρόνου.
(31-03-2011, 01:44 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Ας ελπίσουμε ότι θα 'ναι καλύτερα απ' τα άλλα irisbus κάτι που θα φανεί με το πέρασμα του χρόνου.
στα ανω λιοσια που εδρευουν δυσκολα θα την βγαλουν.

Εκανα μια βολτα χθες στο Γ10, οχι απο επιλογη, αλλα απο τυχη, γιατι ηθελα πραγματικα να δω τι ψαρια πιανει, αφου κυριως μου ειχε κινησει την περιεργεια ο μπασος ηχος του κινητηρα τους.

Γενικοτερα η συμπεριφορα τους θυμιζει πολυ Agora, ομως ειναι ας πουμε μια βελτιωση του σαν μοντελο, κυριως σε θεμαρα πρακτικοτητας και συναρμογης.

Πλεον δεν τριζει / κοπαναει / διαλυεται ολοκληρο το λεωοφορειο, αλλα τριγμους ακους μονο απο το πισω και το μπροστινο μερος (η καμπινα του οδηγου, οπως τα Agora) και πισω καποια πλαστικα ψιλοπαιζουν.

Σε θεμα γενικοτερης ανεσης, ειναι κι αυτο βαρκα γιαλο, υπο φυσιολογικες συνθηκες κι οπου δεν εχει τις λακουβες - ταφους της Αθηνας, πραγμα που του δινει μια αναλαφρη αισθηση κατα την πορεια.

Ο κινητηρας του σαφως βελτιωμενος σε σχεση με τα υπολοιπα, με πολυ ωραιο, μπασο ηχο, τουρμπινα που εμφανιζεται συχνα, τοσο που πιστευω πως δεν ειναι το μοντελο με τα 240 αλογα, αλλα αυτο με τα 272. Σασμαν απο τη λειτουργια του νομιζω πως ειναι Voith 4ρι, δυστυχως δεν βοηθησαν οι συνθηκες για να το επιβεβαιωσω (δεν μπορεσα να μετρησω αλλαγες)

Σε συνομιλια με τον οδηγο, μου ειπε οτι "χειροτερα λεωφορεια δεν εχουν παρει", αλλα αυτο ειναι και σχετικα υποκειμενικο. Ο ιδιος ανεφερε πως εχουν πολυ βαρυ τιμονι και καποιο ζητημα με την επαναφορα στην ευθεια. Επισης, μου ειπε πως εχουν πολυ βελτιωμενη σε σχεση με τα υπολοιπα οικονομια, ενω παραδεχθηκε πως εχουν αρκετη δυναμη, αλλα "τι να το κανεις, που να τρεξεις μεσα στην Αθηνα" - πραγμα το οποιο προσωπικα διαφωνω, καθως δεν ειναι θεμα οι τελικες, αλλα η επιταχυνση του οχηματος.

Αυτα απο το μετωπο Big Grin
χθες το μεσημερι 2.00 περιπου στο χαλαδρι στο 421 ηταν η 9157..
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23