Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Irisbus Citelis GNV
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
(12-03-2011, 11:31 AM)Konstantinos MercedesBenz Έγραψε: [ -> ]Αυτα εχουν προβλημα με το στοπ της πορτας γιατι το λεω γιατι χθες ημουν στο #9004 στην γραμμη Α15 στην σταση του Σαρακακη ο οδηγος ανοιξε κανονικα τις πορτες εγινε η αποβιβαση-επιβιβαση των επιβατων και οταν εκλεισε τις πορτες δεν εγινε απεμπλοκη του στοπ το και το λεωφορειο εμεινε ακινητοποιημενο το παλευε ο οδηγος ανοιξε-κλεισε χωρις αποτελεσμα στην τελικη κατεβηκαμε οταν τον ρωτησα για αυτη την βλαβη μου ειπε οτι εχει συμβει και σε αλλο Citelis.
οπως γινετε και σε μερικα Ν1?

Σωστα αλλα τα Ν1 εχουν και καποια χρονια και χιλιομετρα στην πλατη τους και με την υποτιθεμενη συντηρηση που τους γινεται λογικο ειναι να εχουν αυτα τα προβληματα αλλα στα Citelis δεν δικαιολογειται αυτο μιας που εχει συμβει και σε δευτερο οχημα, πριν λιγους μηνες μπηκαν στην κυκλοφορια και αρχισαν τα προβληματα σε λιγα χρονια θα τα λεμε ερειπια οπως τωρα τις πρωτες γκαζιερες.
ναι εβλεπα τον οδηγο που σε αρκετες στασεις παιδευοτανε και του φωναζανε οι επιβατες "ανοιγετε??????"παντως με το βραδυνο που κατεβηκα δεν ειχε κανενα προβλημα
(15-03-2011, 02:24 AM)Vasilis21 Έγραψε: [ -> ]ναι εβλεπα τον οδηγο που σε αρκετες στασεις παιδευοτανε και του φωναζανε οι επιβατες "ανοιγετε??????"παντως με το βραδυνο που κατεβηκα δεν ειχε κανενα προβλημα
Ας ελπισουμε οτι θα ναι τα τελευταια irisbus που παιρνουμε γιατι βαρεθηκαμε να βλεπουμε ερειπια που διαλανε απ την πρωτη μερα Ευχομαι οι κυριοι της ΕΘΕΛ να το καταλαβαν και να μην ξανπαρουν αλλα λεωφορεια απ αυτην την εταιρεια γιατι δεν ειναι πρωτη φορα που χαλανε αμεσως αλλα και αλλες 3 με τα αλλα χρεπια irisbus-renault

τωρα λογικα ποτε θα ξαναπαρουμε καινουργια λεοφορεια?αν αποσυρθουν ολα τα Ν1(δυστυχως) λογικα θα χρειαστουμε
(16-03-2011, 09:15 AM)Vasilis21 Έγραψε: [ -> ]τωρα λογικα ποτε θα ξαναπαρουμε καινουργια λεοφορεια?αν αποσυρθουν ολα τα Ν1(δυστυχως) λογικα θα χρειαστουμε

Τι να χρειαστούμε;; Είδες τις τελευταίες περικοπές στα δρομολόγια;; Δεν έχουν αφήσει όρθιο τίποτα, και οποιαδήποτε γραμμή δουλεύει την Κυριακή πάνω από 20λεπτο την πετσοκόβουν στο μισάωρο. Το ίδιο και τις καθημερινές - όλα τα 10λεπτα έγιναν τέταρτα ...

Το πολύ 1200 - 1250 λεωφορεία βγαίνουν αυτή τη στιγμή, από 1700 που έβγαιναν πριν από 6 χρόνια. Να τον κανουμε τί το στόλο;;

Εδώ και στον ΗΛΠΑΠ, που πήραν σύνολο 366 τρόλλευ (για να φαγωθούν οι μίζες) δεν έχουν δουλειά ούτε για τα 180 ...
δεν εχω προσεξει αλλαγες γιατι δεν πολυκυκλοφορω αυτο τον καιρο παντως τα 622-815 οπως ηταν ειναι
καλησπερα στο forum σημερα το μεσημερι ειδα το#9140 στο 605 και το#9138 στο Α8 αρα πρεπει να εχουν κυκλοφορησει πανω απο εκατο?
ποσα citellis ειναι συνολικα??
(16-03-2011, 09:57 AM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Τι να χρειαστούμε;; Είδες τις τελευταίες περικοπές στα δρομολόγια;; Δεν έχουν αφήσει όρθιο τίποτα, και οποιαδήποτε γραμμή δουλεύει την Κυριακή πάνω από 20λεπτο την πετσοκόβουν στο μισάωρο. Το ίδιο και τις καθημερινές - όλα τα 10λεπτα έγιναν τέταρτα ...

Το πολύ 1200 - 1250 λεωφορεία βγαίνουν αυτή τη στιγμή, από 1700 που έβγαιναν πριν από 6 χρόνια. Να τον κανουμε τί το στόλο;;

Εδώ και στον ΗΛΠΑΠ, που πήραν σύνολο 366 τρόλλευ (για να φαγωθούν οι μίζες) δεν έχουν δουλειά ούτε για τα 180 ...

Θα συμφωνισω με τον Citaro εχουν αυξηθει οι χρονοι αναμονης και το βλεπω στην περιοχη μου που μενω αρα δεν νομιζω και εγω η ΕΘΕΛ να παρει καινουργια λεωφορεια γιατι δεν υπαρχουν και τα χρηματα.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23